: who's that girl? - : mani pieci centi

> Jaunākais
> Arhivētais
> Draugi
> Par sevi

Links
> the cut
> fashion telegraph
> more life

Janvāris 3., 2012


Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
13:42 - : mani pieci centi
it's like you're missing the point - who cares, ka viņi bija vienvirziena ceļā uz otru pusi? tas patiesībā būtu brīnums, ja ar šitādu spēlēšanos ar nāvi, viņi būtu palikuši dzīvi (so, padomāsim, cik reižu ar mums vai mūsu paziņām ir noticis brīnums, hehe). ar visām tām runām jūs it kā cenšaties attaisnot sevi, un to, ka jūsos vienkārši nav līdzjūtības. būtu tak atzinuši, ka jums vienalga, un viss, nevis tagad nevietā slavētu sevi, ņirgājoties par viņiem.

(45 with milk | cup of coffee?)

Comments:


From:[info]
Date:3. Janvāris 2012 - 13:54
(Link)
tūliņ arī pār Tevi gāzīsies sodoma un gomora
[User Picture]
From:[info]fjokla
Date:3. Janvāris 2012 - 13:55
(Link)
mhm, kaut kā tā, un baigi svētulīgi pie tam
[User Picture]
From:[info]fjokla
Date:3. Janvāris 2012 - 14:02
(Link)
aijmīn, tākā paši nebūtu septiņatā kaukur braukuši, ar vienu bagažniekā turklāt, tas jau padsmitniekiem (un ne tikai, kstaķi, un kāpēc obligāti retardiem? Tapē, ka no krāslavas?) ir tāds novirziens,nu, ar bezjēdzīgo riskēšanu, tik vairumam paveicas
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 14:04
(Link)
patiesībā, par to, kas bagāžniekā - vot, tā ir rozīnīte. nepietiek ar to, ka tu tupi bagāžniekā, tie pārējie nespēj pat mašīnu normāli no punkta a līdz punktam b aizvadīt :)
[User Picture]
From:[info]ripp
Date:3. Janvāris 2012 - 16:01
(Link)
es neko nesaku, bet es, piemēram, neesmu braukusi septiņatā un dzērumā ar kādu bez tiesībām pie stūres. un nedomāju ka tas ir kaut kas par ko kaunēties, nu, ka man tas ir gājis secen.
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:3. Janvāris 2012 - 13:58
(Link)
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:3. Janvāris 2012 - 14:09
(Link)
Ne jau ņirgājas par viņiem, bet cepas par to, ka viņus mēģina attaisnot un padarīt nez par kādiem svētajiem ar kaut kādiem tur liktens pirkstiem. Pat bebri vainīgi. PAT BEBRI.
[User Picture]
From:[info]shelly
Date:3. Janvāris 2012 - 14:33
(Link)
Team bebri all the way!
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 14:53
(Link)
bet zini, kas ir tiešām smieklīgi? tas, ka tie bebri varbūt arī (among all the other things) pielikuši savu roku. tauriņa efekts, final destination, un viss tāds.gadījums tak ir kuriozs!

a kas par svētajiem mēģina padarīt?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:3. Janvāris 2012 - 14:55
(Link)
prese. novads, izsludinot vispārēju sēru dienu.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 14:59
(Link)
nu, tas, ka sēru diena, nenozīmē, ka viņi uzreiz par svētajiem ir pasludināti (a ja nu tomēr - vēsturē tak visādus ļautiņus par svētajiem un mocekļiem ir pasludinājuši :) ).

