ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2026-01-31 15:13:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Feiks?
jeb fakts?

https://telos.lv/roteremas-skandals/?fbclid=IwY2xjawPq2eRleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeJXNm6McQq-gIlIDtVQNRASQQOc4IIzsRSzzBtS0RLN4OydqNrT07G8NpL4E_aem_4f89zVyt9dVm0JBnHRQU5w

būtu interesanti, ko mūsu zaži, tejas, blackdatas, bastas, hurti, azi, antiprojekcijas un tml par šo varētu komentēt.

Īpaši interesants sekojošs citāts:

//“Būtu labi, ja mēs visi vienkārši iemācītos sadzīvot, pieņemtu dažādu kultūru tradīcijas un pārtrauktu savstarpēji konkurēt. Tad starp dažādajām mūsu sabiedrības grupām valdītu daudz lielāka harmonija.”//

Nez kā veicas ar harmonēšanu Saūdarābijā, Afganistānā, Pakistānā, Somālijā, Sudānā, Etiopijā ... ? Kā viņiem iet ar eiropiešu kultūru tradīciju pieņemšanu?

Also mans komentārs: Konservatīvie arī nav bez vainas jo parasti konservatīvie ir tie kuri vēlas izolēt bērnus no informācijas par seksuāliem apdraudējumiem - tā saucamās tikumības dēļ.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]black_robin
2026-01-31 15:49 (saite)
Right. Vēlme, lai bērniem skolā māca matemātiku, fiziku un dzimumu anatomiju, nevis skalo smadzenes ar kvīru teoriju ir tikpat neprātīga kā vēlme savest valstī štābeļiem militārā vecuma vīriešus no kultūrām, kur sievietēm nav tiesību un vīrieši var precēt mazas meitenes.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 16:01 (saite)
Nu lūk. Un tur nav nekā par rasismu.

Ja es pareizi saprotu, ir tā

Rasisms: uzskati/ teorijas, ka vienas cilvēku etniskās grupas ir pēc definīcijas pārākas par citām.

Bet šis nav par etniskajām grupām, šis ir par kultūrām. Ir pareizākas un nepareizākas kultūras. Kultūras kurās sievietēm nav tiesību un vīrieši var precēty mazas meitenes ir nepareizas kultūras un šeit tām nav vietas. Tātad ja mēs vēlamies dot patvērumu kaut kādiem cilvēkiem no vietām kur ir nepreizas kultūras, mums ir jābūt paņēmieniem kā sērgu te neievazāt. Sērga = aplamas kultūras. Nacistu, islāmistu un tml. Tas ir tāpat kā ar slimību profilaksi. Jā mēs varam evakuēt cilvēkus no epidēmiju zonām. Nē mums nevajag kopā ar viņiem ievazāt patogēnus. Vajag dekontamināciju. Te tas pats.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2026-01-31 16:40 (saite)
ko tu gribi, lai tamlīdzīgie tev te komentē?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 16:42 (saite)
1. Vai pēc jūsu domām šī informācija ir fakti vai feiks un kāpēc?
2. Jūsu novērtējums šādai situācijai?
3. Jūsu novērtējums multikulturālisma realizācijas iespējamībai, ņemot vērā augstāk minēto informāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 16:44 (saite)
kurai informācijai? tu tagad vēlies, lai un tamlīdzīgie nolaižas līdz tavam līmenim un sāk telosu lasīt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 16:47 (saite)
1. Ja ir nepārvarama alerģija uz telosu, lūdzu oriģināls angliski:

https://www.city-journal.org/article/of-a-scale-unknown

2. Zazis spēj lasīt tikai avotus kur viņš visam 100% piekrīt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 16:49 (saite)
2. no kurienes šāds secinājums?
tipa negribu lasīt kaut kādu reliģisko konzervu portālu un tāpēc lasu tikai to, kam piekrītu? wtf?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:03 (saite)
/tipa negribu lasīt kaut kādu reliģisko konzervu portālu un tāpēc lasu tikai to, kam piekrītu?/

Nu jā. Zazis notago sev info avotus un pēc tam ja kaut kas ir neptreizajā tad zazim nav pieejams.

