...

« previous entry | next entry »
Dec. 8., 2022 | 01:52 pm

Tad nu varam laimē diet (vēlams tautas tērpā, vai vismaz ar prievīti apsietu), jo no Doždj beidzot esam tikuši vaļā. Bija pāris balsis kuram šis lēmums nepatika, bet tā jau mūsu "piektā kolonna". Pats Doždj - imperiālisti. Kas vispār ir interesants vārds, jo pirms tam populāri bija saukt par putinistiem un kremliniem tos krievus un arī latviešus ar pretēji politiskiem uzskatiem. Bet tā kā Doždj ir pret Putinu, tad vismaz var piekabināt šo vārdu. Kāpēc? Jo krievs paliek krievs. Varbūt pēc pārdesmit gadiem būs interesanti atskatīties uz šo laika periodu un atcerēties ka šis un līdzīgi izteicieni skaitījās pilnīgi sociāli akceptējami. Piemēram, izlasīt jebkurā diskusijā pārdomas, ka visus krievvalodīgos derētu izsūtīt diez vai kādu pārsteigs. Un arī īpašu pretsparu tam nekur nesanāks lasīt un to es zinu, jo šāds komentārs parādās pie katra ieraksta tviterī par jebkuru ar krievvalodīgajiem saistītu tēmu. Šādu izteicienu mētāšana un reizē pilnīgas paklausības pieprasīšana no krievvalodīgajiem ir lietas, kas iet roku rokā un nez kāpēc mulsumu neizraisa. Beigu galā mēs esam maza, rusofobiska valstiņa un, lai arī mēs gribētu, lai mūs uz starptautiskās skatuves redz citādāk ar katru savu darbību mēs atstājam tikai šo vienu asociāciju.

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {58}

zivs

(bez virsraksta)

from: [info]zivs
date: Dec. 8., 2022 - 03:15 pm
Link

Un viss ar krieviem šeit ir zašibis, nav kur piesieties, tikai latvieši paši ir čīkstuļi un nezina ko grib, un vissirslikti

Atbildēt | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 03:18 pm
Link

Ar krieviem te nekādā ziņā nav sliktāk kā ar latviešiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

(bez virsraksta)

from: [info]zivs
date: Dec. 8., 2022 - 04:22 pm
Link

Latviešu riešanās webā, par kurām crono runā, nav ok.
Bet pietiekamai daļai krievu vēl labs gabaliņš ejams, lai mums aizmirstos "rusofobija".
Es dzīvoju Kaļiņingradā, un kāpnēs jauni cilvēki, un pati jaunākā paaudze ne bū ne bē latviski.
So, krievi joprojām ir problēma, kaut situācija pamazām uzlabojas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 04:34 pm
Link

/Es dzīvoju Kaļiņingradā, un kāpnēs jauni cilvēki, un pati jaunākā paaudze ne bū ne bē latviski./

Nu pag kaļiņingrada ir krievijā, viss normāli.

/So, krievi joprojām ir problēma, kaut situācija pamazām uzlabojas./

Problēma ir šovinistiski aktīvisti, putinisti, tā ir taisnība un tādi ir jāizķer.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

(bez virsraksta)

from: [info]zivs
date: Dec. 8., 2022 - 04:54 pm
Link

/Problēma ir šovinistiski aktīvisti, putinisti.../

Cilvēki, kuri uzskata, ka neinteresējas par politiku, bet neinteresējas arī par vajadzību iemācīties vietējo valodu arī problēma. Uzsvars ir uz jauniem cilvēkiem, kas nav lielāko daļu dzīves nodzīvojuši sovokā.
Un vispār ir dumi aiztaisīt acis, un izlikties, ka ne-putinisti neveido šeit kaļiņingradu.

Ārzemnieki grib būt laipni, un iemācījušies "vietējā valodā" pateikt paldies. "Spasibo!", smaidīdami.
Nu, bļ. Tā nav problēma, really?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 04:57 pm
Link

Sorry es no iepriekšējā teksta sapratu ka tu dzīvo Kaļiņingradā un tur protams pamatvaloda ir krievu, tas ir normāli. Dzīvojot šeit ir normāli prast angļu, latviešu un krievu valodas. Vismaz.

