| |
[7. Jun 2026|09:02] |
Skotijas progresīvā valdība bija izdomājusi, ka bērniem skolās vajag tikai unisex tualetes. Pret to bija protesti un tiesas prāva, kurā tika secināts, ka tas nav likumīgi. Bet tas vēl nav viss, šis ir fragments no sprieduma.
21. gs Skotijā tiek ieviests kaut kas līdzīgs 'menstruāciju būdām' - atsevišķa vieta, kurā senajās kultūrās sievietes tika izolētas menstruāciju laikā, jo tika uzskatītas par nešķīstām. Man mēnešreizes sākās 11 gadu vecumā, manam bērnam vēl gadu agrāk - tajā laikā meitene jau tā izjūt lielu diskomfortu par savu ķermeni un tagad viņai ir izvēle - vai nu ej turpat, kur puikas, vai arī vēl tev tiek ierādīta atseviška vieta, kur vari iet kopā ar citām, kuras piemeklējis 'šis kauns', tikai lai apmierinātu kādu ideoloģiski apmātu pieaugušo ambīcijas.
Cik ārkārtīgi progresīva ideoloģija, kas vēsta, ka mēnešreizēm, kuras dzīves laikā piedzīvo 99.8% sieviešu (0.2 to nepiedzīvo dažādu meidicīnisku traucējumu dēļ) vispār nav nekāda sakara ar būšanu sievietei un tavs diskomforts saistībā ar tavu ķermeni un tavas robežas nav nekā vērtas. Ja puika (kura maldīgo ideju, ka viņš ir meitene akceptē sabiedrība) jūtas atstumts, ka viņam neļauj iet meiteņu tualetē, tad skola likvidē meiteņu tualetes un pārtaisa visu unisex. Kas notiks, kad viņš jutīsies arī atstumts par to, ka viņu nelaiž menstruāciju būdā - un bērns te nav vainīgs, bet gan ar prāta paralīzi sirgstošie pieaugušie. |
|
|
| |
[6. Jun 2026|15:24] |
"It is notorious that facts are compatible with opposite emotional comments, since the same fact will inspire entirely different feelings in different persons, and at different times in the same person; and there is no rationally deducible connection between any outer fact and the sentiments it may happen to provoke. These have their source in another sphere of existence altogether, in the animal and spiritual region of the subject’s being.
Conceive yourself, if possible, suddenly stripped of all the emotion with which your world now inspires you, and try to imagine it AS IT EXISTS, purely by itself, without your favorable or unfavorable, hopeful or apprehensive comment. It will be almost impossible for you to realize such a condition of negativity and deadness. No one portion of the universe would then have importance beyond another; and the whole collection of its things and series of its events would be without significance, character, expression, or perspective. Whatever of value, interest, or meaning our respective worlds may appear endued with are thus pure gifts of the spectator’s mind."
William James, The Varieties of Religious Experience |
|
|
| |
[5. Jun 2026|09:03] |
viens no maniem top3 ytuberiem ir, imho, uztaisījis labāko garo video par tēmu, bet nu, es jau lielākoties tāpat viņam parasti piekrītu, ta kā nekādu pārsteigumu.
https://www.youtube.com/watch?v=NSgKS7qp_ZA |
|
|
| |
[4. Jun 2026|10:03] |
|
[sorry par izdēsto ierakstu un līdz ar to pazaudēto komentāru, bet tomēr tā pirmā versija ir pārāk 'slīcināma', kad sanāks laiks, uzlaboshu] |
|
|
| |
[4. Jun 2026|08:31] |
"Viena no lietām, ko, pieaugot un attālinoties no pasakām esmu sapratusi, ir tā, ka jā - drosmīgas un neatlaidīgas sievietes ir cīnījušās par mūsu tiesībām un cīnījušās ļoti smagi, taču mēs tās ieguvām tikai tāpēc, ka spējām pārliecināt pietiekami daudz krietnu mūsu sabiedrības vīriešu, ka šīs tiesības mums būtu jāpiešķir. Un arī tāpēc, ka vispār bija pietiekami daudz krietnu vīriešu, kurus varēja pārliecināt.
Nav nekādas kosmiskās Tiesību Fejas, kas pamāj ar burvju nūjiņu un viss ir atrisināts. Tas ir nepārtraukts sarunu un vienošanās process. Un mums ir jāvienojas ar tiem, kuriem ir vara. Sievietēm, pat ieņemot varas pozīcijas, šī vara zināmā mērā ir iluzora, jo, atņemot demokrātiskos instrumentus (kurus var zaudēt vienā acumirklī), vīriešiem galu galā pieder fiziskais spēks.
Tāpēc mūsu brīvība un tiesības ir atkarīgas no tā, ka mēs tās nepārtraukti no jauna aizstāvam un pārrunājam un no tā, ka pietiekami daudz vīriešu tam piekrīt.
