gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2018-06-27 14:04:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
"zbigijs - imami, the same shit"

Nu ir pilnīgi skaidrs, ka Ctulhu ir nevis ķīmiķis, bet kaut kāds ķīmijas institūta apkopējs, kas regulāri pa kluso tukšo tur atrasto, izmešanai paredzēto kolbu pārpalikumus. Jap, imami, kas gatav slepkavas, izvarotājus un teroristus, iedvesmojot viņu darbus ar veicinošiem vārdiem ir tieši tas pats, kas vidusmēra kristiešu klerdžīmens. Nez kurā vietā zbigijs gatavo savus deus vult suisaidbomberus n šīt.

edit:
Nu ja jau tad jau. Vēl pērles. Nē nu tiešām, viņš domā ka berzēsies gar sorosveidīgo sāniem, kad (ja) tie būs panākuši savu.

Un also es ar viņiem identificējos tāpēc ka viņiem ir taisnība - mēs būsim viena cilvēce, nevis mazi bariņi katrs aiz sava žoga, tb mazi bariņi katrs aiz sava žoga neuztaisīe megakollaiderus un kosmiskos liftus un asteroīdu raktuves un (kas zina) arī deformas dzinējus, bet bez tā visa mums tiešām nav jēgas.

[šajā vietā gnidrologs var pameditēt par zemajām debesīm priekš karošu karināšanas, gnidrologa debesis ir zemas, jā parasto dzīvi var nodrošināt mazi bariņi ar žogiem sadalīti, bet mēs globālisti negribam parasto dzīvi mēs gribam tālāk.



Tava "globālā cilvēce" būs pasaule, kas sastāv no district 9 un section 8 rajoniem, starp kuriem slejas neliels debesskrāpju rajons Sorosam un viņa kliķei. Tu tajā kliķē nebūsi, sorī. Emjoy your nigger rape gangs and sharia law.
Ja tev nepatīk mazi bariņi aiz žodziņiem tagad (valstis), tad padomā cik ļoti tev patiks dzīvot favelās, kur katrā kvartālā ir savs bariņš ar metāla trubām un mačetēm un tev jāklausa lokālais virsaitis Džamals. Kolaideri viņam rēgojas haha. Un man patīk tas "mēs, globālisti". Jā, Rotčaildi to vien domā kā Tevi rekrutēt savās rindās.:D


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:19 (saite)
a palasīt?

https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:21 (saite)
dajoš pēdējo fiksēto gadījumu studijā ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:22 (saite)
pats sameklēsi

also vēl jums pārdomām:

Kad notiek geju parāde, aiz policijas kordona stāv dusmīgi kristieši un izpildās.

Jautājums:

Kad notiek piemēram Aglonas gājiens - vai aiz policijas kordona stāv dusmīgi geji un izpildās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:26 (saite)
tagad izvelc galvu no kā tu tur vari izvilkt un uzdodies diviem jautājumiem

vai jaunā derība māca nomētāt akmeņiem pediņu gājienus

vs

vai korāns māca nomētāt akmeņiem pediņu gājienus


pie reizes, uzprasi vikipēdijai, kā tulkojas islāms - un ja ne katrs iebraucējs, tad katrs trešās paaudzes čurka noteikti grib būt īstens muslimūns - par to ir veikti virkne pētījumu tajā pašā francijā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:29 (saite)
JD atzīst VD, VD visu to māca, tā ka tās pašas olas, skats no sāniem.

Kā tulkojas islāms es zinu un kristiešiem ir precīzi tas pats ``dievBIJība visas gudrības sākums``

Nav labu reliģiju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:32 (saite)
oi - uzprasi kādam reliģiozam kristietim, vai jaunā derība neaizstāja veco un vai cieši jāseko katram vecās derības punktam, kur tas iet pretī jaunajai derībai - teiksim oksimorons, mīlot savu tuvāko kā sevi pašu es viņu nomētāšu akmeņiem ;) haha

un tieši to pašu trešās paaudzes čurkam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:37 (saite)
Kristieši ierindas [parasti ir diezgan vienaldzīgi pret savas mācības detaļām un dogmatiku, tāpēc pateiks kko mīlestība blablabla davaiķe žiķ družno. Tāpēc kristietība arī ir mazāk bīstama, jo sekularizējusies. Savukārt kultisti kā minētais Zbigijs, Vanags utt teiks, ka VD ir spēkā [ esmu prasījis, jā] :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:41 (saite)
Also kristiešiem ir 2 darbības režīmi:

Vieni un tie paši kristieši,

a) kad neticīgie ir klāt - mīlestība līdzjūtība piedošana utt
b) kad [pēc viņu domām] neticīgo nav klāt - dieva dusmas, grēks, pazemība, bijība paklausība elle

precīzi kā tajā anekdotē par velnu aģitpropu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:30 (saite)
also disklaimeris, jā es zinu ka islāms ir bīstami, bet no tā kristietība nekļūst labāka, viņa ir tikai drusku mazāk bīstama, atrisinājums ir sekulārais humānisms, šito lietu tiešām daudzi velkomisti nesaprot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:34 (saite)
čurkas ir bīstami ar savu islāmu - bet neviens čurka neatteiksies no islāma, lai kļūtu par aplaimotu tavu kaimiņu, pat ja viens atteiksies, viņa mazbērni raus augšā šahīda jostas, lai atbrīvotu dzimtu no traipa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:39 (saite)
Nu ja šos cilvēkus uzaudzinātu sekulārā vidē, droši vien ka atteiktos, ģenētiski determinēts jau tas nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:41 (saite)
nu vai tiešām pret francijas un daeš mācībām te kāds ir tupa kurls akls un nedomājošs, kur uzauga visi islāma variori? taču eiropās .... kamon! beidz sapņot slapjos sapņus!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:43 (saite)
Piekrītu, viņi par maz uzmanības pievērsa deteizācijai/ sekularizācijai, sliktas sekas uz sejas. Ja grib nodarboties ar migrācijas vadīšanu vajag to darīt jēdzīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:42 (saite)
kročīt - plika diršana, fakti runā pretējo

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:44 (saite)
vēlreiz- neviens nesaka ka eiropieši/ rietumnieki vispār noperformēja ideāli

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:46 (saite)
mani skolā un ārpus tās, krč jaunībā pārāk daudz informēja par tādām utopijām kā sociālisms un kapitālisms, ka viņiem tiem tur jau vienkārši kļūdas bija, bet mums būs pavisam savādāk ;)

tad lūdzu nelien ārā ar savām neaprobētajām idejām ārpus četrām sienām, sērkociņi un pulveris ir varen slikts sajaukums nenobriedušam pīpmanim

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:48 (saite)
Pag ko? es nelīdīšu bet citi līdīs? Nehuja, tā nu nebūs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2018-06-27 16:23 (saite)
"čurkas ir bīstami ar savu islāmu - bet neviens čurka neatteiksies no islāma"

pizdjož kvadrātā, un tu vai nu to saproti bet dirs, vai arī nesaproti un dirs - vienlīdz slikti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:26 (saite)
jā cilvēkam nau spēka atvērt wikipēdiju

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_critics_of_Islam#Former_Muslims

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:27 (saite)
https://en.wikipedia.org/wiki/Institute_for_the_Secularisation_of_Islamic_Society

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2018-06-27 16:30 (saite)
jā jā pastāsti šo parīziešiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2018-06-27 16:47 (saite)
mana māsa ir precējusies ar parīzieti. parīzē esmu bijis dahuja.

