обои - Aleksandrija [entries|archive|friends|userinfo]
Scandalo Calmo

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| fffff pajautā komenti jauns labot secondhand vissvienā ]

Aleksandrija [6. Nov 2008|15:55]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Aleksandrija - man nez kādēļ šodien ienāca prātā, ka derētu turp aizbraukt. kāds/a nav bijis/usi?

un kā jūs, draugi, vispār mēdzat ceļot uz tādām zemēm, kas nav eiropā? (izņemot "aizeju uz tūrfirmas ofisu un nopērku puķovku uz šarmeļšeih, 4* viss iekļauts"). vienkārši brauzējat lidsabiedrības un tad kādos nez miestos meklējat uz dullo kur nakšņot? vai varbūt ir kādi derīgi portāli šādām vajadzībām, kur var dabūt labus insaideru ieteikumus (couch-swaperi dažādi nederēs. neesmu tāda tipa ļaužs).
Linksamēramies

Comments:
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:6. Novembris 2008 - 17:13
(Link)
Mūsu metode ir aptuveni tāda - o, paskat, kāda bilde tur tai blogā, tur gan derētu aizbraukt. Un tad sāk štukot kā uz to elli ratu nokļūt - tā bija gan ar Zanzibaru, gan ar Dominiku.

Viss notiek kaut kā lēni, nepareizi un paralēli - vienlaikus ar pētījumiem par to, vai attiecīgajā vietā maz ir kāda pajumte, kur gribētos gulēt, notiek visu iespējamo lidošanas iespēju pārbaudīšana. Kad to visu beidzot izdodas sabīdīt un saskaņot, tad arī ir (ja iesaistītas 4 lidmašīnas vienā virzienā, kā tas bija ar Dominiku, tas var paņemt drusku laika)
[User Picture]
From:[info]di_wine
Date:6. Novembris 2008 - 17:27
(Link)
Noder cilvēku ieteikumi, kas konkrētā miestā dzīvo :) Ļaužus var atrast Skypā, piemēram.
Par Aleksandriju dzirdēju, ka tur nekā neesot , tikai nosaukums.
[User Picture]
From:[info]virginia_rabbit
Date:6. Novembris 2008 - 17:39
(Link)
es braucu parasti ar čuju, naudu un nelielu info no kāda pazistama iezemieša pirmajai dienai. pēctam prasu vietējiem, vismaz viens labs cilvēks pa visu dienu parādās. ja nē, tad bad trip.
[User Picture]
From:[info]puuce
Date:6. Novembris 2008 - 18:02
(Link)
lonelyplanet.com torntree ieteikumi/atbildes uz jautājumiem
[User Picture]
From:[info]puuce
Date:6. Novembris 2008 - 18:04
(Link)
thorn tree, tas ir:)
From:[info]kinskis
Date:6. Novembris 2008 - 22:11
(Link)
šitas izskatās diezgan labs padoms. cilvēku viedokļi patīkami kontrastē ar šur tur citur lasāmiem viedokļiem par ceļošanu uz vietām, kas nav tūrfirmu katalogos.
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:6. Novembris 2008 - 19:39
(Link)
vajag, vajag, tur vienkārši nav, ko piebilst
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:6. Novembris 2008 - 20:03
(Link)
Vienkārši aizbrauks, un tad jau redzēs?
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:6. Novembris 2008 - 20:57
(Link)
kaut es nebūtu lasījis itālijas ārlietu ministrijas lapu 'viaggiare sicuri". nogalina vēlmi bāzties no eiropas laukā, sevišķi jau uz āfriku. ja nenogalinās hepatīti un malārija, talkā nāks bruņoti laupītāji vai nemiernieki. labāk neēst, bet pārtiku ņemt tūbiņās līdz. dzert arī nav vēlams.
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:6. Novembris 2008 - 21:08
(Link)
pret pirmajiem diviem palīdz mūsdienu medicīna (par mūsu indevi dzer pretmalārijas tabletes (velnos dārgas) gan visi sastaptie izturējušies ar neveselīgu neizpratni, jo vismaz Zanzibārā ziņas par malārijas klātbūtni bija pāspīlētas); pret diviem pēdējiem - droši vien kaut kāds domu spēks. Pavaicā [info]bez4pieci, kā viņam gāja konkrētā Āfrikas nostūrī, savukārt mums nekādas tādas pieredzes nebija (nu, taksometru pakaļdzišanos, kurā tas taksometrs, kurā sēžam mēs, bēg, bet otrs dzenas pakaļ un taranē, jau nevar ņemt īpaši nopietni - taksīšu šoferu savstarpējās razborkas). Uz Šrilanku braukt gan vēl arvien raustamies - tās kājnieku mīnas, kas esot "visur, kur nav iezīmetas takas" drusku rausta cisiņu.
[User Picture]
From:[info]anonymous
Date:6. Novembris 2008 - 21:11
(Link)
Nu un vēl - ja atceras, ko mums pirms došanās visi sastāstīja par Neapoli - vārdu sakot, gadās visādi.
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:6. Novembris 2008 - 22:02
(Link)
nu es varu turpināt. lūk, ko nupat ziņās dzirdēju - salīdzinoši netālu no tās vietas, kur lūkoju iezīmēt picēriju vietas ir dantes laukums ar visu pieminekli. vakarvakarā ap kādiem 9iem divi mopēdisti pa zemi līdz komai izvazājuši vienu studenti, kura nevēlējās laista vaļā savu somu, ko pirmie bija nolūkojuši. šādas ziņas neapoles sakarā ir teju vienīgās, kas no turienes vispār nāk. ļoti regulāri turklāt. nu un atsevišķas epizodes esmu redzējis pats, ar citām ir saskārušies daži mūsu draugi un paziņas, kuri no ceļojuma pa neapoles līča salām pie mums iegriežas vienā kārtā, bagāžas neapgrūtināti, jo pie pompejām īres auto iztīrīts pa tīro.
From:[info]formica
Date:6. Novembris 2008 - 21:34
(Link)
nu nez. Marokā dzerts tirgusbūdās no nevērīgi skalotām glāzēm i nekas :)
From:[info]kinskis
Date:6. Novembris 2008 - 22:04
(Link)
ēģiptē (tūristu zonā) pēc viesnīcas maltītēm mums bija visiem bija "atvieglota dzīve", turklāt pamanījos saēsties vienus diezgan gardus piparus, diezgan asus. nākamajā rītā šķita, ka nodedzināšu ķemertiņu.
From:[info]formica
Date:6. Novembris 2008 - 22:34
(Link)
:PPP grēks jau smieties ..

