(bez virsraksta) @ 21:55
oi, saņēmu preses relīzi no adreses PR@PRmail.lv, kas pieder Kristianam Rozenvaldam.
Attēlā - Kristians Rozenvalds
Vēstules sabdžekts ir "KRISTIANS ROZENVALDS ATGRIEŽAS SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS". Vēstule sākas ar vārdiem "Esmu nolēmis daudz vairāk pievērsties sabiedrisko attiecību biznesam, ko iepriekš biju pametis novārtā", bet labākā vieta ir otrajā rindkopā no beigām: "Kā viens no pakalpojumiem, kurā Kristians Rozenvalds jūtas ļoti zinošs, ir preses relīzes. Kristians Rozenvalds atceras, ka pirmās preses relīzes ir rakstījis vēl 1989.gadā."
Autors: PR@MAIL
Preses relīzes un foto adrese internetā:
http://www.prmail.lv/2011/05/kristi ans-rozenvads-atgriezas.html
KRISTIANS ROZENVALDS ATGRIEŽAS SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS
“Esmu nolēmis daudz vairāk pievērsties sabiedrisko attiecību biznesam, ko iepriekš biju pametis novārtā, tai skaitā arī tāpēc, lai tas netraucētu izdevējdarbībai un žurnālistikai. Taču turpmāk savu līdzšinējo pieredzi piedāvāšu kā stratēģisks konsultants, gan arī kā korporatīvo un nozares mediju veidotājs un preses relīžu eksperts,” informē Kristians Rozenvalds.
“Nekur tālu no sabiedriskajām attiecībām es nebiju prom arī iepriekš, jo četrās Latvijas augstskolās regulāri lasīju lekcijas, taču tā vairāk bija teorija un nevis prakse. Daudz uzstājos arī Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā. Tiesa, šī iedziļināšanās teorijā man palīdzēja vēl labāk apjaust to, kas šajā nozarē notiek un kādus es pats vēlētos redzēt iespējamos pakalpojumus klientiem,” stāsta Kristians Rozenvalds, kurš savulaik bija īpašnieks Latvijā vecākajai sabiedrisko attiecību firmai “RKT-Publicitāte”, kura 2007.gadā tika pārdota.
"Pēc "RKT-Publicitāte" pārdošanas es vēlējos, lai mani vairāk asociētu nevis ar sabiedriskajām attiecībām, bet gan ar korporatīvo mediju izdevējdarbību, lai gan korporatīvie mediji arī ir viens no sabiedrisko attiecību instrumentiem. Taču, lai kā es arī necenstos sevi pozicionēt, tik un tā mani asociēja kā sabiedrisko attiecību nozares cilvēku, ko uztveru kā komplimentu līdzšinējai pieredzei. Nu esmu nolēmis to labāk izmantot, nevis censties no tā aizmukt," šāda paziņojuma nepieciešamību skaidro Kristians Rozenvalds.
“Sabiedrisko attiecību pakalpojumu es nākotnē redzu līdzībās ar to, kā savulaik ir attīstījusies medicīna. Ir vajadzīgs nevis viens universālais bārddzinis, kurš piedāvā gan zobu raušanu, matu frizēšanu, kaulu zāģēšanu, kā tas bija senāk. Tirgus pieprasa specializāciju un vienlaicīgi arī plašu skatījumu. Tāpēc, līdzīgi kā medicīnā, ir vajadzīgi nozares speciālisti, piemēram preses relīžu rakstīšanā, sociālo medijos, korporatīvajos medijos, personāla motivēšanā, produktu virzīšana, zīmolu radīšana utt. Un vienlaicīgi, lai nodrošinātu plašāko skatījumu, arī sabiedrisko attiecību jomā ir vajadzīgs kaut kas līdzīgs kā ģimenes dakteri, kuri tad sekotu līdz visām iespējamajām “diagnozēm” un būtu informēti par nozares speciālistiem, kas varētu palīdzēt attiecīgajā brīdī,” salīdzina Kristians Rozenvalds.
“Sevi es redzu kā šo ģimenes dakteri, kurš seko līdzi tam, kādas ir klientu “diagnozes”, “norīko veikt attiecīgās analīzes”, kā arī pārzinot pakalpojumu un to sniedzēju spektru, piedāvā “receptes”. Spriežot pēc vairākkārtīgiem zvaniem, klientiem pēc šī pakalpojuma ir ļoti liela interese. Klienti vēlas, lai kāds par viņiem patiesi rūpētos, turklāt ilgtermiņā, nevis piedāvātu vien savus pakalpojumus, projektus un stundas,” ieskicē Kristians Rozenvalds.