vēl vemsi savu zaļo šļuru?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 17:05 (saite)
protams, hitleram bija draugi žīdi, tā kā tas ko mainītu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2018-06-27 17:45 (saite)
parīzieši tev, krupi, pa muti sadotu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 17:47 (saite)
haha, nu paldies dievam tu tos melnos sūdus neesi šurp savedis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:54 (saite)
Jā, parīziešu niggeri mums pa muti gribētu sadot. No shit. kam viņi negrib? Viens otram arī dod. Un ar mačetēm kapā. Pilnīgi brīnums, ka normāli eiropieši nevēlas tādus savā tuvumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ze
2018-06-27 23:54 (saite)
Tātad jebalaitung subjektīvo pieredzi, ka Parīzē viss lieliski, var vispārināt kā faktu, bet citādu subjektīvu pieredzi, proti, ka tā ir netīra ziemeļāfrikāņu kolonija ar augstu noziedzības līmeni (īpaši muslimu suburbos) ir jāatmet kā aizspriedumi? Es nesaprotu šāda sprieduma loģiku - paviršs vispārinājums ir un paliek paviršs vispārinājums neatkarīgi no tā kādu adžendu cilvēks pārstāv. Šī nav pirmā reize, kad jebalaitung nāk klajā ar šādiem spīdošiem argumentiem. Atceros, kā viņš metās apgalvot, ka musulmaņiem īstenībā nav nekas pret ebrejiem, jo kkāds viņš čoms muslumanis ir precējies ar ebrejieti vai tamlīdzīgi. Pietiek ar vienu musulami, kas ir apprecējis ebrejieti, lai izdarītu secinājumu, ka Islams ir ok, bet nepietiek ar neskaitāmiem antisemītiskiem uzbrukumiem un teroraktiem, lai saprastu, ka ar Islama ideoloģiju tomēr kaut kas nav kārtībā. Un šie ir tie liberāļi, kas no sava high horse prīčo par kritisko domāšanu, tas vienkārši ir pizģec.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tiesibsargs
2018-06-28 13:02 (saite)
it kā es kaut ko tādu būtu teicis, lol

"jebalaitung subjektīvo pieredzi, ka Parīzē viss lieliski"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:03 (saite)
Slow boiling frog psihe in action: OMG BIGOT MUSLIMI TŪLĪT SEKULARIZĒSIES UN HUMANIZĒSIES UN SĀKZ BŪVĒT RAĶETES KUMBAYAA! XD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 17:06 (saite)
Nu tūlīt nē tur ir jāveic attiecīgie pasākumi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:55 (saite)
Attiecīgos pasākumus viņi veiks ar tādiem mīkstiem elojiem kā tu, nevis otrādi. Beidz dzīvot savā skaifai pasaulē srsly.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 18:04 (saite)
Tu neuzminēji :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2018-06-27 16:25 (saite)
konservu kristieši kāreiz atsaucas uz veco derību, konstanti. vardarbība no viņiem nav nekāds retums - pret citādi domājošiem viņi labprāt izpaužas pēc pilnas programmas. cik reiz nav bijuši asiņaini uzbrukumi, piemēram, klīnikām, kurās veic abortus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:05 (saite)
"Klīnikās" (viņi tur ārstē kaut ko?), kurās nokauj bērnus, tu gribēji teikt.

Btw, es neatbalstu šos radikāļus, bet tie ir tik margināla grupa, ka runāt par tādiem vienā teikumā ar mudslimu vardarbību ir traģikomiska sniegšanās pēc salmiņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 17:09 (saite)
nu viena radikāla grupa uzbrūk abortu klīnikām, cita radikāla grupa gejiem vēl cita [breivīks] liberāļiem un tā tālāk, precīzi tāpat kā radikālu islāmistu grupas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:57 (saite)
"precīzi tāpat"

šura
https://thereligionofpeace.com/

Bet turpini vien halucinēt, ja prien.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 18:13 (saite)
Nu tas viss ir taisnība. Reliģija as sač.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 19:14 (saite)
Tas saits nav par reliģiju az sač, dalbojobišče.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 19:19 (saite)
ej nu pat nosaukumā ir ``religion`` :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-28 01:31 (saite)
Tu pats pateici as such. Tik zems uzmanības līmenis, ka pat nerubī, ko uzrakstījis iepriekšējā postā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2018-06-27 14:46 (saite)
breivīks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:47 (saite)
Jā šams vroģe pozicionēja sevi kā kristieti

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 14:48 (saite)
un kā ādolfu hitleru ;) vai kuru tur nazi ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:50 (saite)
Hitlers bija tipa mistiķis, bet vatikāns ar šamo konkordātu preicīgi slēdza