varbūt jāsāk jau tagad nostiprināt organismu, uzēdot no miskastēm? ;)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 13:34
(Link)
Kā liecina par mani prasmīgāku ceļotāju pieredze - vēderkaitēs vieglāk ir iedzīvoties tieši siltzemju viesnīcās un restorānos, jo tur gaļa un dārzeņi pilnīgi noteikti nebūs svaigi, bet sasaldēti-atkausēti. Uz tirgusplača antisanitāri nokauts un turpat sacepts jēriņš rada daudz mazāku risku.

Un malks viskija jebkurā gadījumā drzinfice visu.;)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 12:38
(Link)
zinaama taisniiba tur ir. taapeec afrikaa es nemu tikai uzticamas firmas un labus hotelus, kur ir malaarijas tiikli, uudens pudelees, brunota apsardze utt :) citaadi vienkaaris ir biistami. kaut gan drusku zuud vietejais koloriits.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 12:42
(Link)
pret hepatitiem unkotureveel ir potes, pret malariju - ja brauc uz bistamu rajoju, tabletes, bet tadam vietam ka zanzibara vai d-afrika - odu kremi un uzmanisanas, pret laupitajiem - vietejais gids, kas zin kur un ko. Nu vieniem pasiem baltajiem pa afriku nav labi vazaaties, nav taa zeme :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 13:36
(Link)
Nu...:) Par sievieti Kaukāzā man ir teikuši līdzīgas lietas, par laimi pietika saprāta neklausīt.:)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 13:42
(Link)
es esmu bijusi 4x kaukaazaa un 5x aafrikaa :) nu IR atskiriiba !!!
From:[info]formica
Date:6. Novembris 2008 - 21:30