/Ārzemnieki grib būt laipni, un iemācījušies "vietējā valodā" pateikt paldies. "Spasibo!", smaidīdami.
Nu, bļ. Tā nav problēma, really?/

sīkums.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 8., 2022 - 06:22 pm
Link

Problēma ir šovinistiski aktīvisti, putinisti, tā ir taisnība un tādi ir jāizķer.

Putina šovinisms reprezentē vidējo krievu.

Dzīvojot šeit ir normāli prast angļu, latviešu un krievu valodas. Vismaz.

Normāli ir prast latviešu valodu. Pārējās opcionāli. Vari mācīties kaut svahili, ja gribi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 11:36 pm
Link

Nu prast tikai vienu valodu ir tā pavāji :D

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 8., 2022 - 11:45 pm
Link

non sequitur

Atbildēt | Iepriekšējais


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 04:54 pm
Link

Es pieņemu, ka komentārs par Kaļiņigradu ir vienkārši krāsains nosaukums vietai kur Tu dzīvo un cilvēki runā pārsvarā krievu valodā.

Tas, ka cilvēks nemāk runāt latviešu valodā ir primāri viņa problēma (un izvēle) nevis Tava. Tiesa, tam, ka gados jauni cilvēki nemāk runāt latviski es vienkārši neticu, jo izglītība mums ir latviešu valodā un es arī personīgi neesmu saskāries ar nevienu no jaunās paaudzes kuram būtu problēmas atbildēt latviski. Tiesa, neskatoties uz to cik tas ir vai nav patiesi, neredzu kā krievu nīšana palīdzēs kādam iemācīties runāt valodā kurā Tu gribi, la viņš runātu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Hedera helix L.

(bez virsraksta)

from: [info]hedera
date: Dec. 8., 2022 - 05:46 pm
Link

"Tas, ka cilvēks nemāk runāt latviešu valodā ir primāri viņa problēma (un izvēle) nevis Tava."

Jā, lūk. Tādēļ es nekad neesmu sapratusi to personīgo sāpi un emocionālo ieguldījumu, kuru daudzi latvieši ir gatavi investēt šajā jautājumā. Papildus tam, pēc maniem novērojumiem diezgan pārklājas to latviešu loks, kuri gan skandina mantru "cik gadus jau dzīvo šeit un nerunā latviski", gan pirmie metīsies ieņirgt par kādu, kurš latviski runā ar akcentu.

Atbildēt | Iepriekšējais


zivs

(bez virsraksta)

from: [info]zivs
date: Dec. 8., 2022 - 06:08 pm
Link

Neesmu ieinteresēts garā diskusiju vai par katru cenu oponēt, bet parādīt savu pieredzi un skatpunktu. Pieņemu, ka Tu dzīvo nedaudz vieglākā vidē.
Tavi pieņēmumi par krāsaino nosaukumu un valodas lietojumu šajā rajonā, protams, ir pareizi.
Tikai nesaprotu kā Tu domā, ka tā ir viņu problēma, to, kas nerunā latviešu valodā. Attīstības ziņā, protams. Bet saskarsmē problēmu izjūtu es "wtf, kur es dzīvoju? kas te vispār par valsti?"

Daudzi cenšas runāt, kas priecē, bet manā pat stāvā ir pāris, ap 30, kuri gan ir pieklājīgi un smaidīgi, bet pat "sveiki" nē. Nezinu, nemāk vai, šķiet, drīzāk ir pilnīgi vienalga, jo vienmēr atņem sveicienu krieviski. Viņu bērns, ap 10, vairākas sekundes domā ko esmu viņam pateicis, un izgrūž "zdrasķe". Tas ir viens sīks piemērs.

