04 Aprīlis 2006 @ 12:09
 
Dalītu reakciju izraisījis daža laba sieviesu dzimtes cibiņa jautājums jautājums iekš [info]pajautaa par iespējām atrast kādu, kas (par atlīdzību protams) uzrakstīs viņas vietā maģistra darbu.

upd. Tā, kā minētā jaunkundze šo ierakstu izdzēsa, tad informēju, ka tā bija [info]guu. Lieki būtu teikt, ka minētā jaunkundze ļoti pārdzīvoja par to, ka (kārtējo reizi) par viņas prāta spējām daži cibiņi izteicās ne visai glaimojoši.

upd.2 Izmantojot apstākli ka minētā jaunkundze man vel atfrendojusi manu izdzēsto alter ego žurni (kuru vairs netaisos lietot) atļausos iemest viņas pēdējā slēgtā posta textu saistībā ar šo:

"ziniet - man taa ciba jau ir ZB
tie cilveeki sleepjas aiz saviem monitoriem un teelo paargudros ...
godiigi sakot - veemiens naak

man peedeejaa laikaa ir sajuuta, ka man te naf ko dariit

dzeesiishos laukaa . .un visss (vieniigais iemesls kapeec es veeljoprojaam te esmu ir [info]hege )
riebjas komuniceet ar cilveekiem, kas izliekas par taadiem, kaadi patiesiibaa nemaz nav"
 
