this is a ransom demand ([info]kakjux) rakstīja,
@ 2015-02-06 11:47:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:darbs, klab, tehn

gribeetos uzriikot pollu par teemu, kas juusupraat ir jaaprot cilveekam, lai citi vinju sauktu par "datorikji"?



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]vistu_zaglis
2015-02-06 14:11 (saite)
Tas gan. Bet paliksim pie eletroniskajām skaitļošanas mašīnām. Lūk, respondents A nezina, ka pastāv drag&drop fīča. Respondents B zina. A nekavējoties uzskata B par datoriķi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeina
2015-02-06 14:12 (saite)
ir vēl labāka kategorija, kurā ieklasificēties.
Kad palīdz kolēģim čaiņikam ar kaut kādu vispār jau elementāru lietu, tad seko piezīme: "nu jā, tu jau visu saproti, tev jau vīrs datoriķis"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2015-02-06 14:16 (saite)
Sexually transmissive knowledge.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2015-02-06 14:27 (saite)
man nez kaapeec praataa aust ainas par to, kaa kaads viirs maajaas savai sievai zem segas maaca "datorikju lietas". un tad ik pa laikam ir kaads eksaamens... uhtii, this is how we roll!

(visas sakritiibas ar reaaliem cilveekiem ir nejaushas un neplaanotas)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2015-02-06 14:19 (saite)
ok, nu shitas ir viens no ljoti valid piemeeriem.

bet shitam ir arii otra puse, ar kuru sanaak saskarties. esam established, ka respondents B ir datorikjis. respondents A peekshnji zvana B (veelams agri no riita vai vismaz veelu vakaraa) un pagjeer paliidziibu (telefonisku instrukciju formaataa) printera kartridzha nomainjai. B sho printeri nekad nav redzeejis un A nevar no sevis izspiest neko vairaak par razhotaaja ziimolu, varbuut vinju reklaamu moto. datorikja statuss apdraudeets!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vistu_zaglis
2015-02-06 14:23 (saite)
Jā, šis ir stipri svarīgs moments. Ja tu zini par minētajiem 2% vairāk, nekā A, tu automātiski zini atbildes uz visiem viņa jautājumiem šajā žanrā.

24/7, protams, tas pats par sevi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2015-02-06 14:41 (saite)
reizeem liekas, ka subjekts A nez kaapeec iedomaajas, ka visi "datorikji" ir izgaajushi iipashos printera kartridzhu mainjas kursus un ar to nodarbojas ik dienas savaa darbavietaa.
(liekas, ka saape ir lielaaka nekaa saakumaa shkjita :D)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aizliegts_v
2015-02-12 21:07 (saite)
Šī jau izklausās pēc kārtīgas traumas, ne sāpes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2015-02-12 21:14 (saite)
tie nolādētie printera kārtridži... tā mums ofisā ir populāra problēma starp programmētājiem un testeriem. bet apnikusi jau...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pirx
2015-02-13 00:07 (saite)
Problēma jau ir tur, ka (vismaz) programmētāji pēc būtības ir labi problēmu risinātāji. Līdz ar to izpīpēt kā kārtridžu nomainīt var. Tas arī rada augsni turpmākai zvanīšanai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2015-02-13 11:31 (saite)
Nāk prātā "let me google that for you" :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?