kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Nov. 26th, 2013|07:07 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Kapec maksimas darbinieki nestreiko?
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 08:52 am
(Link)
tāpēc, ka ir apkures sezona, kas nozīmē, ka diezgan daudz jāmaksā komunālos, tāpēc, ka bērni parsa ēst tagad, nevis kaut kad mistiskā nākotnē"pēc streika", tāpēc, ka sievietēm pēc 40 gadiem, ja viņa nedzīvo Rīgā un ja viņai nav nekādas baisākās izglītības NAV IESPĒJAMS dabūt darbu kaut kur citur...
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 09:12 am
(Link)
Lai uzlabotu darba apstaklus nav efektivaka mehanisma ka kopeja spiediena "no ieksas". pirceju boikoti novedis tikai pie kadru atlaisanas mazaka apgrozijuma del. Maksima ir lielakais darba devejs Baltijas valstis, 29 000 stradnieku, Zolitudes gadijums diemzel ir labs bridis prasit uzlabojumus, jo tapat vien neviens neko nedaris (iedos kompensacijas cietuso berniem un turpinas jaat ierindas darbiniekus). Beigu beigas, kasieri visi atliecas Zolitude, citu maksimu darbiniekus tas nebiede? Lai gan visdrizakais, ka nee: Pulkveza brieza (un iespejams ari citas) maksima griesti draudot iegazties pa otram lagam, bet kasieres - parakstijusas papirus, ka mirs maksimas varda - sez...
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:15 am
(Link)
mja, izskatās, ka tu nespēj sasaistīt izlasīto vienotā jēgā...
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 09:18 am
(Link)
Speju. Esmu arodbiedriba un daram tur lietinas, lai nenonaktu "slazda" vai "sturi", jo Tevis izklastitie riski nav nekas ekskluzivs.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:26 am
(Link)
es konkrēti nezinu, bet varu uzjautāt družkai, kas gadiem jau maximā vergo - bet man šķiet, ka šiem ir līgumā uzrakstīts, ka ja darbinieks iestājas arodbiedrībā, tad par to uzreiz jāziņo vadībai...

loģiski, ka pēc tādiem uzrakstiem sievietes, kuras dzīvo (vergo!) no algas līdz algai nekādās arodbiedrībās nestāsies..
[User Picture]
From:[info]krazuu
Date:November 26th, 2013 - 09:30 am
(Link)
Protams, ka ir jāziņo vadībai. Pirmkārt jau tāpēc, ka darba attiecību pārtraukšanas process tad ir pavisam savādāks.
Un kāpēc lai nestātos tāpēc arodbiedrībā? Tāpēc, ka bosam nevar parādīt, ka tu arī esi zinoša un tev ir ja ne kaut kas cits, tad vismaz juridiskas konsultācijas? Tā ir kaut kāda iebiedēta attieksme. Vai arī pāķisms.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:39 am
(Link)
maxima iekšējā politika pret darbiniekiem kak raz arī ir iebiedēšanas politika..
mobings vistīrākajā veidā un neglītākajās izpausmēs...

rimi, starp citu, daudz neatpaliek, bet arī tur notiek viss tas pats, kaut arī nedaudz vieglākās formās :)
[User Picture]
From:[info]krazuu
Date:November 26th, 2013 - 09:41 am
(Link)
Skumji..
Un vēl skumjāk ir tas, ka ir cilvēki, kas uz to parakstās (jebkādu apstākļu vadīti vai pat spiesti).
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:47 am
(Link)
un tādu cilvēku ir Ļoti Daudz...
pie kam vēl tie cilvēki ir sievietes, pārsvarā mātes kaut kam..

un visiem pārējiem mūsu valstī par to visu ir prosta naprosta nospļauties, kaut arī tas viss ir ļoti, ļoti labi zināms, jo tādi arhaismi kā aizstāvēt sievietes ir tikai dāmu romānos sastopami (varbūt - es tādus nelasu)...
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 09:30 am
(Link)
Zinot vadibai par iestasanos arodbiedriba ir ok, jo tad d.devejs no algas pa tieso var nomaksat biedra naudu, tacu, piemeram, atlaist darbinieku par to, vai nelait vienoties arodbiedriba - tur tad jasuta sveiciens inspekcijai. Veikala likumi nevar but saistosaki par LV likumdosanu.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:37 am
(Link)
maximas likumi IR saistošāki par LV likumiem gandrīz visiem kas maximās strādā...

