Depresīva troļļa piezīmes - Nogalini velorastu. [entries|archive|friends|userinfo]
zazis

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Nogalini velorastu. [Mar. 11th, 2023|08:49 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Skatos, ka autoskolā sākuši mācīt to, ka velosipēdisti vispār uz ielas nedrīkst atrasties, ja traucē kādam tos apbraukt vai apdzīt. Nevis to, ka velosipēdisti būtu stipri jāciena un jāapbrauc ar vismaz 1.5m intervālu, kad rodas šāda iespēja. Ja iespēja nerodas, tad glīti jābrauc aiz viņa, līdz šī iespēja rodas.
Audzina potenciālus slepkavniekus, nais. Kāpēc civilizētas valstīs cilvēki domā līdz un nevēlas nevienu nogalināt, nav īsti skaidrs. Kāpēc viņi ir spējīgi samazināt braukšanas ātrumu, ja veidojas bīstama situācija, kā norādītts CNS? Jo mīlestība nevis naids pret līdzcilvēkiem?

Ar milzu nepacietību gaidu, ka apdzīvotās vietās atļautais ātrums būs 30km/h.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 09:05 am
(Link)
ja gribi būt ielu karalis brauc ar ātro palīdzību (un nē es nedomāju kā pacients, bet kā šoferis :) )
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 09:42 am
(Link)
kad sāksi ievērot CSN 25.3 punktu? vai tev autoskolā nepaskaidroja?
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 09:46 am
(Link)
kad visi idioti būs nobraukti.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 09:47 am
(Link)
nesanāks, par idiotu nobraukšanu liek cietumā.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 10:14 am
(Link)
tas nav jādara vienam cilvēkam un pat ne man personiski
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 10:16 am
(Link)
uzskatu, ka cilvēkiem ar tavu attieksmi nekādā gadījumā nevajadzētu ļaut vadīt auto.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 10:23 am
(Link)
tev nevaidzētu braukt ar velosipēdu, visiem būtu drošāk
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 10:26 am
(Link)
kā jau tev norādīja, tu šobrīd aktīvi nodarbojies ar upuru vainošanu. nevajadzēja tik īsus svārciņus vilkt, nevajadzēja iet uz tusiņu, kur vīrieši, tā visiem būtu drošāk.

cilvēkiem vispār nevajadzētu uz ielas iet, tā visiem būtu drošāk. ļoti ceru, ka man nekad negadīsies atrasties tuvumā vietai, kur tu vadi transporta līdzekli.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 10:31 am
(Link)
protams, jo Upurim taču ir vienalga par tiem, 50-60 cilvēkiem sabiedriksjā transportā, pilnīgi pofig par citu gabarītiem un to spēju manevrēt, jo lūk brauc viņš viss minī un zeltā, ceļu dievs Upuris - Zazis !
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 10:46 am
(Link)
tobiš man ieraugot, ka sabiedriskais mani apdzen, būtu jāmetas uz trotuāra vai kā tu to iztēlojies?