Nu vot es lasu telosu un kas es esmu dievticīgs kļuvis? Nea :D

Un kas es nevaru lasīt satori?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:05 (saite)
lasi, ko tu gribi, kāpēc tu man to sūdu liec lasīt? un trako, kad saku, ka man nav nekādas vēlmes to darīt.

tev arī visādus dzeltenos portālus patīk aplūkot, tak aplūko, bet es netaisos to darīt. es labāk tā vietā kādus jaunus pētījumus par uzturu palasīšu.

un vēlreiz, mierīgāk, netrako tik ļoti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:07 (saite)
Skaidrs, ideoloģiski programmētais zazis nevar lasīt to ko viņam pēc viņa kopienas standartiem lasīt nedrīkst. Sapratām, zazis nav tēmā un ir brīvs. Gaidām citus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:11 (saite)
zazis var, zazis nesaprot nahujam tas zazim būtu jādara.

varbūt beigsi stāstīt ko es varu un ko ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:12 (saite)
Nu vispār ko zazis var vai nevar manā žurnālā - to es turpināšu teikt :)

Take it or leave it.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2026-01-31 16:54 (saite)
rekur tev un tamlīdzīgo viedoklis par info.

"City Journal is considered to have a right-leaning bias and is rated as "Mostly Factual" in its reporting, indicating that while it provides some reliable information, it may also include misleading statements. It is published by the conservative Manhattan Institute for Policy Research and is influential in urban policy discussions."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:01 (saite)
Tātad tas pats kas ar zazi: Ja tas ir nopublicēts pie tiem tur nepareizajiem - tātad nepareizi.

Ja tur ir misleading statements - tad tieši kādi? kas ir nepareizi?

Bet vispār tas ir tik ļoti tipiski:

Ak šausmas teloss - kā to var lasīt??
Akšausmas, viņš sarunājas ar Gnidrologu! kad atvainosies un kaisīs sev pelnus uz galvas?

1:1 ar senāko - re kādas ķecerības lasa/ runā, laikam jāizslēdz no baznīcas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:03 (saite)
kas tev par emociju uzplūdu? čilax.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:08 (saite)
Jautājums:

/Ja tur ir misleading statements - tad tieši kādi? kas ir nepareizi? /

Reakcija:

/kas tev par emociju uzplūdu?/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:10 (saite)
reakcija bija uz šito satarukumu ar daudzajām pieturzīmēm. ok?

"Ak šausmas teloss - kā to var lasīt??
Akšausmas, viņš sarunājas ar Gnidrologu! kad atvainosies un kaisīs sev pelnus uz galvas?

1:1 ar senāko - re kādas ķecerības lasa/ runā, laikam jāizslēdz no baznīcas."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:11 (saite)
Nu jā es te redzu šitādas reakcijas, ko redzu to aprakstu. Evidence saucas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:12 (saite)
tu tās reakcijas redzi savā iekaisušajā iztēlē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:14 (saite)
rekur ir:

//lasi, ko tu gribi, kāpēc tu man to sūdu liec lasīt?//

Zazis: Avotus dod!

oponenti: Iedod avotus

Zazis: lasi, ko tu gribi, kāpēc tu man to sūdu liec lasīt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:39 (saite)
tev tiešām šodien kaut kas nav labi. es teicu, ka telosu negribu lasīt. tavu otru avotu apskatīju, iedevu komentāru, bet tu turpini ārdīties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:45 (saite)
Tas nebija tavs komentārs, tas bija kaut kur no tīkla pagrābts citāds nenorādot avotu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:47 (saite)
"un tml par šo varētu komentēt."

