tikko_pamodos ([info]tikko_pamodos) rakstīja,
@ 2016-01-20 20:12:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
atkal tās pašas kļūdas
Es visu laiku kāpju uz vieniem un tiem pašiem grābe.. pimpjiem. Kad reiz iemācīšos uzreiz pazīt vīriešus, kuri mani nekad nemīlēs.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


(Anonīms)
2016-01-20 20:51 (saite)
Pirmajā teikumā "pimpji", otrajā - "mīlestība". Kāds tur sakars??

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 08:00 (saite)
Tu esi stulbs vai izliecies? Kas, mīlestībā vairs nav vietas seksam? Seksā nav vietas mīlestībai? Vegāns sasodītais.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]savaadaisu
2016-01-21 08:42 (saite)
Nav Anonīmais izliecies. Sava taisnība ir - mīlestība ir garīga padarīšana, sekss fiziska. Viens otru neizslēdz, bet = pa vidam likt arī nevar. Nu piemēram: nesāc taisīt kūku (mīlestību) ar garnējumu (seksu).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 08:45 (saite)
Tev varbūt arī sekss ir garnējums. Man sekss ir dabiska dzīves sastāvdaļa. Vai tiešām pieaugušiem cilvēkiem jāspēlē spēlītes ar hard to get.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]savaadaisu
2016-01-21 11:11 (saite)
Man ir paveicies - sekss ir tad kad vajadzīgs. BET te runa nav par mani, bet tevi un tavām neveiksmēm, vai veiksmēm, kā uz to paskatās.
Es tikai izsaku savu absolūti subjektīvo viedokli, ka mīlestību ir jābūvē uz citas platformas, ne seksa. JO kā tu pati redzi - seksu var dabūt kad gribi, bet mīlestību ne.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2016-01-22 03:11 (saite)
Kur vispār ir minēts, ka autore būvētu savas attiecības tikai uz seksa? Tas pirmais komentārs pie šī ieraksta vispār bija ne pa ķeksi, it kā ap vārdu "mīlestība" varētu apkārt (vismaz 3 teikumu rādiusā) likt tikai dziļdomīgas frāzes un romantiskus epitetus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]savaadaisu
2016-01-22 15:53 (saite)
Ja sieviete "kāpj uz pimpja" ... vai tad tas nav sekss??? Un ko vispār piesējies?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chrono
2016-01-23 17:13 (saite)
To teikumu var uztvert arī ne tik tieši un arī tad tik un tā neizriet, ka autore mīlestību būvē tikai uz seksa. Un piesējos, jo gribēju, nevajag jau uzreiz sabozties par šādu sīkumu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rkktzd
2016-01-20 20:58 (saite)
pačeko savu pašvērtējumu, varbūt ir kāda korelācija

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 08:00 (saite)
Kāda gan tur var būt korelācija?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nefolk2
2016-01-21 08:16 (saite)
Pavisam banāli ņūeidžiska - kamēr nemīlēsi sevi, tevi nemīlēs citi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 08:44 (saite)
Nevar būt, ka tas strādā. Mani mīl tie, kurus es nemīlu. Kā tad īsti ir?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nefolk2
2016-01-21 08:48 (saite)
Es tikai interpretēju kaarl komentāru. Definē mīlēšanu, un tad (ne)parunāsim

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 08:54 (saite)
Kā citi cilvēki var zināt - mīlu sevi vai nemīlu, k un ā? Kā? :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nefolk2
2016-01-21 09:01 (saite)
Ja tevi interesē mans viedoklis, nekādas tādas (cilvēka vs. cilvēka) mīlestības per se nav; tas, ko sauc par mīlestību, ir vairāku citu jūtu (pieķeršanās, apbrīnas, cieņas, uzticēšanās, iekāres, kopīgu interešu, utt.) ilgtspējīga konverģence. Meitenes vienkārši vairāk tic visādām pasakām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 09:07 (saite)
Tas tā kā būtu skaidrs, bet kā otrs var just, vai es sevi mīlu vai nē?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nefolk2
2016-01-21 09:14 (saite)
Ja tev eksistenciālai labsajūtai nepieciešama citu atzinība, uzmanības apliecinājumi, klātbūtne, īsāk sakot, pimpis, tātad nemīli

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 09:17 (saite)
Kaut kas te neštimē, bet nu man jāķeras pie darbiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]french_mime
2016-01-21 12:41 (saite)
Bet vai tad visiem tā nav? Cilvēks tak ir sociāls zvērs, nevis sala un attiecīgi pašvērtējumu būvē no fīdbeka, nevis kaut kādā solipsisma vakuumā. Nesaprotu to moderno - vispirms tusē ar sevi un iemīli sevi, tad citi mīlēs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]laba_doma
2016-01-21 13:29 (saite)
Tas, ko tu saki par fīdbeku, vairāk attiecas uz konkrētām situācijām.