nviens man zināmais gadījums, kurš tikai pieteikts darba inspekcijai no maximas darbinieka nav bijis atrisināts par labu tam maximas (bij)darbiniekam..
NEVIENS!!!

bet maxima spārk`paumi pret darbinieku ir bijuši kliedzoši, bet..
bet vienmēr ir bijis Darba Līgums :))
that's all :))
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 09:43 am
(Link)
Ai, te butu tik daudz ko teikt, risinajumi ir, bet tie funkcione, kad ir varas mehanismi vienlidzigi ar korporacijas merogu un to var panakt tikai solidarizejoties tiem, kas ir tur "ieksa"..
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:52 am
(Link)
pa kuru laiku lai solidarizējas tie, kas ir tur iekšā???

viņas strādā pa 14 stundām no vietas, trakā ritmā, divi 15 minūšu pārtraukumi tā saucamajām pusdienām..
lai aizietu uz tualeti ārpus šo divu pārtraukumu robežai, jāprasa atļauja...

kad tu nostrādāsi 14 stundas no vietas, man škiet, tev būs tikai viena vēlēšanās - ātrāk uz mājām, gultiņā - tu dzīvo Ulbrokā, darbs tev ir Imantā - gultā tu tiksi ātrākais pēc pusotrām stundām, ar noteikumu ka mājās ēst netaisīsi un traukus nemazgāsi...
bet no rīta tev jāceļas 5:00, lai tiktu uz to pašu darbu atkal un vergotu tur 14 stundas..

nu, tas ir tad, ja tu dzīvo Ulbrokā...

bet es zinu, ka ļoti daudzas sievietes tiek vestas uz darbu Rīgas maximās arī no Bauskas - ceļā uz vienu galu paiet nedaudz vairāk kā 2 stundas... uz otru tikpat...

PA KURU LAIKU SOLIDARIZĒTIES????????????????????
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:04 am
(Link)
telefoni?
Bet te ir runa par prioritātēm, ja persona ir apmierināta strādāt 7 dienas nedēļā, 30 dienas mēnesī pa 14 stundām+vēl ceļš, tad tur tiešām neko nevar - un arī nevajag - iesākt.
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 10:16 am
(Link)
ja viņas tā nestrādās, tad algā saņems mazāk par minimālo...
ja viņas tā strādās bez papildstundām, tad saņems minimālo par pirmajām pāris nedēļām un tiks atlaistas no darba, kā netikušas galā ar pārbaudes periodu...

man te Olainē ir viena paliela maximas noliktava - tur nepārtraukti tiek meklēti strādnieki/komplektētāji, jo neviens no tuvākās apkārtnes, Jelgavas un Bauskas vairs neiet tur pat mēģināt pieteikties pat ja galīgi ir pakaļā ar iztikšanu - visi darbaspējīgie ir tur jau izmēģinājuši pastrādāt...

var jau protams teikt, ka ak un vai! strādāt par minimālo mūsdienās ir tik, ir TIK stulbi!!!, bet - bet ja tev vairāk nemaxā kaut vai tu uz pusēm pāprlēsies strādādams??? ko tad?????

man šķiet, ka par darbadevēja attieksmi pret darbiniekiem var lieliski spriest papētot kadru mainību dotajā uzņēmumā...

man bez jebkādiem pētījumiem izskatās, ka gan maximā, gan rimi ir nenormāli augsta kadru mainība, znač nav kaut kas kārtībā tamjās impērijās, nava.. un nevar tā būt, ka visi bijušie to vietu strādnieki ir tādi nu galīgi neprašas un nekur nederīgi darbinieki, ka uzņēmumiem tikai zaudējumi viņu dēļ radušies...

