es, protams, laikam esmu nokavējusi, bet vai ir iespējams reaģēt kā savādāk uz to "gribu tevi atpakaļ" nekā ar Milzīgu Kaunu, ka to izplata kaut kas, kas nes Latvijas vārdu???
tas ir nekomentējami, no otras puses, ir arī zināms, ka šīs "kustības" radīšanai viņiem tiešām nebija naudas un tāpēc tik nožēlojama pašdarbība.
mazliet padomājot šahā un palūdzot komerscektoram pro bono darbu - kaut vai vecajiem komunikācijbiznesa runčiem vai jaunajiem censoņiem, rezultāts būtu bijis vismaz tāds, par kuru nebūtu jālien zemē.
Nenene, nemākulība tagad ir Jaunais Melnais, cilvēki pārlieku ilgi ir uzklausījuši visādus ekspertus! Tagad visi maun tā, kā māk. Izņemot tos, kas māk, tie ir eksperti, kas visu salaiduši tūtā, un tiem jāstāv pie ratiem.
lūk, lūk. Man tiešām grūti aplocīt galvu, ka tāda Aiva Rozenberga, kura nebūt nav pilnīga idejōte, varētu būt piekritusi, ka konkrētais scenārijs varētu būt laba ideja.
te es arī apsitos pret sienu, jo pietiek padomāt šahā, kā saka Bārbala, un rezultāts būtu piectūkstoš reižu labāks. es tiešām nespēju iedomāties to laika vai sajēgas deficītu, kas varētu novest pie kā šāda.
šiten jūtu un informācija apstiprina, ka ir bijis apmēram tā, ka "paliksim lepni, nelūgsim, darīsim pašas. es rakstīšu tekstus, savāksim te tuvākos kolēgas un draugus, reku, gopro arī dažiem ir, imovījā noeditēsim- tāds jauks tīmbildings pie viena, nelūgsim tai nozarei neko, paši mākam."
nav mums naudas, tad darām kā vācieša dzejolī (vai tas bija ziedonis, atvainojos?) "radi no tā, kas ir", tā būs sirsnīgāk. amatierisms ir aizkustinošs, jo "nāk no sirds", tiešāks, tīrāks, nonšalantāks, neperfekts, trāpīs šķiedriņā visiem šoitiem emigrantiem, teiksim, paskatīsimies uz cibas ārzemu diasporu – es jau redzu, kā Vistu zaglis šņukst un pako koferīti pie Aivas atpakaļ, jo "tik tomēr aizkustinoši, ja."
A nozare, VILTNIEKI, tie jau KAUT KO UZREIZ TĀDU SADOMĀTU IZDOMĀS, uzrunās zvaigznes vai saliks studijās vai atnāks ar pro kamerām, jo cik nav dzirdēts, pat Enģeli dara bezmaksas darbu,ja! Šādi LI savai finansēšanas iestādei parāda, ka māk no saviem nabaga pārsimttūkstošiem operācijbudžeta RADĪT KUSTĪBU un huļiš viņiem dot vairāk un vispār, pieticība rotā, rotā.
bet, bet, BET nav taču jābūt ģēnijam, lai iedomātos, ka kkādas pilnīgi neko neizsakošas personas teksts "nāc atpakaļ, man tevi vajag" augstākais varētu uzrunāt šīs personas tuvākos ģimenes locekļus, taču, piemēram, cilvēkam kas pēta vēža šūnas Austrijā, kopj slimniekus Norvēģijā vai kaut vai Vācijas gaterī zāģē egles konkrētais vēstījums rada vieglu līd smagu wtf izjūtu.
Mani personīgi aiztiek vietās, ka saziņas veidošana starp vienas tautas dažādajiem locekļiem tiek izspēlēta uz kaut kādas 19.gs. tūdaliņu - linu krekls, jūras krasts etc, - nots :(
formāts manis pēc varētu būt arī šāds pats, lai jau paliek, bet vēstījums tač varētu būt par pakāpi modernāks, reālāks.
