gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2021-08-02 19:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Labi, ka vairs nav jābrauc ar autobusiem. Un vispār jālieto sabtrans. Jau sen biju pamanīji, ka gan CATA gan Nordekas šoferi bija vairumā nīgri un šad tad noklausīju sarunas par to cik viss sūdīgi ar naudām, grafikiem. No sejām vien varēja nolasīt, ka fsjo zajebalo pizģec nahuj bļaģ. Tagad laikam masveidā pis prom un jau tā piebāztie starppilsētnieki vēl piebāztāki vai vispār neatnāk.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]shrdlu
2021-08-02 20:14 (saite)
Kāda vispār autobusa/mikriņa šoferim var būt exit stratēģija? Varbūt vienīgi uz fūrēm, bet kāpēc tad jau nav aizgājuši visi (nevar nekur tālu braukt, mājās slima mamma utt.). Šķiet, tur vēsturiski sakoncentrējušies kadri, kas gatavi kapāt par niecīgām algām garas stundas un absolūti nav spējīgi organizēties, lai izsistu sev labākus nosacījumus (kā skolotāji, ārsti utt.).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2021-08-02 20:32 (saite)
vēsturiski sakoncentrējušies kadri, kas gatavi kapāt par niecīgām algām garas stundas un absolūti nav spējīgi organizēties, lai izsistu sev labākus nosacījumus (kā skolotāji, ārsti utt.

Un kuras ir tās, kas vēsturiski to spējušas ārpus valsts resora virsējā līmeņa ierēdņiem, kuri paši izvēlas savas algas izmēru vai ārvalstu buljonāru apmaksātu NGO planktons?
Jautājums arī cik tad īsti var nopelnīt ar pasažieru pārvadāšanu Latvijā. Drošvien huj da ņehuja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shrdlu
2021-08-02 21:08 (saite)
Nu ja visi pieteiktu streiku, gan jau piemestu viņiem kādu kapeiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mapats
2021-08-02 22:31 (saite)
800 sanāk uz rokas, atkarīgs no reisiem un paša izvēles strādāt. Info no šofera.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shrdlu
2021-08-02 22:59 (saite)
Jā, arī apmēram tāda pati info no pirmavota. Nu, ņemot vērā atbildību, smieklīgi graši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2021-08-02 20:42 (saite)
Mans tēvs bija autobusa vadītājs. Tas vēl padomju laikos, kad algas visiem nebija diži atšķirīgas, un tomēr tur viņam sanāca divas reizes vairāk nekā rukājot kolhozā. Bet beigās tās garās stundas viņam tik un tā piegriezās, un viņš pārnāca atpakaļ uz kolhozu un vairāk pavadīja laiku mājās.

Kaut ko sagaidīt, ka varētu izdoties izsist lielākas algas no parastiem šoferiem ir pārāk naivi. Tas ir jādara jau augstākā līmenī, kas labāk saprot visas šīs nozares izmaksas u.tml.

Bet pieļauju, ka daudzi autobusa šoferi arī varētu atgriezties savās lauku mājās, un sākt darīt kaut ko citu. Piemēram, kā mans kaimiņš, kurš tagad audzē krūmu mellenes. Tur ir liels roku darbs un varbūt pat viņam ievajadzēsies strādniekus. Algas jau lielākas nebūs, bet prieks, ka laukos nedaudz sāk uzplaukt ražošana. Būs vairāk cilvēkiem darbs ar zemi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shrdlu
2021-08-02 21:19 (saite)
Nozares līmenī tās mazās algas gan jau ir ierēķinātas, lai īpašniekiem sanāk, ko izmaksāt dividendēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

muahaha
[info]jan09
2021-08-03 09:53 (saite)
Kād apmirs 55+ šoferi, kas ir vairums no stūrējošajiem, šķēle ar brandavu paši varēs stūrēt, vai arī ievest vjetnamiešus.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?