Lejas stāvā kaimiņš saskrullējies tiktālu, ka veikalā neapkalpots krieviski, pārdevēju uzskata par nacisti. Es neienīstu tupa vienkārši tautību, bet lai šis rajons nav krievija.
Gribās notīties no šīs zemes (jā, rietumu virzienā, tur kur nerunā krieviski un latviski. ironiski, ne). Te nekas ļoti ilgi neaugs un neplauks, un autobusā ārzemnieki pateiksies ar "spasibo".

Un nacionālos jautājumus es nekad publiski necilāju, un ja sanāk, tad max diplomātija, taču ne pielāgošanās viedoklim. Mums vajag mieru un draudzīgus līdzkrievus.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 07:28 pm
Link

Es saprotu, ka Tev nepatīk realitāte kurā ir cilvēki Tev apkārt sarunājas krievu valodā un mēdz Tev tajā atbildēt, bet viņiem ir tiesības to darīt, viņi var runāt kādā valodā vien vēlas. Tas nenozīmē, ka viņi ir slikti vai problemātiski. Un viņi pat var pateikt Tev zdrasķe un Tu pateikt labdien un turpināt dzīvot viens otru ignorējot kā jau kaimiņiem pieklājas. Tips, kurš uzskata, ka pārdevēja ir naciste ir vienkārši idiots parastais, kas vispār ir diezgan izplatīta slimība.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 9., 2022 - 06:34 am
Link

Domāju, ka nav tik vienkārši. Šveicē var nedot pilsonību imigrantiem, ja viņi nav iekļāvušies kopienas dzīvē. Bija pat skandalozs gadījums, kad atteica pilsonību veģetārietei vai kaut kā tamlīdzīgi.

Runāt vienmēr krieviski ar kaimiņiem, kas tevi uzrunā latviski, ir nedaudz rupji, pat antisociāli. Tā ir problēma, kuru nevaram atstāt bez ievērības.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 11., 2022 - 03:06 am
Link

Cilvēks atbild kā viņš vēlas, kāda Tev vēl problēma. Tā nu ir sanācis, ka ne šeit ne Šveicē par to vēl pilsonību neatņem un Tu arī vari būt cik vien antisociāls cik vien vēlies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 11., 2022 - 06:35 am
Link

Nu paga, tu jau sāc atbalstīt antisociālu rīcību?

Nē, es nevēlos Latvijā antisociālu rīcību no cilvēkiem. Arī ne to, ka cilvēki ir rupji attiecībām, nevis viens otram palīdz, bet ignorē vai vēl sliktāk, kliedz virsū. Es to uzskatu par vienu no galvenajām problēmām Latvijā, ko nevar atstāt nemainīgu.

Ņem vērā, ka šis nav personīgi par kādu, bet kā kopējā attieksme tā ir ļoti nopietna problēma Latvijā, kas ir jārisina.

Atbildēt | Iepriekšējais


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 11., 2022 - 01:18 pm
Link

Pirmkārt es neuzskatu, ka ja divi cilvēki sasveicinās katrs savā valodā tad viens no tiem ir automātiski antisociāls (jo runa nebija sarunāšanos, bet tikai sasveicināšanos). Es ne atbalstu, ne neatbalstu to, man tas šķiet sīkums un pacelt to kā problēmu šķiet smieklīgi. Kopsummā es piekrītu, ka latvieši ir antisociālāki nekā vidējais Eiropas valsts iedzīvotājs (neatkarīgi no viņu pirmās valodas), bet attieksme "krievi slikti", kas bija manis uzstādītā problēma to noteikti nepalīdzēs uzlabot.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]divas_zosis
date: Dec. 9., 2022 - 08:44 pm
Link

Es domāju, ka Tu vienkārši gvelz muļķības.

Atbildēt | Iepriekšējais


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 03:21 pm
Link

Bez tam alu nacionālisti kaut kā pamanījās aizmirst ka praktiski nav tādu tīru krievu un tīru latviešu, nu cilvēkam viens vecāks latvietis, otrs krievs, omamma vispār žīdiete - kas viņš ir tā strikti no rasu tīrības un latviskās dzīvesziņas skatoties?

