black_robin's Journal
[Most Recent Entries]
[Calendar View]
[Friends]
Below are the 20 most recent journal entries recorded in
black_robin's LiveJournal:
[ << Previous 20 ]
Thursday, September 28th, 2023 | 8:09 am |
Mana vakardienas vārdu apmaiņa kādā cibā bija īsa, bet, kā tagad lasu, noritējusi precīzi pēc grāmatas:  Var, protams, sacīt, ka šis teksts ir vienkāršots vispārinājums, bet sava taisnība tur ir. Tikai grāmata ir izdota 90tajos, mūsdienās tur vēl būtu pievienota bifobija un transfobija un, nav šaubu, ka saraksts vēl turpinās izplesties. Te laikam vēl jāsaka ne tikai "not all feminists', bet arī "not all feminism", jo 1. viļņa feminismam bija skaidri definēti un atbalstāmi mērķi, bet kas notiek vēlāk, īpaši tā mutāciju plosīšanās universitātēs, jau ir cits stāsts. Jaunākais piemērs: divas organizācijas (American Anthropological Association, Canadian Anthropology Society) atcēla ieplānoto zinātniskās konferences diskusiju par bioloģiskā dzimuma nozīmi antropoloģijā, kā pamatojumu minot to, ka tas liks slikti justies varavīksnes kopienai. Vēlreiz: atcelt nozīmīgas tēmas apspriešanu zinātnē, jo tas aizvainos kādas kopienas jūtas. Tā vairs nav cīņa pret rasismu, seksismu etc, bet gan pret objektivitāti, zinātni un patiesību kopumā. https://ground.news/article/irreplaceably-relevant-anthropology-conference-cancels-panel-discussing-biological-sex | Wednesday, September 27th, 2023 | 9:12 am |
Kā visiem labi zināms - aktīvisti nekad nekļūdās. Ja viņu organizācija definē "homosexual" - "someone who has a romantic and/or sexual orientation towards someone of the same gender", tad tā arī ir, cilvēki izjūt seksuālu tieksmi pret citu cilvēku dzimtēm, nevis dzimumiem. Tomēr reizēm cilvēki to nesaprot. Piemēram, nesen lesbietes savā ātro randiņu pasākumā negribēja laist piedalīties vīriešus. Neskatoties uz to, ka vīrieši bija pārliecinātas lesbietes un viņiem nešaubīgi bija sieviešu dzimte, dīvainā kārtā viņi tomēr saņēma atteikumu. Atteikumam par iemeslu, protams, nav nekas cits kā transfobija. Var vēlēt cilvēkam visu to labāko un izturēties pret viņu pieklājīgi, bet tas neko nenozīmē, jo, kā mēs zinām: uzskatīt, ka vīrietis nevar būt sieviete ir naids un, ja kāds tā uzskata, tas nozīmē, ka šis cilvēks ir naidpilns ļaundaris un ar viņu nevajag ielaisties nekādās sarunās. Līdzīgi kā ar teroristiem. https://www.telegraph.co.uk/news/2023/09/02/lesbian-speed-dating-event-ban-trans-women/ | Tuesday, September 26th, 2023 | 11:40 am |
| 11:36 am |
No Telos.lv raksta: "Kamēr LU Vēstures un filozofijas fakultāte nespēj pat pieminēt Dž. Batleri, itāliešu tiesību profesors Frančesko Aņjello (Francesco Agnello) savā zinātniskajā publikācijā ir labi spējis ne tikai pievērsties viņas darbos izstrādātajām “gender” idejām un konceptiem, bet arī padziļināti izanalizēt to iespējamo ietekmi uz Stambulas konvencijas 3. panta “c” punktā ietverto “sociālās dzimtes” definīciju." Devos sameklēt minēto zinātnisko publikāciju, tā lasāma šeit - http://www.sybil.es/documents/ARCHIVE/vol18/5_Agnello.pdfJa nu kādam ir slinkums lasīt visu, bet tomēr interesē šī problemātika, tad zemāk ieliku dažus, manuprāt, nozīmīgus fragmentus. Īsumā - tur aprakstīts, ka ievietot jēdzienus no sociālajām teorijām juridiskos dokumentos var izraisīt sekas, kuras paredzēt nav iespējams, kā arī tas, ka vardarbības novēršanas dokumentam nekāda dzimtes (gender) jēdziena (Batleres izpratnē) ieviešana nav nepieciešama. ( ... ) | Monday, September 25th, 2023 | 6:50 pm |
"Gender feminists have found it is wise to ally themselves with men and women of non-European descent who are critical of Western culture for its "Eurocentrism". A more general offensive on Western "Eurocentric" culture (created by and controlled by "bourgeois white males of European descent") is then prosecuted under the banners of "cultural pluralism", "inclusiveness" and "diversity". Feminist leaders have eagerly embraced these causes partly to deflect attention from the largely white, middle-class character of their own movement and partly to camouflage the divisive misandrism that inspires them but is off-putting to others. The propitiatory strategy of placing their radical feminism under the banner of "inclusiveness" has also been successful in an internal respect: it has given many feminist activists the feeling that they are part of a wider struggle of a social justice. Finally, the call for "inclusiveness" usefully diverts attention from the uncomfortable but undeniable fact that the feminists are the ones getting most of the money, the professorships , and the well-paid (but vaguely defined) jobs inside the burgeoning new victim/bias industry."
