pajautaa

« previous entry | next entry »
Mar. 26., 2009 | 06:38 pm
posted by: dusk in pajautaa

kā tu izproti vārdus "demagogs", "demagoģija"? Gaidu dažādu cilvēku 4-5 ierakstus ar skaidrojumu. Lūgums pirms izsakies nelasi citu viedokli.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {30}

from: [info]
date: Mar. 26., 2009 - 06:40 pm
#

talantīgi kulti tukši salmi, or smth

Atbildēt


ELECTiC

from: [info]electical
date: Mar. 26., 2009 - 07:02 pm
#

Ja mēs runājam par demagoģijas zinātnisko aspektu un tās ietekmi uz sabiedrības kopuma psihisko veselību, tas es droši varu apgalvot, ka demagoģijas vispārpieņemtā varbūtības ideja ir tikai un vienīgi kāda filozofējuma pamatsastāvdaļa. Ņemot vērā, ka sabiedrības punktuāli demagoģējošā daļa ir apgriesti proporcionāli pilnīgi nesaistīta ar otru sabiedrības daļu, kas zinātniski neatbilst sociuma ietekmes grupai. Vel jo vairāk, ja mēs par pamatu ņemam Dēmokrita un Sokrāta filozofiskos traktātus, kas saistīti ar sociuma izpētes vispārējo būtību, tad demagoģijas jautājums nostājas otrajā plānā, līdz ar vienpadsmitstīgu superteoriju un pīļknābju pārošanās periodiskumu atkarībā no saulaino dienu skaita gadā. Vel jo projām es uzskatu, ka demogoģija ir klajš izgudrojums, kas nebalstās uz nevienu mums saprotamo zinātnes aspektu, un iepējams ir radusies daudz un dažādu zinātnes virzienu sinerģēzē.

Vai var šo pietiek?

Atbildēt | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:06 pm
#

Labs! Gans skaidrojums, gan demagoģiskais izpildījums. Vēl 1 vai divus jāpagaida, bet tendence man jau bija skaidra pirs jautājuma uzdošanas :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ELECTiC

from: [info]electical
date: Mar. 26., 2009 - 07:11 pm
#

šajā situācijā jūtos gana glaimots, lai gan manas jūtas ir iespējams tikai un vienīgi izteikt vizmas četros virzienos un ne visas vienlaicīgi. Tāpēc mana sajūtu gamma ir gana ekspresīva visos virzienos, tikai ne vienmēr ir iespēja to visu koordinēt un vērst pret vienu indivīdu, bet parasti tas viss izdalās, pārkārtojas visapkārt radot visa sociuma garastāvokļa un sajūtu izmaiņu par nepilnu procentu, jebkurā virzienā. Paldies, tev apr labajiem vārdiem, ko es noteikti saprotu, ka ir tikai lieka lišķība un tukši glaimi inkognito virzienā, lai zuturētu vispārēju labo toni iekš cibas vides. cio!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]koijots
date: Mar. 26., 2009 - 07:23 pm
#

Slēdzieni bez secinājumiem un secinājumi bez premisām - skaisti skan, bet no teksta vien nav iespējams pārliecināties, vai runātais ir ticams/pareizs.

Atbildēt


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Mar. 26., 2009 - 07:34 pm
#

es būšu riebīgs - bet ar nodomu :) Dusk, paskaties spogulī un ieraudzīsi labu <> :D

Atbildēt | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:36 pm
#

nu vispār jautājuma būtība ir pierādīt to ka cilvēki vārdu demagogs saprot ar negatīvu pieskaņu. Kaut gan pēc būtības tam ir gan pozitīva, gan negatīva ievirze. Un labs demagogs mūsdienu pasaulē ir zelta vērtē t.b. jāuztver pozitīvi.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:39 pm
#

un galvenā problēma visi pa lielam cilvēki ir demagogi, tikai sūdīgi, kas ir vērtējams negatīvi.

Atbildēt | Iepriekšējais


apjukums

from: [info]apjukums
date: Mar. 26., 2009 - 07:43 pm
#

demagoģija ir ūdens liešana, acu mālēšana, batonu bāšana ausīs.
kas gan tur var būt labs?
turklāt apskatot dažus komentārus augstāk, izskatās, ka demagoģija spēcīgi saistīta arī ar orālo caureju.

