Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2011-11-16 12:55:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Poll #18628 ewgerhtrjtrjtr
Open to: All, results viewable to: All

Jautājums par lāzeriem. Cilvēks, kas lidostas tuvumā sava fana pēc spīdina lāzeru acīs lidmašīnas pilotam ir:

View Answers

jāieliek cietumā uz 15 diennaktīm par huligānismu
15 (34.9%)

jāieliek cietumā uz 15 gadiem par masu slepkavības iespējamību
28 (65.1%)



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]martcore
2011-11-16 13:15 (saite)
http://rus.ruvr.ru/2011/10/16/58801149.html
http://www.laserpointersafety.com/how2reduceincidents/pilots/pilots.html
http://lenta.ru/news/2011/07/05/laser/
http://www.rli.com/products/lasergard/lasergard.aspx

nea, nevar

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2011-11-16 13:17 (saite)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Runway_distraction_anim.gif

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]goddes
2011-11-16 13:18 (saite)
Jautājums, cik liela nozīme mūsdienās ir pilota redzei un cik aparātiem, dispečeram? Nē, es nezinu, tiešām jautāju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-11-16 13:21 (saite)
pilots gaisā var lidot ar auto, paceļas un nosēžas manuāli

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lordramex
2011-11-16 13:25 (saite)
guided, nevis manuaali

lielaaka dalja lidostu izmanto ILS un kaa nu tur tik vel tas sisteemasnesauca nogalvas neatceros

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lordramex
2011-11-16 13:24 (saite)
tieshi par to arii es domaaju kadrakstij usavukomentartu, Visual landing notiek ljoti reti musdienas lielakoties imho iet leja peec merinstrumentiem, pilots diezvai visu laiku posii pa logu araa, neticu

bet to ka kaadam tas ir izdevis nu ok iespejams but anyways kaut ka izklausas baismi jau nu parspiileeti (ar to gan nesnesaku ka ir stulbi ko tadu megjinat izdariit(lazerspiidinashanu))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2011-11-16 13:37 (saite)
gudrais lidmašīnas aparāts ar ils sarunājas ar dispečeru, nosaka brīvos skrejceļus, piloti kož un drāžas ar stjuartēm, ahujenna viss

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lordramex
2011-11-16 13:40 (saite)
kaatad

nevajag jau nu otra galejiibaa :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]goddes
2011-11-16 13:39 (saite)
Paprasīju tikko ekspertam šajā jomā, tā notiekot gan un regulāri, bet tādēļ ir 2 piloti un dispičeri, kas ja nukas var paregulēt. Teiksim tā, nepatīkami esot, taču sadzīvo un čēpē baigie šajā sakarā nenotiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lordramex
2011-11-16 13:42 (saite)
palds, busim zinaat

principa tad jau liidziigu ppoolu var uzataisiti par kaadu kas neparsleedz taalos uz tuvajiem ja pretii brauc pasazhieru atobuss ;-)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2011-11-16 19:41 (saite)
Ar to nelielo atšķirību, ka autobuss parasti nebrauc ar 200km/h (aptuvenis "landing speed" vidēja lieluma pasažieru lidmašīnai), nemaina kāreiz tipiski uz iespīdināšans laiku lidošanu pret braukšanu ar riteņiem, un reti kad autobusā ir 300+ pasažieru :)

Beet principā, no sava lidojuma Boeinga kabīnē no Londonas uz CPH varu apliecināt, ka lai arī 10km augstumā piloti ierubī autopilotu un sāk ēst biznesa klases pusdienas, īpaši pie nolaišanās viņi strādā visai cītīgi un saspringti. Tam ir vairāki iemesli, piemēram, tas, ka automatizētās sistēmas nevar vienmēr paredzēt un pareizi visas lietas, kas ietekmē lidmašīnu: vēja brāzmas, utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lordramex
2011-11-17 10:17 (saite)
davaj vot shito hujnas denogogiju gan nevajaga

auto avarijas iet boja DAUDZ vairak cilveeku ka Aviocrash, tas ka peedejos izvaza pa visiem meedijiem visos iespeejamos veidos ir jau cita lieta

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2011-11-17 13:57 (saite)
par ko tu vispār runā?

kāda nozīme tam, cik daudz vairāk _globāli_ iet bojā autokatastrofās (it īpaši ņemot vērā, cik % no cilvēces lido un cik atrodas uz ceļiem), ja es šeit runāju tieši par to, ka ar vienu savu darbību cilvēks vienā gadījumā var izraisīt izmērāmi vairākkārt lielāku postu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]karuna
2011-11-19 14:39 (saite)
Automātiskās sistēmas ir drošākas nekā piloti, jo izslēdz cilvēciskās kļūdas efektu. Protams, ne visās lidostās vai lidmašīnās tādas ir, bet tur, kur tās ir, bieži nosēšanos veic manuāli, jo citādi rastos jautājums – a nafig tāds pilots vispār ir vajadzīgs?

Hītrovā, kur bieži ir pilnīgā migla, automātiskā nolaišanās sistēmas izmantošana strādā pat pārāk labi, ka nodrošina saskarsmi ar skrejceļu ar centimetra precizitāti. Nācās programmā ieviest nelielu nejaušības momentu, lai tajā vietā uz asfalta nerastos bedre.

Rīgā gan tādas sistēmas nav, tāpēc kad bija migla, visas lidmašīnas tika nosūtītas uz citām lidostām. Bet mūsdienās tīri praktiski ir pilnīgi iespējams pilnībā veikt reisus bez pilota līdzdalības. Ryanair ierosinājums atteikties no otrā pilota nav nemaz tik absurds.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?