Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-03-27 12:45:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry

"Too Long, Didn't Read": That quote comes from a WoW forum post referring to quests that are too lengthy in their descriptions. “It’s great to limit people on how much pure text that they can force on the player," Kaplan says. Blizzard's quest editor limits the amount of characters to 511.

On a related note is what Kaplan calls "Medium Envy," which describes when long-winded videogame writing appears to want to be like books or films. “We need to stop writing fucking books in our games because there are lots of better books out there," he finds. He's not against story in games, though. “We need to deliver our story that is uniquely videogame.”

te par dizaina problēmām pārspriež world of warcraft līddizaineris glavmonstro džefrijs kaplāns

starp citu, vot ir tikai divi geimi, kuros es ar prieku lasīju visādus garos tekstus (neskaitos kvestus, protams, kur to VAJAG darīt) - planescape: torment, kas ir forever un morrouvindos, kur ir tāds nereāli krutais orku šekspīrs.



(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]brock
2009-03-27 14:10 (saite)
ak nu jā, un atcerējos un laikam nebūs nepatiesi, bet laikam teksts: "Wall of text crits you for 10000 damage, You die." arī no WoW forumiem nāk. Tas laikam plus mīnus WoW community un spēles stilu parāda :) Principā kā kāds uzraksta forumā kaut ko vairāk par pārīti rindiņām, tā uzreiz vienmēr seko šādi teksti un tas pats "Too Long, Didn't Read"

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-27 14:13 (saite)
MMORPGi vispār kā žanrs ir koncentrēti uz komunikācijas lakonismu
no turienes arī visas abreviatūras BRB, AFK
savstarpējos čatos nerakstas vairāk par vienu teikumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?