Velosipēda ātrumu sistēmas

« previous entry | next entry »
Okt. 3., 2012 | 03:01 pm
posted by: lmyth in pajautaa

Sveiki! Esmu beidzot nolēmis iegādāties jaunu velo pilsētas vajadzībām, taču nevaru izvēlēties starp identiska modeļa rumbas un ārējo zobratu ātrumu pārslēgšanas variantiem, vai ir kāda praktiska atšķirība, kas ietekmētu pašu braukšanu ne kopšanu utt.?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {13}

h2o roze

from: [info]udensroze
date: Okt. 3., 2012 - 03:29 pm
#

kapec neinteresee kopshana? droshak, imho, ar arejo - bus vieglak salabot, kad un ja vajadzes, cik nu es no ta saprotu - man ir 1 tads un 1 tads - tas ar to rumbu nav pashai, vismaz man, salabojams

Atbildēt


from: [info]digna
date: Okt. 3., 2012 - 03:31 pm
#

Sen atpakaļ man bija velosipēds ar ārējiem zobratiem un ko tur, bet tagad ir rumbā un tā, kā ir tagad, šķiet daudz ērtāk.

Atbildēt


from: [info]redrum
date: Okt. 3., 2012 - 03:37 pm
#

Traki jautri noteikti būs pašam mainīt kameru/riepu aizmugurējam ritenim, ja ir iekšējā rumba :D Nesaprotu kāda jēga no iekšējās.

Atbildēt | Diskusija


brr

from: [info]brr
date: Okt. 3., 2012 - 03:52 pm
#

ēm, a kur ir problēma nomainīt kameru? Man tas, lai gan ar tehniskām lietām esmu uz jūs, nav prasījis vairāk laika, kā "ierastajam" variantam.

Atbildēt | Iepriekšējais


deestructa

from: [info]neoplasm
date: Okt. 3., 2012 - 03:47 pm
#

es balsoju par rumbinieku. ar tiem man nekad vēl problēmu nav bijis, kamēr zobratnieks jau ir vairākas reizes diezgan nesmuki iznesies.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]redrum
date: Okt. 3., 2012 - 04:00 pm
#

Tur kaut kaadu trosi vajadzeeja atvienot vai ko, cik saprotu tas prasa vairaak laika nekaa parastais variants.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


brr

from: [info]brr
date: Okt. 3., 2012 - 04:32 pm
#

mhm, bet lielākoties tas ir izdarāms ar vienas rokas kustību pāris sekunžu laikā

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]po
date: Okt. 3., 2012 - 11:11 pm
#

Neesmu ilgstoši lietojis velo ar pārnesumiem rumbā, taču domāju, ka daudz mazāk par tiem saviem 8 zobiem pakaļā negribētu (x3 priekšā), jo pierod mīties vienā ērtā, labā ritmā, daudz vieglāk sadalīt spēku vienmērīgi un kustēties forši plūstoši. Turklāt ārējie zobrati, domājams, ir daudz vieglāk maināmi/remontējami, kamēr ar tām rumbām tā tāda specifiska tehnoloģija, kurai biš vairāk medžik un laikam visa rumba jāmaina, ja kkas noklājas.

tl;df es ņemtu ar ārējiem

Atbildēt


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Okt. 4., 2012 - 08:58 am
#

Rumbā. viennozīmīgi. Es vēl ietu tālāk un teiktu, ka ofc vajag kājbremzi. :) var braukt ar kapijkrūzi rokā un nav jāsatraucas par ātruma kontroli.


ārējiem zobratiem ik pa laikam ir jāregulē ātrumi, biežāk jāmaina ķēde. ātrumiem rumbā tur izņemt un ielikt to ķēdīti ir tikpat sarežģīti, cik piesprādzēties/atsprādzēties automašīnā - klikt un vietā.

Atbildēt


from: [info]eermaniitis
date: Okt. 4., 2012 - 10:58 am
#

par pilsētas braukšanu - der nopietni padomāt vai tev patiešām - cieši cieši ir nepieciešami ātrumi VISPĀR?????

jo man braucot 10 km pa rīgu vajag pārslēgt ātrumus tikai tad, kad gribu vanšu tiltā uzbraukt no ķīpsalas - vai tamdēļ vērts iesprausties kaut kādos čakaros? to ir vērts apsvērt - jo ātrumi ir lieks svars un čakars

man domāt svarīgākais būs vieglums, jo tas ritenis ir jāstaipa pilsētā augšā lejā un tā ;)

ja par integrētajām rumbām, tad manuprāt fifīgākā lietiņa ir nevis integrētie ātrumi, bet dinamomašiņa - spuldzītei vislaik elektrība no rumbas ;)

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Okt. 4., 2012 - 05:52 pm
#

ja ir izdomāts kas jauns, attiecībā uz dinamo, tad varbūt.
taču padomjlaika dinamo bija normālā slodze nepieciešama.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Okt. 4., 2012 - 06:50 pm
#

par to arī runāju - tagad ir iebūvēti iekšā rumbās - pat nejūt ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Okt. 4., 2012 - 07:12 pm
#

ū, nezināju

Atbildēt | Iepriekšējais