gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2021-07-15 00:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
fraktālais orvelisms


(Ierakstīt jaunu komentāru)

fraktālais kopīpeistisms
[info]bauda
2021-07-15 06:03 (saite)
That’s because Orwell wasn’t the actual person to say this although it certainly sounds like something he would say. The original quote is cited in this article by the author. https://www.americanthinker.com/blog/2016/11/george_orwell_is_stealing_my_work.html

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 06:29 (saite)
Tad tā arī vajag pateikt. Var pat ielikt saiti, kur tas ir izskaidrots, kā tu izdarīji. Bet laikam jau facebook cenzori nav tik gudri, un tā vietā tikai rada vēl lielāku iemeslu konspirācijas teorijām :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]bauda
2021-07-15 06:35 (saite)
Bitch please, atrast konkrēto bildi/publikāciju/faktčeku fb man prasīja mazāk par minūti. Tur arī TĀ IR PATEIKTS.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 06:39 (saite)
Konkrētajā bildē ir pateikts – nepatiesa informācija, ko ikviens sapratīs tieši par citāta tekstu nevis par autorību.

Un autorība jau vispār nav būtiska. Nav taču tā, ka Orvels ir kaut kāds dievs, kuram par visu ir jātic, kā to laikam dara facebook cenzori. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]bauda
2021-07-15 06:48 (saite)
Konkrētājā bildē ir arī diezgan viegli saskatāms un uzklikšķināms "See why", bet līdz tam tādiem galvā vajātiem, gnidrīšiem, kaut vai konkrētā posta/reposta autoram, kas it kā rada respektablas figūras iespaidu, bet te pamanījis iespēju skriet un taisīt feiku epatāžu tviterī, pirkstiņi vai (goda)prātiņš par īsu, da labi, pirkstiņi gan jau nav, ja prot skrīnšotu uzztaisīt, tā ir apzināta, zemiska manipulācija ar patiesību

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 06:54 (saite)
Konkrētajā bildē ir redzams stulbs Facebook vispārinājums, ka informācija ir nepatiesa, nevis to, ka autors ir nepareizi norādīts. Un ir ļoti labi, ka kāds parāda šo facebook stulbumu, jo tas ir stulbums.

Jo ironiski, ka tu šo skrīnšotu sauc par “zemisku manipulāciju ar patiesību”, lai gan visdrīzāk tā bija neuzmanību, bet neatzīsti to, ka facebook rīkojas stulbi, liekot šādas vispārīgas norādes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]bauda
2021-07-15 07:35 (saite)
Facebook, manuprāt, rīkojas pietiekami korekti. Galds ir uzklāts, nāc un ēd. Piekrītu, ka mēs katrs vispirms automātiski kontroversiālā informācijā nolasām to, ko gribam, jeb to, kas šķietami apstiprina mūsu līdzšinējos priekšstatus (t.s. confirmation bias). Padomājot otrreiz, arī man sāk šķist, ka tev taisnība un, visticamāk, tā nav "apzināta, zemiska manipulācija ar patiesību", bet vienkārši posta autora tupums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 07:42 (saite)
Ko nozīmē “pietiekami korekti”? Un ko vispār nozīmē “galds ir uzklāts, nāc un ēd”? Varbūt beidz runāt mīklās un esi tiešāks.

Facebook rīkojas stulbi, jo ir redzams, ka viņu norāde nedarbojas, kā iecerēts. Un tā vietā, lai to apzinātos un izmainītu šo pieeju, tu tikai aizstāvi viņu slikto praksi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]bauda
2021-07-15 07:50 (saite)
Man visā visumā patīk Facebook un tas, ka ir kāds, kas čeko faktus. Šis ir labs piemērs tam, kāpēc, jo atmasko lētu sensacionālistu virspusējību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 07:56 (saite)
Vai alternatīvi – tev patīk, ka Facebook rīkojas stulbi, karinot neprecīzas norādes par saturu, tikai tad, ja ir neprecīzi norādīts autors.

Kā tad īsti ir?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]bauda
2021-07-15 08:01 (saite)
Kāda man daļa gar tavu alternatīvo realitāti? Nepatīk Fb, nelieto

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 08:12 (saite)
Vispār neredzu, kāds šim sakars ar FB lietošanu vai nē.

Bet pieņemu, ka tava strupā atbilde nozīmēja – Jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]gnidrologs
2021-07-15 18:30 (saite)
"Šis ir labs piemērs tam, kāpēc, jo atmasko lētu sensacionālistu virspusējību."

Interesanti gan kādā veidā. Šī ieraksta fokālais points ir pati doma, nevis tā autorība. Tas tik pat labi varēja būt anon citāts un būtība nemainītos.
Interesanta ir arī motivācija, kas bīda big tech platformas algot tūkstošiem cilvēku, kas pārbauda tik nenozīmīgas lietas, neraugoties uz to, ka tās nav atbildīgas par šādu saturu. Protams, ja fakčekings notiktu objektīvi attiecībā uz jebkādu saturu, tad varētu teikt, ka ir konsekvence un lai jau, bet tā kā tas vienmēr ir vienos vārtos, tad šis piemērs vairāk izskatās kā apzināta knauzerība pret idejām, kas valdošajai kliķei šķiet bīstamas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]swimpis
2021-07-15 19:25 (saite)
atmasko ko? pēdējos dabīgos cilvēkus vakcīnu aparteīdā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]fedrs
2021-07-15 09:43 (saite)
Atvainojiet, bet meklēt citātu u.c. teorētisko pamatojumu katram ar... hmmmm... realitātes uztveres īpatnībām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]extranjero
2021-07-15 09:46 (saite)
What?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Re: fraktālais kopīpeistisms
[info]gnidrologs
2021-07-15 07:44 (saite)
Ok, paldies par skaidrojumu. Ja vien feisbuks un citi sociālie mediji vienmēr būtu tik skrupulozi un neļautu tajā atrasties tonnām bs, kas netiek pieskatīts, jo tā autori ir ideoloģiski draudzīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]swimpis
2021-07-15 19:06 (saite)
Tā pote laikam pazemina IQ par 90%, un aizgāja tie, kam jau tā nav saprāta un garīgi atpalikušie, latentie stokholmas sindroma jutēji ar.
This is right in your face, runāju ar vienu lobzi (drošvien jau pašiemidzinājies) par cenzūru, google, youtubu. Pēc sejas izteiksmes sākumā liekas, ka esmu saprasts. Ņihuja. Šis:"Kāda cenzūra?" ko vajadzēja atbildēt? -Ķīnas google AI new world order kovid aparteīda cenzūra, a kādu tu domāji?

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?