Ilse Kahrklis ([info]ld) rakstīja,
@ 2014-05-14 15:10:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
biju citā velo veikalā. tur man stāsīja diametrāli pretēji. tāds MTB kādu es aprakstu neeksistē un ja eksistē, tad esot mugurai kaitīgs.
piedāvāja man trekking, bet vislabāk būtu Holland tipa.



skaists ritens, nenoliedzami, bet... tas neizskatās pēc manis.

mani šitas ir tā davedis, ka laikam atkal nenopirkšu neko.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]sramgni
2014-05-14 16:16 (saite)
Izklausās pēc sviesta. Nav taču tā, ka tu prasīji viņu padomu riteņa iegādē?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-14 16:29 (saite)
es prasīju gan. Aprakstīju kā braukāšu, ka līdz šim lielākoties lietoju tikai divus pārnesumus: pa pilsētu un otru kalnup braucot. man ļoti patīk nobraucieni. brauktu biežāk, ja vien vispirms nevajadzētu tai kalnā augšup tikt :)

man liekas vienīgais veids kā nopirkt riteni ir izkosties cauri visiem modeļiem, firmām, iespējams uz vīkendu paņemt izmēģināšanai un tad var kaut ko jēdzīgu izvēlēties. bet tā laikam tikai profi dara, kur velo maksā 3000. tik daudz es maksāt negribu. te ļoti daudz tiek riteņi zagti. es gribu mierīgu prātu atstāt un pēc 5h joprojām atrast savu velo, tur kur pieķēdēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2014-05-14 16:46 (saite)
Nu, ja ir paredzēts braukt pa pilsētu, tad laikam gan nav praktisku iemeslu, kādēļ vajadzētu izvēlēties MTB ar amortizatoru un biezajām riepām. Cits jautājums, ja ņem vērā kaut kādus estētiskos apsvērumus un personisko gaumi. Var jau klausīties dažādos ieteikumos un norādījumos, bet katram tomēr vajadzētu braukt ar to, kas katram pašam liekas ērts un patīkams. Tev vajadzētu vismaz stingi izlemt, kāda veida velosipēdu tu vēlies.

Ja ir liela nozagšanas iespēja, kādēļ neapsver lietota velosipēda iegādi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2014-05-14 16:50 (saite)
Palaidu garām faktu, ka paredzēts arī pārvadāt bērnu. Tas uzliek zināmus ierobežojumus izvēlē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2014-05-14 16:53 (saite)
Tas gan nenozīmē, ka bērna krēsliņs un MTB būtu kāds īpaši neparasts savienojums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-14 17:05 (saite)
Ikdienā pa pilsētu ar bērnu. Mājas kalnā augšā, pilsēta lejā. Kāpums gan nav nekāds lielais. Braukšu tikai vasarā. Reizi divas mēnesī garāki izbraucieni dvēselei arī pa pļavu un meža ceļiem turklāt kalns stāvāks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2014-05-14 17:15 (saite)
Līdz šim braucu ar atdotu veču MTB. Garākos gabalos spranda sāp. Braucu ar it kā uzrautiem pleciem. Gribēju uztjūnēt, bet veicī teica, ka nav vērts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dejavu
2014-05-14 17:02 (saite)
Tev vienkarsi vajag divus dazadus ritenus- vienu braukasanai pa pilsetu un ar bernu sedekliti (pilsetas riteni, vai trekinga) un otru sportiskakiem nobraucieniem (MTB).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-14 17:08 (saite)
Tas laikam būtu ideālais variants, bet pagrabs ir mazs un mums jau ir katram pa ritenim un vēl divi mazie, kas gaida Annu paaugamies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2014-05-14 17:09 (saite)
Imho Tev vajag kaut kādu tūristu tipa velosipēdu http://www.gandrs.lv/turisma-velosipedi/ Tie ir piemēroti gan meža takām, gan pārbraucieniem pa pilsētu ar bērnu uz sēdeklīša.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dejavu
2014-05-14 19:03 (saite)
Man jau šķiet, ka tie tūrisma velosipēdi tie paši trekking arī ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2014-05-14 19:17 (saite)
MTB pilsētā ir pilnīgi garām, ja vien neesi mazohiste. Pilsētai vajag riteni ar šaurākām, gludākām riepām, lai var ātri un salīdzinoši viegli tikt uz priekšu.
MTB vajag tikai tad, ja tev ir paredzēts pa stāvām meža takām kārpīties augšup. Riepas ar izteiktu protektoru veido pārāk lielu saķeri ar asfaltu, tāpēc ir grūtāk/smagāk mīties. Un es neticu, ka tu dodies tādos izbraucienos, kur reāli to MTB vajag.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-05-14 19:35 (saite)
vispār jau sliku riepas arī pastāv - viena vaina slikiem: slapjākas kājas ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-05-14 19:53 (saite)
Nē, nu protams, ka mēs varam ieslīgt arī galējībās - un kāpēc ne, tas vienmēr padara diskusiju saturīgu un praktiski noderīgu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-05-14 23:38 (saite)
galējībās? tu sevi arī kādreiz pārlasi? ;)