Christina Hoff Sommers, "Who stole feminism?" 1994. | Saturday, September 23rd, 2023 | 4:07 pm |
Diezgan kaitinoši, bet tomēr noskatījos līdz galam - Par metodisko materiālu skolāmKaitinoši, jo gan izglītības ministre, gan "papardes zieda" valdes priekšsēdētāja nenogurušas cīnās ar salmu vīriem, proti, ka Latvijā 30 gadus nevarot runāt par seksu, ka Latvijas tumsonīgie un kompleksainie vecāki nevēlas, lai viņu bērni kaut ko zinātu par seksu utt. Uzbrukums no vecāku puses bija tieši materiāla ideoloģiskajai sadaļai. Es sāku iet skolā jau brīvā Latvijā un tolaik 7. klasē tika stāstīts par reproduktīvo veselību, izsargāšanos, STS etc. Ja tagad kāds iebilst tieši pret šo informāciju un uzskata, ka tas ir jāņem laukā no skolas programmas - tas nav labi, bet neviena iebilduma tieši šajā sakarā nemanīju, iebildumu gūzma nāca no citas puses. Izglītības ministre sašutusi saka, ka Latvijā ir augsts pusaudžu grūtniecību un transmisīvo slimību skaits un tāpēc par šīm lietām ir jāinformē - pilnībā piekrītu. Jautājums ir: kāds plūstošajām dzimtēm ir sakars ar grūtniecību un transmisīvajām slimībām? Ķelle saka: "Redziet, kas vēl ir.. tā jau arī tāda mūsdienu laika iezīme, mēs nemākam lasīt, jo skaidri un gaiši ir minēts, ka šis ir metodiskais materiāls sko-lo-tā-jiem." Ministre tam piekrīt. Materiāla ievadā divās vietās rakstīts, ka tas domāts skolotājam vai skolēnam, lai strādātu kopā vai patstāvīgi. Vai nu viņas nezina, kas rakstīts materiālā vai arī zina un mānās - vai arī, kā minēja Ķelle, "nemākam lasīt".  Lai attaisnotu metodiskā līdzekļa nepieciešamību Ķelle arī min, ka skolās bērni jautājot par disforiju - ok, bet konkrētajā izglītības materiālā tāds termins vispār neparādās. Ja žurnāliste būtu labi iepazinusies ar materiālu, tad varbūt būtu spējusi abas šīs personas atbilstoši konfrontēt, bet nekas tamlīdzīgs nenotika. | Friday, September 22nd, 2023 | 11:00 am |
Ja cilvēkam kāda metafora saistībā ar izvarošanu liekas muļķīga vai tas automātiski nozīmē, ka šis cilvēks
1. ieņirdz par izvarošanu kā tādu
2. pats ir izvarotājs | Thursday, September 21st, 2023 | 1:01 pm |
| Monday, September 11th, 2023 | 5:52 pm |
| 3:29 pm |
pasaule atveras košā un iedvesmojošā dažādībā Noskatījos Skola 2030 izglītojošo video par personības seksualitāti. Daži iebildumi no manas puses: Seksualitāti, tur sacīts, veido dzimums, jūtas un identitāte. Skaidrots, ka dzimumu veido hromosomas, dzimumdziedzeri, hormoni un reproduktīvie orgāni. Pēc tam, ķeroties pie nākamās komponentes (identitātes) tiek sacīts "Ir laiks turpināt, virzīties uz augšu, uz smadzenēm". Tomēr nav tā, ka dzimums smadzenēs neatrodas, hormonu regulācija nav iespējama bez smadzeņu iesaistes, kā arī dzimums ir iekodēts katrā ķermeņa šūnā. Man nav tikai sievietes reproduktīvie orgāni, man ir arī