Atbildēt | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 8., 2022 - 06:27 pm
Link

muh relatīvisms
Varbūt vēl piemini, ka visi jau tāpat cēlušies no āfrikas tāpēc tik pat labi varam ōuga-buga valodā bliezt un pieprasīt toleranci.
Tava kremļa dupša laizīšana ar katru gadu kļūst ar vien smirdīgāka.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 11:36 pm
Link

Nevajag iekrist galējībās- ja kāds nav alu nacionālists tas galīgi nenozīmē kremļa pakaļas laizīšanu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 8., 2022 - 11:44 pm
Link

Tu esi alu šovinistu dibenlaiža.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 11:53 pm
Link

Tev šilierējas. Es kaut kur teicu ka gribētu lai te ir krievija?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 9., 2022 - 12:16 am
Link

Nu tieši tā pat kā progresīvie, jau kuro gadu atbalsti ideju, ka krieviem nebūtu obligāti jāzina latviešu valoda, bet lūk latviešiem krievu gan tā kā derētu iemācīties. Atbalstīji bilinguālismu un biji pret pilnīgu pāriešanu uz izglītību latviešu valodā. Biji pret okupekļa nojaukšanu. Ždanok un Co būtu ar tevi apmierināti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zazis

(bez virsraksta)

from: [info]zazis
date: Dec. 9., 2022 - 08:52 am
Link

kur progresīvie atbalsta tevid apgalvoto?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 10., 2022 - 02:16 pm
Link

Atbalstīja divvalodību Latvijā, pretojās okupekļa novākšanai utt. Murkšķēšana par "rusofobiju" lol. Arī šeit cibā mums bijušas par to sarunas un "labo krievu" aizstāvjiem. Visi kā viens progresīvi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zazis

(bez virsraksta)

from: [info]zazis
date: Dec. 10., 2022 - 04:39 pm
Link

nu gan tu atkal samurgojies, bet tas nekas. tā ir ikdiena.

Atbildēt | Iepriekšējais


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 9., 2022 - 10:17 am
Link

Nu jā es esmu par saprātīgumu, pret histērijām, tu pareizi saprati.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 10., 2022 - 02:17 pm
Link

Tu esi piektā kolonna līdz ar lietutiņiem un ždanokām. Cilēvič.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 10., 2022 - 02:23 pm
Link

Nu ja mēs apsaukājamies tad tu esi dzintarjūgends tādā kadījumā :P

Atbildēt | Iepriekšējais


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 8., 2022 - 03:36 pm
Link

Tas, ka ir daudz nacionāļu, kas rupju lamā visus krievus, nenozīmē, ka šoreiz NEPL nav taisnība.

Tieši tāpat, kā, tas, ka ir papilnam antivax, kas runā par zemādas čipiem vakcīnās un citas muļķības, nenozīmē, ka vakcīnu mandāti bija morāli pareizi.

Atbildēt | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 03:46 pm
Link

Protams, tas to nenozīmē. Tiesa, nepatika pret krieviem nav tikai nacionāļiem izteikta īpašība, tā ir īstenībā diezgan bieži sastopama īpašība arī diezgan liberālu cilvēku vidū, kas sevis nosaukšanu par nacionāli uztvertu par lamāšanu. Bet es neuzskatu, ka NEPL bija rīcība bija samērīga un es uzskatu, ka tā ilustrē sabiedrības attieksmi kopsummā. Kas saistība vai nesaistīta, bet ir problēma pati par sevi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 8., 2022 - 03:57 pm
Link

Bet tu pieminēji, ka vakcīnu mandāti bija morāli pareiza rīcība...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 04:05 pm
Link

Es neteicu (vai vismaz nedomāju), ka tā ir morāli pareiza rīcība, es teicu, ka pietiekoši liels sabiedrības daudzums to par tādu uztvēra.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 8., 2022 - 04:11 pm
Link

Labi, esmu izlabots.