 
( Post a new comment )
Pātaru Ansis[info]kuminjsh on 4. Aprīlis 2006 - 12:31
Nu zini...
no vienas puses - esmu rakstījusi bakalaura darbu (ka Tu jau zini) KĀDA vietā, tāpat arī piepelnos, tulkojot no krievu valodas uz latviešu kursa/bakalaura/maģistra darbus, kas zinamā mēra ir radošs process;)
No otras - piekrītu [info]le_mingai. Izglītības iegūšana/došana VISPĀR pēdējā laikā (10-15 gadus) ir izteikti zaudējusi kvalitāti:(
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]makmerfijs on 4. Aprīlis 2006 - 12:36
Man vienreiz sanāca piepelnīties ar kursinieka rakstīšanu un zinu pieteikami daudzus, kuru vieta kursinieku raksta kāds cits. (Un ne jau nu aizņemtības dēļ viņi pasi nevar uzrakstīt).
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Pātaru Ansis[info]kuminjsh on 4. Aprīlis 2006 - 12:45
Nu ja... Kad es paklausos, KURI cilvēki tagad mācās augstskolās... mana laikā viņi talak par pirmo sesiju netiktu. Ko tur runāt - pat uzņemti netiktu...;(
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]dzeina on 4. Aprīlis 2006 - 12:41
kļūda, šāds ieraxts neexistē
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
Chloroform Sauna: era[info]martcore on 4. Aprīlis 2006 - 12:43
šāds maģistra darbs
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
murks[info]murks on 4. Aprīlis 2006 - 12:44
Tātad ar izglītību viss kārtībā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
:: le Minga :: alias :: Leo... ::[info]le_minga on 4. Aprīlis 2006 - 12:47
ehh - diemzheel izdzeesa jamo...
zheel - vajadzeeja ieseivot...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]makmerfijs on 4. Aprīlis 2006 - 12:50
sk. update
No [info]guu (bijušās enigmas) puses tas nepārsteidz. Visticamāk jau viņas žurnālā ir tapis kārtējais neizpratnes pilnais slēgtais posts par to, ka nez kāpēc tik daudzi uzskata viņu par (maigi izsakoties) ne pārāk gudru.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Shelly[info]shelly on 4. Aprīlis 2006 - 12:53
Life is a bitch and then you die :P
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:10
:DDDDDDDDDDDDDDD
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
cits laiks[info]siltavieta on 4. Aprīlis 2006 - 12:57
tam kokam man domāt ir divi gali
pieņemu ka arguments par neizglītotām skolotājām un ārstiem, un vēl visiem nav diezko spēcīgs, jo galu galā, ja esi tupiks un truliķis, tevi neviens darbā neņems, savukārt ja esi sava amata pratējs, tad tam, ka tavu maģistra darbu/bakalaura darbu ir rakstījis kāds cits, nav vispār nekādas nozīmes
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:10
piekrītu! viss atkarīgs no cilvēka spējām un kā viņš tās pielieto, nevis no tā kā kādreiz esi vai neesi uzrakstījis bakalaura, maģistra darbu! ;)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Shelly[info]shelly on 4. Aprīlis 2006 - 13:11
Nu, a priekš kam visi tie spējīgie grib pirkt darbus? Ja jau spējīgi, tad jau iztiks pavisma labi arī bez tiem pavisam.
Bet redz, gribas jau šikot, ai kā gribas.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
agressor[info]agressor on 4. Aprīlis 2006 - 13:14
sirds mierīgāka. un atkrīt problēmas apgūstot kādu vēlvienu izglītību, kas nepieciešama, bet mani tas vienalga nav iemotivējis uzrakstīt bakalauru jau kādus gadus četrus. es pat savējo biju uzrakstījis pāri pusei, bet neaizgāju uz priekšaizstāvēšanu. man pat būtu slinkums iet runāt tagad, ja kāds uzrakstītu manā vietā, bet gan jau moš kādreiz, bet tagad 100 jauni kursi nākusši klāt tā, ka vēl viens gads būs gan jau ka jāmācās pirms tiks aizstāvēt :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
:: le Minga :: alias :: Leo... ::[info]le_minga on 4. Aprīlis 2006 - 13:20
imo speejiigajam nebuutu probleemas pasham savus darbus rakstiit...
un "laika truukums" ir tikai atruna, lai sleeptu savu nespeeju...
Un par shikoshanu - atgaadina "jaunkrievus" ...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:41
vnk slinkumā ieauguši ;)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
agressor[info]agressor on 4. Aprīlis 2006 - 13:11
tieši tā. tāpēc man ir viss žurnālistikā teorija pabeigta, viss kā vajag, bet bakalasurs nav uzrakstīts, jo zinības jau sasmēlos 4 gadu laikā studējot budžetā, kur luņot nevareāj. un strādāt, ja sajēdz, var arī ar pamatizglītību
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:46
un tu strādā?? t.i. pielieto tās zināšanas??
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
agressor[info]agressor on 4. Aprīlis 2006 - 13:48
jā un kas ir vissvarīgākais - zinu, kāpēc streipa raidījums ir labs un dombura tāpat. vieglāk orientēties, kas ir kas
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:53
malacis!
streipa un dombura raidījumi ir labi arī manuprāt, bet es 4 gadus neveltīju detalizētai notikumu izpētei ;) vnk nebija tādas iespējas... [jauna un neinteresējos par to, kas notiek! pareizāk interesējos, bet ne tik bieži, nesekoju notikumiem līdzi]
;) tas, ka vieglāk orientēties, tev taisnība!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
agressor[info]agressor on 4. Aprīlis 2006 - 13:57
es arī neveltīju datalizētai notikumu izpētei. vienkārši zinu ar ko atšķiras labs hard talk show no pētnieciskās žurnālistikas un badass pr vai labas vairāku pakāpju reklāmas kampaņas :)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:59
super... ;) bet atšķirt jau var daudzi, bet laikam ne visi saprast un sagremot :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
agressor[info]agressor on 4. Aprīlis 2006 - 14:01
kā lai tev labāk pasaka. pamācoties žurnālistos tu saproti, kāpēc skats no malas ir interesantāks un labāks par skata no malas parodiju savādi gan un dūles izpildījumā
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 14:04
;) to jau es sapratu nemācoties žurnālistos :D
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
agressor[info]agressor on 4. Aprīlis 2006 - 14:05
galvenais, lai tu saproti, ko gribēju pateikt
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 14:10
sapratu ;)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
hard boiled candy[info]madame_silence on 4. Aprīlis 2006 - 13:19
stulbi.