man šķiet, te vairāk par to, ka katram entajam vajadzētu beigt savu dzīvi uz ceļa, kādi tik gājieni nav taisīti, cik ātrumi nav pārsniegti utt., un kas šajā gadījumā bijis tas pēdējais piliens.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:3. Janvāris 2012 - 15:04
(Link)
Es neizprotu to "kādi tik gājieni nav taisīti". Vai ir jālepojas ar muļķībām? Šādas attieksmes dēļ jau arī visi tik turpina taisīt fokusus tālāk, pieņemot, ka daudzos gadījumos iziet sveikā cauri, bet, ja kaut kas notiek, piesedzas ar prāta aptumsumiem un bebriem.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 15:06
(Link)
bet kāds tam ar jebko sakars?
From:[info]
Date:3. Janvāris 2012 - 15:13
(Link)
akdies, mazeltov, Tev medaļu par šito.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 16:07
(Link)
ahzō, tu arī par mediju attieksmi, ja? nu. mediju attieksme man ir vēl vienaldzīgāka. mani interesē, ko domā cilvēki man apkārt.
From:[info]unpy
Date:3. Janvāris 2012 - 15:13
(Link)
Par viena hokeista muļķīgu nāvi bija jāizsludina sēru diena visas valsts mērogā, par septiņu mazgadīgo muļķīgu nāvi pat vienā pagastā nevarēs? Tev kas, kāds liek sērot?
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:3. Janvāris 2012 - 14:57
(Link)
Jā, turklāt šis ir ūdens pūķa, zaļā pūķa brāļa gads.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 14:23
(Link)
kas ironiski- «Dzīve ir īsa - pārkāp noteikumus,» savā profilā portālā draugiem.lv citiem iesaka Maija.
bet vispār jā
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:3. Janvāris 2012 - 14:33
(Link)
Bet tu spēj iedomāties, ka šādu braucēju dēļ var ciest arī citi, tie, kuri ievēro CSN? Šie ietriecās grāvī. Nākamie ietrieksies ģimenes auto ar maziem bērniem.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 14:44
(Link)
Interesanti kā līdzjūtības trūkums var mainīt šādu situāciju iespējamību? es tagad apspiedīšu sevī līdzjūtību, pasludināšu jauniešus par ēzeļgalvām un šādi notikumi vairs neatkārtosies? Līdzjūtība ka tāda nemazina iespēju šādu gadījumu uztvert kā mācību. un man šķiet, ka tas pie milkies garās diskusijas vakar jau tika noskaidrots.
From:[info]
Date:3. Janvāris 2012 - 15:17
(Link)
Tu varbūt arī to mācību uztversi, bet manās, iespējams, ārkārtīgi neobjektīvajās acīs kopīgais sabiedrības noskaņojums tomēr sliecas par labu nelaimīgas apstākļu sakritības, ne bezatbildīgas rīcības interpretācijai. kas nozīmē aizmirst faktu, ka šis ir ļoti brutāls likumpārkāpums.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 15:26
(Link)
nu ne jau visas sabiedrības, redz, piemēram http://www.diena.lv/latvija/zinas/klavis-nakts-brauciens-kas-beidzas-upe-jeb-ka-likumparkapeji-klust-par-varoniem-13923764
un vēl man sķiet, ka arī tie, kas vairāk sliecas uz "nelaimīgu apstākļu sakritību interpretāciju" ir guvuši atgādinājumu, ka šīs "sakritības" var attiekties arī uz viņiem un ir vērts lieku reizi padomāt par savu drošību.
From:[info]
Date:3. Janvāris 2012 - 15:31
(Link)
par šo man bija liels prieks, jā. bet re, ka viņam komentiņos arī sauc par cinisku bezsirdi. bet lai jau.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 15:42
(Link)
ai te nez kādām diplomātijas burvju spējām jāpiemīt, lai par šo jautājumu varētu izteikties tā, ka vilks paēdis un kaza dzīva.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 15:54
(Link)
kāda starpība, miruši viņi ir tik un tā, vai tad ne?