un būtu mums normālas valsts institūcijas, kuras NORMĀLI pildītu savus pienākumus, tad moš nebūtu mums tās baisi augstās bezdarba procentualitātes un iebrukušu veikalu jumtu...
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:28 am
(Link)
es saprotu, saprotu, bet tas viss man izklausās pēc attaisnošanās nevis risinājumu meklēšanas. Šausmu stāstus par savām darba vietām mēs visi varam pastāstīt, bet, kā tev šķiet, kad tas viss mainīsies? un kas to mainīs? Visdrīzākais tie ir korporatīvie uzņēmumi, kuriem LV ir tikai meitas uzņēmumi, kurus droši var atļauties neklapēt ciet arī, ja tie iet mīnusos, kā arī izlobēt visādiem Šleseriem un Godmaņiem, lai saved iekšā indiešus u.tml., kuri nekurnēs strādāt arī par mazākām naudām, nekā tās 40 gadīgās mātes..


neliels, bet 'veiksmes stāsts' - vienā manā darba vietā, kad resursu optimizācijas nolūkos grasījās zemāko personālu: apkopējus, dežurantus u.tml. noņemt no štata un uzlikt uz summētā darba laika (tur arī nesanāk pat minimālā), tieši arodbiedrības solidaritāte un juridiskā palīdzība (ar darba devēju runāja tikai jurista klātbūtnē, kura izdevumi tika segti no arodbiedrības kopējās kases. Arī pārējie kolēģi aizlika savu vārdu, ka neatbalsta šādas izmaiņas).
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 10:37 am
(Link)
kāda taisnošanās????
kam un par ko????

es te vienkārši stāstu par to ko redzu sev apkārt...

par to, ko nezin kāpēc neredz tās mūsu valsts institūcijas, kurām tas būtu jāredz un kurām gandrīz katru dienu kāds no tiem, kas cietuši no šī vajprātīgā bardaka, iesniedz kārtējo iesniegumu un Tik Un Tā neredz un neredz tās institūcijas kas notiek tepat mums apkārt jau gadiem ilgi...

un tagad, kad reāli viens jumts iebruka laikā, kad aktīvie pilsoņi vēl neguļ un tāpēc tas ir tapis zināms vairāk cilvēkiem kā vienas kaimiņmājas iemītniekiem, tad nu tagad beidzot meklēs vainīgos..

a vainīgie nav jāmeklē..:))
vainīgie jau sen ir zināmi :))
un neviens tos vainīgos Nekad pat Nemēģinās sodīt :))

un mēs to zinam :))
mēs visi to zinam :))

un ko mums tagad visiem darīt?
steikot?

pret ko?
un par ko?

un tu pati iesi streikot, kad noskaidrosi par ko un pret ko jāstreiko?

neiesi, saulīt ;))

gudri dirst nav malku skaldīt un es to ļoti labi zinu :))

es redzēju, kas notika, kad Helsinku grupa sav`alaikā pacēla balsi, ka kaut kas nav kārtībā šai impērijā un es visus šos gadus redzu, kas notiek tajā pašā impērijā :))


[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:43 am
(Link)
a kā tās institūcijas var ko redzēt? Papīri kārtībā, personāls apmierināts klusē, viņiem, ko, spiritisma seansus rīkot?
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 10:45 am
(Link)
mja...

vēlreiz pārlasi visu, ko mēs abas samuldējām un it īpaši ielasies tajās vietās, kurās es stāstu par to, kas notiek, ja kāds maximas darbinieks uzdrošinas sūdzēties...

lai gan kas tāds notiek ne tikai ar maximas (bij)strādniekiem...:))
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:54 am
(Link)
un tāpēc es saku, ka šādos, milzīgu uzņēmumu gadījumos viens nav cīnītājs un, ja gribas kaut ko darīt lietas labā, tad ir jāatrod iespēja darīt kolektīvi.

bet nu šobrīd atstarošos no sarunas vēlot visiem veiksmi un izdošanos darba gaitās; man jādodas strādāt :)
From:[info]kkkungs
Date:November 27th, 2013 - 11:51 am
(Link)
Tā jau ir. Visi sūdzas, tas nav un šitais nav.