Identiski, diemžēl šis ir vienīgais, kas no "kampaņas" nolasās. Lai gan man gribetos, lai man patīk. Man Aiva likās labs kandidāts LI. Plus vēl, klausoties to "anna, krister, zane, gribu tevi atpakaļ", bija jadomā, kā ar Sašu, Olgu un Tadeušu, vai viņus mēs negribam atpakaļ. Pārdomas pastiprināja Vēja sleja.
labi, dzīvo pofigā, bet - atverot LI mājaslapu, tur Latvijas ģerbonis uz mani skatās. kā lai es nesašustu par lietām, kas nes manas valsts vārdu, khmkhm, salīdzinoši plašos (vai vismaz vēlami plašos) laukos?
pef
(bet sacepties - kamōn, ar ko tad lai citu nodarbojas, ja ne ar sacepšanos!)
es atkal paties brīnos kā tieši tev var būt tik profesionāls (?) pohujs uz lietām, kurām tomēr ir ambīcijas "stāstīt Latvijas" (tātad, arī tavu, rudaka, ciblas dzērāju vai kruto džeku) stāstiņu kaut kur ārpusēs.
vēl jo vairāk – tu vairāk par 93% LV iedzīvotāju zini, ka ir biški nozīme tam, kādu virsrakstu, bildi vai kā iegriezīsi dajebvaikuru stāstiņu; ko nokrāsosi dzeltenu, ko iznesīsi par izsmieklu, ko bišķi sagrupēsi pēc klupiena.
aha, vecais joks ar Dūklava suni, mhm. "mans suns nenomira, dogo ir labs."
nē, mums aģentūru ziloņkaula torņos nešķiet, ka ārpusēs pamana olšūnu likumu vai aivu rozengergu.
kad nokāpjam no ziloņkaula torņiem un nonākam citās zemēs vai sabiedrībās un citos ziloņkaula torņos tad uzzinām, ka mildronāts ir sasniedzis visas ausis, tāpat uzzinām, ka atsevišķu mākslinieku vai sportistu panākumi ir sasnieguši plašākas āres, taču visbiežākais komentārs ir vai nu kaut kas par skaisto dabu un rīgas naktsdzīvi vai arī – ā, jums blakus ir tā ļoti e-progresīvā Igaunija, vai ne? Tie gan ir zvēri!
precizēju- ne jau pašrocīgi kā M_B tu "kontrolē LV iedzīvotāju domformas" bet tak redzi instrumentāriju, "komunikācijas vai mediju" lomu attieksmes, viedokļa tapšanā, cmon.
imho, šis klipelis ir bišķi problēma un par to ir jāsit pa pirkstiem pašdarbniekiem, jo tas nekādi nesasniedz mērķi un ir drīzāk komisks, ja ne nožēlojams un šādu un līdzīgu gadījumu forma un messidži sačakarē jebkuru kaut vai politiski lietderīgu ideju. un tas ir ne mazāk traģikomiski un deģenerējoši, kā Rasnača skapis vai Parādnieks kā parādība by default.
muhahaahaaa, šīs (tik uzsvērti un ļoti) nošķirtās "barikāžu puses" – itin kā stāstot "kas notiek" vistiešākajā veidā arī netiek iestāstīts "kā jādzīvo" un to otro daļu jau nu cementē abas barikāžu puses ar vienlīdz stipru jaudu, vienīgais jautājums, kurš tur atlases/kritēriju filtru - vai nu padevēji, publicētāji.
absrahējoties no personiskā un akcikīpašās LV situācijas – jebkurš komunikācijas/pr mežonīgais fantāzijs nobāl iekš redakciju spējas sakruķīt viedokli kur nu labpatīkas. teiksim, par to riga plazas pokemonu ķeršanu taču jūs nenopublicējāt pie biznesa ziņām, ne? nu re. vai tāpēc tas nenotiek?
faktiski, man tikai viens papildjautājums: vai ierobežotā un selektīvā uztvere ir bijusi tāds svarīgs personības faktors jau kopš "dumpenieciskās jaunības" vai attīstījusies laika gaitā, "jaunības ideālismu" iemainot pret biezākas ādas valkāšanas sniegto komfortu? ārpus tam, "mēs" ļoti "jūs" apskaužam. katrā klikšķī.
Tieši šāds pat teksts tika veltīts ernuernai pirms nedēļas. Tas, protams, ir pagodinoši, ka NA komunikatori arī sviestacibu un tās atslēgvārdus ierasmo savai uzmanībai, bet kļūda ir novērojama atbildes reakcijas saturā.
Atklāti sakot, nevaru citādāk izskaidrot Parādnieka popularitāti kā tikai ar viņa pievilcību atsevišķu meiteņu acīs. Man to nesaprast, bet gaidu turpinājumu.
man jau šķiet, ka tīša paviršība un lētums ir mūslaiku jaunais brends, un tajā šis iekļaujas ar uzviju. vai vajadzēja... nu ar kaut ko jau tam LI jānodarbojas.