Piemēram: http://klab.lv/~watt , http://klab.lv/users/watt , http://klab.lv/community/pajautaa , http://klab.lv/~pajautaa

From:[info]lapsa
Date:20. Jūlijs 2005 - 11:07
(Link)
bļe - baigi "operatīvi"!
[User Picture]
From:[info]watt
Date:20. Jūlijs 2005 - 11:12
(Link)
īstenībā taču es nemaz latvijā neesmu, komandējumā.
From:[info]mmk
Date:20. Jūlijs 2005 - 11:19
(Link)
starpcitu maziņš gļuks uz FF - kad postē komentāru, tad pogu "liec ti iekšā" ir jāspiež 2 reizes. ar pirmo reizi viņš nofokusējas un ar otro tikai ieliekas.
From:[info]divi_g
Date:20. Jūlijs 2005 - 11:22
(Link)
Tas būs individuāls gļuks, man ar FF tas nenovērojas.

Toties delete comment gan ir perverss..
[User Picture]
From:[info]watt
Date:20. Jūlijs 2005 - 11:24
(Link)
njā, [info]x_f jau arī sūdzējās.
paskatīšos vai var uztaisīt ka tas links nevis pazūd, bet pārvēršas par tekstu: comment eliminated