Velosipēda ātrumu sistēmas
« previous entry | next entry »
Okt. 3., 2012 | 03:01 pm
posted by: lmyth in pajautaa
Sveiki! Esmu beidzot nolēmis iegādāties jaunu velo pilsētas vajadzībām, taču nevaru izvēlēties starp identiska modeļa rumbas un ārējo zobratu ātrumu pārslēgšanas variantiem, vai ir kāda praktiska atšķirība, kas ietekmētu pašu braukšanu ne kopšanu utt.?
from: udensroze
date: Okt. 3., 2012 - 03:29 pm
#
Atbildēt
from: digna
date: Okt. 3., 2012 - 03:31 pm
#
Atbildēt
from: redrum
date: Okt. 3., 2012 - 03:37 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: brr
date: Okt. 3., 2012 - 03:52 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: neoplasm
date: Okt. 3., 2012 - 03:47 pm
#
Atbildēt | Diskusija
from: redrum
date: Okt. 3., 2012 - 04:00 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: brr
date: Okt. 3., 2012 - 04:32 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais
from: po
date: Okt. 3., 2012 - 11:11 pm
#
tl;df es ņemtu ar ārējiem
Atbildēt
from: zetinja
date: Okt. 4., 2012 - 08:58 am
#
ārējiem zobratiem ik pa laikam ir jāregulē ātrumi, biežāk jāmaina ķēde. ātrumiem rumbā tur izņemt un ielikt to ķēdīti ir tikpat sarežģīti, cik piesprādzēties/atsprādzēties automašīnā - klikt un vietā.
Atbildēt
from: eermaniitis
date: Okt. 4., 2012 - 10:58 am
#
jo man braucot 10 km pa rīgu vajag pārslēgt ātrumus tikai tad, kad gribu vanšu tiltā uzbraukt no ķīpsalas - vai tamdēļ vērts iesprausties kaut kādos čakaros? to ir vērts apsvērt - jo ātrumi ir lieks svars un čakars
man domāt svarīgākais būs vieglums, jo tas ritenis ir jāstaipa pilsētā augšā lejā un tā ;)
ja par integrētajām rumbām, tad manuprāt fifīgākā lietiņa ir nevis integrētie ātrumi, bet dinamomašiņa - spuldzītei vislaik elektrība no rumbas ;)
Atbildēt | Diskusija
from: zivs
date: Okt. 4., 2012 - 05:52 pm
#
taču padomjlaika dinamo bija normālā slodze nepieciešama.
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: eermaniitis
date: Okt. 4., 2012 - 06:50 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija
from: zivs
date: Okt. 4., 2012 - 07:12 pm
#
Atbildēt | Iepriekšējais