Pātaru Ansis ([info]kuminjsh) rakstīja,
@ 2006-04-04 13:27:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Patiesībā jau man zināmā mērā pofig par to tēmu, ap kuru [info]makmerfijs haju sacēlis. Pat drīzāk - tīri subjektīvi pozitīva attieksme pret problēmu: jo vairāk būs stulbu un slinku studentu manu paziņu-paziņu vidū, jo lielākas iespējas man kādu lieku piķīti iesist kauč ko parakstot/patulkojot.;)

BET!
Skumji kas cits:
Kādreizējo "Man pietiek PRĀTA, lai augstskolā studētu!" nomainījis "Man (vai maniem vecākiem) pietiek naudas, lai es augstskolā studētu"...


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]makmerfijs
2006-04-04 13:50 (saite)
Piekrītu, ka tiesām skumji.... [info]guu gadījums nav jau nekas unikāls - tā ir tendence.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 13:59 (saite)
Es kak raz par tendenci bēdājos:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2006-04-23 19:29 (saite)
Budžetu un rotāciju taču neviens nav atcēlis? Labākie tiek budžetā, krāmīgākie maksā $$$?

Puh, nu un ko tad iesākt tavuprāt tādam kā man, kurš kruķījās kā strelka un bez darba ņem haltūras, un iespējams tāpēc izlidos no budžeta pēc 2 gadiem ar vairāk 9niekiem nekā skaitlī 69?

Mācīties gribu, laika nav - bet varbūt varu vismaz nopelnīt pietiekoši, lai varētu sēdēt ne kā brīvklausītājs, bet dabūt arī kkādus marķierus.

Jo redzi - potence, ka tu kaut ko sasniedz (tīri formāli, jā), ir tomēr svarīga tādam kā man, kurš ir gana slinks, lai tāpēc vien, ka var iet uz faķi un klausīties, vienmēr atrod laiku "kaut kam svarīgākam". Atzīmes nu, neteiksim, motivē, bet strukturē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]begemots
2006-04-23 19:38 (saite)
Un protams, viss šis hajs ar augstāko kā prasību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]murkjelis
2006-04-04 13:55 (saite)
jap...
Vispār tajā diskusijā es piekrītu Lemingai un citiem nosodošajiem komenetātoriem...

Godīgi sakot man būtu kauns kaut ko tādu prasīt - pat, ja nav laika u.c. apstākļi.

galu galā, ja ir pieejams i-nets un bibliotēka un prāts - nu var to nodarīt bez liekām sirdssāpēm.

Es palīdzeju vienai priekšniecei ar maģistra darbu jurispudencē, iepriekšējai - ekonomikā, bet viņas jau lielāko daļu melnā darba bija izdarījusi - visu sameklējusi - tikai sadrukāt, shēmas uztaisīt un tā...
Vēl dažus bakalaurus...
Tāpēc es ar saku, lai dzīvo slinkie, nevaļīgie un dumjie! ;))
P.S. manējās šefienes gan tādas nav - vienkārši ar datoru uz Jūs ;))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:01 (saite)
Jepp!;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]le_minga
2006-04-04 13:56 (saite)
no otras puses - jo mazaak taadiem pretii naaks vinju vietaa darbus rakstot, jo lielaaka buus dabiigaa atlase un liidz ar to: jo lielaaks buus pieprasiijums pret augsti kvalificeetiem speciaalistiem, piem. taadiem kaa Tu ;)))

ir, ir skumji... taa latinja ir ljoti zemu kritusi :( - no abaam puseem: izgliitiibas deveejs/njeemeejs...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:03 (saite)
Jā, latiņa ir noslīdējusi, protams... :(
Taču par "pretī nākšanu"... nu nebūs vairs kā senāk, tok nebūs:( Un viena konkrēta cilvēka pretīm-ne-nakšana neko nemainīs, jo tapat atradīsies kāds, kas būs gatavs...:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2006-04-04 14:10 (saite)
zinu, ka nebuus un echt zheel, ka taa...
iq liimenis drastiski kriit un moraale ar...
Kameer buus aitas - buus arii cirpeeji... neko dariit...

