Avatars ([info]avatar) rakstīja,
Cik vadītāju, tik piemēru, izņemot to, ka var būt divi, nu labi, trīs risinājumi.

Es roķenē lieku, ja auto atstāju nozīmīgā slīpumā, pie tam arī attiecīgi iegriežot riteņus, lai ripošna maksimāli ātri apstātos.

Citādi, noparkojot uz līdzenas virsmas, atstāju ātrumā. Man ir pieredze, ka lielā aukstumā roķene iesalst, un tad nu mēģini to sasildīt/nolaist... Tāpēc, ja ārā ir -20, uz nakti slīpumā neatstāju.

Vienreiz man gadījās sačakarēt roķeni, jo vēlā rudenī iesēdos ar auto vēderu mežā zemes ceļa kalniņā, dabūju ar Talu rakt mašīnu ārā, taču nebiju pievērsis uzmanību, ka troses apakšā nu bija ar zemi/dubļiem. Tas pēc tam lielākā aukstumā riktīgi piesala, un dabūju mainīt roķenes troses.



(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?