Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-03-27 12:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry

"Too Long, Didn't Read": That quote comes from a WoW forum post referring to quests that are too lengthy in their descriptions. “It’s great to limit people on how much pure text that they can force on the player," Kaplan says. Blizzard's quest editor limits the amount of characters to 511.

On a related note is what Kaplan calls "Medium Envy," which describes when long-winded videogame writing appears to want to be like books or films. “We need to stop writing fucking books in our games because there are lots of better books out there," he finds. He's not against story in games, though. “We need to deliver our story that is uniquely videogame.”

te par dizaina problēmām pārspriež world of warcraft līddizaineris glavmonstro džefrijs kaplāns

starp citu, vot ir tikai divi geimi, kuros es ar prieku lasīju visādus garos tekstus (neskaitos kvestus, protams, kur to VAJAG darīt) - planescape: torment, kas ir forever un morrouvindos, kur ir tāds nereāli krutais orku šekspīrs.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]brock
2009-03-27 13:48 (saite)
MMO ir bezjēgā bāzt garus tekstus. Tas pats WoW, esmu spēlējis un gājis kopā pārtijā dungeon'us, protams, mīlot Warcraft pasaulīti gribēju tur vienā dungeon (kas saucās library protams :)) palasīt grāmatiņas, kas tur mētājās, protams uz mani visi negribēja gaidīt, visiem tikai phat loot interesē :)
Piekrītu, palagi nav vajadzīgi spēlē un story ir jāpasniedz unikāli spēlēm. Es tieši tāpēc arī nespēju vairs paspēlēt vecos RPG, jo esmu pieradis, ka teksts ir ierunāti nevis man jālasa.

(Atbildēt uz šo)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?