meness_berns ([info]meness_berns) rakstīja,
@ 2013-03-26 13:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Par kādu duru
Mana banka mani sauc par zelta klientu.

Esmu rūdīts, dzīvē daudz pieredzējis un informēts cilvēks, tāpēc zinu, ka tas nenozīmē to, ka varu rēķināties ar kādiem labākiem nosacījumiem kā klients, bet tā ir marketinga deģenerātu bulšitošana. Tāpēc neko no šī sava statusa negaidu.

Tomēr reizēm dzīvē rodas situācijas, kad labāk kaut ko izdarīt komfortablāk nekā čakarēties, un tad es atceros, ka jāmēģina iedarbināt visas iespējamās sviras, ja nu kāda nostrādā... Piektdien ap pusdienlaiku nosūtīju čiepai, kas manā internetbankas profilā nofotgrafēta un tiek uzdota par kontaktpersonu, šādu vēsti:

==

Labdien!

Te Jūsu klients.

Man šodien jāiemaksā pirmā iemaksa par auto, kas ir aptuveni 1800 eiro.
Pārdevējs lūdz to darīt eiro un šodien. Uz eiro es pārkonvertēšu pats
interneta bankā, bet vai man nav kādi limiti, cik lielu pārskaitījumu
varu veikt vienā paņēmienā? Ja ir, lūdzu, uz šodienu palieliniet man šo
limitu, lai varu samaksāt to summu.

==

Paiet stunda, paiet divas, paiet trīs, man principā jautājums deg, zvanu uz norādīto tālruni čiepai, tur man otvetčika balsī atbild, ka čiepas nav uz vietas, bet, ja uzgaidīšot, mani savienošot ar call-center. Uzgaidu. Tur pretī kāda meitene man pajautā, kas un kā, es pastāstu kas un kā. Man paprasa, kāds man internetbankas numurs, paprasa, kāds ir kods numur 47 no kodu kartes, kad visu pareizi izstāstu, tad man palūdz pārskaitīt to, ko gribu pārskatīt, viņa pakarāšoties un nočekošot, vai viss labi. Izdarījām visas lietas, abās pusēs redzējām, ka viss kārtībā, uzlika man konta setingus atpakaļ parasto dienas limitu, šķīrāmies laimīgi.

Piektdiena beidzas. Aizbraucu mājās, ap septiņiem vakarā apskatu epastus. Tur no čiepas šāds vēstījums ienācies pa to laiku:

==

Labdien!


Jūsu dienas limits ir 1000 LVL. Mainīt to varat Molā, Alfā, Riga plaza- šīs filiāles strādā līdz 20.00-21.00.

==

Tagad pasakiet man, ko darīt. Prinicpā es puslīdz personīgi pazīstu čiepas augstāko priekšniecību. Pastāstīt viņiem par šo apbrīnojamo duru, vai pajāt?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]honeybee
2013-03-26 13:56 (saite)
Ja ar "pajāt" nebija implicētas seksuāla rakstura darbības, tad droši vien pastāstīt, bet varbūt nevis personiski, bet caur oficjāliem kanāliem, kā pieklājas. IMO

(Atbildēt uz šo)


[info]blond
2013-03-26 14:01 (saite)
pastāsti gan. tādas duras vajag močīt.

(Atbildēt uz šo)


[info]lasitajs
2013-03-26 14:13 (saite)
A kā tur ir - neatminos – vai viņiem ir kaut kāds minimālais atbildes laiks? Es arī skaitos tajā programmā un līdz šim viss bijis lieliski, mans Mihails vienmēr ir atbildējis stundas laikā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kinskis
2013-03-26 14:48 (saite)
pirmās atbildes sniegšanas laiks ir viens no šādu servisu kvalitātes novērtēšanas kritērijiem. pat ja pirmā atbilde lielākoties ir "paldies, jautājumu saņēmām, noskaidrosim un atbildēsim."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]elina
2013-03-26 16:10 (saite)
pastāstīt! pastāstīt! pastāstīt!

(Atbildēt uz šo)


[info]rasbainieks
2013-03-26 16:32 (saite)
šī noteikti nav atbilde zelta klientam.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?