Atliek vismaz saviem beerniem censties citas moraalaas veertiibaas ieaudzinaat... apzinju, ka pa iistam tu vari lepoties tikai ar pasha speekiem paveikto... un ka zinaashanu ieguve nav domaata, lai ieguutu papiiru ar ko palieliities citiem, bet gan tikai un vieniigi pasham, pasha izaugsmei...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:14 (saite)
Tieši tā!:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mamuts
2006-04-04 13:59 (saite)
Nekas, nekas - mums, strādājošiem, tas pagaidām ir pat izdevīgi, ja jaunie ir stulbi - mūs no iesildītām vietām neizēdīs. Un, ja vēl rodas iespēja piepelnīties - kapēc ne? Tagad taisni īstā sezona atkal sāksies. ;))
A pret "guu" sen jau nekādu cieņu vairs nejūtu un man bail iedomāties, par ko viņa varētu iet strādāt. :P

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]makmerfijs
2006-04-04 14:00 (saite)
Viņa jau strādā - Parex bankā pie tam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:06 (saite)
Par apkopēju? :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]makmerfijs
2006-04-04 14:09 (saite)
tur ir tas smieklīgākais ka tieši savā "apgūstamajā" specialitātē :P

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]str
2006-04-04 14:09 (saite)
?
ja?
un sen jau?:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]makmerfijs
2006-04-04 14:13 (saite)
cik vien viņu cibā zinu (tb vairāk kā gadu)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:14 (saite)
Domā atteikties no sadarbības ar Parexu?
;DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2006-04-04 14:15 (saite)
man ar pirmaa doma bija par parex profesionaalo liimeni :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]str
2006-04-04 14:16 (saite)
nu tajā vietā kur man vajag viņas nav:) tā kā- turpināšu:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:24 (saite)
;)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]le_minga
2006-04-04 14:12 (saite)
nja - aciimredzot "labs" speciaalists - nespeejiigs pat savu md uzrakstiit pats... dies sargi muus no taadiem...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:24 (saite)
Mož garderobiste? :DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2006-04-04 14:36 (saite)
un njemot veeraa makmerfija teikto - studee vinja arii garderobistos ;)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:38 (saite)
Drīzāk gan par sekretutku... :PPPPP

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:06 (saite)
Nuuuu, smalki, ko neteiksi...;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]maans
2006-04-04 14:14 (saite)
tas nu gan bij'lieki-:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:18 (saite)
Na-a. Tas bija pareizi - tautai jāzina savi varoņi! :PPPPPPPP
A PareX man vislaik liekas tāda aizdomīga bodīte - 80% ienākumus sola, taisni tāpat, kā Lielā Baltijas Burka pirms krišanas... ;))))))))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:03 (saite)
Ak Tu vecais viutīgais MamuC!;DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:05 (saite)
ProtamZ, savādāk takš Kūmiņam nepatikšu... ;)))))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:09 (saite)
Murrr!;)*

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:15 (saite)
;))***

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]viestards
2006-04-04 14:29 (saite)
nedomāju, ka neizēdīs- tādi sastāstīs par sevi slavas dziesmas un pat ja nebūsi tas, kuru izēdīs, pilnīgi iespējams, ka jaunais dumais uzvels uz tevis vainu par saviem neizdarītajiem darbiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:43 (saite)
priekšnieks arī nav muļķis - pie mums te tādi jaunie nāk un iet, retais ilgi turās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kramers
2006-04-04 14:53 (saite)
A ja kādreiz priekšnieku nomainīs?
A jaunajam neiepatiksies ka kāds tur padotais ir gudrāks par viņu?
Знаем-плавали!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:55 (saite)
:DDD Man prāta pietiek turēt mēli aiz zobiem un ļaut priekšniekam kļūdīties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:50 (saite)
Slavas dziesmas sev jau parasti gan nostrādā tikai pirmajā brīdī. Ilgākam termiņam der vienīgi līšana pakaļā;DDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]laukuroze
2006-04-04 14:00 (saite)
Eh. kādreiz ar kursa darbiem otru algu nopelnīju.
nu labi, lielākoties es biju tikai mašīnrakstītāja...
bet dažus nācās arī uzrakstīt:)

bet manus gan neviens cits neraksta. man nav naudas tam:)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:04 (saite)
Pašai nākas gudrai būt!;DDDDDDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2006-04-04 14:08 (saite)
zini, bet reizēm ar to PRĀTU ir par maz priekš tās augstskolas :( pat, ja tu pats esi gudrs, mācies & dari, bet ne visur ir tās budžeta vietas. un manā kādreizējā iecerētajā LMA budžetā laikam tik 5 cilv. tiek no kursa.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]buks
2006-04-04 14:11 (saite)
Un kur problēma būt vienai no šiem 5?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2006-04-04 14:14 (saite)
dito

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2006-04-04 14:14 (saite)
Vismaz par LKA, kur ir līdzīga situācija, dzirdēju - lai būtu budžetā, jābūt visiem 10niekiem grāmatiņā, attiecīgi, budžetā tiek tie, kuri nekaunīgāk prot pielīst pasniedzējiem (jo reāli jau praktiski neviens uz visiem 10 nemācās, pat manam Vrc ir viens devītnieks :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:22 (saite)
Nu lūk! Vēl viena problēma (arī tā ir man zināma): atzīmes liek nevis pēc zināšanām, bet "pēc purniem":((((((((

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]buks
2006-04-04 14:33 (saite)
VFF man pēc 3. kursa, kad izdomāju, ka patīk un interesē (tb atļāva specializēties), laikam vienā semestrī 9. trāpījās. Ij paspēju paralēli gan strādāt, gan kopā ar Tavu bračiņu vai katru otro vakaru aliņu sadzert. Attiecīgi uz maģistrantūru automātiski aicināja ij budžetu piešķīra.

