Oktobris 29., 2004


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:32 - polla nebūs,
bet būs publisks jautājums.
Kādam no jums ir bijis tā, ka patoloģiski ilgu laika posmu ik pēc brītiņa gadās pamatīgi izārdīt savu iekšējo pasauli + sāpināt cilvēkus, kas ir blakus un reizēm absolūti ne pie kā nav vainīgi? Tā, ka ir gandrīz vai bail ar kādu satikties, jo zini - tas beigsies ar pamatīgu psihotraumu tev un, iespējams, arī tam otram cilvēkam. Tā, ka vispār bail ar kādu runāt. Un reizēm šīs kļūdas ir acīmredzamas, reizēm ir ļoti grūti noteikt, kurā brīdī esmu rīkojusies nepareizi. Bet visos gadījumos ir pēkšņs impulss, kas liek rīkoties tā vai citādi, un gandrīz visos gadījumos es pati ciešu vairāk nekā pārējie notikumā iesaistītie (lai arī mēdz būt arī otrādi, viegla un bezrūpīga rīcība rada pamatīgu psihotraumu cilvēkam, par kuru nemaz neesm padomājusi). Biedējoša sajūta, pat ļoti.
Un, ja kādam ir bijis kas līdzīgs, tad - kā jūs tikāt tam pāri? Es gan apšaubu, ka varētu būt kāda universāla recepte, bet man ir grūti atrast jelkādu risinājumu.

(39 teica | man šķiet, ir tā...)

Comments:


From:[info]amsterdama
Date:29. Oktobris 2004 - 13:36
(Link)
Tas nav tā, ka tavu sevis meklējumu dēļ nemitīgi cieš citi? Un tādēļ humānāk liekas sevi ieslēgt būrītī bez kontakat ar ārpasauli. Ja pareizi uztvēru…
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 13:39
(Link)
Apmēram tā.
Bet nesanāk, t.i., nesanāk bez kontakta ar ārpasauli. Lai arī neesmu vēl nopietni to pārdomājusi, domā, līdzētu?
From:[info]amsterdama
Date:29. Oktobris 2004 - 13:48
(Link)
Ne-e, nelīdzētu.
Kamēr tas trakākais iet pāri, visai veiksmīgi sevi var mēģināt mierināt ar domu, ka ir bijuši/ir aizvien/būs priekšā cilvēki, kas arī ar savu pašizaugsmi sāpinās tevi. Riebeklību nezūdamības likums. Balstoties uz to, var riebekļoties uz nebēdu, kaut uz mirli iebāžot savai sirdsapziņai mutē samīcītu lupatu.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 13:55
(Link)
redz, taisnība jau ir tai sirdsapziņai - tas viens.
un man nepatīk zaudēt draugus vai potenciālus draugus - tas otrs.
[User Picture]
From:[info]hestia
Date:29. Oktobris 2004 - 16:32
(Link)
"Riebeklību nezūdamības likums"- labi pateikts:)
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:29. Oktobris 2004 - 13:45
(Link)
jā.
es tam netieku pāri. nemāku es risināt tādas situācijas un viņas nāk un iet ar visām no tā izrietošajām sekām. man, par laimi, tomēr ir diezgan stiprs mugurkauls un vēl turos kaut kā.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 14:04
(Link)
bet kāds ir iemesls? to tu aptuveni nojaut? (ja nu kas, vari uzmeilot arī - hb @ inbox.lv)
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:29. Oktobris 2004 - 15:56
(Link)
iemesls? godiigi sakot, nee (negribeetos domaat, ka vieniigais iemesls ir mana iedzimtaa histeeriskaa daba:) taapeec jau tevi lasu-parasti ir sajuuta, ka 90 % tavu postu ir bezmaz vai par mani, un ir tak interesanti, kaa cilveeks tiek galaa ar identiskaam situaacijaam.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 16:07
(Link)
labais cilvēk, tu jau friends-only neesi redzējusi, tie ir vēl baisāki :) publiski tiek likts tikai tas, ko es uzskatu par kaut cik piedienīgu.

nu, vismaz es zinu iemeslu. bet man no tā labāk nepaliek. :/
From:[info]esinja
Date:29. Oktobris 2004 - 13:46
(Link)
Tu esi jauna, skaista, mezjoniiga un neatklaata! Atnaaks Tavs Kolumbs un vieniigais, par ko vareesi uzmest luupu - ko vinjsh tik ilgi kaveejaas.

btw. es tomeer palieku pie taa, ka visi viirieshi ir cuukas un nav muusu uztraukuma veerti :)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 13:52
(Link)
redz, baidos, ka tas ar to Kolumbu tā gluži nebūs vis. Jo principā es viņu patriekšu tajā pašā brīdī, kad sapratīšu, ka kāds mēģina mani atklāt. divi jau ir dabūjuši pa nagiem, viens no viņiem diezgan sāpīgi, un man jau, protams, arī sāpēja. tā ir viena no destrukcijas sastāvdaļām.