“Vienlaicīgi es plānoju sniegt arī konkrētus un specifiskus pakalpojumus, taču tikai tādus, kur jūtos spēcīgākais, tādējādi nodrošinot klientiem lielāku pievienoto vērtību. Taču, viennozīmīgi ir tas, ka šos tehniskos pakalpojumus, lai cik tie arī būtu profesionāli, nedrīkst miksēt kopā, lai klientam nerastos pat aizdomas, ka vēlos viņam uzspiest arī savus specifiskos pakalpojumus. Prioritāte ir stratēģisks konsultants, kuram klients pilnībā uzticas,” precizē Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka katra pakalpojuma sniedzējs būs cita juridiskā persona ar nodalītu vadību.
Kā viens no pakalpojumiem, kurā Kristians Rozenvalds jūtas ļoti zinošs, ir preses relīzes. Kristians Rozenvalds atceras, ka pirmās preses relīzes ir rakstījis vēl 1989.gadā Latvijas Tautas frontes Informācijas centrā. Ir iegūta ļoti liela pieredze gan preses relīžu mudinājumu izstrādāšanā, gan relīžu rakstīšanā un rediģēšanā. Nesen tika izveidots arī “PR@MAIL”, kuru tā īpašnieks uzskata par šobrīd profesionālāko un pārdomātāko rīku preses relīžu izsūtīšanas jomā.
Kā ļoti profesionālu Kristians Rozenvalds vērtē arī viņam piederošās SIA “CorpMedia” sniegtos pakalpojumus. Atbilstoši savam nosaukumam, “CorpMedia” nodarbojas ar korporatīvo mediju izdošanu, tai skaitā žurnāli un avīzes organizācijām, to darbiniekiem un klientiem. SIA “CorpMedia” izdod arī vairākus nozaru žurnālus un biļetenus. Kā izdevējs, redaktors vai konsultants, Kristians Rozenvalds ir līdzdarbojies vairāk nekā 20 korporatīvo mediju izdošanā un uzskata sevi par vispieredzējušāko šajā nozarē.
Saistītās preses relīzes:
Preses relīzes rakstīs un izsūtīs "PR@MAIL"
http://www.prmail.lv/2011/04/preses-rel izes-rakstis-un-izsutis.html
Kristians Rozenvalds portālu "Jelgavnieki.lv" nodod SIA "Jaunie Mediji"
http://www.prmail.lv/2011/01/portalu-je lgavniekilv-parnem-jaunie.html
"Ātruma Cilts" - žurnāls par motoru un sportu
http://www.prmail.lv/2010/08/cilts-zurn als-par-motoru-un-sportu.html
Žurnāls "Tūrisms" atsācis iznākt"CorpMedia" pārņem žurnālu un portālu "Jelgavniekiem.lv"
http://www.prmail.lv/2008/12/corpme dia-parnems-zurnalu-un-portalu.html
---------------------------------------- -------------------------------
Šī preses relīze ir publiskai lietošanai adresēts e-pasta sūtījums. Tas nosūtīts publiski apzinātām mediju un to žurnālistu e-pasta adresēm.
Ja adresāts ir ir ticis iekļauts kļūdas dēļ, vai arī vēlas, lai šādiem sūtījumiem tiek izmantota cita e-pasta adrese, lūdzam par to ziņot. Lūdzam ziņot arī par nevēlēšanos saņemt preses relīzes par konkrētām jomām, nozarēm, notikumiem vai organizācijām. E-pasts: mail@prmail.lv
PR@MAIL preses relīzēm var sekot līdzi http://www.Twitter.com/prmail (@prmail). Abonēt RSS - feed://www.prmail.lv/feeds/posts/default
Visas PR@MAIL preses relīzes ir apkopotas http://www.prmail.lv
P.S. nē, kļūdījos, labākā vieta ir šī: "Vienlaicīgi es plānoju sniegt arī konkrētus un specifiskus pakalpojumus, taču tikai tādus, kur jūtos spēcīgākais, tādējādi nodrošinot klientiem lielāku pievienoto vērtību. Taču, viennozīmīgi ir tas, ka šos tehniskos pakalpojumus, lai cik tie arī būtu profesionāli, nedrīkst miksēt kopā, lai klientam nerastos pat aizdomas, ka vēlos viņam uzspiest arī savus specifiskos pakalpojumus."