A neviens par to atbildīgajiem paziņojis nav. Viņi nevar visur ar svecīti nostāvēt.
[User Picture]
From:[info]krazuu
Date:November 26th, 2013 - 09:17 am
(Link)
Kādā drūmā, drūmā pasaulē tu dzīvo :(
From:[info]lapsa
Date:November 26th, 2013 - 09:20 am
(Link)
bet realitāte pārsvarā tāda arī ir
[User Picture]
From:[info]krazuu
Date:November 26th, 2013 - 09:27 am
(Link)
Ja? Arī tad, ja tev ir kaut kāda izglītība, rokas aug no pareizās vietas un attapīga galva uz pleciem? Tipa pasaulē (Rīgā, Latvijā vai plašāk) neeksistē citi darbi, bet tikai Maxima pārdevējas? Oficiāli darbi? Haltūras? Un ja arī cilvēks ir bez iglītības un tiešām tāds anti-social, tad neeksistē arī marķētājas darbs būvniecības preču vai pārtikas preču veikalos vai noliktavās?
Kamōn, protams, ne jau jebkurš var atļauties aiziet no darba tā uz 1-2, bet tas liecina tikai par atbildību un apdomību - jā, kuram kredīti un kuram bērni.
Bet tas nenozīmē, ka visā valstī (vai pilsētā vai plašāk) ir tikai viens vienīgs postažas lauks..
From:[info]lapsa
Date:November 26th, 2013 - 09:30 am
(Link)
tjā, bet reizēm liekas, ka tomēr varētu arī neplēsties ar zobiem un nagiem n-darbos, lai nodrošinātu tik vien kā normālu Eksistenci...
tā vispārējā tendence tomēr ir tuvāk tam mīnusam nevis izdaudzinātajam veiksmes stāstam
tas ir tā, kā mērīt vidējo temperatūru slimnīcā apmēram
[User Picture]
From:[info]krazuu
Date:November 26th, 2013 - 09:54 am
(Link)
Acīmredzot man (darbs no taviem kontaktiem, paldies, Cibā ir spēks!) un visiem man zināmajiem ir pa kādam veiksmes stāstam. Reti kurš darbs ir baigi krutais, protams, katram ir savs puds sāls jāapēd vai ar garoziņu jāsadzīvo, bet arī man zināmie pāķi ar pamatskolas izglītību ir kaut kā izgrozījušies un sevi (un bērnus, kuram ir) nodrošinājuši.
Pāris vietās Rīgā, piemēram, marķētājas saņem ap 600 ls uz rokas. Darbs kaulus nelauž - sēž, pļāpā, marķē visas bariņā. Alga aploksnē, bet toties atbildība minimāla. Nodokļu daļu viņas piezog klāt no produktiem. Nav garantijas par slimības lapām un pabalstiem, protams, kas ir slikti, bet uz kādu laiku tomēr šāds darbs arī ir opcija.
Protams, ka mani un tavi kontakti un stāsti ir subjektīvi un neataino vidējo situāciju valstī.
From:[info]lapsa
Date:November 26th, 2013 - 09:58 am
(Link)
nu jā - arī nevar nepiekrist
kaut kā jau katram jāiekārtojas un taču katrs arī kkā dzīvo uz priekšu

ja tā padomā - es arī droši vien tagad labāk saņemtu lielāku algu, bet bez soc garantijām
lai gan - kad tā bija, tad nez kāpēc bij jābrēc pēc tiesas un taisnības :D
tā ja
[User Picture]
From:[info]krazuu
Date:November 26th, 2013 - 10:09 am
(Link)
Un vēl būtu objektīvi jāizvērtē, kas ir tas, lai Normāli Dzīvotu. Man Normāli Dzīvot nozīmē kādu grāmatu un ceļojumu, kad ir iekrāta nauda - tas ir kā ekstra. Ikdienā, protams, Normāla Dzīve ir jumts virs galvas un pilns vēders. Bet dažiem, lūk, Normāla Dzīve ir preces, kas ir dārgas un ikdienas dzīvei varbūt pat nebūtiskas - liela patēriņa auto (pilsētā, piemēram, ja ar to brauc 1 cilvēks un tas nav saistīts ar maizes pelnīšanu), dārgas šmotkas, rotas vai tmldz. Dziļākajos laukos, piemēram, plati un plakani tv un gudri telefoni, eu, tiešām pirmā nepieciešamība? Viņiem nav nenošķiebtas kurpes, bet viņiem vajag dārgas tehnikas - es pati to piedzīvoju, kad kādu brīdi līdzdarbojos brīvprātīgajā darbā vienā ziedošanas un palīdzēšanas kantorī.
Lai nu kā, man tomēr labpatiktos saglabāt kaut pilīti optimisma un turpināt domāt, ka viss nav tik drūmi. Un ka valsts / valdības / priekšniecības lamāšana un Laimes Lāča gaidīšana neko nedos - vajag pašam rakt!
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:33 am
(Link)
sievietēm pēc 40 gan Rīgā, gan nerīgā un it īpaši nerīgā, ja nav krutākās izglītības patiešām visapkārt ir viens vienīgs postažas lauks...