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:13 (saite)
Imamu gatavoti mahounda breivīki katru otro dienu kaut kur kaut ko slaktē. Btw, Breivīks vismaz mērķēja uz konkrēta politiska pasākuma dalībniekiem - topošu diegabikšu nometni. Random musļaras un niggas prosta izpildaās tajā brīdī un tur, kur impulss sauc. Tu nekad nezini vai bārdainis ienāca wallmartā, lai nopirktu kefīru vai uzsprāgtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ze
2018-06-28 00:14 (saite)
ok, tev ir breivīks, tas zviedru tīnis-terorists un varbūt vēl daži gadījumi uz ko atsaukties, skaidrs. bet tu taču saproti, ka, salīdzinot ar islama terorisma epizošu skaitu, tie ir margināli gadījumi, kas nepierāda to, ka kristietība (vai nacionālistu kustības) ir bīstamības ziņā pielīdzināma islamam. jā, tās abas ir reliģijas, bet tas nenozīmē, ka to ietekme uz sekotājiem ir identiska, jo doktrīnas saturiski atšķiras, tām ir atšķirīga vēsture, socpolitskais konteksts utml. ilustrēšu ar anloģiju: ja tev būtu zināmi trīs gadījumi, kad sieva ir piekāvusi vīru, tu taču nesāktu uzskatīt, ka vīriešu domestic violence pret sievietēm ir tikpat aktuāla problēma, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-28 00:32 (saite)
Vispār te ir analoģija ar infekcijas slimībām, kristietību mēs esam pārslimojuši, izstrādājusies imunitāte, kamēr islāms vēl ir virulents. Savukārt kristietība izplatās epidēmiski piemēram vidus un dienvidamerikā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-28 01:30 (saite)
Tu ar savu ateismu krietni vairāk atgādini vīrusa bacili lol. Varbūt pat labi, ka ateistiskās valstis tiek drāztas. Neizplatīsies tas vīruss tālāk par Rietumeriopu, jo no malas ta redzams kas notiek ar sabiedrībām, kur Dieva vietā ir mamons ar kompāniju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-28 08:23 (saite)
Nevajag mammonu vajag ZTP

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tiesibsargs
2018-06-28 11:16 (saite)
https://www.ft.com/content/1e22a98a-c832-11e4-8fe2-00144feab7de

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:06 (saite)
"https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism"

:notsureifserious:

Bet nu davai, ja tev ir izvēle kur dzīvot vai dzīvotu briesmīgajā Eiropā 309-40 gadus atpakaļ ar kristīgajiem teroristiem vai Eiropā/TA, kur imamu sagatavotie veic teroraktus katru nedēļu. Nemaz nerunājot par viņu kazuālo ikdienas vardarbību ielās. Noteikti fiksi sagribēsies skriet pie zbigija meklēt patvērumu.:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 15:07 (saite)
Es negribu ne vienu ne otru, es gribu normālu sekulāro humānismu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 15:08 (saite)
Un atkārtoju tiem kas tankā - es esmu par to lai izķer imamus. Un iebāž guantanamo vai kurjaunu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:14 (saite)
Viņus izķers un JAU izķer tikai valstīs, kurās saglabājušās kristīgās tradīcijas. Skat Poliju un Ungāriju. Pašas ateistiskākās valstis ir pašas neizķerošakās un tolerantākās. Fakts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 15:16 (saite)
negluži, austrija, šveice. Arī no GB nesen porciju izmeta. Savukārt dikti kristīgā spānija ir visa tāda atvērta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 19:13 (saite)
Jau Austrijā pie varas načis hitlers Kurc, bet Šveice vienmēr bijusi uz sētas un kopējā Eiropas sviestpolitikā nepiedalās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 15:18 (saite)
un kā saucas merkelfrau partija es jau teicu. Nu labi tu teiksi tikai nosaukums, bet viņi izmanto kāreiz kristīgo retoriku imigrācijas veicināšanai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:20 (saite)
Klau, beidz dzert to nīlzirga caurejas esenci.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:14 (saite)
e? dzejiski protams, un?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 16:40 (saite)
Nu nekas, beidz. Varbut tad nebūs jāhalucinē tik daudz.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:45 (saite)
parciāli saistīs jautājums - tu kad pēdējo reizi biji ārpus LV?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:06 (saite)
Kad tu pēdējo reizi sekoji līdzi Vācijas oficiālajai politikai, in particular Merkeles un CDU/CSU valdošā bloka darbībām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 17:11 (saite)
kad viņu iekšlietu ministrs pacēla asti un pateica ka nebūs šitādas visu laišanas iekšā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 18:03 (saite)
Jā, par to starp viņu un Merkeli šobrīd baigā ķorka iet. Ministrs ir iekš CSU un chances are, viņš vienkārši goza spalvu, jo jau iepriekš ir tēlojis "stingro politiķi", bet vienmēr izrādījies, ka tukši dirš.

