Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-12-12 14:21:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pirms es tiku pie auto, pat nenojautu, kādus episkus sračus var raisīt dilemma - parkojot vāģi, izņemt to no ātruma vai atstāt.

/lasu forumus, apkarojot jauno fobiju. gara acīm redzu, kā vāģis dodas brīvsolī, nobraucot visus kaķēnus, bērnus, pendžas un šikos leksusus.

//pizģec, vairākums apgalvo, ka labāk ir atstāt ātrumā (gluži pretēji tam, ko māca autoskolā), izņemot ja brauc ar dīzeli, jo dīzelis var iedarbināties no vnk grūdiena un doties nobraukt kaķēnus utt pēc programmas.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]avatar
2017-12-12 16:52 (saite)
Cik vadītāju, tik piemēru, izņemot to, ka var būt divi, nu labi, trīs risinājumi.

Es roķenē lieku, ja auto atstāju nozīmīgā slīpumā, pie tam arī attiecīgi iegriežot riteņus, lai ripošna maksimāli ātri apstātos.

Citādi, noparkojot uz līdzenas virsmas, atstāju ātrumā. Man ir pieredze, ka lielā aukstumā roķene iesalst, un tad nu mēģini to sasildīt/nolaist... Tāpēc, ja ārā ir -20, uz nakti slīpumā neatstāju.

Vienreiz man gadījās sačakarēt roķeni, jo vēlā rudenī iesēdos ar auto vēderu mežā zemes ceļa kalniņā, dabūju ar Talu rakt mašīnu ārā, taču nebiju pievērsis uzmanību, ka troses apakšā nu bija ar zemi/dubļiem. Tas pēc tam lielākā aukstumā riktīgi piesala, un dabūju mainīt roķenes troses.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mansgan
2017-12-12 20:37 (saite)
vai arī ripošana sāk zigzagot? lai nobremzētu, tā kā 90 grādus vajadzētu ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2017-12-12 21:13 (saite)
Kalnainās pilsētās visi parko ar pagrieztiem riteņiem, lai mašīna ripojot atdurtos pret apmali un apstātos. http://www.mto.gov.on.ca/english/dandv/driver/handbook//section2.8.3.shtml

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]avatar
2017-12-13 00:30 (saite)
Autoskolā mācīja, kā, slīpumā stāvot, riteņi jāsagriež.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?