to ko un tamlīdzīgie varēja to iekomentēja. kāpēc tev par to tāds satraukums? kāpēc jāpāriet uz personīgiem apvainojumiem? ko ārdies, vienvārdsakot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:48 (saite)
avots kur citātam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:49 (saite)
internetā. gūgls proti? ko nelieto?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:54 (saite)
Okej tagad vienmēr teikšu ka avots internetā. Ģeniāli. Tātad es varu teikt jebko un zazim tas jāprot sameklēt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:57 (saite)
mja, skatos tu esi aizrāvies ar komentu dzēšanu. lai veicas arī turpmāk ar, šāda tipa aktivitātēm. tik nesaprotu, kāpēc kaut kas jāprasa citiem, ja tev nepatīk atbildes un tu čakli nodarbojies ar redakciju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:58 (saite)
Ja zazis pārietu no mana psihoemocionālā stāviokļa apcerēšānas uz tēmu tad man beigtu nepatikt atbildes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:59 (saite)
oj, nu kura govs nu būtu māvusi :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:10 (saite)
Bet reku Gnidrītis arī saka ka ar mani nevajagot runāt, varat vienoties kopīgā dziesā

http://klab.lv/community/n_komentari/597162.html?mode=reply

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:11 (saite)
eh, izskatās, ka tev pilnmēness iestājies. nekas, gan jau pāries. turies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:13 (saite)
Tas neesmu es, tas ir Gnidris :0

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:40 (saite)
izdzēs pie reizes arī šo komentāru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 17:48 (saite)
lai es zazis varētu pieraudāt pilnu cibu par baiso komentāru dzēsēju ct.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 17:55 (saite)
es neraudu par to, man vienkāŗsi tas šķiet bērnišķīgi.

kā jau teicu izdzēstā komentā, es neesmu tik ļoti emocionāls kā tu. nevajag par citiem tik ļoti pēc sevis spriest.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 20:01 (saite)
/ man vienkāŗsi tas šķiet bērnišķīgi./

eeee okej un kas tādā gadījumā ir oponentu vispār izbanot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Sausais atlikums
[info]ctulhu
2026-01-31 17:29 (saite)
Tātad es uzdodu jautājumu.

Atnāk zazis un ieraksta 10 komentārus.

[vispār 11 bet vienu es izdzēsu jo atkārtošanās]

Ko zazis šajos 10 koentāros pasaka?

1) Par tēmu - neko, vienīgais ko viņš pasaka par tēmu ir teksts: //"City Journal is considered to have a right-leaning bias and is rated as "Mostly Factual" in its reporting, indicating that while it provides some reliable information, it may also include misleading statements. It is published by the conservative Manhattan Institute for Policy Research and is influential in urban policy discussions."//
nenorādot avotu. Tur esot right bias. Bet kā es varu zināt ka Zaža avotam ( kuru viš nenorāda) nav left bias?

2) Vairākas reizes pasaka ka manis citētie avoti ir slikti un viņš tādus sūdus nelasot

3) Padziļināti izvērtē manu psihoemocionālo stāvokli saistībā ar Mēness fāzēm.

Tas ir apmēram tas kas jāzina par kreisīšu debatēšanas stilu :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Sausais atlikums
[info]zazis
2026-01-31 17:37 (saite)
tu tagad trako, jo prasīji no un tamlīdzīgajiem komentāru, dabūji komentāru, bet tev tas komentārs nebija gana labs? biji gaidījis citu komentāru un tagad ir frustrācijas?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Sausais atlikums
[info]ctulhu
2026-01-31 17:44 (saite)
avotu tam angliskajam tekstam būtu labi

[nē nu es kautrīgi cerēju ka oponentiem ir smadzenes, nu ja nav tad neko, frustrācija]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: Sausais atlikums
[info]ctulhu
2026-01-31 17:57 (saite)
Upd. Zazis turpina cītīgi komentēt pamanoties par tēmu nepateikt neko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Sausais atlikums
[info]zazis
2026-01-31 17:58 (saite)
kāda bija tēma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Sausais atlikums
[info]ctulhu
2026-01-31 18:00 (saite)
Vai zazi, šitas gan nav labi, īstermiņa atmiņas zudums liecina par amiloīdo vai vaskulāro demenci. Tēma:

1. Vai pēc jūsu domām šī informācija ir fakti vai feiks un kāpēc?
2. Jūsu novērtējums šādai situācijai?
3. Jūsu novērtējums multikulturālisma realizācijas iespējamībai, ņemot vērā augstāk minēto informāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Sausais atlikums
[info]zazis
2026-01-31 18:09 (saite)
kura tieši informācija tev interesē? tur rakstā ir daudz visādas. tu vēlies smalku raksta analīzi?

es jau tev iedevu komentāru, ko tamlīdzīgie par to domā. tur nekas dizī nemainīsies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: Sausais atlikums
[info]ctulhu
2026-01-31 18:13 (saite)
No tā komentāra es saprotu ka jūs kreisie domājat: Fakti ir pareizi bet tur esot right bias un false statements.