Es jebkurā gadījumā tev prasīju par Merkeles pēdējo gadu politiku, tā kā beidz deflektēt un dirst beztēmu. Kā jau teicu, ja vēlies redzēt kā pret saracēņu kārtējo invāziju reaģē nācijas un to politiķi, kur kristīgā identitāte vēl nav tikusi metodiski iznīdēta, paskaties uz Poliju un Ungāriju. No tavu ateistisko, progresīvo valstu viedokļa viņi ir burtiski nacisti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 18:07 (saite)
Jā es piekrītu ka pareizā attieksme pret reliģiju bija padomju savienībā. Un tagad ir ķīnā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2018-06-27 18:53 (saite)
oi nu nevajag dzīvot savā iluzorā utopijā


galu beigās augstākajai izglītībai taču bija jāiemāca argumentēt nevis ar es tā domāju, bet faktiem
psrs āzijā nebija sekulārisma, bet leģitimizēta politmonarhija klana ietvaros, ķīna arvien aizrīdamās cīnās ar uiguru apgraizītajiem

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 18:57 (saite)
Es pietiekami daudz pabraukāju psrs laikā pa aizkaukāzu un vidusāziju, reliģija bija, bet marginalizēta. Ķīnai savukārt labu veiksmi cīņā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 19:12 (saite)
No tāda viedokļa arī Ungārijā un Polijā reliģija ir marginalizēta, jo tās ir politiski sekulāras valstis, bet tajās nenotiek kristietības metodiska izskaušana ikdienas kultūras un ieražu līmenī. Šajā komponentē tiešām PSRS bija mazāk retarded par šī brīža Eiropu un ASV. Dekristianizēta Eiropa ir kā kails, neaizsargāts ānuss visiem kazudrāzējiem par prieku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 19:18 (saite)
Iespējams ka sekulārā humānisma stabilizācijai tiešām nepietiek ar viņu vienu pašu vajag tehnokrātisma/ scientisma konceptu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:25 (saite)
/starp kuriem slejas neliels debesskrāpju rajons Sorosam un viņa kliķei./

Tev jau uz pirkstiem izskaidroja kāpēc tas nestrādā. Kā nelielais debesskrāpju rajons dabūs dzeramo ūdeni? Elektrību, labi pašiem sava AES, bet reizi 5 gados tāpat degvielas stieņi jāmaina. No kurienes? Nu un tā tālāk.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:19 (saite)
Ah, metāls bērns man kaut ko izskaidro uz pirkstiem. Well, uķi puķi puķi tev ar.
Tev nav ne mazākās sajēgas kā operē varaskāru multimiljardieru reptiloīdu prāts un psihe. *hint* NE tā kā tev. Viņi izmantos vergu darbu, pat ja to formāli nesauks par verdzību. Tieši tā iemesla pēc nāciju pašnoteikšanās un saliedētība ir galvenais fokālais mērķis iznīcībai. Saliedēta un pašpietiekama tauta nekad nevienam nevergos, cilvēki, kas dzīvo nepārtrauktā nedrošībā un sadrumstalotībā - viņiem nebūs citas izvēles, ja gribēs dzīvot.