un skaidrs, ka tā ir bezatbildība un nesaprātība no viņu puses (bija), protams, bet es nedomāju, ka jebkurš paskatoties uz šo situāciju domā, ka tā bija kaut mazākajā mērā normāla. pati, protams, arī dzirdēju stāstus, ka, ak, tur ceļu kvalitāte, apmales un kas tik vēl ne. bet tikpat labi viņiem varēja paveikties, un būtu izsprukuši cauri sveikā. būtu izsprukuši, tas būtu kļuvis par smieklīgāko jaungada stāstu.
From:[info]
Date:3. Janvāris 2012 - 16:14
(Link)
nez, man smiekli šādos gadījumos nenāk. neatkarīgi no iznākuma.
[User Picture]
From:[info]felipe
Date:3. Janvāris 2012 - 15:31
(Link)
Kā šādu situāciju iespējamību var mainīt liekulīga gauduļošana un sērošana?
Apspiest, protams, neko nevajag, bet nevajag pārmest citiem, ka viņiem nospļauties.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 15:36
(Link)
kādēļ Tu domā, ka liekulīga? un vai es kādu aicināju sērot un gauduļot? vai šo Krāslavas jauniešu diskusiju sakarā kāds vispār ir pamanījis to, ka ne viss ir melns un balts? vai tiešām ikviens, kas izjūt līdzjūtību pret jaunu cilvēku stulbuma izraisītu nāvi jeb drīzāk pret viņu tuviniekiem, nav spējīgs arī racionāli "gūt mācību" no notikušā? kopš kura laika līdzjūtība automātiski nozīme arī jauniešu rīcības attaisnošanu?
es nevienam nepārmetu nospļaušanos, es pārmetu tikai to, ka manu personīgo līdzjūtību (kas nav liekulīga) sauc par nepamatotu un muļķīgu.
From:[info]
Date:3. Janvāris 2012 - 15:43
(Link)
mīļā dejot, stāsts jau nav par Tevi, bet par visiem tiem, kam notikušajā vainīga ceļu policija, krīze, bebri utt utjpr. un kas apgalvo, ka nu kāāāā, tas taču normāli tā jaunībā darīt.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 15:46
(Link)
es jau sāku visu uztvert personīgi, viss, jāzūd krūmos dzert kafiju :)
[User Picture]
From:[info]felipe
Date:3. Janvāris 2012 - 15:51
(Link)
Tas nebija domāts personīgi, es vairāk par medijos valdošo nostāju. Tur jau tā lieta, ka mācību (ne)spēj gūt abas puses, bet, ja kāds tomēr atļaujas pateikt, ka konkrētās personas pašas bija vainīgas, rezultāts ir likumsakarīgs kā rezultātā līdzjūtība un sēras izpaliek, tad viņam savukārt pārmet cinismu, kas šajā gadījumā ir diezgan absurdi. Manuprāt, šis ir gadījums, kad skaidri un gaiši pateikt: redziet, kas notiek, kad cilvēki rīkojas pilnīgi bezatbildīgi, nedomājot par sekām un ņemiet no tā mācību! Nevis vainot bebrus.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 15:57
(Link)
atraduši arī, par ko kasīties.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 15:58
(Link)
tev taisnība, piedod
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 15:58
(Link)
ā, nu es medijos valodšo nostāju diez ko neesmu pētījusi, tādēļ varbūt kaut ko līdzgalam nesaprotu. un iestājos par to sabiedrības daļu, kam līdzjūtīgas jūtas netraucē izdarīt pamācošus secinājumus, lai gan, kā jau augstāk komentārā teicu mlk, šajā jautājumā laikam grūti izteikties tik diplomātiski, lai nenonāktu galējībās. katrā ziņā, es ceru un paļaujos uz to, ka arī bebru vainotāji būs guvuši mācību no notikušā, vismaz akut kādā pusapzinātā līmenī.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 16:02
(Link)
nu vot šite es tev piekrītu, nav, par ko atvainoties.
es akal piemēram neizjūtu sevī tādu īstenu līdzjūtību, un kā jau teicu, pats gadījums man šķiet diezgan kuriozs, bet es nevienā mirklī neteikšu, ka viņi ir dabūjuši, ko pelnījuši, jo tā es nudien nedomāju.

un gan jau bebru vainotāji paši zina, ka bebri ņepričom.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:3. Janvāris 2012 - 18:03
(Link)
Līdzjūtības trūkums nemainītu, bet 'kuš, ģimenei sēras' un 'līdzjūtība tuviniekiem' padara par tādu kā nepieklājīgu tās pašas ģimenes - upuru audzinātāju, upuru lietotās mašīnas īpašnieku - nokaunināšanu un, ja tā godīgi diskusiju par vismaz publisku nevērības nosodījumu, ja ne pat visai reālu. Jo tomēr tā ir nogalināšana aiz neuzmanības.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 18:21
(Link)
aha, publisks nosodījums un nokaunināšana ir tieši tas, kas šīm ģimenēm vajadzīgs- viņi paši noteikti vēl nav sajutuši ne pašpārmetumus, ne kaunu vai vainas apizņu. kauna tev nav.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:3. Janvāris 2012 - 18:29
(Link)
Nu redz, tieši šī attieksme arī ir tas, kas līdzjūtību šajā gadījumā padara par kaitīgu - jo ja jau sabiedrības nostāja ir 'būsim līdzjūtīgi', tad atgādināšana par tehnisko apskati un riepām kļūst par bezkaunību. Un braukāšana bez tehniskās apskates un ar nodrāztām riepam turpina būt par pilnīgi normālu un visiem pieņemamu parādību.