Mani visvairāk biedē šīsdienas notikumos ir tas, ka pamatā tie paši cilvēki, kas atbalstīja vakcīnu mandātus un protestu apspiešanu pret tiem, tagad ir pret TV Rain padzīšanu. Nav man ticības, ka viņi to dara, kā vārda brīvības dēļ.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 04:22 pm
Link

Es nevaru atbildēt par tiem cilvēkiem, bet es esmu gan par cilvēku brīvību izvēlēties vai viņi vēlas vakcinēties gan arī par cilvēku brīvību izvēlēties kādus mēdijus un informāciju patērēt. Jebkādus valsts mēģinājumus šīs un citas brīvības es parasti uztveru ļoti negatīvi pat ja ierobežojumus var uztvert kā "sabiedrības interešu labā" ar ko parasti tiek pamatoti arī paši nenormālākie diktatorisko valstu likumi, līdz ar to tas pats par sevi nav pietiekošs arguments.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 9., 2022 - 06:15 am
Link

Ļoti labs princips. Bet reāli brīvās runas absolūtisms ir grūti īstenojams, un es uz to netiecos. Mani vairāk satrauc tas, ka tie, kas aizstāv TV rain šodien, neiebilda, kad tika cenzēti ārsti un sabiedriskās veselības speciālisti, kuri norādīja uz mājsēžu un vakcīnu mandātu bīstamību.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 9., 2022 - 08:47 am
Link

Tas nebija current_thing. Masas skatās medijus un pēc tā "izlemj" ko vajag atbalstīt.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]formica
date: Dec. 8., 2022 - 04:05 pm
Link

Nekas jauns, tautai pieklaajas lojaali sekot vadonjiem, kad tie sajuut draudus vai profita iespeejas.

"..not to speak of several more millions who voted for nationalist and militarist policies"

https://www.encyclopedia.com/history/modern-europe/german-history/national-socialism

Atbildēt | Diskusija


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 8., 2022 - 06:30 pm
Link

Nekā neloģiska vai morāli nosodāma balsot par nacionālistiem, kad tavu tautu mīda kājām.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 04:35 pm
Link

Kategoriski nepiekr;itu nekam no Tevis rakstītā.
NEPLP rīcība bija ne tikai samērīga, bet pilnīgi nepieciešama.
Medijs, kurš atbalsta viedokli, ka ja krievu armija nebūtu spiesta tik ilgi un dikti karot, bet būtu ātri ieņēmusi Kijevu un visu Ukrainu, tad būtu daudz mazāk bojāgājušo, un visiem tad būtu bijis labāk, nu nekādi nav kvalificējams ne kā liberāls ne demokrātisks, bet gan mums labi pzīstamā lielkrieviskā šovinisma caurstrāvots. Un tas fakts, ka viņi ir antiputinisti, ir praktiski vienīgais, kas viņus un mūs vieno, bet vsā pārējā viņi nav nekādi mūsu domubiedri ne sabiedrotie.

Un tādi paši kā Dožģ pseidodemokrāti un pseidoliberāļi 80%-90% krievu Kremļa opozicionāru gan pašā Krievijā, gan vairākums emigrācijā. Tāpēc mums latviešiem nav ne mazākā pamata tagad satraukties - ak, ko viņi par mums padomās.

Atbildēt | Diskusija


ctulhu

(bez virsraksta)

from: [info]ctulhu
date: Dec. 8., 2022 - 04:40 pm
Link

/ ja krievu armija nebūtu spiesta tik ilgi un dikti karot, bet būtu ātri ieņēmusi Kijevu un visu Ukrainu, tad būtu daudz mazāk bojāgājušo/

šis tehniski ir taisnība, cita lieta ka tad būtu citāda vaida sliktas sekas, iespējami uzbrukumi citām valstīm piemēram.

//Un tas fakts, ka viņi ir antiputinisti, ir praktiski vienīgais, kas viņus un mūs vieno, bet vsā pārējā viņi nav nekādi mūsu domubiedri ne sabiedrotie.//

Tas nav pietiekami? Es domāju ka Putina režīms ir problēma.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 05:23 pm
Link

Vēlreiz kategoriski nepiekrītu. Impērisko pseidodemokrātu režīms būtu tikai stipri advancēts putinisms, līdz ar to pārējai pasaulei krietni bīstamāks nekā Putina režīms ar viņa izkorumpēto un izzagto armiju un materiālajiem un finansu resursiem.

