gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2021-08-02 19:36:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Labi, ka vairs nav jābrauc ar autobusiem. Un vispār jālieto sabtrans. Jau sen biju pamanīji, ka gan CATA gan Nordekas šoferi bija vairumā nīgri un šad tad noklausīju sarunas par to cik viss sūdīgi ar naudām, grafikiem. No sejām vien varēja nolasīt, ka fsjo zajebalo pizģec nahuj bļaģ. Tagad laikam masveidā pis prom un jau tā piebāztie starppilsētnieki vēl piebāztāki vai vispār neatnāk.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2021-08-02 20:42 (saite)
Mans tēvs bija autobusa vadītājs. Tas vēl padomju laikos, kad algas visiem nebija diži atšķirīgas, un tomēr tur viņam sanāca divas reizes vairāk nekā rukājot kolhozā. Bet beigās tās garās stundas viņam tik un tā piegriezās, un viņš pārnāca atpakaļ uz kolhozu un vairāk pavadīja laiku mājās.

Kaut ko sagaidīt, ka varētu izdoties izsist lielākas algas no parastiem šoferiem ir pārāk naivi. Tas ir jādara jau augstākā līmenī, kas labāk saprot visas šīs nozares izmaksas u.tml.

Bet pieļauju, ka daudzi autobusa šoferi arī varētu atgriezties savās lauku mājās, un sākt darīt kaut ko citu. Piemēram, kā mans kaimiņš, kurš tagad audzē krūmu mellenes. Tur ir liels roku darbs un varbūt pat viņam ievajadzēsies strādniekus. Algas jau lielākas nebūs, bet prieks, ka laukos nedaudz sāk uzplaukt ražošana. Būs vairāk cilvēkiem darbs ar zemi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shrdlu
2021-08-02 21:19 (saite)
Nozares līmenī tās mazās algas gan jau ir ierēķinātas, lai īpašniekiem sanāk, ko izmaksāt dividendēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?