nevajag būt atrautai no sūrās realitātes - dažreiz ir svētīgi kaut vai poliklīnikas rindā vai rindā pie kases ar blakusstāvētāju aprunāties, lai uzzinātu kas tad tai realitātē ir..
nemaz jau nerunājot par to, ka mums visiem ir draugi un paziņas ne tikai kaimiņmājā, bet arī citā pagastā...
[User Picture]
From:[info]tante
Date:November 26th, 2013 - 09:24 am
(Link)
es vienkārši esmu absolūtā reāliste un nevalkāju rozā brilles, vēlamo pieņemot par esošo...

un es ļoti labi zinu kā un ko jūtas Rīgas, Pierīgas un mazpilsētu sievietes pēc 40 gadiem...
un Kāpēc viņas To un Tā jūtas...
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 26th, 2013 - 10:02 am
(Link)
Aha, aha. Kad Spriņģe Re-balticā kašāja Maximas sūdu, ījabveidīgie aroganti vīpsnāja par kreisajām strāvām žurnālistikā.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:08 am
(Link)
nu, tur žurnālistiem vajadzētu ne tikai 'pētnieciski' patusēt maksimās, bet arī kādiem brīvprātīgiem vai biedrību algotiem juristiem (skat, pēc Zoļika bija tik daudz bez maksas palīdzēt griboši, pīrādziņu vietā būtu juriskonsultāciju piedāvājuši) pacilāt augšā tiesu lietas, kuras tante augstāk min u.tml.
lai gan the can of worms opens from the inside, tur būtu pašai iekšiņai jānāk un jāsāk ar neapmierinātību; žurnālisti no malas nav nekāda panaceja (tikai iespēja pašausmināties par dzeltenajiem virsrakstiem).
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 26th, 2013 - 10:15 am
(Link)
Mani visvairāk no visa redzētā satrieca ne tie drupu skati, bet tas, ka Odita Krenberga LTV svētdienas panorāmā info no Maximas pārdevējām lasīja no A4 lapiņām. Tās pārdevējas pat nepiekrita, ka filmē no mugurpuses vai atskaņo tikai balsis, kuras parasti pārveido. Cilvēki baidās par savām dzīvībām, tādas ir likmes. A Tu te par streikiem...
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:32 am
(Link)
un, tavuprāt, kad tas mainīsies? Tad, kad atnāks kāds inspekcijas vai žurnālistiskas betmens?
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 26th, 2013 - 10:36 am
(Link)
Nu varbūt tad, kad tādas kā Spriņģe nevis ņirdzīgi aprēks (tepat cibā tādu bija ne mazums), bet atbalstīs visādos iespējamos veidos.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 10:41 am
(Link)
arī, protams. Vienīgais man nav saprotama tā loģika, kur tā vietā, lai pats rīkotos, tiek gaidīts glābējs no malas.
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 26th, 2013 - 10:44 am
(Link)
Ā, un vēl. Tagad nevaru atcerēties, vai tā bija tieši Spriņģe vai kāda cita, kas savulaik SestDienā bija uzrakstījusi pētniecisku rakstu par dibinātājiem - kā, caur bankām legalizējot visai asiņaini iegūto pirmkapitālu, radās Maxima. Varbūt pirms 10 gadiem? Precīzi neatceros.
[User Picture]
From:[info]dominika
Date:November 26th, 2013 - 10:52 am
(Link)
Cilvēki daudzkur ir protestējuši arī tad, kad likmes ir dzīvība vs. normālāki apstākļi. Ziemeļīrija nāk prātā kā pirmais piemērs. Tā ka es tomēr sliecos domāt, ka tas ir vairāk iekšējās dispozīcijas nekā ārējo apstākļu jautājums (nenoliedzot, ka visiem minētajiem ārējiem apstākļiem kā bērni, bailes, ka citu darbu nedabūs utt. ir nozīme).
[User Picture]
From:[info]thel
Date:November 26th, 2013 - 10:59 am
(Link)
Jā, atminos to padebildo (argumentācija bija vienkārši briesmīga) Ījaba raksteli par pētījumu. Tad vēl nobrīnījos, nafig viņa murgiem nav normālas pretrakcijas?
[User Picture]
From:[info]porcupine
Date:November 26th, 2013 - 11:11 am
(Link)
Un satori.lv ir pieticis cinisma šorīt ielikt beibīfeisa kārtējo reflektāciju par aktuālo tēmu.
[User Picture]
From:[info]thel
Date:November 26th, 2013 - 11:18 am
(Link)
facepalm.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:November 26th, 2013 - 11:20 am
(Link)
jā, un tas ir jau otrs gaudulīgais rakstelis par šo tēmu tajā portāliņā, šajā gadījumā pat tvnet kļuvis par saturīgāku mediju
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:November 26th, 2013 - 10:31 am
(Link)
es arī nesaprotu.