galējība ir apgalvot, ka mtb pilsētai neder ;) ka amortiņu dakša pilsētā nav vajadzīga ;)

un kā galveno argumentu minēt tikai un vienīgi protektorus - itkā protektori nosaka kas ir un kas nav mtb ;) muahah ;)

es ar kalnu tipa velosipēdu braucu pilsētā ar sliku riepām un jūtos ļoti apmierināts ;) un amortiņu dakšu speciāli uzliku, lai uz bortiem varētu uzbraukt 3cm

galējības diez vai redzu, kaut gan kategorismu un šauru skatījumu uz problēmām pukstā augstāk pāri malām ;)

mtb ir rāmis nevis protektori, pareizāk rāmja forma - bet arī rāmja forma nenosaka ergonomismu - ir stūres iznesums un stūres forma - lūk fiksācijā ar sēdekli + rāmja forma + stūres iznesums + stūres forma mēs iegūstam ergonomiskos dotumus muguras un roku stāvoklim

atbilstoši - atliek izvēlēties kāju pozīcijas minoties - atkal jau rāmja forma

kas atliek - riepas un riteņu diametrs, un pribambasi ;)

vispār jau es skatītos uz rāmi galvenokārt - vai iespējams uzlikt pilnos dubļubleķus (vislabāk ar bruņču sargiem kā holandiešiem) un vai iespējams uzmontēt uz ķēdes aizsargu - nu tas civilizētai braukšanai pa pilsētu - un tad dancot tālāk - dažiem sporta modeļiem nemaz nav iespējas dubļusargus garos piesuņot ...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-05-14 23:49 (saite)
Manam Rīgas ritenim nebija amortizatoru - nesaprotu, kādas problēmas. Varbūt vienīgi vecākiem cilvēkiem varētu būt grūtāk, bet nu man tas vēl tikai priekšā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-05-14 23:54 (saite)
jaunāks neviens nekļūst, es arī tikai pēc 5 gadu lietošanas sapratu, ka ērtības ir ērtības un tamdēļ viņas sauc par ērtībām un uzliku priekšējos amortiņus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2014-05-15 08:53 (saite)
bet tad viss pašam jālasa kopā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-05-15 10:33 (saite)
nepareizs problēmas uzstādījums

tev nevis viss pašai kopā jālasa, bet jāatrod kāds, kas to lietu jēdz un izdarīs visas tavas vēlmes

parasti tādi cilvēki ir nevis veikalos, bet darbnīcās, viņi arī zin vietas un lietas, kur tās detaļas meklēt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2014-05-14 20:26 (saite)
nu jā, šito es arī tieši jautāju pārdevējam, t.i. teicu, ka nebūs labi ar tik resnām riepām. puisis teica, ka saķere esot minimāla pa ielu.
No MTB es skatījos Giant Talon 5.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mazeltov
2014-05-14 20:47 (saite)
Par konkrētiem ražotājiem un modeļiem izteikties nevaru, tikai vispārīgi par parametriem, kurus ņemtu vērā saskaņā ar to, kam tas ritenis paredzēts.