Atbildēt | Iepriekšējais


gnidrologs

(bez virsraksta)

from: [info]gnidrologs
date: Dec. 8., 2022 - 06:34 pm
Link

Es domāju ka Putina režīms ir problēma.

Absolūtais vairums krievu, kā jaunu tā vecu, uzskata Staļinu par izcilāko Krievijas vadoni vēsturē. Putina kritiķu vienīgā problēma ar Putinu ir tā, ka viņš liekas pārāk korumpēts un vājš salīdzinājumā ar visu tautu tēvu.

Atbildēt | Iepriekšējais


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 9., 2022 - 06:25 am
Link

>> šis tehniski ir taisnība, cita lieta ka tad būtu citāda vaida sliktas sekas, iespējami uzbrukumi citām valstīm piemēram.

Tā nav taisnība. Pat ja armija zaudētu, rietumukraiņi nepadotos, un sāktos nozīmīgs partizāņu karš ar milzīgiem cilviliedzīvotāju upuriem. Šī bija mana prognoze, un to lielā mērā apstiprināja Bučas zvērības un tamlīdzīgi pasākumi. Karš šobrīd, lai cik nežēlīgs tas nebūtu, patiesībā samazina civiliedzīvotāju upurus šajā uzbrukumā.

>> Tas nav pietiekami? Es domāju ka Putina režīms ir problēma.

Nē, tas nav pietiekami. Šis karš nav vienkārši Putina iniciatīva. Es jau sākumā ieliku ierakstus par to, kā domā krievu supremātisti. Vairums krievu ir pārliecināti, ka ukraiņu valoda ir sabojāta krievu valoda, un Ukrainai jau tomēr labāk ir būt kopā ar Krieviju nevis pūstošajiem rietumiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


extranjero

(bez virsraksta)

from: [info]extranjero
date: Dec. 9., 2022 - 06:31 am
Link

https://akarlin.substack.com/p/regathering-of-the-russian-lands

Lūk, šis ir viens piemērs, kā domā krievu supremātisti – gan Putina atbalstītāji, gan pārējie. Starp citu, šī bloga autors ir transhumānists, ka dzīvo Londonā.

Atbildēt | Iepriekšējais


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 05:02 pm
Link

Padalīsies kur viņi to ir minējuši? Es nevaru izsekot visam kas nepārtraukti tiek internetā uzrakts. Tiesa, šāda viedokļa pieminēšana kaut kad manās acīs tos uzreiz nepadara par lielkrievu šovinistiem un vēl jo vairāk nepadara pilnīgi nepieciešamu viņu izsūtīšanu.

Reizē arī viņi velk paralēles starp Krieviju un nacistisko Vāciju, runā par to, kā Ukrainā cieš, par to, ka Krievija nolaupa cilvēkus no Ukrainas un Ukrainas potenciālo uzvaru. Un simtiem citu anti-kara video, kas protams, netiek pieminēti.

80-90%, tā ir kaut kur pieejama oficiālā statistika?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 05:31 pm
Link

Man nav oficiālas statistikas toties ļoti daudz brīva laika, kuru šajos kara mēnešos esmu gana daudz veltījis Kremļa opozicionāru papētīšanai. No šejienes arī mani secinājumi.

Bet lielkrievu impēriskais šovinisms tik daudz un bieži kā āža kāja spraucas no šo opozicionāru izteikumiem, ka jābrīnās, ka to iespējams nepamanīt.

Atbildēt | Iepriekšējais


zazis

(bez virsraksta)

from: [info]zazis
date: Dec. 8., 2022 - 06:10 pm
Link

https://youtu.be/0nBDi__9Q0k?t=1680

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 07:23 pm
Link

Paldies! Iepriekš šo Korosteļeva viedokli bija jau sastapis kaut kur citur, bet ātrumā nevarēju atrast pārējā informācijas blāķī.