Mums tas nav jāiztēlojas, mēs varam redzēt, kas notiek, piemēram, Afganistānā. Sievietes savu pakļauto stāvokli tur nav izvēlējušās brīvprātīgi. Taču pat tad, ja viņas cīnās, nav pietiekami daudz vīriešu, kuri uzskatītu viņas par līdzvērtīgiem cilvēkiem, lai šī vienošanās un pārliecināšana dotu kādu rezultātu.
Daļa cilvēku - īpaši daudzas sievietes - šķiet, ka to nemaz nesaprot un uzvedas tā, it kā mēs varētu mūžīgi lidot, sēžot uz kāda maģiskā tiesību paklāja, kas pats no sevis mūs nesīs uz priekšu." |
|
|
| update from salaryman |
[4. Jun 2026|06:27] |
|
GREAT NEWS! I was finally able to take Matcha [imaginary dog] to the [imaginary] vet thanks to the [actual] kindness and support from everyone on my coffee page. The [imaginary] doctor gave him an [imaginary] injection and will be running [imaginary] tests to find out what’s going on. Please keep [imaginary] Matcha in your [actual] prayers..we’re holding onto hope [to get more of your money]. |
|
|
| |
[3. Jun 2026|08:31] |
Tātad.. Stārmers saka, ka vajag respektēt Novaka ģimenes vēlmes, t.i. - neradīt sabiedrībā šķelšanos, bet tas vēlmju respekts Stārmeram darbojas līdz zināmai robežai, jo viņš tomēr nebanos reliģiski ceremoniālo nažu nēsāšanu, neskatoties uz Novaka tēva vēlmi: "He [Novaka tēvs] called for "common sense" to be applied to the law, and said nobody should be allowed to walk openly through the streets of Britain carrying a knife of that size."
Naža izmērs esot bijis legāls, tomēr tas neesot bijis ceremoniālais nazis. Tad vēl es redzu, ka tas tiek pagriests kā 2 grupas no kurām vienai ir atļauja nēsāt nažus un otrai neko un savā ziņā tā ir, ka, piem, ja tas atbilst tavai reliģijai vai tradīcijai (ne tikai sikhi, bet arī skoti drīkst nesāt savu sgian dubh), tad jā, bet, ja tu esi, piemēram, nereliģioza rietumu sieviete, tad tev nedrīkst būt ne nazis, ne piparu gāze, so good luck to u. |
|
|
| |
[2. Jun 2026|19:43] |
|
Par notikušo daudz jāpateicas pieklājības policijai. Daži nolēma, ka nav pieklājīgi nepiekrist, kad etnisko minoritāšu pārstāvji apgalvo, ka visa sistēma ir rasistiska. Tāpēc impulss apslāpēt jebkādu neērtu iebildumu noved pie tā, ka labi izklausīties ir kļuvis svarīgāk nekā ētiski rīkoties. |
|
|
| |
[2. Jun 2026|09:27] |
Noskatījos video no policista kameras par Henry Nowak arestu (par šo gadījumu rastīju te http://klab.lv/users/black_robin/401246.html)
Policija ierodas, viņš guļ zemē, nevar pakustēties, saka, ka ir sadurts, ka nevar paelpot, policija viņu arestē, uzliek viņam roku dzelžus, viņš nomirst.
Bet par ko viņu īsti arestē? Viņš nekādus draudus, guļot zemē, nevienam nerada - viņš netika noķerts bēgot vai kā tml. Tātad vienīgais viņa arestēšanas iemesls ir slepkavas sacītais, kuru policija uzreiz pieņēma kā patiesu. Tātad, ja kāds piezvana policijai un saka, lūk, man uzbruka šis te rasists, tad policija atbrauc un tevi arestē, nemaz neuzklausot tavu versiju, lai gan tu nedari neko citu, kā guli zemē. |
|
|
| |
[1. Jun 2026|19:40] |
Pāršķirstu tagad Džeimsa Hilmana "Suicide and the Soul" un, wow, es atceros, ka man patika, bet, kā jau mēdz notikt - gadiem ejot aizmirstas, kas tieši patika.
Par dvēseli - tādi termini kā pieredze un ciešanas ilgstoši bija [un joprojām ir, es teiktu] saistīti ar dvēseli. Dvēsele nav zinātnisks termins un mūsdienu psiholoģijā reti parādās un, ja parādās, tad tiek likts pēdiņās, lai it kā neinficētu zinātnisko diskursu. "Dvēsele" nevar tikt precīzi definēta un tā nav akceptējama zinātniskā diskusijā - vismaz ne veidā kādā zinātniskās diskusijas tiek saprastas šodien. Ir daudz tādu vārdu, kam ir nozīme, bet nav vietas zinātnē. Tas, ka zinātniskā metode no šiem vārdiem atsakās nenozīmē, ka tas uz ko tie norāda nav īsts. Kā arī tas nenozīmē, ka zinātniskā metode ir izgāzusies tāpēc, ka šo vārdu ir grūti definēt - visām metodēm ir savas robežas un ir jāsaprot, kas kur iederas.