sievietes kājas, rokas etc. Intersex: pieminēt dažādu reproduktīvo sistēmu traucējumus, kas skar aptuveni 1,7% populācijas, lai varētu sākt runāt par dzimtes identitātēm, lai gan interseksuālismam nav tieša sakara ar identitātēm, tai pat laikā dzimuma disforiju, kur sakars ir vistiešākais, vispār nepieminēt (vai varbūt es palaidu garām?). Fiziskās vēlmes un emociju nošķiršana rada sava veida 'pornificētu' seksa versiju un normalizē dzimumattiecības bez emocionālas piesaistes, tādējādi ir nepieciešams pat atsevišķs apzīmējums - demiseksuāls, jo ir jārada speciāla kategorija cilvēkiem, kuriem vajadzīga emocionāla tuvība seksā. Tās ir pirmās lietas, ko pamanīju. p.s. Šis video materiāls, manuprāt, ir sekulāra reliģija - ja cilvēks jūt, ka viņš neatbilst savam ķermenim, ka viņam ir cita identitāte un tie nav psiholoģiskie traucējumi, tad tas rada duālismu. Ķermenis un dzimte, ja dzimtes materiālo izcelsmi nevar uzrādīt - it kā atrodas smadzenēs, bet man (un ne tikai man) nešķiet, ka man ir dzimtes identitāte (šajā sistēmā tā vienalga ir identitāte, aha), tad tai ir vienkārši jānotic, tātad tā ir metafiziska pārliecība. | 9:55 am |
seko saulei | 9:52 am |
seko mēnesim | 9:25 am |
| Friday, September 8th, 2023 | 5:10 pm |
| Thursday, September 7th, 2023 | 5:30 pm |
Ziņa ir no vakardienas, šodien jau 'woman' ir izlabots uz 'prisoner'. Britu mēdijos ik pa laikam parādās ziņas par likumpārkāpējiem vīriešiem, bet rakstā visur teikts 'sieviete', ja es katru reizi tos liktu šeit, tad droši vien izbesītu cibiņus vēl vairāk nekā tas man jau ir izdevies. Nesen zem vienas cibiņas ieraksta, kurā pausts sašutums par to, ka pedofilu, kurš tiesas procesa laikā sāka identificēties kā sieviete, visiem jāuzrunā par 'cienījamo dāmu', parādījās komentārs no viena cibā esoša zinātnieka, kurš, es pieņemu, savā iztēlē pārstāv zinātnes pozīcijas. Komentārs bija sekojošs: "Nu paga vai tad sieviete nevar būt pedofils?" Protams, ka sieviete var pastrādāt noziegumus - sieviete var zagt, slepkavot, būt pedofils - cik biežāk pedofils ir vīrietis, nevis sieviete, tas jau ir cits jautājums. Tātad, sekojot šai loģikai: tāpēc, ka sieviete var būt pedofils, mums pedofilu vīrieti, ja viņš tā vēlas, ir jāsauc par sievieti - tā ir zinātniska pozīcija? Man nav vienalga, jo man pret zinātni un tās patiesības meklējumiem tomēr ir izveidojusies zināma bijība, tāpēc, ja šādu tekstu rakstītu kāds dzimtes ideologs - ko padarīsi, bet, ja to raksta kāds, kurš it kā pārstāv STEM, tad tas ir, tā teikt, pavisam glupi. Un tagad - aplūkojam šajā ierakstā ievietoto attēlu un sakām: ak, kāda neganta sieviete...#TrūSajenc | 1:50 pm |
