barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2012-07-25 14:19:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
kva vaģis, kopijkaķēn?
Laikam palaidu garām brīdi, kopš kura "sava tuvākā konkurenta" kopēšana ir vēlamā stratēģija, nevis lieta, no kā izvairīties; bet tiek izvēlēta pakaļdarināšana un līdzdziedāšana, nevis atšķirība, papildus vērtība, "viņu muļķībā ir labums mans".

Piemēram, kāds jaunais speciālists - padomes loceklis (dzimis 86. gadā, rozā krekls, želeja matos, toyotas kabrio, viss elehants kā no 2004. gada bukletiem) ļoti uzstājīgā tembrā man norāda, ka viņa uzņēmuma mājas lapas dizains, etc ir jānokopē no niknākā konkurenta.

Es saprotu, kategorijas līderšips un atpazīstamība a-la "dzirdu vārdu "banka" - domāju swedbank, jā, oranžs ar melnu, domāju-ērts, domāju-uzticams, jā, iešu uz svedbank, šā!) vai "man te vajag labu tālruni- atceros dzirdējis apple->značit iphone->eju un nopērku), bet te ir mazliet cita lieta, paša pakalpojuma unikalitātes īpaši nav un viss, ar ko varētu atšķirties ir produkta iepakojums (lasi- dizains/saturs/pakalpojumi mājas lapā, virtuālais ceļš uz pacienta sirdi).


Taču, tā vietā, lai braši ietu savu ceļu un mačetētu džungļus, ko izvēlas mūsu želejmatotais draugs- motorslēpotājs?
Pareizi! Viņš saka - "a jūs nevariet vienkārši nozagt? es samaksāšu! nu, cik?".

Un lai nerastos pārpratumi – šis nav kanēļbulciņu uzņēmējs Kūkās, bet wannabī kategorijas līderis finanšu pakalpojumos.
Ot.

Nevar jau visas (darba) dienas būt vienlīdz priecīgas, dažās vajag ierasto cilvēkfaktora devu arī.
Mārketings, māsas un brāļi. Filips Kotlers, trešais izdevums, Praudes un Beļičkova kungu pārlējumā.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]afm
2012-07-25 14:51 (saite)
nē, nu bet lōģiski tak, ko tur ies ņemties un tērēt resursus, lai atklātu jaunus velosipēdus, ja rullējošais formāts jau gatavs. tak jākaļ, kamēr karsts un tauta vēl pavelkas. ij konkurentam varēs ar pirkstu parādīt - hāhā, paldies, ka tā pūlējāties!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2012-07-25 14:57 (saite)
bet protams.
visa iela bulciņāmi,
visi šovi dejo zvaigznēs,
visas krelles filcētas,
visi svārki gofrēti,
visas brilles reibāņi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kinskis
2012-07-25 15:07 (saite)
reibāņus tu neaiztiec, ja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]barbala
2012-07-25 15:12 (saite)
sākās! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bozena
2012-07-25 15:09 (saite)
Cerība, ka Klients Potenciālais, kuram brilles iekritušas majonēzē, aiz pārskatīšanās iedosies nevis pie Swedbank, bet gan Weedbank, ja durvis būs līdzīgi nopervētas, mirst pēdējā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]jim
2012-07-25 15:30 (saite)
sweetbank

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bozena
2012-07-25 15:43 (saite)
vai Sweattank.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unpy
2012-07-25 15:41 (saite)
Phe, tā taču finanšu pakalpojumu joma, tur visiem augām dienām smadzenēs grozās tikai viena pamatdoma - "kur kam ko nozagt?":))

(Atbildēt uz šo)


[info]kautskis
2012-07-25 17:03 (saite)
Hehe, zdravstvuj, rodnaja plaņeta obezjan. Bulciņotavas, interneta portāli, finanšu pakalpojumi (pačuksti uz austiņas -- ātrie kredīti, ja?) -- visus pie mums griež pēc vienas šnites. Šitam aizgāja, man tak arī aizies, vai ne?

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?