Atbildēt | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:49 pm
#

demagoģija, oratora spējas, līdera dotības ir cieši saistītas lietas. Būt labam līderim ir ļoti labi.
demagoģijā izšķir dažādus paņēmienus.
Kā jau teicu ir laba demagoģija un ir slikta. Slikts gan izpildījums, gan sekas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


apjukums

from: [info]apjukums
date: Mar. 26., 2009 - 07:51 pm
#

labs līderis ir tas, kurš spēj tāds būt bez demagoģijas, jo tukši vārdi tāpat agrāk vai vēlāk atklāsies. Ja vien neesi aitu bara līderis, tātad auns :P

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:53 pm
#

neviens nekad visu nezinās. runājot ir jāimprovizē, jārada ticība. nekas neatklāties, jo demagoģi ne vienmēr sevī ietver melus! Ar to ar atšķirs laba no sliktas demagoģijas.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:53 pm
#

tas ir ja esi labs līderis bez demagoģijas neiztikt

Atbildēt | Iepriekšējais


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:51 pm
#

reklāmas industrija, piemēram, mīl labus demagogus

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


apjukums

from: [info]apjukums
date: Mar. 26., 2009 - 07:55 pm
#

bet vai tu gribi teikt, ka reklāma nu nemaz nav saistīta ar meliem?
OK, tā ir patiesības izpušķošana, kas liek cilvēkiem noticēt labākai pasaulei, tssssss

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:58 pm
#

http://en.wikipedia.org/wiki/Demagogy apskaties metodes, viņas ir vēl vairāk. Man bija reiz pdf grāmata tur plaši bija klāstīts.
Reklāmas būtība ir likt cilvēkiem pirkt, citu mērķu tai nav. Arī demagoģijas metodes var likt tiem to darīt. Labākā pasaule ir jau konkrētā auditorija un prece/vai pakalpojums.
Ok me off

Atbildēt | Iepriekšējais


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 07:51 pm
#

demagoģi ne vienmēr ir meli, batonu bāšana

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


apjukums

from: [info]apjukums
date: Mar. 26., 2009 - 07:57 pm
#

teikt, ka demagoģija nav slikta, arī ir demagoģija
LOL

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 08:02 pm
#

:)

Atbildēt | Iepriekšējais


University of Awesomeness

from: [info]kini
date: Mar. 26., 2009 - 07:58 pm
#

nez, '78 gada svešvārdu vārdnīca neko labu nevēsta - Demagoģija: krāpšana ar melīgiem solījumiem, glaimiem un faktu tīšu sagrozīšanu. Demagoģiju plaši piekopj buržuāzijas politiskie darbinieki, lai iegūtu masu uzticību :D

Atbildēt | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 08:00 pm
#

jā, bet tā pa tiešo tulkota no ģrieķiem, mūsdienās ir dafiga skaidrojumu šaj darbībai.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


University of Awesomeness

from: [info]kini
date: Mar. 26., 2009 - 08:02 pm
#

nē, tas nebija pa tiešo no grieķiem. Šis ir - 'Cilme no grieķu dēmagōgia (dēmos 'tauta' + agōgē 'vadīšana').'

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


dusk

from: [info]dusk
date: Mar. 26., 2009 - 08:04 pm
#

un viņi izgudroja šo vārdu salikumu, lai apzīmētu tevis augstākās darbības :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]koijots
date: Mar. 26., 2009 - 08:08 pm
#

Tauta tiek vadīta ar melīgiem solījumiem, glaimiem un faktu tīšu sagrozīšanu. Labs! Tā arī pārāk bieži ir.

Atbildēt | Iepriekšējais


kreiza

from: [info]kreiza
date: Mar. 26., 2009 - 08:12 pm
#

Vispārzināmu patiesību izmantošana, lai izskaidrotu lietas, kas ar šīm patiesībām gandrīz nemaz nav saistītas :)))

Atbildēt


from: [info]santech
date: Mar. 26., 2009 - 08:53 pm
#

smadzeņu pisējs/smadzeņu pišana
atvainojos par rupjhībām, bet nav noskaņojuma domāt par pieklājīgiem sinonīmiem

Atbildēt


from: [info]komeeta_naak
date: Mar. 26., 2009 - 08:56 pm
#

no gaisa parauts reasoning kas nenoved pie saprātīgiem secinājumiem

Atbildēt


from: [info]sileens
date: Mar. 26., 2009 - 10:07 pm
#

jū tač mai trallalā

Atbildēt


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Mar. 27., 2009 - 12:03 am
#

demagoģija ir veids, kā ar retorikas palīdzību radīt iespaidu par kāda viedokļa pamatotību, pretstatā argumentiem, kas būtu balstīti uz kkādiem mazapstrīdamiem realitātes faktiem.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]grace_kelly
date: Mar. 27., 2009 - 01:56 am
#

+ 1

Atbildēt | Iepriekšējais