Piekrītu šai meitenei: https://www.youtube.com/watch?v=cvsKaK4SJNIPirmo reizi ar to saskāros saistībā ar "Aladinu". Tā man bija mīļa bērnības multene, tāpēc toreiz vēlējos redzēt tās rīmeiku. Neko daudz no tā negaidīju, jo jebkurš mēģinājums atveidot džinu, kad to pirms tam (kaut vai tikai kā balss aktieris) ir darījis Robins Viljamss, jau ir lemts neveiksmei. Tas, protams, mans subjektīvais viedoklis. Ko es tiešām negaidīju - ka princese Jasmīna beigās paziņos, ka vēlas būt sultāns. Pašai par sevi princeses vēlmei būt par sultānu nav ne vainas, bet tāds nav oriģinālais stāsts, oriģinālajā versijā viņa vēlas mainīt likumu, lai drīkstētu apprecēt jebkuru, kuru vēlas - šai gadījumā Aladinu. Tā vietā, lai tiktu radīts jauns stāsts ar šādu iznākumu, tiek paņemts vecais, izmainot šo svarīgo detaļu - izraisot skatītājos interesi ar to, ka tiek ekranizēta klasika un tad pasniedzot viņiem ideoloģiski "uzlaboto" versiju. Manuprāt tas, ka oriģinālajā stāstā princese neizteica vēlmi būt par sultānu ir ok, jo, ticiet vai ne, ne visas sievietes grib valdīt. Tomēr greizajā feminisma versijā tas nav ok, princesei, lai viņa būtu emancipēta un mūsienīga, ir maksmiāli jālīdzinās stereotipiskajam vīrietim, viņai ir vienkārši jāgrib būt par sultānu. Pamazām viens pēc otra klasisko princešu tēli tiek pārveidoti un "uzlaboti", lai atbilstu ideoloģiskajai doktrīnai. Minētajā video Patience Xina runā galvenokārt par Sniegbaltīti un diezgan precīzi, manuprāt. | 8:55 am |
"In the late 1960s the psychologist Paul Ekman discovered that smiles, frowns, sneers, grimaces and other facial expressions where displayed and understood worldwide, even among foraging peoples with no prior contact with the West. These findings, he argued, vindicated two claims that Darwin had made in his 1872 book The Expression of the Emotions in Man and Animals. One was that humans had been endowed with emotional expressions by the process of evolution; the other, radical in Darwin's time, was that all races had recently diverged from a common ancestor. Despite these uplifting messages, Margaret Mead called Ekman's research "outrageous", "appalling" and "a disgrace" - and these where some of the milder responses. At the annual meeting of the American Anthropological Association, Alan Lomax Jr. rose from the audience shouting that Ekman should not be allowed to speak because his ideas where fascist. On other occasion African American activist accused him of racism for claiming that black facial expressions where no different from white ones. (Sometimes you can't win.) And it was not just claims about innate faculties in the human species that drew the radical's ire, but claims about innate faculties in any species. When the neuroscientist Torsten Wiesel published his historic work with David Hubel showing that the visual system of cats is largely complete at birth, another neuroscientist angrily called him a fascist and vowed to prove him wrong."