Mans brālis savos 30 gados, nekur pirms tam zīmēt nemācījies, iestājās LMA scenogrāfos (loģiski, ka par maksu). Otrajā kursā viņam kā teicamniekam ij talantīgam cilvēkam tika piešķirta budžeta vieta. Ij atšķirībā no manis (man tīri veikli padevās pielīst pasniedzējām, koķetējot ij neesošu centību izrādot), bračiņš ir pārāk ne no šīs pasaules, lai vispār par kādiem reitingiem domātu.

Visu nosaka IQ, talants un darbaspējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2006-04-04 14:57 (saite)
Kā pie kura pasniedzēja, aizrādīšu. Ir tādi, kuri atzīmes liek tikai un vienīgi pēc purniem :/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]buks
2006-04-04 15:19 (saite)
Vēl jo pačotīgāk arī pie tādiem dabūt teicamu novērtējumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2006-04-04 14:15 (saite)
nez. es vairs negribu tur mācīties ;) šis jautājums Man Personīgi vairs nav aktuāls. bet nu tomēr.. ir vairāk nekā 5 gudri cilvēki šai pasaulē ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:12 (saite)
Pag, pag! Neviens jau nesaka, ka VISI, kas tagad studē ir bez PRĀTA (Labi skan, starp citu!;)). Kādreiz varēja mācīties TIKAI budžeta grupās, tb VISIEM studentiem bija jābūt ar PRĀTU, tagad atkal pietiek (lielākajā vairumā, starp citu), ja ir nauda... Par to mēs, zinies...:(
Pieņemu, ka tieši Tu kā reiz nepiederi tiem, kas meklēs citu rakstītaju saviem darbiem, bet gan Visu Pati;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2006-04-04 14:18 (saite)
nē nu, es par sevi vispār te tagad neko ;P man mūždien gribas aizstāvēt kādu ;D un šoreiz esmu izvēlējusies gudros, kas netiek budžetā ;) vismaz līdz 1. sesijai. ;)
bet es tak neies maksāt lielu naudu par mazu papīriņu. es i skops.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:26 (saite)
;)))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]habibti
2006-11-03 17:28 (saite)
ko darīt tiem, kur universitātē vispār nav budžeta grupas, bet es pati maksāju par savām mācībām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-11-06 09:56 (saite)
Tu saproti, ka šobrīd piesienies vārdiem, m?;) Diskusija sākās par to, ka cilvēki PĒRK bakalaura/maģistra darbus!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]habibti
2006-11-06 12:15 (saite)
tas, ko es domāju ir tikai tas, ka tik ilgi, kamēr es pati ar negulētām naktīm moku savu mag darbu, man kaut kā neuztrauc tie, kuri kaut kādu iemeslu dēļ to nedara..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nulle
2006-04-04 14:12 (saite)
Kurš tad fano par prātu, par gudru cilvēku, ar ko parunāt (nu, es, JĀ, JĀ :))... Bet bez naudas būs grūti... Lai to dabūtu, gudram (un labam) nav obligāti būt, tas vispār ir nesvarīgi...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:18 (saite)
Nu vispār jau jā - esmu pārliecinājusies, ka visbiežāk Labu Piķi pelna nevis tie ar PRĀTU, bet tie, kam ir Labs Čujņiks un Milzīga Enerģija;)
Un man tas ir svarīgi (nu par tiem gudrajiem)!;)
Un vēl - trakāk būs tiem turīgo vecāku bērniem (ja vien viņiem galva patukša) - vecāki ta nav mūžīgi, bet ar "ķeksīša dēļ" iegūtu diplomu paēdis nebūsi...:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kramers
2006-04-04 14:17 (saite)
Tai nūjai ir arī otrs gals. Daudziem cilvekiem ar darba stažu 20 un vairak gadu ir pietiekamas zinašanas dotaja darbā, taču nav papīrīša par augstako izglītību (šobrīd tas ir aktuāli skolotājām un bērnudārza audzinātājām, kurām tiek pieprasīta obligātā Pedagoģiskā izglītība).
Un tagad uzliekot roku uz sirds izfiltrejiet cik % no augstskolā mācītā ir nepieciešams šobrīd darbā?
Papildus mācībaa, kursi dod nepieciešamās zinašanas, taču nedod "papīrīti" un daudzi no cilvēkiem "gados" maksā un pērk kursa darbus, jo nevar un negrib tērēt savu laiku tukšām un nevajadzīgām lietām...

