ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2021-09-10 11:38:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Nacionālisms.
Krišjānis atklāti deklarē ka vēlas veikt deportācijas.

Šajā sakarā jautājums ar ko Krišjānis atšķiras no boļševika?

[nu un protams man reāli interesē kā viņš tiek galā ar kognitīvo disonansi tajā sakarā ka kristietība šajā teritorijā ir tieši tāda pati okupantu ideoloģija kā krievu boļševisms]


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]snauts
2021-09-10 11:41 (saite)
Krišjānis taču ir izdzēsies.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 11:46 (saite)
Viņš saucas `` saka taisnību-2``

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2021-09-10 11:50 (saite)
Oh!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2021-09-10 11:49 (saite)
Krišjāņa talking points ir tik specifiski un valodas stils ir tik spilgti iezīmīgs, ka viņu var atpazīt uzreiz, vienalga, vai raksta no citiem kontiem vai kā anonīmiķis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 11:54 (saite)
Vispār es protams atvainojos par šo 2 accountu sasaistīšanu, formāli tā darī laikam nav smuki bet nu te ir tik vispārzināmi ka OK

P.S. es īsti nesaprotu kāpēc šādi klīrēties, var tak uztaisīt atpakaļ accountu krišjānis, tāpat visi zina ka krišjānis ir krišjānis :D

P.P. S. Vismaz šeit viņš var droši zpildīties [likuma robežās, protams] es nemēdzu kaut ko dzēs vai banot tikai tāpēc ka nepiekrītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]hedera
2021-09-10 12:10 (saite)
"formāli tā darī laikam nav smuki"

Tā tas ir gan, piekrītu. Kā jau rakstīju - viņa komentārus var atpazīt arī tad, ja raksta vispār anonīmi. Ja nu kāds nevar, tad arī nevajag, nav ko lieki soft-doxxot cilvēku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mranarhs
2021-09-10 11:55 (saite)
Kur?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 11:55 (saite)
iepriekšējās debatēs pie manis, tur daudz kamentu jāmeklē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-10 11:58 (saite)
http://klab.lv/users/ctulhu/229619.html?thread=4422131#t4422131

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]garamgajejs
2021-09-10 12:18 (saite)
Drīzāk mīlīgas, jo acīmredzami neapzinātas paralēles ar Engelsu, kurš aizceļoja uz Mančesteru un iedvesmojās uz lielkapitāla kritiku pēc tam, kad redzēja strādnieku skaudros dzīves un darba apstākļus, nebrīvi un postu. Viņš, spriežot pēc lasītā, kaut kad ir izgājis cauri Pļavniekiem. Tāpat &Co neškiet aizdomīgi lietot terminus kā atsvešinātība no means of production, bet tajā pašā elpas vilcienā kaut ko klārēt par sliktajiem modernistiem. Kad ir konceptuālie salāti un glābēja komplekss, tad kognitīvā disonanse nedraud.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-10 13:17 (saite)
Kas vainas, tu taču esi Engelsa sekotājs, tikai "kritiskās rasu teorijas" un LGBT mērcē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]garamgajejs
2021-09-10 13:58 (saite)
Ja?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-10 12:49 (saite)
Ir dažādi veidi, kā atbrīvot teritoriju no kolonistiem un okupantiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 13:06 (saite)
Nu jā, var viņus, piemēram nošaut.

Jautājums - kāpēc?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-10 13:12 (saite)
Neviens nekad nav piedāvājis Latvijas okupantus nošaut - kas, tu arī sirgsti ar Stokholmas sindromu, ka uzreiz demagoģiski bliez ar absurdāko salmu vīru?

Kāpēc? Ir pierasts tomēr okupācijas un citu noziegumu sekas novērst, nevis teikt "kas bijis, bijis". Jebkurš noziegums, tā atzīšana un nosodīšana paredz arī pastrādātā kaitējuma novēršanu - restitūciju. Tās ir ābeces patiesības, bet nē, labāk jau Latvijai būt visu caurstaigātāju kājslauķim, ignorējot vienu no galvenajiem, ja ne pašu galveno iemeslu, kāpēc pēdējā brīdī pirms pusnakts prasīja valsti atjaunot. Tu spied māti Latviju dzīvot vienā šaurā Purvciema hruščovkas dzīvoklī ar viņas izvarotāju. Kauns!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 13:16 (saite)
Nu jā kaitējuma novēršana šeit bija padomju savienības izbeigšana, kas arī tika izdarīts. Viss, kaitējums ir novērsts. Ja tu tagad piespiedu kārtā pārvietotu cilvēkus, tu būtu tas izvarotājs kurš atkal sarīko ciešanas un nodara kaitējumu.

Jā, protams,es piekrītu ka piemēram čekisti kas organizēja izsūtīšanas ir jāsauc pie atbildības un tas arī tiek darīts. Bet rnd cilvēks kas te vienkārši dzīvo un strādā - kādā sakarā ir ar šito?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-10 15:06 (saite)
Kā ar PSRS tīšā un prettiesiskā kaitējuma novēršanu, kas turpinās gadu desmitiem pēc pašas PSRS beigām?

Nozieguma novēršana un vēršana uz labu, restitūcija, nav izvarošana. Tas ir centriskais, status quo fundamentālisms. Ka tik bandīti neapvainojas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 15:34 (saite)
/Kā ar PSRS tīšā un prettiesiskā kaitējuma novēršanu, kas turpinās gadu desmitiem pēc pašas PSRS beigām?/

Kas ir šis kaitējums? Kas vēl nav novērsts?

/Tas ir centriskais, status quo fundamentālisms. /

Priekš kam viņš vajadzīgs? Tieši konkrēti kuriem cilvēkiem no tās ``restitūcijas`` kļūs labāk? Atkārtoju jautājums ir par cilvēkiem nevis par kaut kādiema bstraktiem tēliem tipa ``māte latvija``.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2021-09-11 14:25 (saite)
Žīdi, piemēram, neuzskata, ka ar nacistiskās vācijas beigšanos tika automātiski novērsts viņiem nodarītais kaitējums. Jau kurā paaudze turpina novērst kaitējumu, drātējot Rietumeiropu ar savu vainas industriju un pieprasot (un dabonot) dažāda veida restitūcijas un klanīšanos savā priekšā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-11 15:13 (saite)
aha un krišjānim ļoti patīk izraēla

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2021-09-10 13:18 (saite)
Atceries vienkāršu lietu: Galvenais ir cilvēki nevis kaut kādi abstrakti simboli kā ``māte latvija`` vai tamlīdzīgi. Mazāk poēzijas, vairāk pragmatisma un humānisma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-10 15:08 (saite)
Tieši tā, totalitāra okupācijas režīma rokās cilvēki ir resurss, sviras, ieroči, ar kuriem pastrādāt noziegumu pret pakļautajām teritorijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-10 15:35 (saite)
Nu tad sanāk ka tu šo noziegumu vēlies turpināt, atklal izmantojot nevainīgus cilvēkus kā ieročus kaut kādos teritoriālos strīdos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saka_taisniibu2
2021-09-10 17:52 (saite)
Nozieguma seku novēršana nav jauns noziegums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2021-09-11 15:13 (saite)
skatoties kā novērš :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2021-09-10 13:03 (saite)
Boļševiki, ja atmiņa neviļ, bija tie, kuri uzskatīja, ka partijā ir arī aktīvi jālīdzdarbojas, nevis tikai jāmaksā biedranauda, kā uzskatīja meņševiki.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?