Tu laikam domā ka sorosveidīgie vēlas uzbūvēt tavu skaifai progresoru utopiju un viņiem baigi piš kolaideri un kosmiskie lifti lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 15:24 (saite)
Daži jautājumi pašizglītībai:

1) kā no mežonīga fanātiķu bara sanāk vergu darbs?
2) kā no konsolidēta fanātiķu bara ( tipa ISIS) sanāk vergu darbs?
3) cik efektīvs ir vergu darbs vispār?
4) cik droši ir dzīvot ja tu esi atkarīgs no vergiem kas sapņo tevi uzdurt uz mieta?

/Tu laikam domā ka sorosveidīgie vēlas uzbūvēt tavu skaifai progresoru utopiju un viņiem baigi piš kolaideri un kosmiskie lifti lol./

a citādi viņi nosprāgs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:57 (saite)
Atkal zīmē pilnīgi safatnazētu ainu un tad atspēko. Trademark Ctulhu.
Kādi isis kādi "sapņo uz mieta uzdurt"? Te nav nekāds feodālisms. Neviens pat īsti nezina, kas stāv aiz visām korporatīvajām interesēm, kādi cilvēki, kuri no tā gūst peļņu, kuri ir useful idioti. Iedomājies PSRS, tikai pa visu pasauli. Vai PSRS kāds uz mieta uzdurt gribētājs imel kaut mazāko šansi ko izdarīt pret faceless birokratūru, kuras galvgalī bija tādi kā Berijas et al? Ne mazāko. PSRS pat nesabruka tāpēc, ka kāds bija neapmierināts, bet tāpēc, ka marxizms nestrādā.

Un nevajag runāt par efektīvumu. Arī sovokā politbuirojam bija piedrāzt darba efektīvumu, kamēr visas galvenās jomas bija nosegtas. No neefektīva darba necieta Politbiroja locekļi, tikai citi tādi paši neefektīvi iedzīvotāji, pelēkās masas.

Treškārt, nebūs gluži TIKAI mežonīgs fanātiķu pūlis. Būs tas, kas jau šobrīd pamazām kļūst par realitāti. Paklausīgi, inteliģenti, bet vāji baltie cilvēki, kas veic visu darbu, maksā nodokļus, kalpo kā uzticami aģenti savām valdībām un nignogu bari, kas viņus turēs pietiekami iebiedētus, lai tie vdrug nesāktu nacionāli asociēties un cīnīties par SAVĀM tiesībām + nignogu draudu kā ieganstu izmantos politiskā klase, lai attaisnotu policejisku uzraudzību un cenzūru, cīnīsies pret rasizmu un visādām "fobijām" starp nepaklausīgajiem baltajiem cilvēciņiem.

"a citādi viņi nosprāgs :)"

Le fuck? Eu nu, attopies no tās šļuras. Labāk ej atpakaļ slaucīt piekto labeni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:14 (saite)
Nu redzi tieši tāpat kā marxizms nestrādā, verdzība arī nestrādā, jā privātas armijas jā elite aiz sienas, bet sovokā arī tas viss bija un - čušš.

/ Paklausīgi, inteliģenti, bet vāji baltie cilvēki, kas veic visu darbu, maksā nodokļus, kalpo kā uzticami aģenti savām valdībām un nignogu bari, kas viņus turēs pietiekami iebiedētus,/

Tu runā par neiespējamu līdsvaru. Vai nu šis vājo cilvēku kontingents iznīks vai nu kļūs stiprs.

Also jā citādi viņi nosprāgs, jo tupa nebūs elektrības un tā :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 16:38 (saite)
Turpini būt naivā neizpratne par to kas notiek realitātē. Kolbu brāga un Strugacki tavam prātam kalpojuši slikti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:43 (saite)
Tu zīmē tik stulbu pasaules eliti, ka man ir smieklīgi.

[ok, galvenā problēma ir iekš tā ka nekādas vienotas pasaules elites [vēl] nav, ir reģionālās un viņas kasās. Dolbojobus homini vulgaris.]

