tas ir absurds ([info]mazeltov) rakstīja,
@ 2014-09-22 13:52:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Tātad, man tika ieteikts cepties par to, kas notiek Kanādā nevis Latvijā, jo es šobrīd nedzīvoju Latvijā (30 tur nodzīvotie gadi neskaitās).
Lūdzu, labojiet, ja kļūdos, bet tas ir tas pats, kas ieteikt ukraiņiem, kuri nedzīvo Ukrainā, necepties par to, kas notiek viņu dzimtenē.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]anonymous
2014-09-22 21:03 (saite)
Politiskie apstākļi drusku atšķiras. Bet ir jau ok, maniem senčiem arī pensija pagalam knapa. Labi, ka laiku pa laikam varu kaut ko iedot, jo ar sociālajā nodoklī samaksāto visiem valsts tēriņiem nepietiek.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-09-22 21:17 (saite)
Es nesaprotu, no kurienes tu centies izrakt un šūt man klāt iedomas par to, ka esmu sacerējusies uz nez kādu pensiju Latvijā un ka to vien gaidu, kad nu varēšu pensijas vecumā uz tās parazitēt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]anonymous
2014-09-22 21:20 (saite)
Kur labi parazitēt, tur dzimtene.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-09-22 21:27 (saite)
Varbūt varētu palūgt arī kādus pierādījumus, kā es būtu parazitējusi Nīderlandē un Kanādā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

bhh
[info]zimbabve
2014-09-22 21:40 (saite)
Skaidra lieta, tiklīdz esi pārbraucis valsts robežu, muti ciet un būdā iekšā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-09-22 21:40 (saite)
Visvairāk mani izbrīna tas, ka kaut ko tādu var pateikt anonymous.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zimbabve
2014-09-22 21:41 (saite)
Jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2014-09-22 21:44 (saite)
Šāda reakcija daudz ko izskaidro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zimbabve
2014-09-22 21:46 (saite)
Kura tieši?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]milda
2014-09-22 21:51 (saite)
Nu ka ja neesi Latvijā, tad nedrīksti runāt un interesēties par šeit notiekošo.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]anonymous
2014-09-22 21:54 (saite)
Aizmugurē sēdošie vienmēr ir tie lielākie stratēģi. Veca militārās vēstures gudrība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-09-22 22:03 (saite)
Toties tie, kuri sēž pareizajās vietās, tie var izshēmot sev mājas. Kurš caur ES, kurš caur citiem fondiem. Reizēm gan gadās arī tā, ka pieķer aiz rokas tā pamatīgāk un reizēm kādam tiešām nostrādā pēdējais pāri palikušais gods un kļūdas tiek labotas. Diemžēl, ne vienmēr tā notiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zimbabve
2014-09-22 22:14 (saite)
Tīri informācijai - es kā "aizmugurē sēdošais" (ja ar to jāsaprot atrašanās ārvalstīs) nodokļus joprojām maksāju LV, balsoju vēlēšanās un sekoju līdzi LV informācijas telpai, turklāt lieliski zinu, ka tādu bez manis vēl ir daudz. Šādi komentāri par aizmuguri un priekšu ir sagaidāmi varbūt Delfu komentāros, bet ne jau nu šeit.
Ja konkrētais kašķis un samītā varžacs ir par Satori, tad varbūt labāk argumentēt par šo tēmu, nevis izdarīt banālus, nepamatotus un aizvainojošus vispārinājumus par cilvēkiem, par kuriem diez ko daudz nezini.