OK, tad ko tas nozīmē?

1) Tieši kā izpaužas rught bias?
2) kuri statements ir false?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2026-01-31 18:13 (saite)
Par Roterdamas bērnu seksuālo ekspluatēšanu runājot, atbildīgajām personām ir jāsaņem attiecīgs sods. Gluži kā visiem, kas ir iesasitīti Epšteina skandālā.

ceru, ka šis komentārs tev patiks labāk.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 18:14 (saite)
OK, tātad tiem kuri nodarbojās ar politkorektumu izmeklēšanas vietā un rasisma piesaukšanu jāsaņam sods. Labi piekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2026-01-31 18:19 (saite)
P.S. Nevis Roterdamas (pilsēta Nēderlandē) bet Roteremas (pilsēta UK)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 18:20 (saite)
jā, pārrakstījos

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2026-01-31 18:45 (saite)
interesanti kāds ir tavs komentārs par to, ka masks ir epšteina failos?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 18:49 (saite)
Pohuj, lai pats tiek galā. Ja ir pastrādājis noziegumus - lai atbild pēc likuma. Ja ne - tad nē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 18:53 (saite)
un tikai vēl pēdējais jautājums.
kā tev šķiet, kāpēc telos raksta par šo skandālu, kur pakistāņi iesaistīti. bet neraksta par epšteina skandālu, kur milzīgs daudzums rietumu kultūras vadošo cilvēku ir iesaistīti?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 18:56 (saite)
Kā neraksta, raksta:

//Piemēram, Holivuda desmitgadēm ilgi piesedza savus seksuālos varmākas. Amorāla vide ir dūmu aizsegs, aiz kura seksuālo vardarbību ir grūti saskatīt un nosodīt, jo kā gan sabiedrībā, kas izsmej tikumību, var nosodīt tikumības normu pārkāpšanu? Tikai vēlāk, kad seksuālās vardarbības upuru skaits sasniedza kritisko masu un sāka celt trauksmi, noskaidrojās, ka Hārvija Vainstīna vai Džefrija Epstīna izdarības nav “apšaubāma uzvedība”, bet gan sistemātiska izvarošana un cilvēktiesību pārkāpumi. Tā ASV radās #MeToo kustība.//

https://telos.lv/seksuala-revolucija-un-tas-sekas/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 18:58 (saite)
tas gluži nav par epšteina failiem un pedofīliju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:04 (saite)
Kā nav? Es tur skaidri un gaiši lasu //Hārvija Vainstīna vai Džefrija Epstīna izdarības//. Ir kaut kādi citi epstīni?

Un kā labi var redzēt mūsu rietumu kultūrā šādas lietas skaitās noziegums un ja noķer tad sauc pie atbildības, arī bagātas un ietekmīgas personas. Islāmistu kultūrās tas ir norma. Tur ir atšķirība. Nesavietojamas kultūras. Tāpēc multikulturālisms nestrādā un ir jāpārtrauc, mūsu kultūra nav savietojama ar tādām kuras nebalstās uz humānismu un cilvēktiesībām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 19:18 (saite)
acīredzot seksuāla vardarbība ir sastopama visās kultūrās.

tagad lūdzu nesāc man stāstīt, ka es kaut ko aizstāvu.

arī islāmā izvarošana ir grēks. es to par normu nesauktu.
"In Islam, human sexuality is governed by Islamic law, also known as Sharia. Accordingly, sexual violation is regarded as a violation of moral and divine law. Islam divides claims of sexual violation into 'divine rights' and 'interpersonal rights': the former requiring divine punishment and the latter belonging to the more flexible human realm. Rape is considered a crime in Islam."