Ā, pagājušās nedēļas riteņu testēšanas dienā uzzināju, ka ir vāciešu brends Ghost: http://www.ghost-bikes.com/home/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2014-05-14 23:43 (saite)
jaukum - paņem paskaties:
1) pisētas tipa rāmi
2) aizmugurējo rumbu ar iemontētiem pārnesumiem rumbā

un viss
- sēdēsi muguru taisnu kā pilsētas ritenī
- pret kalnu braucot pārslēgsi ātrumus rumbā - ārpusē nekas neļurināsies nekas nekarāsies - būs tikai 2 zobrati priekšā pie pedāļiem un aizmugurē pie rumbas kurus savienos ķēde
- priekšā var uzlikt rumbu ar dinamomašiņu iebūvētu - varēsi lukturi spīdināt

nu un kā jau visiem pilsētas riteņiem garie dubļusargi, ķēdes sargi utt utjp tai skaitā platais lielais bagažnieks un bērnu sēdeklītis uz bagažnieka vai kā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]8
2014-05-14 20:01 (saite)
nenjem ar vecenju raami - sausmiigi sachakares muguru

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-14 20:25 (saite)
man vajag sēdēt vairāk sēdus ne uz rokām balstīties. un veceņu rāmi tomēr vajadzēs, jo ja sēdeklītis aizmugurē, tad kāju nevar mest pāri. :/

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dumshputns
2014-05-14 20:51 (saite)
Kā šis:
http://beltbik.es/gt-bicycles/2011/aerostream
?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2014-05-14 23:52 (saite)
holanderi arī izklausās pēc tā, ko tev vajag - tikai atrodi tādu veici, kas holanderi tev saliks pēc tavām prasībām - tobiš holandera rāmis, aizmugurē pārnesumu rumba (nevis tās fiņķifļuškas, kas MTB karājās pie aizmugurējā zobratu bloka, bet viss iebūvēts iekšā rumbā un ārā tikai viens zobrats un viss) viss - tavas prasības - sēžu augstu paceltu galvu un 3 ātrumi ar kuriem uzbraukt kalnā ievērotas - plus holanderiem ir dievīgi bagažnieki lieli un uzticami un bērnu sēdeklīši uz tiem ļoti labi turās

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-05-15 00:06 (saite)
rumbas ar iebūvētu pārnesumu kārbu ir 2 veidu, ja atceros ar 3 un 7 ātrumiem
nu tas pēc manas atmiņas, tad ar tiem 3 ātrumiem arī būtu visa tava vajadzība apmierināta ;)

par dinamomašiņu priekšējā rumbā arī padomā ;)

kā ekstras dubultās aplodas (ja tādas ir holanderu izmēra ripuļiem) lai astotnieku mazāk

nu priekšējā amortizatoru dakša opcionāla - ja jums pilsētā viss civilizēti un nav augsto bortu, tad nevajag, bet rīgā, kur manā jaunībā par zemo bortu sauca 5 cm - tad braucot ar cieto dakšu sitiens pa rokām bija diezgan jūtams, pēc tādas ielas forsēšanas rokas vibrēja pašas no sevis ;) - ar amortiņiem to nejūtu (var ņemt jebkādus pašus lētākos - ne jau sportam tev vajag)

pilsētai es izvēlētos pilnos dubļusargus - vēl ar kleitiņām vai kā to sauc - elastīgiem pagarinājumiem, lai kājas sausas (jo mazāk protektoru uz riepas jo vairāk ūdens tiek uz kājām - man sliki lēja kā no krāna - cēla ūdeni no mitra asfalta augšā, kamēr ar ziemas protektoriem tikai pāris piles paceļas)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2014-05-15 08:58 (saite)
bērnu sēdekli liek uz rāmja ne bagāžnieka.

nu pieņemsim holandietis - bet man būs bail lejā pa pļavu ar to braukt. un augšā kalnā es arī neuzbraukšu. turklāt holandietis jātur vislaik tīrs, bet mūsu meža ceļš ir visai dubļains...