Attēlā - Kristians Rozenvalds
Vēstules sabdžekts ir "KRISTIANS ROZENVALDS ATGRIEŽAS SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS". Vēstule sākas ar vārdiem "Esmu nolēmis daudz vairāk pievērsties sabiedrisko attiecību biznesam, ko iepriekš biju pametis novārtā", bet labākā vieta ir otrajā rindkopā no beigām: "Kā viens no pakalpojumiem, kurā Kristians Rozenvalds jūtas ļoti zinošs, ir preses relīzes. Kristians Rozenvalds atceras, ka pirmās preses relīzes ir rakstījis vēl 1989.gadā."
Autors: PR@MAIL
Preses relīzes un foto adrese internetā:
http://www.prmail.lv/2011/05/kristi
KRISTIANS ROZENVALDS ATGRIEŽAS SABIEDRISKAJĀS ATTIECĪBĀS
“Esmu nolēmis daudz vairāk pievērsties sabiedrisko attiecību biznesam, ko iepriekš biju pametis novārtā, tai skaitā arī tāpēc, lai tas netraucētu izdevējdarbībai un žurnālistikai. Taču turpmāk savu līdzšinējo pieredzi piedāvāšu kā stratēģisks konsultants, gan arī kā korporatīvo un nozares mediju veidotājs un preses relīžu eksperts,” informē Kristians Rozenvalds.
“Nekur tālu no sabiedriskajām attiecībām es nebiju prom arī iepriekš, jo četrās Latvijas augstskolās regulāri lasīju lekcijas, taču tā vairāk bija teorija un nevis prakse. Daudz uzstājos arī Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā. Tiesa, šī iedziļināšanās teorijā man palīdzēja vēl labāk apjaust to, kas šajā nozarē notiek un kādus es pats vēlētos redzēt iespējamos pakalpojumus klientiem,” stāsta Kristians Rozenvalds, kurš savulaik bija īpašnieks Latvijā vecākajai sabiedrisko attiecību firmai “RKT-Publicitāte”, kura 2007.gadā tika pārdota.
"Pēc "RKT-Publicitāte" pārdošanas es vēlējos, lai mani vairāk asociētu nevis ar sabiedriskajām attiecībām, bet gan ar korporatīvo mediju izdevējdarbību, lai gan korporatīvie mediji arī ir viens no sabiedrisko attiecību instrumentiem. Taču, lai kā es arī necenstos sevi pozicionēt, tik un tā mani asociēja kā sabiedrisko attiecību nozares cilvēku, ko uztveru kā komplimentu līdzšinējai pieredzei. Nu esmu nolēmis to labāk izmantot, nevis censties no tā aizmukt," šāda paziņojuma nepieciešamību skaidro Kristians Rozenvalds.
“Sabiedrisko attiecību pakalpojumu es nākotnē redzu līdzībās ar to, kā savulaik ir attīstījusies medicīna. Ir vajadzīgs nevis viens universālais bārddzinis, kurš piedāvā gan zobu raušanu, matu frizēšanu, kaulu zāģēšanu, kā tas bija senāk. Tirgus pieprasa specializāciju un vienlaicīgi arī plašu skatījumu. Tāpēc, līdzīgi kā medicīnā, ir vajadzīgi nozares speciālisti, piemēram preses relīžu rakstīšanā, sociālo medijos, korporatīvajos medijos, personāla motivēšanā, produktu virzīšana, zīmolu radīšana utt. Un vienlaicīgi, lai nodrošinātu plašāko skatījumu, arī sabiedrisko attiecību jomā ir vajadzīgs kaut kas līdzīgs kā ģimenes dakteri, kuri tad sekotu līdz visām iespējamajām “diagnozēm” un būtu informēti par nozares speciālistiem, kas varētu palīdzēt attiecīgajā brīdī,” salīdzina Kristians Rozenvalds.
“Sevi es redzu kā šo ģimenes dakteri, kurš seko līdzi tam, kādas ir klientu “diagnozes”, “norīko veikt attiecīgās analīzes”, kā arī pārzinot pakalpojumu un to sniedzēju spektru, piedāvā “receptes”. Spriežot pēc vairākkārtīgiem zvaniem, klientiem pēc šī pakalpojuma ir ļoti liela interese. Klienti vēlas, lai kāds par viņiem patiesi rūpētos, turklāt ilgtermiņā, nevis piedāvātu vien savus pakalpojumus, projektus un stundas,” ieskicē Kristians Rozenvalds.
