gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2019-11-09 02:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Cik ļoti izmainījies pārdevēja sociālais status mūsdienās. Senāk daļa no neliela uzņēmuma, kas bieži bija ģimenē/s balstīts. Šobrīd megamārkets pēc megamārketa, kur pie letes/kases stāvošie un darba skudras starp plauktiem, ir tikai disposable roboti mehānisku funkciju izpildīšanai, tajā skaitā forsētam 'labdien' un vajag smaidīt goj.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2019-11-09 10:36 (saite)
Neko nezinu par pagātni. Mana pieredze ar klientu apkalpošanu sākās tikai pirms diviem gadiem Anglijā, un varu tikai pateikt, kā nav vienkārša lieta. Patiesībā tā ir visgrūtākā lieta, ko jebkad dzīvē esmu darījis. Tai ir nepieciešamas ne tikai perfektas valodas un sociālās prasmes, un kultūras izpratne, bet ātra lēmumu pieņemšana un pat zināmas aktieru dotības. Man joprojām nav skaidrs, kāpēc par šo darbu maksā minimālo algu.

Latvijā ir pārdevēji, bet vēl neesmu dzīvē redzējis, ka tur notiktu arī "klientu apkalpošana".

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dombrava
2019-11-18 11:15 (saite)
Pilnībā piekrītu, ka pārdevējam jābūt arī aktierim, psihologam, telepātam. Kādu laiku pastrādāju, pat brīnījos, kāpēc mani tā slavē. Laikam jau darbojos LV standartiem neierasti, tāpēc pievēra acis uz nepilnībām, kuras pati apzinājos.

Mazajos uzņēmumos šī situācija mainās. Bijām septembrī uz ziedu salonu Elizete, kur strādā kaķi. Un īpašniece pat mums uzsauca tēju, pastāstīja par savu uzņēmumu. Tā ir bijis arī pāris mazajos veikaliņos. Cēsīs kafijas veikalā Melnais gulbis vai Rīgā grāmatnīcā Mr. Page. Nesen runāju ar vienu no Stenders lielveikala vadītājām,kas teica, ka arī viņi ir vieni no pirmajiem, kas centušies LV pacelt apkalpošanas kultūru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?