pārpublicēt cita cilvēka slēptos ierakstus.
(Atbildēt) (Link)
Dying Bride: bride_gun[info]heartstripper on 4. Aprīlis 2006 - 13:19
Gudrinieki kārtējo reizi tirgus placī salasījušies..
Jūs to cilvēku pazīstat, esat kaut reizi dzīvē redzējuši, runājuši?? Zināt situāciju, kāpēc radās tāda vajadzība?
Jau sen SC ir bijusi šī tendence kādu aplikt un diez vai arī kādreiz beigsies, ka tik mēles pakulstīt. Bet paklusēt un savas riebeklības paturēt pie sevis gan ir grūti, ne? Garlaicīgas un nožēlojamas laikam dažiem te dzīvītes, ka tā patīk ar pirkstu bakstīties uz citiem.
Un kā no Mēness nokrituši - kādam nav zināms, ka visi šie rakstu darbi ir tikai un vienīgi ķeksīša ievilkšanai??? Jeb jūs visi te esat nolasījušies no tiem, kas lej rūgtas asaras, ja ieskaitē dabūn 6 nevis 9?
Un laikam arī nav zināms tas, ka vislielāko pieredzi kā profesionālis cilvēks iegūst praktiskā darbā!
Ieteiktu biežāk skatīties uz pašu sasniegumiem, spējām un zināšanām, pirms gāzt ekrānā savus dubļus, profesoru kungi un kundzes!
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
hard boiled candy[info]madame_silence on 4. Aprīlis 2006 - 13:26
nevienu neesmu nomētājusi ar dubļiem un man ir pilnīgi vienalga vai tas zaķis nopērk savu darbu vai nē.

rūgtas asaras es neleju bet man ir principa jautājums eksāmenos nesaņemt atzīmes zem 8 un man nav vienalga jo ir atšķirība starp to vai manas zināšanas ir ļoti labas vai viduvējas. un ja vēl tas viss nāk bez piepūles un mācīšanās tad vēl jo vairāk.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ilse Kahrklis[info]ld on 4. Aprīlis 2006 - 13:35
novērtējums ir subjektīvs
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
:: le Minga :: alias :: Leo... ::[info]le_minga on 4. Aprīlis 2006 - 13:39
bet ne sirdsapzinja pret sevi...
ne sevis un sava darba noveerteejums pasha aciis...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ilse Kahrklis[info]ld on 4. Aprīlis 2006 - 13:59
piekrītu

mans iepriekšējais koments bija par trīcēšanu atzīmju dēļ. zini - līdz 7tajai klasei es nemaz nezināju, kas tas ir - mājasdarbu neizpildīšana, špikošana un norakstīšana. man tas vnk nebija pieņemams, jo nebiju tā audzināta.

akmeni gan nesviedīšu - pēc 7tās klases ir gājis visādi :P
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
hard boiled candy[info]madame_silence on 4. Aprīlis 2006 - 14:00
nosacīti. ja Tu zini par ko runā un spēj diskutēt tad viss ir labi.

spēja iepatikties vai būt novērtētam arī ir apgūstamas zināšanas.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ilse Kahrklis[info]ld on 4. Aprīlis 2006 - 14:04
man tas liekas savukārt liekas nepiedodami.
pareizāk sakot - tas ir zem mana goda kādam censties iepatikties.

labāk man būs tas sūda 4nieks nekā es pasniedzējai pielīdīšu. it sevišķi ja viņa pati atzīst, ka es "fišku rubīju", bet tā vai tā ieliek "4".

mans tēvs par to saka - labāk piecas minūtes kauna un pazemojuma, bet pēc tam visa dzīve rozēm kaisīta. taču es nevaru pārkāpt sev pāri un izsiest no sevis šīs piecas minūtes. nevaru un viss.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
hard boiled candy[info]madame_silence on 4. Aprīlis 2006 - 14:16
es taču nerunāju par pakaļā līšanu. vienkārši veidot patīkamu saskarsmi. kā profesionālim ar profesionāli. man savā laikā rieba viena pasniedzēja un es ar viņu izrunājos par šo jautājumu un nekādu problēmu.

es vispār reti runāju tieši par tēmu. ārzemju literatūras eksāmenā labu laiku nodiskutējām par kamu un sartru lai arī vajadzēja runāt par zudošo paaudzi.

