gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2020-01-29 20:15:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kaut kādos Krustpunktos nule uzstājās kaut kādi vietējie zaļajie un bez maz vai ar dūri galdā pieprasīja no tautas, ka obligāta pāriešana uz elektro vai hibrīdmobīļiem ir neatvairāma un davai, ka nu maciņu vaļā a ņe to. Raidījuma moderatore paredzami tikai māja ar mēli un patielējās vien par kaut kādiem sīkumiem kā to ieviest. Pats uzstādījums visiem tajā telpā bija neapšaubāms. Nebūsim taču tā kā Tramps or smth. Tas, ka visa tā neaprobētā elektromobīļu huiņa visdrīzāk pat neatsvērs net dabas piesārņojumu, kas radīsies jaunā masveida ražošanas industrijā un kur dēt megatonnas ar neutilizējamiem aķiem kaut kā netiek apspriesta. Briselē tā dara, tātad mums jādara tāpat. Ko lielskungs teiks, tā būs. Šī smerdiskā ņizkopokloņņečestvo laikam jau ir mūsu tautas gēnos aiz pārāk ilgas tupēšanas pie parašas.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]artis
2020-01-29 20:43 (saite)
Nepareizs fokuss -- "Ships and planes will wipe out half the emissions savings to be made by cars and trucks – study"

https://www.transportenvironment.org/press/ships-and-planes-will-wipe-out-half-emissions-savings-be-made-cars-and-trucks-%E2%80%93-study

"Shipping activities also lead to significant emissions of greenhouse gases and air pollutants, noise and water pollution. Carbon dioxide emissions from global shipping could be 17% of all carbon dioxide emissions by 2050 if no further action is taken. While emissions of some pollutants from road transport have gone down in general (although not carbon dioxide), emissions from aviation and shipping continue to rise. By 2050, global aviation and shipping are together expected to contribute almost 40% of global carbon dioxide emissions unless further mitigation actions are taken."

https://www.eea.europa.eu/articles/aviation-and-shipping-emissions-in-focus

Atšķirībā no auto transporta, šo jomu nekādi neregulē.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-01-29 20:49 (saite)
Traucēs kuģiem, kas piegādā nebeidzamās "bēgļu" kravas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2020-01-29 21:08 (saite)
Seems like any topic in your brain is wired to immigration problem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2020-01-29 21:46 (saite)
Zaļie ir wired ar šo lietu ne tikai manā galvā. Paskaties, piemēra, 'climate migration' un kā tas tiek pasniegts aktīvistu presē - mums neizbēgami būs pienākums uzņemt miljoniem čurku, jo muh climate change.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2020-01-29 23:23 (saite)
Vispār jā - ja iepriekšējās desmitgades lielais nevārds un slogans bija white privilege, tad varu saderēt, ka šajā desmitgadē diskursā manāmi dominēs "climate refugees". Strausa un nogaidīšanas taktika nelīdzēs, šie vārdi jāatmasko un jānocērt jau pašā saknē, it īpaši, ja valstis vai pat ES var izsludināt climate emergency stāvokļus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]heda
2020-01-30 08:30 (saite)
Tikpat entuziastiski viņi būtu arī par upju viziena maiņas vai gravitācijas atcelšanas direktīvu. Bet pēc tam, kad meklē atbildīgos, kā OIK afērā, visi ir balti un pūkaini vientieši.

(Atbildēt uz šo)


[info]extranjero
2020-01-30 09:49 (saite)
https://www.dailymail.co.uk/news/article-7945083/Smart-motorways-useless-decade-not-suitable-electric-cars.html

Es īsti nesaprotu, kāpēc elektriskās mašīnas nevar vilkt ar sakabi (flat tow). Man pašam gribētos elektriskā mašīna, bet piekrītu, ka nevar vienkārši visu nomainīt, nedomājot par citiem aspektiem. Tas bija līdzīgi, kad gudrinieki izdomāja nomainīt luksaforos parastās spuldzes ar LED gaismām, un tad šie luksafori ziemās aizsala, jo loģiski, ka mainījās atdotā siltuma daudzums.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?