šobrīd es vairāk raizējos par tevi, ne "vīriešiem" (kāpēc jums tik ļoti patīk runāt daudzskaitlī, ja runa ir par konkrētiem eksemplāriem?). prieks, ka veselīga attieksme.
From:[info]esinja
Date:29. Oktobris 2004 - 13:55
(Link)
a pameegjini reiz buut vaaja! vnk izmeegjini, kaa tas ir, mb pat iepatiikas? es gan peedeejo reizi taa dabuuju pa pakalju, ka liidz shim mirklim diezgan nicinoshi skatos uz viirieshiem (it sevishkji uz tiem, ar kuriem ir sex), BET nu nez.... tev vajag veci, kas padodas, tikko tu nochiepsties - rokas nost no manas maigaas dveeseliites tu ljaunais, ljaunais viiriec!!!

un runa nau par konkreetiem exemplaariem! nau biijis taads, kuraa kaut reizi nebuutu viilusies! ko nevar teikt par sievieteem:)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 14:00
(Link)
doch
tur jau tas joks, ka es cenšos būt... vieglāka, bet nesanāk, vienā brīdī allaž gadās iesist, pie tam pamatīgi.
un neaizmirsti, man ir celibāts, tā ka problēmas risināšana ar vīrieša (t.i., Attiecību) palīdzību tāpat īpaši nerulz.

a vilšanās vīriešos nāk no a) pārpratuma b) nepietiekamas vīrieša pazīšanas :) tā ka uz katru vīrieti-cūku ir viena sieviete-aita :)
From:[info]esinja
Date:29. Oktobris 2004 - 14:04
(Link)
es esmu sieviete - aita, kaza, kuce - kas vien vajadziigs.. un vaajai buut ir vnk. un nesaki, ka nesanaak, tas tikai noziimee, ka iisteniibaa negribi - varbuut tas negribeeshanas prieks ir tevii tik dzilji, ka neesi veel liidz vinjam aizrakusies? baac, miiljaa, vajadzeeja tevi vakar moraali panjemt priekshaa, taa vietaa, lai.... rrrrrrrr:)
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 14:09
(Link)
(hmmm, tā laikam bija kāda cita esinja, kas lamājās par to, ka cilvēks kļūst vājš/padara sevi vāju?)
es nezinu, nezinu. vispirms man vajag kādu drošu un paliekošu plecu, pie kā pieturēties, un tikai tad es atļaušos būt vāja. citādi tas viss beidzas ar raudāšanu draugiem uz pleca - zb jau. un tas spēks jau ir tikai ārējs, iekšēji es esmu saplēsta un slikti salīmēta vāze. vai vispār nesalīmēta.

btw, man ir alerģija pret ilgstošu morālu paņemšanu priekšā, tā ka labi vien, ka bija tā, kā bija ;)
From:[info]esinja
Date:1. Novembris 2004 - 16:00
(Link)
zini, esinjas meedz mirt un dzimt ik peec paaris dienaam un to ko saka vecaa esinja, oponee jaunaa, so neiesaku iipashi njemt vinju galvaa un taa..
un man liekas, ka visi mees vairaak vai mazaak vaazes.. nu taadas, nekaadas. tikai ja nebuutu to plaisu un lausku, nez, vai buutu atshkjiriiba starp mani, tevi, vinju, vinjiem, vinjaam....u.t.t.
zinaashu, ka tevi moraali varot nedriikst. pierakstiits.
[User Picture]
From:[info]redeemer
Date:29. Oktobris 2004 - 13:59
(Link)
Tu to apzinies! un tas ir svarīgi ;)
tātad atradīsi ceļu kā tikt ar to galā.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 14:03
(Link)
Dārgais, es to jau kādu mēnesi apzinos. Un tas nebūt nepadara situāciju vieglāku.
[User Picture]
From:[info]redeemer
Date:29. Oktobris 2004 - 15:21
(Link)
nu tad ņem piemēru no manīm un cīnies!
es to jau ilgu laiku apzinos ;))....
pašiem vien ir jatiek galā,
redzi es neiestajos kļūdas pēc psihologos, tapēc tagad nemaku nodefinēt, bet varu tikai pateikt, ka jācīnās un viss :))))...tukši vārdi, bet iekšējā balss nemelo.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:32
(Link)
bet kā tieši tu cīnies? kādas ir metodes? to, ka jācīnās, zinu pati :/
[User Picture]
From:[info]redeemer
Date:29. Oktobris 2004 - 15:47
(Link)
balansēju sevi.
svari. palabi, pa kreisi.
kad nosverās pa labi ir smaids, kad nosverās pa kreisi asaras (ja ne ļaunāk)
regulēju šos svarus, neļauju tiem šķiebties tikai pa kreisi.

