gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2018-04-30 21:02:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Vai demokrātija Krievijā ir reāli iespējama? Man šķiet, ka nē. Man nepatīk Putins, bet skatoties no malas, ja es būtu krievs Krievijā - kādas alternatīvas?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2018-04-30 21:08 (saite)
ja runā par personām, šis

https://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Rogozin

ir plusmīnus okej, vēl daži līdzīgi + tas pats putins vismaz ir kadru izlūks, tb ne gluži neadekvāts.

ja par sabiedrisko iekārtu, tad nujā klasisko demokrātiju tur pamēģināja, Jeļcina laikā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-30 21:13 (saite)
Jeļcina demokrātija bija tik pat klasiska kā sovoka demokrātija. Vietējie feodāļi un bandīti rullēja. Kaut kādā ziņā Putins vismaz panāca to, ka Krievijā ir tikai viens cars, nevis duči.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mansgan
2018-04-30 21:23 (saite)
vai tad pītersons par šo neko nav teicis? :p

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-30 21:34 (saite)
Ja tu turpināsi šādu bezsakaru, lidosi miskastē. Man nepatīk bloķēt cilvēkus, bet tu dažbrīd uzvedies kā uzmācīga muša. Neesmu tevi nobloķējis tikai tāpēc, ka dažreiz ari izsaki kādu domu (nav svarīgi vai es tai piekrītu). Centies biežāk izteikt domas, briedi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]slepkava
2018-04-30 21:23 (saite)
Jautājums, ko Tu uzskati par demokrātiju?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-30 21:36 (saite)
Republikānisku valsti. Tas imo ir tuvākais demokrātijai, ko var sasniegt pie populācijas, kas pārsniedz cilts apmērus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]slepkava
2018-04-30 21:52 (saite)
Man kaut kā liekas, ka viņiem tā leģenda par labo cara tētiņu tur kaut kur ir ieēdusies un ļauno vietvaldi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-30 22:22 (saite)
Viņiem vēl ir leģenda par sevis izredzētību, mesiānismu un 'īpašo celu', kas ejams. Kaut kādā ziņā ļoti līdzīgi kā žīdiem. Tas laikam raksturīgs visām tautām ar stingru kolektīvo pašapziņu. Ķīnieši ir ahūni rasisti, ja kas. Baltos uzskata par tupiem dīvainīšiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mansgan
2018-04-30 21:27 (saite)
ja nopietni, nu, pamazām tak var iemācīties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-30 21:38 (saite)
Vot man liekas, ka krievi nevēlas mācīties tādas lietas. Un es to spriežu no saskarsmes ar viņiem. Man ir vairāki ļoti jauki mužičoki-draugi un viņi galīgi nedala manu mīlestību pret demokātiju un Rietumu vērtībām vispār. Pat izpratne par Kristietību viņiem ir kaut kāda aziātiska, vai drīzāk, mongoliska. Hibrīdi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2018-04-30 22:11 (saite)
Krievijā pašreizējos izmēros absolūti nē. Novgorodā, Pleskavā un vēl senākos laikos pirms ordas citās krievu pilsētvalstis kaut kas uz demokrātijas vai tautas sapulces pusi daudz maz bija.

(Atbildēt uz šo)


[info]romija
2018-04-30 22:25 (saite)
Ja Tu būtu krievs Krievijā, tad ticētu Putinam. Kāda, pie velna demokrātija, ja pie varas ir cars.

(Atbildēt uz šo)


[info]artis
2018-04-30 23:12 (saite)
Кара́-Мурза́

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-04-30 23:41 (saite)
Tas kurš senāk bija NTV viens no diktoriem vai es neuztvēru kādu joku?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kjiimikjis
2018-04-30 23:58 (saite)
Formāli ir, tikai diez vai kādam no tā paliks labāk. Četri cilvēki degošā mašīnā var demokrātiski nobalsot, kurš sēdēs pie stūres, bet no tā nekas īpaši labāk nepaliks.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-05-01 01:14 (saite)
Piekrītu. Dažreiz vajag autoritārus mērus, ja cilvēks, kas uzņemas autoritātes lomu tik tiešām ir atbilstošs. Ar krieviem gan tas laikam ir permanents stāvoklis. Par viņiem piemītošo 'ņizkopokloničestvo' vietējo pahanu priekšā un nespēju 'izspiest no sevis vergu' jau sen aprakstījuši dažādi krievu intelektuāļi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-05-01 09:26 (saite)
Ne obligāti permanents, bet kā minimums, pāris paaudzes vajadzētu, lai kaut kas mainītos - no otras puses, tās paaudzes piedzims un izaugs pašreizējos apstākļos, pieņemot tos par normu, kas tomēr nozīmē, ka esošā ideoloģija tik viegli nemirs.

Bet tā, rezultāts diezgan pašsaprotams visai tai "proletāriešu revolūcijai". Tipa, lidojuma laikā pasažieri sašūmējas, huļi tikai piloti noteiks, kur viņiem jālido, un vispār, kāpēc tikai viņiem tik smukas uniformas, un vajag viņus močīt nost. Un kad šie ir nomočīti - nu, tad ir tāda situācija, ka vajag vienu krutāko džeku, kas pārējos nelaidīs pie stūres, un pārlieku neraustīs kloķus, lai varētu kaut cerēt, ka eventuāli izdosies neavarēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?