Aleksandrija

(Link)
The Alexandria Quartet? :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:6. Novembris 2008 - 21:58
(Link)
Dienvidukraina un vēlāk Gruzija tika apguta tieši šāda veidā. Vispirms - lētākās transporta biļetes, pec tam - izkāpju svešajā pilsētā, sagaidu savu somiņu un sāku skatīties apkārt pēc naktsmājām.
Nekādas vainas.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 12:47
(Link)
āfrikā diez vai tas ir labs ieteikums, vismaz visam kas lejpus ēģiptes un tunisijas :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 13:25
(Link)
Runa taču ir par Aleksandriju, nevis kaut ko lejpus civilizācijas!:)
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 13:33
(Link)
jā, pa daļai par aleksandriju. bet nav izslēgta arī kāda no tālākām āfrikas valstīm. mani, piemēram, arī Gambija nez kādēļ neliek mierā :)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 13:57
(Link)
noperc lidmasinas bileti un konakte ar vietejiem, http://www.gambiatours.gm/
nekas nav labaks ka dzips ar vietejo gidu, karte roka un uz prieku.

Pirms tam tik izpeti, kadas navigas kaites tur klejo un pret ko japotejas obligati. Par gambiju: Malaria is endemic throughout the year in The Gambia. Dengue fever also occurs in the region. We encourage you to take prophylaxis against malaria and take measures to avoid insect bites, including using insect repellent at all times.

Water-borne, food-borne, parasitic and other infectious diseases (including HIV/AIDS, cholera, typhoid, yellow fever, hepatitis, leptospirosis, meningitis, tuberculosis and rabies) are prevalent with more serious outbreaks occurring from time to time. We encourage you to consider having vaccinations before travelling. We recommend you boil all drinking water or drink bottled water, avoid ice cubes and raw and undercooked food. Do not swim in fresh water to avoid exposure to certain water-borne diseases such as bilharzia (schistosomiasis). Seek medical advice if you have a fever or are suffering from diarrhoea.

[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 13:48
(Link)
Aleksandrijaa neemsu bijusi, biju kairaa un citur egiptee. mans ieteikums - vienam sai zemee necelot :)
[User Picture]
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 13:56
(Link)
oho! no kā tad jāuzmanās? es tieši kāreiz plānoju vienu ceļojumu bez tūroperatoru iesaistīšanas, gandzīz vienatnē (t.i. divatā). tev ir bijušas kādas nelāgas pieredzes?
pēdējā zvilnēšana klasiskajā kūrortu zonā manī nostiprināja pārliecību, ka visur citur ir interesantāk, nekā tur, kur viss sagatavots tūristiem. un nežēlīgi nokaitināja visi tie oriģinālie un vienīgie īstie papirusu muzeji, smaržu veikali un juvelierdarbnīcas, kuras neglābjami ir jebkura organizēta pārbrauciena galvenā, jo apjomīgākā, sastāvdaļa. tur, kur izskrējām vienatnē, bija pavisam cits fīlings. ļaudis arī pavisam draudzīgi un civilizēti, ar savām nacionālajām īpatnībām, protams.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:02
(Link)
bet pats panem vieteja turfirma dzipu ar vietejo gidu ! Mes ta izbraukajam visu keniju, visu sinajas pussalu utt - kolosali. A kaa tu pats celosi - ar iireetu masiinu ? - a tur uz cela postenis ar militaristiem, zobi vien spid, runaa araabiski, nelauj braukt taalaak. A ko nu ? Gids ar viniem paruna, kauko samaksa un jus braucat talak.

viena lieta ir pastaigat vienam pa sarmelseihu, cita lieta - apskatit tuksnesi, oaazes, ciematus, nu - to viens nevar. Vismaz mana pieredze :)

