Velosipēda ātrumu sistēmas

« previous entry | next entry »
Okt. 3., 2012 | 03:01 pm
posted by: lmyth in pajautaa

Sveiki! Esmu beidzot nolēmis iegādāties jaunu velo pilsētas vajadzībām, taču nevaru izvēlēties starp identiska modeļa rumbas un ārējo zobratu ātrumu pārslēgšanas variantiem, vai ir kāda praktiska atšķirība, kas ietekmētu pašu braukšanu ne kopšanu utt.?

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {13}

from: [info]eermaniitis
date: Okt. 4., 2012 - 10:58 am
#

par pilsētas braukšanu - der nopietni padomāt vai tev patiešām - cieši cieši ir nepieciešami ātrumi VISPĀR?????

jo man braucot 10 km pa rīgu vajag pārslēgt ātrumus tikai tad, kad gribu vanšu tiltā uzbraukt no ķīpsalas - vai tamdēļ vērts iesprausties kaut kādos čakaros? to ir vērts apsvērt - jo ātrumi ir lieks svars un čakars

man domāt svarīgākais būs vieglums, jo tas ritenis ir jāstaipa pilsētā augšā lejā un tā ;)

ja par integrētajām rumbām, tad manuprāt fifīgākā lietiņa ir nevis integrētie ātrumi, bet dinamomašiņa - spuldzītei vislaik elektrība no rumbas ;)

Atbildēt | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Okt. 4., 2012 - 05:52 pm
#

ja ir izdomāts kas jauns, attiecībā uz dinamo, tad varbūt.
taču padomjlaika dinamo bija normālā slodze nepieciešama.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]eermaniitis
date: Okt. 4., 2012 - 06:50 pm
#

par to arī runāju - tagad ir iebūvēti iekšā rumbās - pat nejūt ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


zivs

from: [info]zivs
date: Okt. 4., 2012 - 07:12 pm
#

ū, nezināju

Atbildēt | Iepriekšējais