kā tu šinī globālajā pasaulē taisies "pārtraukt" multikulturālismu?
piemēram, mūsu valsts ir balstīta uz kristīgām vērtībām, tas pat satversmē rakstīts. kā man ievērot šo kultūras īpatnību, lai to varētu saukt par mūsu kultūru? kas ir šīs vērtības. un kā tās var nebūt islāmā, ja tā ir tāpati ticība, kuru tu aizstāvi (kristietīgā). tikai sekta cita. islāms atzīst jēzu kā vienu no praviešiem, idejiski viņiem būtu jāciena kristīgās vērtības.

man personīgi daudz vairāk nepatīk tā nolāpītā preambula un kristīgās tradīcijas, jo tās man regulāri uzmācas, par islāmu var lasīt tikai internetos.



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:27 (saite)
Es domāju ka ar kultūru ir vienkārši.

Mēs varam definēt moderno Rietumu kultūru kā uz humānisma un cilvēktiesībām balstītu. Viss kas ar to nav savietojams ir Rietumu kultūrai svešs un marginalizējams vai likvidējams - jebkuras reliģiskās morāles, kristīgo morāli un šariatu ieskaitot, komunisms, nacisms utt.

No šī steitmenta tad arī atvasinām praktiskos rīcības plānus, konkrēti neļaujam šeit veidoties citu kultūru centriem un anklāviem.


/man personīgi daudz vairāk nepatīk tā nolāpītā preambula un kristīgās tradīcijas, jo tās man regulāri uzmācas, par islāmu var lasīt tikai internetos./

Jā es piekrītu ka satversmē kristīgās vērtības būtu jānomaina uz rietumu vispārcilvēciskās. Islāms rada nopietnas problēmas Eiropā un mus nevajag noripot līdz tam ka tas sāk traucēt arī LV + Eiropa ir mūsu kopīgā telpa un ja tur ir problēmas tad vajag novērst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 19:32 (saite)
"konkrēti neļaujam šeit veidoties citu kultūru centriem un anklāviem."

konkrēti kā tu to taisies īstenot.

turklāt atkārtošos mums te problēma ir cita sekta. islāmisti pat nevar latvijā uzcelt mošeju. tas, ka tu aktīvi lasīsi telos un heitosi musulmaņus, eiropas kopējai telpai nekādi nepalīdzēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:37 (saite)
Īstenot? caur drošības dienestiem. Pieskatot tādas vietas kā kopienas centrs "maiznīca", neļaujot celt mošejas, ja situācija saasinātos - deportējot garīdzniekus, kultuy līderus, neļaujot publisku indoktrināciju, kontrolējot infotelpu, nu visas tās pašas lietas ko parasti dara lai neizplatās nacisms, komunisms, putina idejas utt.

Austrijā piemēram jebkuriem imigrantiem vispirms ir jāparaksta dokuments ka viņi piekrīt apgaismības idejās balstītai sekulārai valstij, tas tiek reģistrēts un par jebkuru vēršanos pret to - deportācija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 19:37 (saite)
tas ir tu piedāvā atcelt reliģijas brīvību?
atstāsim tikai kristietību?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:39 (saite)
Es piedāvāju stingru sekulārismu, kontrolēt visas reliģijas, ja vienalga kuri reliģiskie jebkurā veidā izpildās pret sekulāro humānismu - tādas reliģijas ierobežot, smagos gadījumos - aizliegt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 22:28 (saite)
tad sekulāru mošeju varētu rīga kaut kur atļaut celt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-01 14:26 (saite)
nav tādas lietas sekulāra mošeja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-01 17:25 (saite)
tikko tak vienojāmies, ka ir vesela strīpa valstu, kur islāms ir nodalīts no valsts pārvaldes. kas notika?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 00:08 (saite)
nu jā un tajās mošejas vienalga ir reliģiska padarīšana

