ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-06-10 17:46:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kāds pārsteigums
https://jauns.lv/raksts/arzemes/608900-zalo-partijas-daudzviet-izgazusas-eiropas-parlamenta-velesanas

Nu protams ka cilvēki pamazām beidz balsot par absolūtu uzkrītošu idiotismu, pat tad ja šis idiotisms tiek reklamēts ar zināmajiem mārketinga līdzekļiem.

Skandināvijā vēl ir drusku sliktāk, bet nu cerams tur arī cilvēki pamazām sapratīs, ka visam šitam te politiskajam zaļismam ir zero sakara ar reālu dabas aizsardzību un reāla dabas aizsardzība ir viss tas ko piedāvā inženieri.

//Vairāki analītiķi apgalvo, ka konservatīvā Eiropas Tautas partija (EPP), kas šajās EP vēlēšanās guva uzvaru un paliks lielākā grupa EP, centusies diskreditēt zaļo programmu.// Ko izdarīt ir ārkārtīgi viegli, piemēram ja mēs iegooglējam ``scottish greens`` tad pirmais kas izlec ir kas? Pareizi - for a nuclear-free scottland. Nav jābūt lielam talantam lai kaut ko shitādu dirskreditētu

//Pēc vairāku zaļo tiesību aktu vājināšanas vai noraidīšanas pēdējā gada laikā EPP ir atklāti aicinājusi pārtraukt šādu tiesību aktu pieņemšanu, lai koncentrētos uz ES ekonomikas konkurētspējas saglabāšanu.// Nu loģiski, tā turpināt. Interesanti ka Vācjā AES jautājumā atpakaļgaitu bija ieslēgušo par Šolca zaļie, jo nu Vācijas AES slēgšana vispār ir/ bija veiksmīga krievijas specoperācija caur šiem zaļajiem izbāzeņiem.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]konstruktors
2024-06-11 00:14 (saite)
Saules paneļu jauda atkarājas no laikapstākļiem - Visur vienlaicīgi apmācies nekad nav. Uzbūvē AES un uzbūvē solāro paneli. Salīdzini izmaksas. Viens sastāv no titāna, irīdija, un citiem cēlmetāliem, otrs ir līdzvērtīgs CD matricai. polikarbonāts un uzputināta plāna metāla plēvīte.

Es nesaku, ka vajag atteikties no ērtībam. Es saku, ka sistēma nestrādā un nestrādās, jo to neviens nedizainēja. Man ir auto, taču kravas velo vai evelo ir lielāks komforts, jo nejūties kā idiots katru dienu kad brauc. Bet ja nezina citus izvēles variantus, varbūt arī nav tāda sajūta. Red Pill, Blue Pill.


Man ziemā nobraukt majas - darbs maršrutu (iļģuciems - rumbula) ar auto ir lēnāk nekā ar evelo. Vasarā auto par 5-10 minūtēm vinnē, ja nav rīta korķis uz Daugavgrīvas ielas. Vidējais ātrums ap 25km/h abiem.

/Korķu problēmu var daļēji risināt ar datorizētiem luksoforiem, nevajadzīgu ātruma ierobežojumu noņemšanu, daudzlīmeņu krustojumiem un gājēju pārejām, platākām brauktuvēm. /

Divstāvīgu Čaka ielu, 130km/h ātruma limitu, un free blowjob katram autovadītājam. Sorry, bet visas tās ir ļoti sarežģitas sistēmas. Šodien Strenči - Rīga ar auto nobraucu 2h ar vidējo ātrumu 64km/h. Pirms nedēļas Vilcienā Neapole - Roma 230km nobraucu zem stundas. 300km/h top speed yo! Zaļie Pideri visu sapiš!



(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-06-11 00:40 (saite)
No otras puses, viens pats Hinklijpointas C energobloks saražo 26 TWh gadā un aizņem < 2 km2, ekvivalentai jaudai vajag > 525 km2 saules paneļu un > 1000 km2 vēja turbīnu lauku (kur abi pēdējie turklāt ir pakļauti laikapstākļu kaprīzēm).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antiprojekcija
2024-06-11 09:37 (saite)
Troļļo? Hinklijpointa C saražo 0 kWh gadā, jo tā nav pabeigta. Šobrīd sola, ka vaaarbūt būs 29.-31. gadā (kas tad tur, +/- pāris gadu). Tikmēr vējš jau šobrīd uk saražo ~100 TWh gadā, un kaut kā neviens vēl par zemes trūkumu nav sācis sūdzēties...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-06-11 10:19 (saite)
Vēja ģenerācija tieši tāpat prasa lielus propelleru laukus, kamēr jebkurš reaktora energobloks izskatās pēc vidēji lielas ēkas un viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-06-11 13:17 (saite)
> Troļļo?

Nē, atsaucos uz EDF Energy prognozēm. Nepatīk runāt par šobrīd būvētiem reaktoriem? Var paņemt jebkuru no jau ejošajiem, ne absolūtie, ne proporciju cipari no tā nemainīsies.

> Tikmēr vējš jau šobrīd uk saražo ~100 TWh gadā

Ar kopīgo aizņemto teritoriju ~ 5000 km2 (atsaucoties uz figūrām no Erkka Rinne & Hannele Holttinen & Juha Kiviluoma & Simo Rissanen, 2018. "Effects of turbine technology and land use on wind power resource potential," Nature Energy, Nature, vol. 3(6), pages 494-500, June) un būšanu piesietam vēja aktivitātei.

> kaut kā neviens vēl par zemes trūkumu nav sācis sūdzēties

Lielā mērā tādēļ, ka cilvēki ir "atmiekšķējušies" — apjomīgu jaunu industriālu projektu šobrīd tikpat, kā nav, retorikas modē tagad ir džutas striķīši un degrowth idejas, kuru sekmīgas realizēšanas gadījumā striķīšiem tiešām atradīsies ottreizējas izmantošanas pielietojums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:45 (saite)
Viss ir pareizi, vērtīgas lietas ir dārgas. Reaktoru tu vienreiz uzbūvē un viņš dod enerģiju ilgu laiku.

Tas ir kā pasakā par 3 sivēntiņiem, kurš sivēntiņš māju uzbūvēja visātrāk un kuram bija visderīgākā.

//Es saku, ka sistēma nestrādā un nestrādās, jo to neviens nedizainēja.//

Izstrādāt dažādu tehniku dažādiem pielietojumiem sākot no ultraviegla transporta līdz masīvam kravas protams ir vajadzīgs, par to neviens nestrīdas.

Vilciens un auto ir 2 dažādi transporta vaidi, katrs ar savu pielietojumu, jā un ar lidmašīnu tu to pašu distanci būtu nobraucis vēl ātrāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:50 (saite)
Also ja mēs runājam par čaka ielu, tad tur ir liekas velo joslas, kāpēc liekas? Tāpēc ka daudzi velosipēdisti tāpat brauc pa ietvēm kuras tur ir diezgan platas. Nu un sakoordinēt luksoforus. Krustojumos - pazemes pārejas, intensīvu gājēju plūsmu vietās - arī. Protams - ar liftiem priekš cilvēkiem ratiņkrēslos utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-06-11 00:52 (saite)
/lielāks komforts, jo nejūties kā idiots katru dienu kad brauc. /

Nu un es braucu ar auto un nejūtos kā idiots, nevajag ļauties visādiem dzīvot mācītājiem, vajag būt imūnam pret šādu propagandu, tad tevi neapkāsīs ne baznīcas, ne mārketings ne pseido progresīvie.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?