es cienu pasniedzēju un ja viss ir labi tad viņš mani. es nekad neesmu uztvērusi eksāmenu kā kaut ko nereāli nopietnu un tā arī izturos.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Dying Bride: bride_gun[info]heartstripper on 4. Aprīlis 2006 - 13:36
Ja ir vienalga, kas te vēl būtu diskutējams?!
Man atkal vienmēr līdz asarām smieklīgi ir izskatījušies tie, kas trīc par atzīmēm. Apzinos savas intereses, prioritātes, savas zināšanas un man pajāt, kā kādu darbu novērtēs kāds pasniedzējs! Tāpat nekas nav objektīvi.
Visu LU laiku špikoju, špikoju arī valsts eksāmenos, jo neuzskatīju par prioritāti zubrīt, kā analizēt pareizi skaņu "a" vai zilbi "uo". Un manas zināšanas ir daudz labākas pašlaik par lielu daļu kursabiedru, kas baidījās špikot un visu zubrīja no galvas! Un tikai darba pieredzes dēļ.
Ir starpība, vai cilvēks diplomu iegūst tiešām specifiskas specialitātes dēļ, piem., ārsts, vai tas būs tikai saistīts ar sfēru, kurā strādā. Un var būt arī tā, ka iegūst kādas zināšanas tīri intereses pēc, par naudu, tāpēc arī ir dziļi vienalga, kas un kā rakstīs darbus.
Nožēlojami ir kādu nosaukt par muļķi un idiotu šādā situācijā. Tas tikai liecina par šādu komentāru izteicēju un ne to labāko..
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
hard boiled candy[info]madame_silence on 4. Aprīlis 2006 - 13:59
man ir vienaldzīgs konkrētais gadījums (MD pirkšana) un man ir vienaldzīga daļa no apgūtajiem priekšmetiem. tomēr saskarsmē ar pasniedzējiem kuru zināšanas man liekas cieņas vērtas. man ir patīkami eksāmena laikā izveidot pilnvērtīgu diskusiju par man interesējošu jautājumu(rakstiskos eksāmenus neciešu). nekad dzīvē neesmu zubrijusies un nezubrīšos. par atzīmi man pakaļa nedreb.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
Ilse Kahrklis[info]ld on 4. Aprīlis 2006 - 14:07
"saskarsmē ar pasniedzējiem kuru zināšanas man liekas cieņas vērtas" - nu smuki to tu te pateici, bet cik daudz tādu ir?! ar profesionāļiem vienmēr ir patīkami aprunāties... :)
bet ko darīt ar aizberga neredzamo daļu???
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
hard boiled candy[info]madame_silence on 4. Aprīlis 2006 - 14:08
maz man viņu. varbūt latīņu valodas mimra savā laikā.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 13:49
par aplikšanu... njaa... ir tikts izbaudīts, un noteikti buus!
par praktisko darbu piekrītu 100%! svarīgi ir nevis tas, cikdaudz zināšanu tev ir, vet gan tas kā tu tās pielieto! jo pielietot tās ne visi prot!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Krišs[info]misame on 8. Aprīlis 2006 - 09:45
Te jau izklausās, ka augstākā izglītība vispār nav vajadzīga, pilnīgi pietiek ar tehnikumiem un kursiem - jo galvenais taču esot iegūstams praktiskā darbā....
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
[info]ronis on 4. Aprīlis 2006 - 14:10
Nu, bēdīgi, ļoti bēdīgi par cibiņu reakciju - pērciet darbus, špikojiet, viss kruta.
Mazā, zaglīgā un negodīgā tautiņa pie Baltijas jūras.
Un liekulīgā - jo, redz, kad studenti šmaucas un iesniedz svešus darbus kā savus, tad tas šķiet pieņemami, bet kad kāda reklāmas aģentūra nozog idejas vai kāds rakstnieks no ārzemju autora, tad visiem baigais sašutums, ētika dvēselē ierunājas.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 14:17
nu es viss tā neteiktu! ne visi ir vienādi, ne visi zagļi un liekuļi! man nešķiet pieņemami tas, ka šmaucas studenti, bet tomēr domāju, ka svarīgi ir zināšanu pielietojums!
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
:: le Minga :: alias :: Leo... ::[info]le_minga on 4. Aprīlis 2006 - 14:33

pievienojos...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
Better jungler wins[info]batou on 4. Aprīlis 2006 - 14:16
pavisam nesen kaut kur izlasīju, ka Putins savu doktora disertāciju par kaukādu tur ekonomikas jautājumu esot nospēris.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
mazaa_pele[info]mazaa_pele on 4. Aprīlis 2006 - 14:18
un kurš gan nav dzirdējis par to, ka bušs ir analfabēts? :DD
un, ja nopietni, tad Einšteinam skolas gados nebija tās labākās atzīmes! ;)
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)
kramers[info]kramers on 4. Aprīlis 2006 - 14:24
Re: dienaa...
Nu ja jau Valsts Pirmās Personas "špiko", tad ko no mums var prasīt ? :)))
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
:: le Minga :: alias :: Leo... ::[info]le_minga on 4. Aprīlis 2006 - 14:32
Re: dienaa...
gribi sev apkaart taadus, kaa Putins vairumaa?
nez, nez...
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)