barbala ([info]barbala) rakstīja,
@ 2014-01-07 18:00:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
zvaigznes vienradzī?
Tiešām žilbinošs tupums saturs šodien zveļas no visām pusēm, drīz jau vairs nevarēšu vairāk pasmieties, cik ļoti.

Lūk, mūszemes dižākais sabiedrisko attiecību vortāls ir poblicējis kārtējo Pētījumu, no kura izriet trāģiska vēsts: Latvijas uzņēmumi ir ārkārtīgi pasīvi (!) sociālajos tīklos.

Lai izskaidrotu šo šokējošo fenomenonu, vārds ekspertiem, kuri komentē, rau patiesi ekspertīgi:

Latvijas interneta asoasoasociācijas prezidents V. Šeļmanovs Pelšs norāda, ka "to var skatīt kā faktu, kas liecina, ka no vienas puses - mums ir iespējas, bet no otras puses - mēs to īsti neizmantojam vai arī nesaprotam, kāpēc tas ir vajadzīgs. [...] Bezmaksas internets ir tūkstošiem vietās, tu vari sēdēt parkā vai kafejnīcā un vienlaicīgi būt uzņēmuma tēls, kurš atbild, ieliek informāciju vai attēlus, proti, komunicē".

Bīstamu tendenci iezīmē kāda J. Ņikitina – uzņēmējiem ir vajadzīgi profesionāļi, kas tomēr prasa finansiālu ieguldījumu, bet visu jauno mediju un digitālo marketingu speciālists Pats Artūrs Mednis ir ass: "absolūti muļķīgs pētījums. Lai vai kā, 99% no TOP 100 mīlētākajiem zīmoleim LV lieto soc. medijus, 89% no TOP 500 lielākajiem uzņēmumiem LV uzņēmumiem lieto soc. medijus. Skaidrs, ka mazais spaisu tirgotājs (kas arī ir SIA) nelieto soc. medijus, un ir daudz tādu. Un tāpēc šis pētījums ir tik absurds."

Savukārt, pašmāju vecās nokias/draugiem.lv runasvīrs J. Palkavnieks neizpratnē vaicā – "Nez no kā šie 15% aprēķināti? No reģistrētiem vai aktīviem uzņēmumiem? Un Latvijā tiešām lielai daļai uzņēmumu nav jēgas komunicēt ārzemju sociālajos medijos, ja strādā tikai vietējam tirgum. Šeit http://www.draugiem.lv/lapas/ var redzēt, ka katrs sevi cienošs uzņēmums ir izveidojis Lapu. Protams ir tādu nozaru uzņēmumi (piemēram ceļamkrānu ražotāji vai jebkas cits B2B) kam tas vienkārši nav vajadzīgs.


Vot tā! "Vai tev ir sevi cienošs uzņēmums vai tirgo tikai spaisu?"


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]antuanete
2014-01-08 15:36 (saite)
Nu kā, uzņēmumam ir jāvar 5 minūšu laikā atrisināt jebkuru problēmu, par kuru klients Tviterī pažēlojas, tas tagad skaitās labais tonis :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?