From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 14:12
(Link)
nē, vispār, papētot ēģiptes karti ienāca prātā pavalkāties apkārt ar vilcienu. sab.tr viņiem tur ir diezgan lēts. vai arī pa nīlu doties kādā kuģī, ko uz vietas var sarunāt. šarmelšeihas tūres mēs nepirkām viesnīcā no mūsu tūroperatora, bet gan pilsētā. visu to pašu dabūjām lētāk, kā minimums uz pusi.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:26
(Link)
Sarmalseiha man bija fantastiska pieredze - vieteeja turfirma panemt dzipu un gidu (i need a car with a guide:)) un izbraukt tuksnesi no viena gala lidz otram, dieviigi ! Ne no kaa tu neesi atkarigs, brauc ko gribi, dari ko gribi. beigas nemaz tik daargi nesanaak, sarekinot, cik daudz tu laika zaude tais grupaas.
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 14:42
(Link)
tas tiesa. es nupat uzgāju, ka ar vilcienu no aleksandrijas līdz aswanai pirmajā klasē ceļojums maksā 20 eur/pers.

līdz ar to briest plāns lidot līdz aleksandrijai, pēc tam braukt ar bāni līdz lejai un pamazām agriezties kairā no kurienes atpakaļ uz romu. jāpapēta tik dzelzceļa tīklojums, lai var tā interesantāk šur tur izkāpt un paštukot par pablandīšanos apkārtnē.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:56
(Link)
Lieliski ! Domāju, ka ļoti labi varētu sanākt vilciens + lokāla pablandīšanās.
Ko es neesmu redzējusi bet gribētu - runā, ka tur esot ļoti smukas oāzes sahāras tuksnesī, bet tur var piekļūt tikai ar vietējo gidu un vispār tāds mazliet ekskluzīvs pasākums esot, ne priekš vidējā tūrista
Sinajas pussala man patika labāk, bet iespējams, tāpēc, ka tur pielietoju vietējā gida+džipa pieeju, kamēr Kairā-Luksorā-Hurgadā mēģināju ar grupām vai uz savu roku, kas tomēr nav tik labi
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 14:04
(Link)
Kad es palasu Lato Lapsu, manī nostiprinās pārliecība, ka arī pa Āfriku iespējams ļoti labi ceļot vienatnē - īpaši jau vīrietim. Un "Dienā" esmu vairakkārt lasījusi vienatnīgo ceļotāju pieredzes.
Neklausi [info]snorkei, viņai šobrīd ir mietpilsoniskuma hormonu vētra!:)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:08
(Link)
ieviesot gidu ar dzipu, celosana ir kudii drosaaka un redzeet var kudii vairaak. Nu kaa es viena ar berrnu varejeu apskatiit savannu un tuksnesi un dzunglus, kur tuvakais publiskais transports ir aptuveni 500 km tuvuma un civilizacija ir mala budinjas un cilveku apgerbs ir gurnauts ? es tak runaju par tadu celosanu, ne ar autobusu un vilcienu
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 14:13
(Link)
Vietējās kontaktpersonas vajag, tas gan ir nenoliedzams fakts. Es tikai apšaubu, vai vajag klasiskos "resno, balto, bagāto tūristu" maršrutus.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:17
(Link)
bet vai tad es saku, ka vajag ? absoluti nevajag ! mees, piemeeram, kenija apskatijam cietumu, kur neviens resnais un baltais nava :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 14:34
(Link)
ā, nu tad cita lieta.:)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:37
(Link)
so sarunu rezultaataa sagribeejaas aafriku :)
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 14:47
(Link)
jā. man arī šī vēlme un apņēmība šogad īstenot kaut ko tādu neierastu aug augumā.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 15:01
(Link)
vo, esmu bijsui 5x, bijusši labāki un sliktāki ceļojumi, veiksmes atslēga:):
1) Rūpīga info savākšana, veselības risku novērtēšana un preventīvi pasākumi (dažās valstīs bez dzeltenā drudža potes nemaz neielaiž)
2) Vietējā firma ar džipu+gidu - nu ne visu laiku, un atkarībā no rakstura un ko grib redzēt. Nu bet es gribēju redzēt vietas, kur baltais nav spēris kāju - nu un tad tā ir praktiski vienīgā iespēja ! Vēl jau vienmēr viņam var palūgt pabraukt prom, kamēr tu tuksnesī meditē utml :)
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 14:45
(Link)
100%īgs veiksmes jautājums. lielākā daļa arī itālijas tūrismā iesaistīto mēģina ļaudīm atrādīt kaut kādu mistisku idiņu ekspektāciju miksli. bet citreiz gadās kāds, kas patiešām grib parādīt labāko, kas viņaprāt ir apmeklējams un iepazīstams.
From:[info]formica
Date:7. Novembris 2008 - 14:07
(Link)
brauciens uz Āfriku bez pilnīgi postā palaistas valsts apskatīšanas būtu tāds nepilnīgs! :)