tiešām tev šitādas šausmas māca autoskolā. drīkst zināt, kura tā ir?
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 10:56 am
(Link)
jā, es taču lieku tiesības uz sabiedriskā transporta vadīšanu, kā mēs jau noskaidrojām, kad tu uzdevi jautājumu, kad sākšu ievērot kādu tur punktu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:18 am
(Link)
es nezinu, ko tu tur liec, bet zinu, ka viszinīgi stāsti man šeit totālas muļķības. lai veicas, ceru, ka tu nevienu nesakropļosi un nenogalināsi, lai arī cik vienalga tev būtu par mazākaizsargātajiem satiksmes dalībniekiem. ļoti ceru, ka apzinīgi ievērosi transportlīdzekļa vadītāja pienākumus arī pirms būs izslepkavota lielāka daļa citu satiksmes dalībnieku.
bet kā jau norādīji, cerība muļķiem un idiotiem. ajau
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 11:24 am
(Link)
paskaties pats uz sevi, ko te atļaujies
bazaram līdzi neseko, liek citu mutēs lietas, ko neviens nav teicis, kas ir tikai tavā galvā.
tā tik turpini
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:26 am
(Link)
kur? vai brīdī, kad tu man norādi, lai nerādos uz ielas ar velo, tā visiem būs drošāk? saņemies.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 11:30 am
(Link)
bet tā tiešām būs visiem drošāk !
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:31 am
(Link)
visiem noteikti būs drošāk, ja tu neiesi ārā no mājas. kas tas par sviestu, ko tu nes?
rekur sākas tavs farss http://klab.lv/users/usne/1296629.html?thread=2884085
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 11:34 am
(Link)
taisnība, mans fars sākās, kad nolēmu, ka esi tā vērts, lai ar tevi iesaistītos diskusijā.
tagad zināšu, ka esi ignorējams tā pat kā mapats.
From:(Anonymous)
Date:March 11th, 2023 - 12:23 pm
(Link)
šitādi zaži sabojā priekšstatu arī par normālajiem riteņbraucējiem.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 12:57 pm
(Link)
normālie riteņbraucēji ir tie, kas uz ielas nelien. :D vai, ja lien, tad brauc pa ietvi. ā nē, stumjās pa ietvi.
vēl normālāki ir tādi, ka tu, kam velo tipa ir, bet braukt ar to nebrauc, jo ir taču taksīši.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:28 am
(Link)
vai varbūt tas bija brīdī, kad tu teici, ka sāksi ievērot 25.3, kad visi, kas tev traucē tiks nobraukti?
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 11:30 am
(Link)
tas bija brīdis kad apgalvo, ka neievēroju lietas, kuras es ievēroju.
nez no kurenes samudrijis.
ko tad, man sākt tev skairot cik esi sapisies vai pāriet uz farsu tavā līmenī. es izvēlos farsu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:33 am
(Link)
kas tad ir šis? http://klab.lv/users/zazis/402486.html?thread=3626806#t3626806

lai veicas, nevēlos ar tevi turpināt diskutēt.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 11:53 am
(Link)
Saulīt, tu iznesies, parādot savu CSN nezināšanu, pirms "pāriet uz farsu zaža līmenī". Es tiešām ceru, ka, ja tu brauc, tad piebremzē aiz velosipēdista un izdevīgā brīdī apdzen, nevis mēģini noturēt viņu no ceļa, jo traucē "tavām spējām manevrēt vai gabarītiem", LOL. Tāpat es ceru, ka krustojumā ar zīmi galvenais ceļš, tu brauc, nevis strauji bremzē, lai palaistu autobusu.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 12:10 pm
(Link)
tu atšķir sabiedrisko transportu no parastā ?
tekstam sekot līdzi proti pati ar savu galvu ?
vai esi saplūdusi ar zazi vienā ķīselī ?
LOL
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 12:49 pm
(Link)
Nav tāda noteikuma, ka sabiedriskajam transportam apdzīvotās vietās ir priekšroka attiecībā pret velo. To tu apgalvo un no tās vietas sākās jūsu kašķis.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 12:54 pm
(Link)
neapgalvoju, tikai uzdevu jautājumu
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 12:55 pm
(Link)
tu nesaproti, tas ir savādāk. man neko nevar paskaidrot, tāpēc tas ir farss :D
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 01:02 pm
(Link)
taču attiecībā uz labiem malējiem stāvokļiem un pieturām ir
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 02:00 pm
(Link)
Kādiem labajiem malējiem stāvokļiem? Ja par to, kuram priekšroka, vienlaicīgi pārkārtojories, tad nevaru iedomāties, kā tas varētu attiekties uz velo, kurš nekur nepārkartojas, bet čunčina pa savu pusjosliņu taisni.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 03:01 pm
(Link)
1) dažkārt nenāk par sliktu atcerēties, ka vari trāpīties aklajā zonā
2)ja ir īsta velojosla ar nepārtraukto balto līniju viss kārtībā, bet braucot pa Barona ielu ir jāatceras, ka tur nav īsta vello josla un visi ir vienādi, tikai auto daudz biežāk jāčeko vello, bet malējais stāvoklis jāieņem tieši no vietas, kuru vello uzsakta par savu.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 06:04 pm
(Link)
Tas tieši ierakstās noteikumā, ka, nogriežoties pa labi, jāpalaiž velosipēdi, kas turpina ceļu taisni. Palaid riteni un tad ieņem savu malējo stāvokli. Jaunām mašīnām aklā zona nemaz nav tik liela, lai nepamanītu velosipēdu, kurš galu galā nepārvietojas ar gluži gaismas ātrumu un kuru tu, visticamāk, tikko esi pamanījuso un apdzinusi un tagad brutāli nogriez viņam ceļu ar savu malējo stāvokli.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 06:09 pm
(Link)
bet mēs runājam primāri par sabiedrisko transportu.
interesanti, ka par fūrēm neviens nesūdzas :)