Dvēseles gadījumā mums nav darīšana ar kaut ko, ko grūti definēt, jo dvēsele nav īsti jēdziens, bet drīzāk simbols un simboli nav pilnībā mūsu kontrolē. Tādēļ, neskatoties uz to, ka mēs pieņemam, ka šis vārds apzīmē neizzināmo cilvēcisko faktoru, kas padara jēgu reālu un pārvērš notikumus pieredzē un tiek komunicēts caur mīlestību, mēs to nevaram lietot pilnīgi skaidrā un noteiktā veidā. Dvēsele ir apzināti daudznozīmīgs koncepts, kas pretojas skaidrai definīcijai tāpat kā to dara visi galējie simboli, kas nodrošina cilvēku domu sistēmu pamatmetaforas. "Matērija" un "daba" un "enerģija" arī sevī satur šo daudznozīmību, tāpat kā "dzīve", "veselība", "taisnīgums", "sabiedrība" un "Dievs". Dvēsele, tāpat kā citi aksimoātiskie pirm-principi nav vienkārši kaut kā apslēpšana. Neskatoties uz neērtumu kādu modernais cilvēks izjūt pret šo terminu, tas joprojām turpina pastāvēt dzīļu psiholoģijā. |
|
|
| |
[1. Jun 2026|10:10] |
politiķi ir īpaša suga. kreiso partiju politiķes: smash the patriarchy! my body, my choice! kā baznīcai nav kauna diktēt noteikumus?! pēc tam uzliek uzmanīgi uz galvas lakatiņu, tā, lai grēcīgie mati nerēgojas laukā un iet pa taisno pie sava musulmaņu vēlētāja, kur viņu uzrunu klausās liels bars vīriešu, jo sievietēm sabiedriskajā dzīvē nav jāpiedalās. un es te nedomāju tikai AOC, bet arī UK politiķes no leibora un green party, kuras dara to pašu.
tad vēl: pagājušonedēļ bija viens notikums, kas mani diezgan satricināja, proti, Sauthemptonā divi 14 gadīgi puiši izvaroja 15 gadīgu meiteni - meitene sarakstījās ar vienu no viņiem soctīklos, tad vēlāk gāja ar viņu uz randiņu, viņš neatnāca uz randiņu viens, bet ar savu draugu, viņi izvaroja viņu abi, ņirgājās par viņu, visu to uzfilmēja un ielika soctīklos. pēc tam viņi to pašu tikai jau trijatā izdarīja ar vienu 14 gadīgu meiteni. pagājušonedēļ tika pasludināts spriedums: tiesnesis lēma, ka viņiem nepienākas nekāds ieslodzījums un svarīgāk ir viņus reabilitēt un, ka viņi vispār nesaprata, ko viņi dara, jo viņiem nav pārāk augsts IQ. arī uzslavēja viņus par labu uzvedību tiesas zālē. es sāku meklēt vai kaut ko tur var darīt un atklāju, ka ir iespēja valdības mājaslapā aizpildīt formu par, tavuprāt, negodīgu tiesas spriedumu, ko jau tajā dienā aizpildīja tūkstošiem cilvēku. tad sāka nākt politiķu reakcijas. bija arī vēstule no Kemi Badenoch, kuru es izlasīju, jo viņa ir viena no retajām politiķēm, kura man patīk un, jā, es vīlos, kariķējot vēstule bija apm šāda: slikta lieta notika ar meitenēm, slikts spriedums, jo.. leibors! pie visa vainīgs leibors! to izdarīja leibors! ok, varbūt šur tur arī vainīgs ir leibors, bet izpildījums bija tāds, ka nebija vispār skaidrs vai viņai rūp meiteņu liktenis, vai arī tas vienk ir viņai vajadzīgs kā politisks instruments, lai varētu uzbrukt leiboram. varbūt tad varēja uzskaitīt tieši kuri ir tie likumi, kas ļauj tiesnesim tā muhļīties un, ja tādu likumu nav, tad tiesnesis vienk ir neadekvāts un viņam nevajadzētu atrasties tiesas zālei ne tuvumā. |
|
|
| |
[1. Jun 2026|08:19] |
|
reti mostos no modinātāja, pārsvarā pamostos neilgi pirms tā. nevaru to izskaidrot, bet vislabākā pēc-miega sajūta ir nevis mostoties neilgi pirms modinātāja, bet gan tad, ja pamostos apm stundu pirms tā, un tad atkal aizmiegu, līdz mani uzmodina modinātājs. tad ir sajūta, ka ir tiešām bijis labs, dziedinošs miegs. |
|
|
| |
[31. Maijs 2026|19:07] |
šodien charity shopā nopirku jupķi un man ļoti sen nav bijis tāds prieks par apģērba gabalu.
