Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-03-27 12:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry

"Too Long, Didn't Read": That quote comes from a WoW forum post referring to quests that are too lengthy in their descriptions. “It’s great to limit people on how much pure text that they can force on the player," Kaplan says. Blizzard's quest editor limits the amount of characters to 511.

On a related note is what Kaplan calls "Medium Envy," which describes when long-winded videogame writing appears to want to be like books or films. “We need to stop writing fucking books in our games because there are lots of better books out there," he finds. He's not against story in games, though. “We need to deliver our story that is uniquely videogame.”

te par dizaina problēmām pārspriež world of warcraft līddizaineris glavmonstro džefrijs kaplāns

starp citu, vot ir tikai divi geimi, kuros es ar prieku lasīju visādus garos tekstus (neskaitos kvestus, protams, kur to VAJAG darīt) - planescape: torment, kas ir forever un morrouvindos, kur ir tāds nereāli krutais orku šekspīrs.



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]dunduks
2009-03-27 13:34 (saite)
garie teksti der tikai single-player speeljukos un piedevaam taados, kur nav jaadzenas uz priekshu, uz priekshu, uz priekshu pa shauru tacinju, bet gan ir zinaama briiviiba.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-27 13:36 (saite)
man HoMM sērijās vienmēr lauž galvu lasīt par sarežģītajām elfu un nekromanseru attiecībām pēdējo trīs gadu tūkstošu periodā, i want to loot!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]markizs
2009-03-27 13:43 (saite)
planescape: torment tas bij kaut kas āsam. tā arī neizgāju, bet nu fīlingi bij paši labāki. moš vari ieteikt ko līdzīgu no (pus)modernām gāmēm?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-27 13:48 (saite)
there's nothing like this

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]watt
2009-03-27 13:55 (saite)
planescape starp citu pats atzinās, ka drusku bija greizi aizšāvis ar engine, ka priekš garo tekstu lasīšanas tā mazā kastīte bija daudz pa mazu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-27 13:59 (saite)
da nu normāli bija
daudz labāk, nekā tagad augstās izšķirtspējās lasīt memuārus instinktīvi spiest ctrl+ , gaidot, kad palielināsies fonts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]prtg
2009-03-27 20:05 (saite)
Bija pāris gļuki ar teksta daļu neparādīšanu, bet nu ņefig man bija charizmu līdz 14 uzdzīt. Toties lasi un taššščies..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brock
2009-03-27 13:52 (saite)
Tā spēle ir pārāk unikāla :) un tāpēc arī skaitās viena no RPG žanra klasikām. Tagad arī vairs neko tādu nesagaidīt, ja nu vienīgi kādu indie projektu, bet arī tur uz ko tādu man liekas neviens nebūtu gatavi parakstīties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]markizs
2009-03-27 13:45 (saite)
ja es spēlētu WoW vai kādu citu morporgu tad man patiktu, ja izlasot garu garu tekstu un iedziļinoties lingvistiskās niansēs, es varētu iegūt kādu advantagi pār brutāliem hack'n'slasheriem, kam pāris rindkopas ir par garu un vajag tik maukt.

(Atbildēt uz šo)


[info]brock
2009-03-27 13:48 (saite)
MMO ir bezjēgā bāzt garus tekstus. Tas pats WoW, esmu spēlējis un gājis kopā pārtijā dungeon'us, protams, mīlot Warcraft pasaulīti gribēju tur vienā dungeon (kas saucās library protams :)) palasīt grāmatiņas, kas tur mētājās, protams uz mani visi negribēja gaidīt, visiem tikai phat loot interesē :)
Piekrītu, palagi nav vajadzīgi spēlē un story ir jāpasniedz unikāli spēlēm. Es tieši tāpēc arī nespēju vairs paspēlēt vecos RPG, jo esmu pieradis, ka teksts ir ierunāti nevis man jālasa.

(Atbildēt uz šo)


[info]brock
2009-03-27 14:10 (saite)
ak nu jā, un atcerējos un laikam nebūs nepatiesi, bet laikam teksts: "Wall of text crits you for 10000 damage, You die." arī no WoW forumiem nāk. Tas laikam plus mīnus WoW community un spēles stilu parāda :) Principā kā kāds uzraksta forumā kaut ko vairāk par pārīti rindiņām, tā uzreiz vienmēr seko šādi teksti un tas pats "Too Long, Didn't Read"

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-27 14:13 (saite)
MMORPGi vispār kā žanrs ir koncentrēti uz komunikācijas lakonismu
no turienes arī visas abreviatūras BRB, AFK
savstarpējos čatos nerakstas vairāk par vienu teikumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?