Taču pašvērtējumu rada arī vispārīgas pārliecības, kam nav obligāti vajadzīga atgriezeniskā saite. Piemēram, cilvēkam ir tiesības elpot gaisu, just emocijas, apmierināt savas vajadzības, pievērst sev uzmanību, kaut ko nezināt, pieļaut kļūdas utt., un šo tiesību apliecinājums viņam nav ne no viena jāsaņem, jo tās viņš automātiski iegūst kopā ar savu dzīvību. Apzināties, ka tu kā cilvēks neesi mazāk vērtīgs par citiem un ka tev ir tieši tādas pašas tiesības tiekties uz laimi kā visiem citiem - arī tas pašvērtējumā ir svarīgi, un to apzināties var katrs patstāvīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]french_mime
2016-01-21 13:46 (saite)
Pilnībā piekrītu par tiesībām, bet es iestājos pret ideju, ka ja tev ir nepieciešama "citu atzinība, uzmanības apliecinājumi, klātbūtne", lai justos labi, tātad sevi nemīli. Tās man šķiet ir muļķības, visiem cilvēkiem kaut kādā mērā ir nepieciešama citu cilvēku klātbūtne un uzmanība, it sevišķi romantisku attiecību kontekstā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]laba_doma
2016-01-21 17:24 (saite)
Ā, tagad es sapratu tavu domu, un es tev piekrītu. Es arī domāju, ka vajadzība pēc sabiedrības (un visa, kas tur nāk līdzi) ir dabiska un neizbēgama, gēnos ierakstīta. Pretējā gadījumā diezin vai mūsu šeit būtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nefolk2
2016-01-21 09:17 (saite)
Also, visbiežāk, sakot "mīlu", cilvēki domā "gribu". Kāpēc tu domā, ka kāds tevi mīl?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]feita_kleita
2016-01-20 21:12 (saite)
Bet varbūt tas jau tā pusapzināti? Pievelc viņiem līdzīgās īpašības un izdari secinājumus.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2016-01-21 08:01 (saite)
Es nesaprotu šo komentāru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]savaadaisu
2016-01-21 11:14 (saite)
Pieņemu, ka viņa saka, ka tu projicē kāda īpaša vīrieša tēlu uz citiem un attiecīgi vienmēr izvēlies tieši tos tipus, kuri visvairāk atbilst tam tēlam. Filmās parasti šajās situācijās pievelk tēvu, kas bērnībā darījis pāri.
Kā ir patiesībā ... Xviņzin.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rkktzd
2016-01-21 14:09 (saite)
to kāpēc tevi mīl tie, kurus tu nemīli, zin tikai viņi paši. (vispār, jā, ko tu definē kā mīlestību?) par pašvērtējumu - gribot negribot citos cilvēkos atrodam (vai attiecīgi neatrodam) lietas, kas mums ir pazīstamas. un ja tev ir zema pašapziņa, tad tev arī pievilcīgs liksies tāds, kuram pašapziņa ir līdzīga izmēra. tas pats par sevi nav nekas slikts, taču zema pašapziņa vienmēr nozīmē kaut kāda mēroga pašdestrukciju. un tagad iedomājies - 2 egoistiskas, pašdestruktīvas, bailīgi agresīvas personas mēģina uzsākt kopdzīvi...

(Atbildēt uz šo)


[info]rkktzd
2016-01-21 21:44 (saite)
Vēl jau ir arī neapzinātas, zemapziņas lietas, kas nāk ārā un kas atstāj ietkmi - balss tembrs, humora izjūta, gaita, stāja, žesti. Tie atstāj ietekmi un vairāk nekā gribētos. Tas par to "kā kāds var zināt cik man augsts pašvērtējums un kā var zināt vai es mīlu"

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?