barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2014-01-07 18:00:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
zvaigznes vienradzī?
Tiešām žilbinošs tupums saturs šodien zveļas no visām pusēm, drīz jau vairs nevarēšu vairāk pasmieties, cik ļoti.

Lūk, mūszemes dižākais sabiedrisko attiecību vortāls ir poblicējis kārtējo Pētījumu, no kura izriet trāģiska vēsts: Latvijas uzņēmumi ir ārkārtīgi pasīvi (!) sociālajos tīklos.

Lai izskaidrotu šo šokējošo fenomenonu, vārds ekspertiem, kuri komentē, rau patiesi ekspertīgi:

Latvijas interneta asoasoasociācijas prezidents V. Šeļmanovs Pelšs norāda, ka "to var skatīt kā faktu, kas liecina, ka no vienas puses - mums ir iespējas, bet no otras puses - mēs to īsti neizmantojam vai arī nesaprotam, kāpēc tas ir vajadzīgs. [...] Bezmaksas internets ir tūkstošiem vietās, tu vari sēdēt parkā vai kafejnīcā un vienlaicīgi būt uzņēmuma tēls, kurš atbild, ieliek informāciju vai attēlus, proti, komunicē".

Bīstamu tendenci iezīmē kāda J. Ņikitina – uzņēmējiem ir vajadzīgi profesionāļi, kas tomēr prasa finansiālu ieguldījumu, bet visu jauno mediju un digitālo marketingu speciālists Pats Artūrs Mednis ir ass: "absolūti muļķīgs pētījums. Lai vai kā, 99% no TOP 100 mīlētākajiem zīmoleim LV lieto soc. medijus, 89% no TOP 500 lielākajiem uzņēmumiem LV uzņēmumiem lieto soc. medijus. Skaidrs, ka mazais spaisu tirgotājs (kas arī ir SIA) nelieto soc. medijus, un ir daudz tādu. Un tāpēc šis pētījums ir tik absurds."

Savukārt, pašmāju vecās nokias/draugiem.lv runasvīrs J. Palkavnieks neizpratnē vaicā – "Nez no kā šie 15% aprēķināti? No reģistrētiem vai aktīviem uzņēmumiem? Un Latvijā tiešām lielai daļai uzņēmumu nav jēgas komunicēt ārzemju sociālajos medijos, ja strādā tikai vietējam tirgum. Šeit http://www.draugiem.lv/lapas/ var redzēt, ka katrs sevi cienošs uzņēmums ir izveidojis Lapu. Protams ir tādu nozaru uzņēmumi (piemēram ceļamkrānu ražotāji vai jebkas cits B2B) kam tas vienkārši nav vajadzīgs.


Vot tā! "Vai tev ir sevi cienošs uzņēmums vai tirgo tikai spaisu?"


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]acidkitteh
2014-01-07 18:35 (saite)
Sia Spicy Crane. "Lift your head"
Tirgo spaisu un ceļamkrānus, un pilnīgi ignorē sociālos mēdijus.

(Atbildēt uz šo)


[info]nova
2014-01-07 18:56 (saite)
es gribu sēdēt kafejnīcā un būt uzņēmuma tēls! :DDD

(Atbildēt uz šo)


[info]fedrs
2014-01-07 19:22 (saite)
Nu, mājas lapa ar aktuālo piedāvājumu un cenu lapu par nāvi nebūtu, bet vadošā sociālo tīklu speciālista algai nudien viņi var netērēties.

(Atbildēt uz šo)


[info]biezpientaure
2014-01-07 21:55 (saite)
man vēl ir jāmēģina saprast, kāpēc zolīdam uzņēmumam, kas nav spiests sevi reprezentēt ziņu portālu komentāros un tam ir sava būdas lapa, ir nepieciešams būt cukerberga portālā, piemēram. vai twiterī. labi, sava nojausma man ir, bet tas ir nožēlojami. nu labi, tas ir tikai dzīves fakts, samērā nožēlojams dzīves fakts.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2014-01-08 11:52 (saite)
cilvēki, kas interesējas par analogo fotogrāfiju un protot rīkoties ar skrūvgriežiem vai pat lodāmuriem – viņiem šo [cukerberga; tvitera vajadzību] saprast nebūs ne viegli un arī ne pat liedterīgi. samērā nožēlojams tāds dzīves fakts, lielos un pelēkos vilcienos, ja mēs te.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2014-01-08 15:36 (saite)
Nu kā, uzņēmumam ir jāvar 5 minūšu laikā atrisināt jebkuru problēmu, par kuru klients Tviterī pažēlojas, tas tagad skaitās labais tonis :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ernuerna
2014-01-07 23:05 (saite)
arī viņi visi ir bijuši īsteni delfīniņi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]barbala
2014-01-10 11:49 (saite)
"Tev taču pasaulē šajā ir jādzīvo ilgi vēl/vēl ilgi vēl." (c)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?