no visiem komentāriem šis tas man ir kļuvis skaidrāks, bet joprojām liekas, ka neko nespēšu izvēlēties. ja vien es spētu atrast pārdevēju, kuram es varētu uzdot visus savus jautājumus un saņemt jēdzīgas atbildes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-05-15 10:36 (saite)
atkarīgs kāds sēdeklis - ir sēdekļi uz rāmja bet ir stiprināmi pa tiešo uz bagažnieka


atkal nesaprotu - kāpēc ar riteni no kalna lejā nenobraukt - par ātru brauc? nu bremzes taču būs

un atkal kāpēc kalnā augšā neuzbrauksi - pārnesumi - ātrumi taču būs aizmugurējā rumbā ;)


un kāpēc holandietis jātur vislaik tīrs - nu ne dēļ estētikas, protams ... ritenis kā ritenis - kā jebkurš


!!!! un nemeklē pārdevēju, atrodi meistaru

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-15 10:52 (saite)
vai vai vai... jāmeklē meistars...

liels paldies par komentāriem!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]spuldziite
2014-05-15 01:07 (saite)
Man, protama lieta, ne bērnu, ne sajēgas, cik tev tur to kalnu, bet es pa stuggi ar savu trīs ātrumu 100eiru Otto riteni esmu nejēgā apmierināta. Vienīgais, ko laikā gaitā vēlētos, lai rāmis jūtu nedaudz vieglāks, bet pat ar pamatīgi piekrautu priekšējo grozu I kalnā var uzbraukt, I pa pilsētu manevrēt. Stūri uzliku augstāk, brauc kā karalis pa pilsētu. Garāki izbraucieni ir OK, ja vien netaisies baigos ātrumu rekordus taisīt.

Šitāda tipa, tik ne tik šiks

https://www.otto.de/p/hollandrad-nostalgie-noblesse-28-zoll-prophete-schwarz-design-retro-3-gang-shimano-413668884/#variationId=413668888

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-15 09:03 (saite)
skaistulis!

man laikam tiešām vajag divus ričāgus. holandieti un mtb.

tā kā mans vīrs ir menschenscheu, tad mūsu ģimenes izbraukumi reti ir pa asfaltētiem ceļiem. un man jau arī patīk izkratīties pa saknēm. pie ezera viens posms vispār ekstrēms - klintis, saknes un vēl stāvums. adrenalīns un kaifs. bet nu labi ja reizi gadā sanāk to noorganizēt :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2014-05-15 09:07 (saite)
un ja Tu raksti, ka ar piekrautu holandieti vari kalnā uzbraukt, tad tiešām var.

zini, kad tagad biju STR, iebraucu pilsētā no Reutlingenas puses pa tādu mazu ieliņu. stāvums nenormāls, iela šaura, līkums pie līkuma un trīs vai četri fotoradari. lejā nobraucu nosvīdusi un trīcoša.

to ceļu nemaz nezināju agrāk. es parasti kā lielmāte no Esslingenas puses pa B10 iebraucu. vispār bija kaifīgi atcerēties to un šito. Wilhelmas stāvvieta bija pilna, vajadzēja meklēt citu. un es atcerējos, kur es Bad Canstatt agrāk parkojos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ld
2014-05-19 10:39 (saite)
divi jautājumi -
1) cik pārnesumi Tavam ritenim?
2) kā Otto sūta riteņus - ar DHL vai ekspedīciju? kastē detaļas, kas pašam jāstellē vai vnk ierullē dzīvoklī ričāgu un var jau uzreiz sēdēt un mīt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazaa_mija
2014-05-15 02:40 (saite)
holandiešu labums ir tas, ka ja esi sācis braukt piepūle ir minimāla, pats nes – kā jau holandē –kalnu nav, bet arī līdzenā kalniņā uzmīt nav problēmu, un var apkārt to riteni no priekšas un pakaļas, stabili turas un var samest bērnus bagāžniekā un vālēt svārkiem plīvojot

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ld
2014-05-15 08:59 (saite)
man laikam aizspriedums pret holandiešiem, ka tie tikai smukuma riteņi, bet Tu mani riktīgi iekārdināji.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nure
2014-05-15 14:47 (saite)
Man ir šāds:

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2012/archive/trek/navigator_2_0/#/us/en/archive-model/details?url=us/en/bikes/2012/archive/trek/navigator_2_0
esmu ļoti ļoti apmierināta. Der gan dubljiem gan pilsētai.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?