Pateicoties soctīkliem, man bija radies iespaids, ka citu cilvēku pavirša apvainošana fašismā un pārējos ismos ir tieši šī laika pazīme, bet nē, acīmredzot tā tas ir bijis, kopš šie vārdi vispār ir parādījušies valodas apritē. Tas ir reizē gan nepatīkami, gan arī nomierinoši - tātad cilvēki, iespējams, nevis degradējas, bet vienkārši nemainās. | Sunday, September 3rd, 2023 | 7:50 pm |
Nolēmu mazliet apskatīt dažādu statistiku kā ir mainījusies situācija atsevišķās valstīs, kurās ir ratificēta Stambulas konvencija. ( ... ) | Saturday, September 2nd, 2023 | 12:54 pm |
Pirms pāris mēnešiem (varbūt kāds atceras) Žižekam sanāca taisnoties par savu rakstu, kurā viņš minēja bites kā analoģiju dzimšu ideoloģijai, tādējādi, pēc atsevišķu cilvēku domām, attaisnojot šīs ideoloģijas pastāvēšanu un nepieciešamību. Viņš vēlāk paskaidroja: "On the contrary, I evoke bees to indicate the horror of a society where gender ideology would predominate. Would such a society be Communist? Neither gender ideology nor I claim anything similar. When Wright sees irony in the fact that “honeybees serve as perfect illustrations of communism — a political system closely aligned with Žižek’s own ideology,” he is talking pure nonsense. The one who misses the irony is Wright himself: Far from conceding some ground to gender ideology, my comment on bees is part of my critique of this ideology." Taču šodien izlasīju interesantāku rakstu - par biškopības vēsturi saistībā ar politiskajiem modeļiem: "The True Amazons remained the standard work on beekeeping in Britain until 1744 when it was superseded by Melisselogia, or The Female Monarchy by John Thorley.. ..Thorley noted that if the drones are given their due and are, in fact, all consorts of the queen (i.e., the “Kings” and “Princes” of the hive), then one faces an even more embarrassing dilemma: No monarchy could exist with scores of pretenders to the crown all proclaiming their royal authority, and desirous of the queen. Certainly, if just a single queen can produce an entire colony, she does not need hundreds of males with which to mate. This idea, in Thorley’s opinion, denigrates the queen, making her majesty “the most hateful and abominable whore, with Gallants by Hundreds”; if the drones are the male reproductives, he asked, then “What has become of her so much boasted, admired chastity, wherein she appears such an eminent Pattern to the human Species?” Thorley solved this dilemma in the only way he could. He claimed that the drones are of neither sex, and must have been created for some purpose other than reproduction. By similar reasoning he argued that since the queen can produce all of the hive’s inhabitants on her own, there is no need for additional females. So, like the drones, the worker bees must be neuter, too! In the same year that Thorley’s book was published, an English translation of Gilles Bazin’s Historie naturelle des abeilles became available in Britain. In this very popular and widely read book, Bazin explained the bees’ sex and gender roles through a dialogue between two main characters, Clarissa and Eugenio. In the story, Eugenio explains to Clarissa that the hive consists of a single “Queen Mother” (the only female in the hive), up to one thousand drones who are the royal consorts to the queen, and fifteen thousand or more worker bees of no sex. However, by claiming that all the males are potential consorts to the queen, Eugenio was faced with the same problem that Thorley was so anxious to avoid—namely, if the queen has gallants by the hundred, how can she maintain the virtue and dignity befitting a woman, especially a woman of her social rank? Eugenio claimed to have solved this problem with a simple experiment: When a queen and a single drone were placed together in a glass bottle, he observed that the queen maintained an appropriate, feminine demeanor at all times. When she thought it best, the queen “chose” to caress the indolent, insensitive male into the act of love. Once aroused by the queen, he obeyed until he died, exhausted by his passion. Hence, by choosing only one husband at a time, the queen maintains her virtue. Eugenio also discovered, much to his astonishment, that when a second drone was introduced into the same bottle, the queen did not behave like a “brute” but rather like a virtuous wife. Remaining fixed to the body of her deceased spouse; she did not take a new husband until the next day. Although, at first, this may not seem like a long enough period of mourning for a respectable woman, Eugenio defended her actions. She should not be chastised, he explained, because, given the short life of a bee, a single day is likely a proper period of mourning, as is a year for “one of our young widows.” https://www.realityslaststand.com/p/can-females-rule-the-hive | 10:24 am |
"The most bizarre lie ever told by gender identity lobbyists is that puberty blockers are a "pause button". They aren't and can never be because children on puberty blockers continue to age chronologically. During this ongoing process of getting older, puberty blockers (if given for long enough) result in missing the *crucial window of opportunity* to go through puberty and adolescence, which are time-sensitive developmental stages. Children on PBs aren't literally "frozen in time"; their maturation and development are simply impaired while the rest of the body continues to age, amid extreme sex hormone imbalance, which is then made even worse by cross-sex hormones which are administered to almost all children on PBs in the name of "gender affirming care", according to studies. Nobody can go through puberty in their 20s or 30s, let alone go through opposite sex puberty at any time whatsoever. These ideas exist only in the minds of believers in gender identity ideology, they aren't real in any physical or material sense. Every qualified medical professional should be able to see through these lies, using just their basic training, let alone an army of surgeons, endocrinologists and psychiatrists who engineered these false assertions and have been profiting from them for decades."
(Isidora Sanger) |
[ << Previous 20 ]
|