Par tasku
Esmu pamanījis, ka bieži vien mūsu datoru guru savos žurcīšos saraksta savas pārdomas par sazin tur kādām programmēšanas fīčām, no kurām vidējais statistiskais cilviņš nerubī absolūti neko. Un tad es sapratu, jautājumu, pārdomas, uzdevuma problēmu uzliec uz papīra un tad uzskatāmākā versijā var meklēt labākos solutions. Šī doma man radās pēc šā texta nez no kā uzrakstīšanas.
Ja taisa monitoringu pēc advertisera neizdalot produktu grupas iegūst n brandus un subbrandus, no kuriem survejā ir noderīgas tikai 2 vai 3 produktu grupas, tad labāk monitoringu sākt pēc produktu grupām nevis pēc advertaisera. Jo ir te mums pilns tirgus ar tādām maksimām un rimī, kuri konsolidē mazo reklāmdevēju budžetus zem sava zīmola, paralēli reklamējot arī mazos reklāmdevējus, bet kā reklāmdevējs uzrādās lielais koncerns, kas ar budžeta apjomiem spiež mediju palielināt atlaides, kā rezultātā tiek pists mediju tirgus. Kā rezultātā medijs kļūst par reklāmdevēja ķīlnieku. Vot.
Mārketings, jibio maķ.