http://diena.lv/lat/politics/sestdiena/krokodili-diki-pleseji-uz-ielas
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 14:01
(Link)
Jēziņ, kas ar Tevi notiek?!
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:05
(Link)
Pamegini panemt masinu egipte un izbraukat tuksnesi :) tur bus militarais postenis prieksa un nekas nesanaks :)
[User Picture]
From:[info]krii
Date:7. Novembris 2008 - 14:10
(Link)
Tāpēc jau vajadzīgi kontakti ar vietējiem.:)
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:15
(Link)
vajadzigs vietejais gids, mans personigi kudi patikamak vinu panemt oficali un no drosas firmas, cik nu vispar kas var but dross :) es pienemu, ka tikpat labi tas var but kads cits vietejais, bet nu - vai vinam bus laiks 4 dienas vazaaties pa tuksnesi, tas ir cits jautajums :)
From:[info]formica
Date:7. Novembris 2008 - 14:19

tas var but kads cits vietejais

(Link)
ne visās valstīs vietējiem civilistiem, kam nav gida papīru, ļauts kontaktēt ar ārzemniekiem gida statusā...
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:23

Re: tas var but kads cits vietejais

(Link)
ne visu vini zina angliski un ne visur vini redzeejusi karti, un tad vini tevi ieved kruumos un prasa 50 USD lai izvestu aaraa.
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 14:37

Re: tas var but kads cits vietejais

(Link)
tobiš tajā MAE mājaslapā uz šito es lasīju, ka piemēram tanzānijā nevajagot ņemt nezināmus pavadoņus, jo šad tad tas beidzas ar apgrauztu kaulu atrašanu kādā krūmājā; ka tūrists tiek aizvests uz klusāku vietu un sastrādāts sastāvdaļās. tehnika, nauda un apģērbs pa kreisi, gaļa pa labi.
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 14:47

Re: tas var but kads cits vietejais

(Link)
:) es pat domaaju, ka tas nav dziļi pārspīlēts :) bet tāpēc jau var atrast www firmiņas, atsauksmes par viņām izlasīt, pakomunicēt ar citiem ceļotājiem, kas jau izbaudījuši viņu pakalpojumus utt :) aizsūti sarakstu, ko gribi redzēt, kaut vai nekonkrēti, viņi atsūta marsšrutu un tad jūs komunicējat - laikam kenijā tas bija kādi 100 USD dienā, džips un gids tavā rīcībā
From:[info]kinskis
Date:7. Novembris 2008 - 14:57

Re: tas var but kads cits vietejais

(Link)
O! izklausās vareni. Būs jāpaskatās.
From:[info]formica
Date:6. Novembris 2008 - 22:39

kāds derīgs portāls

(Link)
www.virtualtourist.com


āmurikāņu tūristu impresijas pārāk nopietni gan nav vērts ņemt pie sirds :P
From:[info]formica
Date:7. Novembris 2008 - 11:04

Re: kāds derīgs portāls

(Link)
http://www.globetour.org/ : der papētīt birokrātiskās peripetijas tūristu mazāk piemeklētās valstīs
[User Picture]
From:[info]snorke
Date:7. Novembris 2008 - 12:35
(Link)
samekleeju kadu firmu, kas piedaavaa gidu un dzipu un ieteikumus, nu vispar samekleju cilvekus, kam taa ir profesija :)
taadas zemes kaa kenija un tanzaanija uz savu roku sieviskim ar beernu apguut ir vairaak kaa biistami :) un mees tik smuki izbraukaajaam visu serengeti - tur tak autobusa nav !