( ... ) |
|
|
| |
[30. Maijs 2026|19:40] |

Interesanti, man nebija ienācis prātā, ka, ja visai tavai dzīvei jānozib tev gar acīm tieši pirms nāves, tas tevi var iemest bezgalīgā cilpā. |
|
|
| |
[28. Maijs 2026|19:55] |
"The message of the true love is thus: even if you are everything to me, I can survive without you, I am ready to forsaken you for my mission or profession. The proper way for the woman to test the man's love is thus to 'betray' him at a crucial moment in his career - only if he can survive the ordeal, and accomplish his task successfully, although he is deeply traumatized by her desertion, will he deserve her, and she will return to him. The underlying paradox is that love, precisely as the absolute, should not be posited as a direct goal - it should retain the status as a byproduct or something we get as an undeserved grace."
I'm not sure i can wrap my head around this, can u?
autors ir viens diezgan plaši zināms filozofs, negribu minēt vārdu, lai nebūtu reakcijas "ā, tas jau ir X, ko tad no tāda X vispār var sagaidīt!" |
|
|
| |
[28. Maijs 2026|11:00] |
Citāts no V. Smitas:
"Tikai cilvēks, kurš uzskata sievietes par zemākām nekā vīriešus - tātad seksists - var domāt, ka viens no feminisma galvenajiem mērķiem ir atraisīt jēdzienu 'sieviete' no jebkādas saistības ar sievietes bioloģiju."
Pilnībā piekrītu un tas daudzas feministes padara par seksistiski domājošām. Viņas pašas gan uzskata, ka šādā veidā cīnās pret bioloģisko esenciālismu, kas ir ļoti muļķīgi no viņu puses. Vienīgais veids kādā viņas, manuprāt, var izvairīties no apsūdzības seksismā ir, ja viņas pievienojas transhumānistiem un uzskata ķermeni per se par ierobežojošu šķērsli. |
|
|
| +28 |
[28. Maijs 2026|06:20] |
karstuma vilnis ir totāli nočakarējis manu miega grafiku, es randomā mostos naktī un pāragri no rīta un nevaru aizmigt. karsts un 0 vēja.
citās ziņās: ja vārda beigās pieliek 'maxxing' tas, kā zināms, maģiskā veidā kaut ko, kas varētu būt nepārāk interesants vai pat triviāls, padara par kaut ko nopietnu un pat par sasniegumu.
i'm on my period, which doesn't sound too exciting, but i'm actually crampmaxxing. or bleedmaxxing - whatever u like.
when some ppl are not in relationships, they dedicate themselves more to jerkmaxxing.
at the moment i rly suck at sleepmaxxing. |
|
|
| |
[27. Maijs 2026|19:55] |
|
Man te pirms kāda laika pajautāja, ko es domāju par Rūpertu Lovu. Viņš bija viens no pirmajiem valstsvīriem, ja ne pirmais, kurš sāka runāt pret imigrāciju, principā viņš skaļi pateica to, ko daudzi domāja, tāpēc viņa 'millions must go' kļuva tik populārs. Masveida imigrācija ir radījusi valstī ļoti sliktas sekas un ir to pamatīgi pārmainījusi, bet cik reālitsisks ir 'millions must go' scenārijs? Lai varētu to nopietni realizēt - izraidīt no valsts simtiem tūkstošus vai tiešām miljonus, tāda apmēra pasākuma loģistika prasītu tik lielu ieguldījumu, ka principā tam būtu jākļūst par valsts galveno uzdevumu - droši vien tas prasītu armijas iesaisti un cilvēku ikdiena pārmainītos līdz nepazīšanai - ko tādu cilvēki varētu būt gatavi paciest kara laikā, bet citādi..nez, turklāt, tas nav gluži kas tāds, ko var iztēloties notiekam demokrātiskā valstī, lai to paveiktu, valstij būtu jākļūst par totalitāru. Es īsti neticu, ka valsts kļūs par totalitāru un tiks atmestas pēdējās atlikušās Magna Carta garantijas, lai veiktu masveida deportācijas. Tāpēc, man šķiet, ka imigrācijas apturēšana ir daudz reālistiskāks scenārijs uz ko arī vajadzētu fokusēties. Bet nu..nezinu, tad jau redzēsim, kā Farāžs izpildīsies, ja kļūs par premjeru. |
|
|
| |
[27. Maijs 2026|17:17] |


O_O |
|
|