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-02 00:10 (saite)
jā dievnami tam ir paredzēti, tie nav laboratorijas, gluži ka baznīca vai sinagoga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 00:30 (saite)
Nu jā un mans ieteikums ir kategoriski aizliegt te būvēt islāma dievnamus, kristiešu vecie var palikt jo tie ir vēstures un kultūras objekti, jaunus nevajag.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-02 00:30 (saite)
tavs ieteikums ir aizliegt reliģijas brīvību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 00:37 (saite)
Protams. Bīstamas un totalitāres reliģijas ir jāaizliedz vai vuismaz jākontrolē. Piemēram Vācijā aizliedza Habarda saentologus, daudz kur ierobežo Jehovas lieciniekus utt. Islāms ir agresīva vietām totalitāra reliģija, vismaz stingri jāierobežo, kas arī tiek darīts - daudz kur aizliedz mošejas, minaretus, muedzīnus (skaļu paziņošanu), islāma sieviešu apsegus. Un tas ir pareizi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:31 (saite)
Viena piebilde kāpēc islāms ir lielāka problēma par kristietību: kristietībai [lielajām baznīcām] šeit Eiropā Apgaismības laikmetā ierādīja vietu un tās vairs nav tik agresīvas, atšķirībā piemēram no Krievijas kur PSRS laiks bija par īsu lai šis neitralizācijas process notiktu. Islāms ir jaunāks, ekstraverts, agresīvs, politizēts [viņiem nav koncepta par reliģijas atdalīšanu no valsts] līdz ar to bīstamāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 19:37 (saite)
veselai strīpai valstu, kurās ir islāms ir nodalīta reliģija no varas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:40 (saite)
Bet ne visās, piemērs- Irāna, Saūdi. OK Turcijā ir +/-OK Kemala Ataturka reformu dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 19:41 (saite)
" [viņiem nav koncepta par reliģijas atdalīšanu no valsts] "

acīmredzot ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:44 (saite)
Galīgi ne visur un islāmistiem ir tieksme islāmu izplatīt un ieviest savus paradumus. Tas ir risks, to nedrīkst pieļaut.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-01-31 22:28 (saite)
visiem ir tieksmes ieviest savus paradumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-01 14:25 (saite)
Nu jā un te jau ir ieviesti mūsējie, lai tā arī paliek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-01 17:26 (saite)
mhm, mūsējie, kristīgie

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 00:08 (saite)
Nea mūsējie ir sekulārais humānisms, apgaismības vērtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-02 00:12 (saite)
satversmē skaidri un gaiši rakstīts - kristīgās vērtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 00:31 (saite)
Postpadomju eiforijā sarakstīja aplamības, gan jau pārrakstīs. Un rakstīts ir nevis satversmē bet preambulā, būsim precīzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-02 00:37 (saite)
kādā vēl postpadomju? preambulu ieviesa nosaciti nesen

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 00:54 (saite)
Sekvence: Pēc padomijas izbeigšanās kļuva ļoti populārs viss kas bija pretējs padomju ideoloģijai, reliģijas tajā skaitā, no šejienes popularitāte un tās sekas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-02 10:51 (saite)
iespaidīga mentālā ģimnastika no tavas puses, apgalvot, ka 25 gadi pēc izbeigšanās joprojām skaitās kā darīts, lai būtu pretējs padomju ideoloģijai.
bet nu katrs sevi māna ka vēlas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2026-02-02 15:05 (saite)
nu jā tā tas strādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2026-02-03 10:58 (saite)
mhm, un tam nav nekāda sakara ar nacionāļu kristietīgā konservatīvisma bīdīšanu. aizliegt abortus arī tā kliķe neaicina. vai varbūt aizliegr abortus aicina, jo psrs tie bija legāli. hmmm.. tad dīvaibi, arī par to laulību star vīrieti un sievieti, jo homoseksuālisms psrs bija aizliegts, tad jau viņiem bija jābūt par viendzimuma laulībām.
piedod, bet man sāk rādīties, ka telosa studēšana atstāj zināmas sekas uz uztveri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:48 (saite)
Bez tam tīri no praktisskās puses [tas ko es teicu par kristietības kondicionēšanu un humanizāciju] - XX/XXI gs Eiropā kas realizē brutālus asiņainus uzbrukumus ar cilvēku upuriem? Kristiešu fanātiķi? Nē islāma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2026-01-31 19:50 (saite)
Pēc agresivitātes ar islāmu varētu būt salīdzināms Putina Krievijā praktizētais kristietības variants.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?