nedomāju, ka VISI ir tik izmisīgā situācijā, kā tante apraksta+tāpat maximas algas komunālajiem nepietiek+latvina ir pilna hujovā darba, un maxima pavisam noteikti ir visu huju hujs, tāpēc viss cits būs labāk.

tur ir kaut kas cits. m. māsa gadiem strādāju pluspunktā par grašiem un nepatīkamos apstākļos [salīdzinājumam - citas kolēģes devās uz labākiem darba laukiem ik pa pusgadam] un spītīgi negāja prom, kamēr pluspunkts nebankrotēja. pēc tam viņa UZREIZ atrada gan vieglāku, gan labāk apmaksātu darbu tajā pašā sfērā.
tāpat m. māte, kura, kad mums ar viņu vēl bija attiecības, rauca degunu par mūsu piespēlētiem darba piedāvājumiem "budžu skolās" un izvēlējās urlārijus vien ar attiecīgo algu un darba apstākļiem.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:November 26th, 2013 - 11:01 am
(Link)
100 procentīgi piekrītu! Es vispār gaidīju paziņojumus par masveidīgu maximas darbinieku aiziešanu no darba jau nākamajā dienā pēc traģēdijas. Un varbūt tas jādara tagad, pēc iespējas ātrāk, kamēr sabiedrība vēl ir "uz viļņa" un noskaņojusies palīdzēt.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:November 26th, 2013 - 11:21 am
(Link)
piemēram, šis gadījums: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=686828481335905&set=a.289550511063706.76649.100000262799466&type=1 varbūt arī citi ietekmīgi onkuļi var saņemties un piem., piedāvāt maximas darbiniekiem darbus savos uzņēmumos vai kaut ko tādu
[User Picture]
From:[info]zvirbuleens
Date:November 26th, 2013 - 01:05 pm
(Link)
Kā maksimās tagad vispār, ir kaut vien pircējs, vai viss kā parasti? Man tuvumā nav nevienas. (Šodien gan varbūt ieiešu apskatīties.)
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 26th, 2013 - 03:22 pm
(Link)
šorīt iegāju nočekot bēdīgi slavenās brieža ielas maksimas "rekonstrukciju", kas šobrīd notiek vairākās tirdzniecības zālēs, cilvēki daži, kasieres ar sista suņa skatienu..
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 29th, 2013 - 09:10 pm
(Link)
Tas nav pienemami. Ka ari vienoties par lietam var ari bez arodbiedribas
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:November 29th, 2013 - 09:51 pm
(Link)
Var, protams, bet tie wildcat streiki var dažreiz izraisīt juridiskas problēmas - paprasi Liverpoola dockeriem. Laba arodbiedrība var atbalstīt pasākumu, lai dalibnieki varētu jūsties mazliet drošāk.
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:November 29th, 2013 - 10:04 pm
(Link)
Protams, protams, bet var nemties tiri formali, nevis ieklauties vai dibinat arodbiedribu, bet gan biedribu. Kulturas atbalstam, piemeram. Vai pusaudzu labdaribai. Vienu vardu sakot tas nav viegli, bet tas nav ari neiespejami.