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:21 (saite)
Un te nu mēs nonākam pie vel vienas HUJŅAS: vot nafig tām bērnu dārzu audzinātājām tā obligatā augstākā izglītība, jo sevišķi, ja viņas jau 30 gadus lieliski bez tās ir bērneļus audzinājušas?! (Es kak raz vienai tādai tulkoju bakalaura darbu šobrīd) Un galvenais, ka tas, kas šito HUJŅU izdomāja, arī tak gan jau zin situāciju ar tam "ķeksīšu" augstskolām.:(((

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mamuts
2006-04-04 14:23 (saite)
Wot, wot - tagad skolās trūkst pedagogu un spiesti par učukiem pieņemt studentiņus, kurus neviens suns par pilnu neņem. :PPP

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:29 (saite)
Vispār briesmīgi:(((

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dzeina
2006-04-04 14:27 (saite)
Nu, maman arī tagad ir spiesta savos 45 gados beidzot dabūt bakalauru - viņa ir mūzikas skolā učene. Savādāk - kirdik, kā arī likme cita. Nu neko, cīnās...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:46 (saite)
Vo vo, un baigi jau viņai vajadzēja to laika un naudas tērēšanu...? (retorisks jautajums, protams);(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mamuts
2006-04-04 14:22 (saite)
Taisnība. augstskolu apmācības programmas sastāda cilvēki, kas vai nu paši nekad praktisko darbu nav strādājuši, vai arī ar tādu domu, ka "paša apgūtās zinības ilgāk paliks atmiņā" un skola ir domāta pacietības un truluma pārbaudei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]le_minga
2006-04-04 14:29 (saite)
da nee - vinji prosta nodroshina sev darbu priekshdienaam... :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kramers
2006-04-04 14:27 (saite)
Man bija tas gods šogad 2 mēnešus Turība pamācīties - speckursos. Diemžēl daudzi no studentiem izrādījas gudraki par pasniedzējiem. Taisnību sakot bija arī pāris vienreizēji pasniedzēji :))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kuminjsh
2006-04-04 14:45 (saite)
Tur jau tā bēda, ka arī zināsanu devēju kvalitāte ir katastrofāli kritusies...:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

;)
[info]jan09
2006-04-04 15:53 (saite)
man gan nav pofig - atnaak straadaat visaadi/as pid@ri/maitas, kam ir papiirs par augstaako izgliitiibu, bet zinaashanas 0.00...
aldzinja shaadiem lielaaka, amats parasti augstaaks - tik man un citiem, kas ir speciaalisti, gan jaastraadaa sho vietaa (bez samaksas), gan jaaapmaaca - jaateeree savs laiks, nervi utt...
tik, ja kaads no man liidziigiem grib maaciities (par budzjeta naudinjaam, taapat kaa tie "gudriishi"), tad atbilde skan: "a kas tad straadaas?"
blaa, pilna pasaule ar visaadiem vadiitaajiem, uznjeemeejiem-speciaalisties, juristu paliigiem, psihologiem - a kad reaali jaastraadaa, tad chus....

ps protams, ir arii iznjeemumi (siikums, bet patiikams), kuriem atvainojos par necenzeetiem izteicieniem... ;))

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: ;)
[info]kuminjsh
2006-04-04 15:59 (saite)
/sabīstās un aizsedz galvu ar rokām/
Ak vai, ir jau tādas nelaimes ar:(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

;)
[info]jan09
2006-04-04 16:06 (saite)
vnk saapiiga teema ;))
(mums te iestaade suutiija cilveekus maaciities (koledzja, 2 gadi klaatienee, 80% no algas - tad arii bija texti "a kas tad straadaas", un tagad talantiigie speciaalisti (kas sanjem piemaksu pie algas) uzbaazjas ar jautaajumiem, darbiem utt...)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ;)
[info]begemots
2006-04-23 19:37 (saite)
Microsoftā, piemēram, kā nesen dzirdēju no cilvēka, kas pieņemts nule darbā, pieņemot darbā, 3 gadus pieredzes profesijā pielīdzina 1 kursam augstskolas.

Tēma mēdz būt aktuāla, es saprotu, varu vienīgi teikt - ne vienmēr tas protams ir iespējams, bet es tādu darbu droši vien pasūtītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

...
[info]jan09
2006-04-24 07:51 (saite)
tikko gribeeju paariet bikinj citaa amataa (struktuuras ietvaros, mainot pilseetu, kuraa straadaat) - nelaizj, esot bezmaz vai vieniigais speciaalists ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ...
[info]begemots
2006-04-24 09:40 (saite)
Nu tad jau var diktēt savus noteikumus!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?