Atbildēt | Iepriekšējais


Ljusjas ideaalu lavochka

from: [info]formica
date: Dec. 8., 2022 - 07:39 pm
Link

https://youtu.be/iC_nuxTJzZI

https://youtu.be/n8r5tOP5YXo

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Re: Ljusjas ideaalu lavochka

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 07:45 pm
Link

Tev, mēsl, provokator, vajag tavu purnu atskaldīt par tavām apzinātajām nelietībām, jo tu, kretīn, labi zini, ka cilvēki dzīves laikā, kardināli mainoties apstākļiem, mēdz arī kardināli mainīt viedokli un kaut ko daudz labāk saprast.

Atbildēt | Iepriekšējais


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 07:17 pm
Link

Paldies par kontekstu Zazi. Tātad, cilvēks bija frontē un redzot mirušos un ciešanas izteica frāzi, ka labāk būtu tas viss beidzies pirmajās 3 dienās, pat ja tas nozīmē Krievijas uzvaru, nevis visas tās šausmas, kas nebeidzās. Tas ir piemērs cilvēkam, kas ir pieredzējis kara šausmas, nevis krievu imperiālismam. Var jau to interpretēt, ka viņš gribētu, lai Krievija uzvar, bet tas kā tas tika pateikts, to būtu varējis pateikt jebkurš, kas būtu viņa vietā.

Es nedzīvoju ilūzijās, ka cilvēki nākuši no Krievijas nav biasoti par labu Krievija daudzās lietās un es brīnītos, ja tas tā nebūtu. Bet ir liela atšķirība starp jušanu līdzi saviem draugiem/tuviniekiem, pat ja rīkojas nepareizi un tā saucamo "krievu imperiālisma atbalstīšanu un nešanu pasaulē".

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 07:30 pm
Link

Nē, to saka cilvēks, kurš nav pieredzējis nekādas kara šausmas sēžot komfortablā Dožģa birojā, bet kurš ir Krievijas kara pret Ukrainu atbalstītājs, tikai, kā jau "demokrāts" ar pēc iespējas mazāk upuriem.
Tu vienkārši neesi redzējis citas viņa publikācijas, kuras vēl vairāk atmasko viņu lielkrievu šovinistu,

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 8., 2022 - 07:33 pm
Link

Tāpāc ir pilnīgs idiotisms un burtiski nelietība gan pret Ukrainu gan Latviju atbalstīt Dožģu.

Atbildēt | Iepriekšējais


chrono

(bez virsraksta)

from: [info]chrono
date: Dec. 8., 2022 - 10:08 pm
Link

Arestovičs vispār tajā video citē kādu citu, tā kā šajā piemērā es tiešām neredzu neko atmaskojošu. Katrā ziņā ir kaudze ar Doždj video kas ir pret karu, kamēr neesmu redzējis nevienu kura būtu par karu (konkrētā kur tiek lūgti ziedojumi ir diskutējama, bet to noņēma un pašu viņu atlaida), bet viegli jau ir skatīties citiem uz pirkstiem un meklēt kur tie ir kolaboranti.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 9., 2022 - 12:04 am
Link

Tak paskaties kaut vai šo Latvijā nopublicēto:
https://jauns.lv/raksts/zinas/533460-ta-tiesam-nav-kremla-propaganda-tv-dozdj-skandaloza-zurnalista-socialie-tikli-liek-ieplest-acis

Bet tīklā figurē vēl daudz citu materiālu, kas parāda šī medija žurnālistu patieso būtību - viņi kaut arī ir pret Putinu un viņa izraisīto karu, nepavisam nav demokrāti un mūsu sabiedrotie.

P.S.
formica jau sen ir sevi parādījis kā trolli - provokatoru, Ukrainas "atmaskotāju" u.tml. Krievijai tīkamu ideju latentu sludinātāju.

Atbildēt | Iepriekšējais


Latvijas apbižotais demokrāts Dzjadko

from: [info]3koma14vs007
date: Dec. 9., 2022 - 01:16 pm
Link

Atbildēt