Avangards atradies, zin.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]anonymous
2014-09-22 22:28 (saite)
Nē, par Tevi nav runa - zinu daudzus, kas dara, maksā, balso un ko tikai vēl nē. Un tas ir lieliski. Taču te ir runa par gadījumu, kad kādam vienkārši vairāk par visu rūp kāda cita nauda. Un nē, runa nav par Satori, bet KKF konkursu vispār. Pieteikt savus projektus tur var ikviens. Tie tiek demokrātiski vērtēti kaut kādās demokrātiskās komisijās. Jā, piekrītu, droši vien tā ir kļūda. Demokrātija vispār ir nebeidzamu kļūdu virtene. Man arī labāk patiktu, ja katrā nozarē to lemtu viens konkrēts nozares pārzinātājs. Bet tā vairs nebūtu demokrātija, tas būtu laikam pat autoritārisms (lai gan kultūras jomai tas piestāv - pat orķestriem vēl arvien ir diriģenti). Un bail pat iedomāties, kāda jezga tad saceltos pēc katra konkursa rezultātu izziņošanas. Tad ko tagad darīt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zimbabve
2014-09-22 22:45 (saite)
Nekādu iebildumu nevienam pret demokrātiju te, domājams, nav, taču tās svarīga sastāvdaļa ir arī publiskas diskusijas un jautājumu uzdošana par to, kā valsts nauda tiek izmantota. Par konkrēto KKF un Satori tēmu man nav nekā daudz ko piebilst, jo neesmu iedziļinājusies, taču neredzu, kāpēc nevarētu uzdot jautājumus, izteikt viedokļus un pētīt naudas ceļus, it īpaši zinot, kādi korupcijas rādītāji ir LV. Citādi sanāk tā - par visādiem sabiedriskajiem pētījumiem ReBaltica stilā priecājamies, bet par pazīstamāku ļaužu dalību konkursos apspriesties nevar. Jājautā, kura no šīm pieejām ir autoritārāka.

Īsti neredzu iemeslu pieņemt, ka Mazeltov noteikti tikai grib skaitīt naudu cita makā, katram savas sabiedriskās aktivitātes. Var taču vienmēr tas pats KKF izsniegt informāciju par konkursa kritērijiem, gaitu utt., kur problēma?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2014-09-22 23:49 (saite)
Tu kļūdies. Man nerūp citu nauda, taču mani uztrauc korupcijas līmenis Latvijā un tas, cik negodīgi un neētiski cilvēki rīkojas. Turklāt - ja es būtu rakstījusi un cepusies, piemēram, par to, cik neforši ir tas, ka politiķi iekārto darbos savus radus, draugus, izkārto viņiem izdevīgus darījumus - tur neviens man virsū ar "tu neesi Latvijā, ko tu vispār vari teikt" nemestos; savukārt tiklīdz runa iet par kultūras jomu, tā uzreiz, spalvas pa gaisu un man uzreiz tiek piešūts, ka esmu parazīts, Latvijas nodevējs un kas tik vēl ne.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]svari
2014-09-23 00:02 (saite)
Par ukraiņiem: ja tie tūkstoši un tūkstoši, kas mīt labklājībā Kanādā, piedalītos politiskajos procesos tēvu zemē, Ukrainai nebūtu vajadzīga revolūcija ar visām tās sekām.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-09-23 00:06 (saite)
Super, īstais ienaidnieks atrasts - emigrējušie tautieši! Krievijai arī patīk meklēt ārējos ienaidniekus, lai nebūtu jāpievēršas tam, kas notiek valsts iekšienē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]svari
2014-09-23 19:51 (saite)
Es nemeklēju ienaidnieku, es tikai konstatēju savus novērojumus (runājam taču par Latviju, vai ne?). Un lai kā man tas neriebtos, par 100% piepildās tas, ko pirms daudziem gadiem paredzēja žīdkrievu patriots Zadornovs. Daudziem latviešiem krieviski postpadomiskā puseiropa (оriģ. - недоевропа) simts gadu nav vajadzīga, bet mazprasīgajiem krieviem tā Latvijas glāze šķiet pa pusei pilna. Un tā mēs te kļūstam, jo dienas, jo bizantiskāki.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-09-23 20:12 (saite)
Ja runājam par Ukrainu, kas bija tavs piemērs, ka izbraukušie ukraiņi pie vainas, kādēļ izcēlās nemieri, jo šie nepalika uz vietas un savu roku nepielika labākas valsts izveidē, tad es gribētu oponēt ar to, ka Ukrainā ir apmēram 44 miljoni iedzīvotāju - man liekas, ka diezgan pietiekams skaits, lai ietekmētu uz vietas esošos procesus arī bez tiem, kuri ir emigrējuši, teiksim, pēdējo 20 gadu laikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kaszczejs
2014-09-23 09:38 (saite)
Tas pieder pie tradicionaalaa trollinga.

(Atbildēt uz šo)


[info]extranjero
2014-09-24 22:20 (saite)
Ja Džonatanam Heidam ir taisnība ar “The Righteous Mind”, tad valsti stipru padara nevis nacionālisms, bet saliedētas un stipras vietējās kopienas valsts ietvaros. Pie tām es pieskaitu arī dažādas valsts un nevalsts institūcijas. Tā ka ir vērts par tām cīnīties, nevis nolikt visus, kas fiziski nav Latvijā un nezvērē uzticību Latvijas karogam.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?