tas ir tas pats, kas pēc labā seko sliktais un otrādi, nemitīga cirkulācija, nekas nav miera stāvoklī...un Tev tas pats, jo ja Tu neapzinātos to, kas ar Tevi notiekās, tad būtu jau savādāk..bet ja apzinies, tad viss kārtībā un tiksi galā...vienkārši ir jaiemācās ar sevi rīkoties;)

[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:57
(Link)
Lūk, lūk, te jau mēs tuvojamies lietai.
Es jau nojaušu atbildi, bet anyway:
kas ir tas, ko tu liktu svaru otrā kausā? Ja vienā pusē ir destrukcija, iznīcināšanas vēlme?
[User Picture]
From:[info]redeemer
Date:29. Oktobris 2004 - 16:06
(Link)
domu, ka Tu paliec tāda pati kā vairums, kurš ir izvelējies vieglāko ceļu.
pajautā celtniekam, ko viņam ir vieglāk izdarīt, celt vai jaukt?...labs celtnieks ceļot jaunu māju tur ieliks iekšā savu sirdi, to darīs ar mīlestību, bet ja jauks, tad jauks, gruvešiem tak nekāda starpība ir un paliek gruveši.

tici vai ne, bet es zinu visas atbildes, labojums, jūtu. bet vienmēr ir tas bet, kurš mani moka....kaut kāda neganta barjera kautk ur starpā.

izlasi manu ierakstu pirmspēdējo, kurš rakstīts darbā...lūk, tur mani svari bija ideālā stāvoklī. bet pat tik daudz nav vajadzīgs, pietiek ar sabalansētību. ne par daudz, ne par maz.

ir jāsajūt. cepuri nost, ja spēsi pat vairak kā tikai sabalansēt.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 16:14
(Link)
zini, reizēm man ļoti gribas būt tādai kā vairums. jo vairums tomēr more-or-less tiek galā ar sevi. bet arī tas man neizdodas :/

jā jā celt un ar mīlestību.
tikai joks ir iekš tam, ka, liekas, ir tikai viens, ko es varu celt, un to es negribu celt. aj, tam visam vajag vairāk paskaidrojumu, es mēģināšu saņemties un uztaisīt.
stulbi tas viss ir, bet beidzot taču jātiek ar to galā saprātīgiem līdzekļiem - jo līdz šim vienmēr ir bijis tā, ka es uzlaižu kaut ko gaisā un ar klusām cerībām un izmisumu domāju - nu, lūk, tas arī būs uzlaists gaisā. bet ne vella, dzīvo un spirinās, šodien pavisam dzīvs :/
[User Picture]
From:[info]kjeerpis
Date:29. Oktobris 2004 - 14:32
(Link)
Gadās gan.
Beidzas ar to, ka es runāju riebeklības, apvainoju sazin kādos grēkos, raudu un jūtos aizvainota kādas trīs dienas pēc kārtas. Tad, kad jau aiziets gandrīz pēc kārtas, man izpratni savajagas vairāk par kašķēšanos, jo es visu riebīgo esmu izrunājusi ārā un sakaunējusies par to, un es kļūstu mierīgs un murrājošs. Diemžēl gadās, ka pēc neilga laika dēļ vismazākā iemesla viss sākas no jauna.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 14:44
(Link)
Nez.
Man tas ir bišķi savādāk - t.i., mani draugi būtībā pieņem to, ja es viņus izlamāju par kaut ko. Bet tur jau tas joks, ka es rīkojos kretīniski un sāpinoši, pie tam attiecīgajā brīdī pat nejūtu, ka tas ir kretīniski un sāpinoši, tikai pēc tam atjaušu: wow, šitais bija ideālais variants, kā aizbiedēt konkrēto cilvēku, domādama nebūtu izdomājusi.
Bet jā, mīļa gan es neesmu. Kas nu nav, tas nav. Labi ilgu laiku jau neesmu. Ja nu vienīgi ar kādiem 2 izredzētajiem.
[User Picture]
From:[info]kjeerpis
Date:29. Oktobris 2004 - 14:52
(Link)
Man ir tāda nelaime, ka būt kretīniska es atļaujos tikai pret savējiem. Bet to savējo ir ļoti maz, jo neizceļos ar sabiedriskumu. Un man uzkrīt klape uz acīm un pēkšņi es redzu tikai slikto tajā cilvēkā, es atceros visu to, par ko kādreiz esmu apvainojusies uz to cilvēku un savācis čupiņā visas šīs senās lietas, klūpu par vienu un to pašu virsā atkal un atkal no jauna. Un neko nevaru sev padarīt. Kamēr izlādējos tik ļoti, ka beidzot sadzirdu, ko pati runāju un sāku atcerēties visu labo otrā cilvēkā. Un tad jau man gribas nevis, lai man bļauj virsū, bet noglauda galvu un pasaka, ka viss būs labi.
Bet manī tas mīļums tikai nesen atmodās.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 14:58
(Link)
mh, es arī daru pāri tikai tuviem & mīļiem cilvēkiem, tos, kas man ir tikai paziņu līmenī, es parasti žēloju. ja arī nodaru pāri, tad nejauši.
bet laikam ir tikai viens cilvēks, kuram es varētu atļauties pateikt pilnīgi visu, ko par viņu domātu, un viņš tikai saskumtu un samīļotu mani, kad es atnāktu atvainoties. citiem... citiem es neuzdrošinos pateikt pat ne pusi (toties cūcības strādāju pēc pilnas programmas), vai arī pasaku to tā, ka cilvēks vienkārši dodas dažas mājas tālāk (kā es arī esmu ieteikusi darīt ;))
domā, ka kārtīgi izlamāt kādu nabaga cilvēku būtu risinājums? ... lai gan nē, atceros situāciju, kad izlamāju vienu, atvainojos vēlāk.. bet nekas nemainījās. t.i., pagāja pāris nedēļas, un es atkal nogāzu podus, pēc pāris nedēļām atkal.. vāks, vārdu sakot. brīnos, kā viņš vēl ar mani runā (lai arī, iespējams, vairs nerunās ;))
[User Picture]
From:[info]kjeerpis
Date:29. Oktobris 2004 - 15:11
(Link)
Tāpēc jau arī pret ļoti tuvajiem kaut ko tādu atļaujas, jo zin, ka piedos. Bet svešāks vienkārši aizies. Un tāpēc ir doma, ka negribas pavisam cilvēku pazaudēt, tātad nedrīkst tā ārdīties. Bet pret savējo bremzes nestrādā.