“Vienlaicīgi es plānoju sniegt arī konkrētus un specifiskus pakalpojumus, taču tikai tādus, kur jūtos spēcīgākais, tādējādi nodrošinot klientiem lielāku pievienoto vērtību. Taču, viennozīmīgi ir tas, ka šos tehniskos pakalpojumus, lai cik tie arī būtu profesionāli, nedrīkst miksēt kopā, lai klientam nerastos pat aizdomas, ka vēlos viņam uzspiest arī savus specifiskos pakalpojumus. Prioritāte ir stratēģisks konsultants, kuram klients pilnībā uzticas,” precizē Kristians Rozenvalds, piebilstot, ka katra pakalpojuma sniedzējs būs cita juridiskā persona ar nodalītu vadību.
Kā viens no pakalpojumiem, kurā Kristians Rozenvalds jūtas ļoti zinošs, ir preses relīzes. Kristians Rozenvalds atceras, ka pirmās preses relīzes ir rakstījis vēl 1989.gadā Latvijas Tautas frontes Informācijas centrā. Ir iegūta ļoti liela pieredze gan preses relīžu mudinājumu izstrādāšanā, gan relīžu rakstīšanā un rediģēšanā. Nesen tika izveidots arī “PR@MAIL”, kuru tā īpašnieks uzskata par šobrīd profesionālāko un pārdomātāko rīku preses relīžu izsūtīšanas jomā.
Kā ļoti profesionālu Kristians Rozenvalds vērtē arī viņam piederošās SIA “CorpMedia” sniegtos pakalpojumus. Atbilstoši savam nosaukumam, “CorpMedia” nodarbojas ar korporatīvo mediju izdošanu, tai skaitā žurnāli un avīzes organizācijām, to darbiniekiem un klientiem. SIA “CorpMedia” izdod arī vairākus nozaru žurnālus un biļetenus. Kā izdevējs, redaktors vai konsultants, Kristians Rozenvalds ir līdzdarbojies vairāk nekā 20 korporatīvo mediju izdošanā un uzskata sevi par vispieredzējušāko šajā nozarē.
Saistītās preses relīzes:
Preses relīzes rakstīs un izsūtīs "PR@MAIL"
http://www.prmail.lv/2011/04/preses-rel
Kristians Rozenvalds portālu "Jelgavnieki.lv" nodod SIA "Jaunie Mediji"
http://www.prmail.lv/2011/01/portalu-je
"Ātruma Cilts" - žurnāls par motoru un sportu
http://www.prmail.lv/2010/08/cilts-zurn
Žurnāls "Tūrisms" atsācis iznākt"CorpMedia" pārņem žurnālu un portālu "Jelgavniekiem.lv"
http://www.prmail.lv/2008/12/corpme
----------------------------------------
Šī preses relīze ir publiskai lietošanai adresēts e-pasta sūtījums. Tas nosūtīts publiski apzinātām mediju un to žurnālistu e-pasta adresēm.
Ja adresāts ir ir ticis iekļauts kļūdas dēļ, vai arī vēlas, lai šādiem sūtījumiem tiek izmantota cita e-pasta adrese, lūdzam par to ziņot. Lūdzam ziņot arī par nevēlēšanos saņemt preses relīzes par konkrētām jomām, nozarēm, notikumiem vai organizācijām. E-pasts: mail@prmail.lv
PR@MAIL preses relīzēm var sekot līdzi http://www.Twitter.com/prmail (@prmail). Abonēt RSS - feed://www.prmail.lv/feeds/posts/default
Visas PR@MAIL preses relīzes ir apkopotas http://www.prmail.lv
P.S. nē, kļūdījos, labākā vieta ir šī: "Vienlaicīgi es plānoju sniegt arī konkrētus un specifiskus pakalpojumus, taču tikai tādus, kur jūtos spēcīgākais, tādējādi nodrošinot klientiem lielāku pievienoto vērtību. Taču, viennozīmīgi ir tas, ka šos tehniskos pakalpojumus, lai cik tie arī būtu profesionāli, nedrīkst miksēt kopā, lai klientam nerastos pat aizdomas, ka vēlos viņam uzspiest arī savus specifiskos pakalpojumus."
| | Add to Memories | Tell A Friend