Patiesībā mums izmisīgi vajag tos globālos reptiliāņus, lai viņi vienreiz saorganizējas, citādi m'[es toč varam beigt slikti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:10 (saite)
Nu, piemēram, ES globālistu elites nebūt nekasās. Kasās viņi visi kopā pret vietējiem nacionālistiem, kas vēlas nosargāt savu dzīves veidu un vidi pret piediršanas.

Btw, kā tavs naivisms attiecībā pret gflobālistu eliti (zomg, viņiem vergi nav izdevīgi) sadzīvo ar tavu multeniski distopisko uzskatu, ka, piemēram, Viduslaikos 99% cilvēku bija stullbi un nabadzīgi mežoņi? Kā tad tajā laikā, daudz vājāka, mazāk konsolidēta aristokrātija varēja izdzīvot, nodrošināt sev ūdeni, ēdamo un visu citu? Vai varbūt tu vēlies pārskatīt savu uzskatus par ļaunajiem senajiem laikiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 17:13 (saite)
Piezīmēsim ka tai aristokrātijai tas beidzās ar paņemšanu uz dakšām, sk. visu revolūciju virkni sākot ar franciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 18:06 (saite)
Mhm, pēc vairāk kā 1000 gadu netraucētas valdīšanas. Kādi lūzeri lewl. Un kopš kura laika tās revolūcijas taisīja parastie plebi ar mietiem. Tie bija tādi paši aristokrāti. Vieni nomainīja citus, bērns.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 18:11 (saite)
Nu tas, ka tehnokrātu elitēm būs jānomaina tirgotāju elites (tavā terminoloģijā brahmani nomaina vaišjas)nav nemaz tik mazvarbūtīgi. Iespējams ka daudzas problēmas rodas no tirdznieciska skatījuma uz problēmām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:20 (saite)
also: ja grib mierīgus un paklausīgus, tad nav labi sarīkot ārēju ienaidnieku. Ārējs ienaidnieks konsolidē. Tātad hipotētiskie niggeru bari nevis paklausīgos baltos turēs paklausībā, bet nostrādās kā ārējs ienaidnieks, palaidīs KKK veidīgu kustību organizēšanos un beigu galā pilsoņu karu. Tas ir tas ko vajag elitei?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 16:39 (saite)
Elite saka, ka KKK veidojas, jo Putins. XD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 16:44 (saite)
abstrakts putins vs konkrēta vardarbība uz vietām? Otrais var pārsvērt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 17:13 (saite)
Bet viņi taču tieši to ari saka, ka Putins vainīgs pie right-wing sacelšanās Rietumos. Vot Trampu putins ievēlēja un tagad skalo nabaga eiropiešiem galvas, lai vēl par "nacistiem". Poļi un Ungāri arī obvious Putina sabiedrotie, jo tikai Putina draugi nevēlas, lai viņu bērnus varotu smirdīgi pakiji leul. Tā taču ir oficiālā propaganda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 17:16 (saite)
Nu labi bet ko tas maina lokāli? Mums teiksim ir kara stāvoklis pilsētā starp vietējiem un agresīviem atnācējiem, vietējie sāk organizēties. Lai sevi aizstāvētu. Ko te ietekmē apsvērumi ka pasākumu iniciījis vai nav iniciējis putins?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 18:07 (saite)
Maina to, ka tad vietējos "nacistus" var dehumanizēt un apspiest. Šobrīd tas jau sācies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 18:09 (saite)
Jā kaut kas tur nav līdz galam izdomāts es jau nesaku ka esmu sajūsmā par šo inkluzivitāti as sač. Es tikai saku ka tā ir šaušana sev kājā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-06-27 14:47 (saite)
Also nesaistīts jautājums - kurš bija tas kas dikti raudāja un besījās par manis ieliktu tematisku personai veltītu ierakstu, a?

Man ir kindof pohuj, liec es tikai uz zināmu nekonsekvenci norādu :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-06-27 15:21 (saite)
Es tevi tikai citēju un komentēju. Tu ieliki man savus vārdus mutē un komentēji. Jūti starpību?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-06-27 15:25 (saite)
okej nou probļem vari citēt un komentēt :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?