Nē, nedomāju, ka tas ir risinājums. Iegādāties boksa maisu man šķiet labāks risinājums. Jo galu galā var iebojāt attiecības un kādu dienu tas cilvēks vairs nepiedos, jo viņam būs apnicis. Vienīgi tad, kad esi no sevis izgāzis visu žulti, kas sakrājusies, tad kamēr viņa atkal sakrājas, ir miers. Bet tās rupeklības var atkal atkārtoties dēļ vismazākā iemesla.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:14
(Link)
baidos, ka tā nav žults vaina. es vienkārši vēlos kaut ko sevī iznīcināt, bet nespēju.
[User Picture]
From:[info]kjeerpis
Date:29. Oktobris 2004 - 15:19
(Link)
Es jau arī ārdos, jo zinu, ka manī nav kaut kas kārtībā. Bet pat, ja es zinu, kas tas ir, es nemāku to iznīcināt vai drīzāk nepietiek drosmes un spēka, un apņēmības. Un dusmas pašai uz sevi liek sakrāties īgnumam uz visu pasauli.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:31
(Link)
Same here :)
Bet kolaidarakolaidara?
[User Picture]
From:[info]kjeerpis
Date:29. Oktobris 2004 - 15:43
(Link)
Es nezinu :| Dažreiz gribas paņemt cirvi un skaldīt, skaldīt, skaldīt malku, tā, lai nogurumā jāapsēžas un nevar pakustēt. Gribas ar pieri skriet sienā. Gribas nogalināt sevi sevī. Un man jau šķiet, ka manī personība palēnām mirst. Bet vienkāršāk no tā napaliek.
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:44
(Link)
..un tā visa atkal un atkal ir (paš)destrukcija :/
[User Picture]
From:[info]mena
Date:29. Oktobris 2004 - 15:23
(Link)
nee, nav bijis
ir praats
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:34
(Link)
man arī ir, paldies :) pat bišķi vairāk, nekā gribētos.
bet tas ir stiprāks par prāta apsvērumiem, tas ir instinkta līmenī.
[User Picture]
From:[info]mena
Date:22. Novembris 2004 - 09:54
(Link)
Jā, es esmu monstrs.
Ar prātu izmežģīta sirdsapziņa.
From:[info]ex_sirke729
Date:29. Oktobris 2004 - 15:37
(Link)
gadaas, pat biezhi...
tas laikam taa baisi egoistiski...
un risinaajums ar nav zinaams, tas viss notiek spontaani
dazhkaart kaads saka, tak padomaa pirms ko saki vai dari...
bet gruuti tachu taa...
taa vienkarshi impulsiivi notiek...
[User Picture]
From:[info]honeybee
Date:29. Oktobris 2004 - 15:42
(Link)
nuja :/
un pats riebīgākais ir tas, ka ar mani tā nav nejaušība, neveiklība, nepadomāšana. tas ir ... princips, ja tā var izteikties. sašķaidīt visu nafig.
honeybee - polla nebūs,

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi


> Go to Top
Sviesta Ciba