Kas noved pie nāvēm.
Tā nav tikai ģimenes problēma. Tā ir visas sabiedrības problēma.
Tu saproti, ka Tu varēji būt uz ceļa, braukt pretī tiem 7iem, un viņi varēja nevis grāvī ieslīdēt, bet ieslidināt mašīnu kurā brauci Tu un Tev svarīgie cilvēki?
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:3. Janvāris 2012 - 18:39
(Link)
bļeģ kas tev liek domāt, ka man ir kaut kādas uztveres problēmas un es nesaprotu?!?
bļeģ 2, palasi manus komentārus augstāk pirms saki "ja jau sabiedrības nostāja ir 'būsim līdzjūtīgi', tad atgādināšana par tehnisko apskati un riepām kļūst par bezkaunību". kurā vietā bļeģ mana privātā līzjūtība izslēdz atgādinājumus? šis gadījums pats par sevi ir pietiekami atgādinošs! tas, ka medijos izskanēja kaut kādas stulbības par bebriem un policiju, nenozīmē, ka visi Latvijas iedzīvotāji tagad ies uzlikt savām mašīnām vasaras riepas un izvairīses no tehniskās apskates. Ikviens normāls cilvēks šo negadījumu jau uztver kā mācību, neatkarīgi no tā, vai Tu publiksi nokaunināsi nabaga dzīvos ģimenes locekļus vai nē. Joptvaimaķ.
[User Picture]
From:[info]antikrists
Date:3. Janvāris 2012 - 15:49
(Link)
Wait, par ko ir runa?
Es, šķiet, atkal visu drāmu esmu nokavējusi.
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 16:00
(Link)
7 jaunieši latgalē gāja bojā autokatastrofā, vasaras riepas, nevienam nav tiesību, viens tup bagāžniekā. ā, bet pie vainas bebri un valsts policija (ja pareizi sapratu) :) vieni viņu sauc par idiotiem, kas dabūjuši, ko pelnījuši, un apvainojas, ja viņus sauc par ciniķiem, otri mēģina viņus apgaismot, ka ne viss ir tik melns un balts šajā gadījumā, un ka savu cinismu viņi (tie otri) pauž nevietā, līdz ar to uzskatot viņus (tos pirmos) par netaktiskām, paštaisnām būtnēm.
[User Picture]
From:[info]darkz
Date:3. Janvāris 2012 - 19:22
(Link)
nezinu, man liekas nebūtu brīnums, jo nekā tāda jau tur nebija - daudzkur laukos tā brauc katru dienu, rīgā šadtad daram līdzīgi. vistupāk uzrakstija mlk - tip pārkāpi 4us likumus un viss - ne tu, ne tavi radi vairs nav cilvēki, līdzjūtību nav pelnijuši, mirstiet cūkas.
latvijā nolikt tiesības tāpat ir zināms čakars, noteikumi neloģiski ar tendenci noķert uz pilnīgi tupa bet mušpapīra, nauda par to anyway kkāda jāmaksā, šī ziema arī baigi pēc ziemasriepām neraudāja, mājas visiem vajag tikt - vajag, mentiem ir ko darīt uz tādiem ceļiem? nav. jauniešus var saprast
ko nevar (un nevajag) saprast ir cilvēki, kuri žulti rijot iet un sper bezjēdzīgus soļus, lai iekļautos bezjēdzīgā sabiedrībā, tādējādi paildzinot un padarot mazliet komfortablāku savu bezjēdzīgo eksistenci, un tad vēl mēģina sadzīvot ar savu aplauzienu spļaujot žulti uz tiem, kuri uzdrošinās nebūt pilnīgi vienādi. svins jūs izārstēs!
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 19:41
(Link)
lūk, danke.
[User Picture]
From:[info]darkz
Date:3. Janvāris 2012 - 20:17
(Link)
neenu vismaz es pats sapratu, cik lielās pretrunās esmu pats ar sevi ;D
[User Picture]
From:[info]f
Date:3. Janvāris 2012 - 21:40
(Link)
well, that's a slippery slope :) bet te nekas arī nebija viennozīmīgi. izņemot šo to. un tās vietas tu trāpīji :)

> Go to Top
Sviesta Ciba