[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 07:13 pm
(Link)
Sabiedriskajam, pārkārtojoties pa labi, nav priekšroka, fūrei arī nav.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 10:53 am
(Link)
Kamēr zazis godīgi brauc gar labo brauktuves malu, sabiedriskajam transportam viņš ir saudzīgi jāpadzen, pofig cik ir pasažieru un vai zazis ir zeltā vai rozā miņukos.tāpēc jau autobusu šoferiem ir speciālas tiesības, ka viņiem jāmāk manevrēt liels transportlīdzeklis, nesagāžot čupā pažierus.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 10:55 am
(Link)
paldies. citādi man jau sāka likties, ka lēnām jūku prātā, jo usne nav vienīgais cibiņš, kurš pauž uzskatus, ka ar velo uz ielas nav ko darīt. vienu pat vakar nācās nobanot, jo apnika bulijings.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 10:14 am
(Link)
Es ceru, ka tev nav nav ne tiesību, ne auto, Nopietni.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 10:15 am
(Link)
cerības ir muļķu mierinājums, nopietni ;)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 10:16 am
(Link)
diemžēl viņi tūlīt būs vai svaigi ir. un viņa uzskata, ka zin un prot daudz labāk kā tie, kas ieguvuši apliecību pagājušajā gadu tūkstotī, jo iemesli.
http://klab.lv/users/usne/1296629.html?nc=36
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 10:39 am
(Link)
Man pašai tiesības ir kādus padsmit gadus, bet es nevarētu teikt, ka tie noteikumi būtu TIK ļoti mainījušies kopš tā laika, turklāt visas izmaiņas parasti tiek diezgan plaši izziņotas, jo lai nu kura, bet CSDD ir tā valsts iestāde, kas prot PR.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 10:48 am
(Link)
fakts, ka īpaši jādara viss iespējamais, lai neapdraudētu mazāk aizsargātos satiksmes dalībniekus, nav mainījies. kā arī nav mainījies uzskats, ka tikai nabagi, kuri nevar atļauties auto, brauc ar velo. kaut kāda postpadomju domāšana. meh.
[User Picture]
From:[info]klusais_okeans
Date:March 11th, 2023 - 10:59 am
(Link)
Esmu team velosipēdisti, bet pat šo līdz galam nepiekrītu - liku tiesības divos piegājienos ar dažu gadu starpību, otrajā reizē par velosipēdistu drošību runāja daudz vairāk un tam bija veltīti daudz vairāk metodiskie materiāli, uzdevumi, jautājumi eksāmenā. Neapgalvoju, ka pietiekami,bet izmaiņas šajā ziņā bija jūtamas.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:11 am
(Link)
es par to, ka CSN nav mainījušies. par to, ka kāda autoskola ir sākusi vairāk pievērst uzmanību attiecīgajai problēmai, varu tikai priecāties. bet acīmredzot ir autoskolas vai instruktori, kuri joprojām uzskata, ka velo nedrīkst atrasties satiksmē.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 11:12 am
(Link)
Tas gan lieliski, varbūt usnei vienkārši kaut kāda urlu autoskola pagadījusies.
Es pati braucu gan ar auto, gan velo,arī pa brauktuvi, pa maģistrālo ielu, manā mazpilsētā mani godīgi apbrauc, nevaru pārāk sūdzēties. Bet ir gadījies arī lamāties uz gājēju pārejas ar šoferi, kurš mēģināja man stāstīt, ka man tas velo ir jāstumj. Domāju, katrs izvēlas, braukt pēc noteikumiem vai braukt kā paštaisns lohs. Tiesību likšanas gads un braukšanas stāžs ar to korelē daļēji.
Tas, kur velosipēdistu bieži grēko, ir brauksšana bez lampiņām pa brauktuvi, pat ja ir ielu apgaismojums. Tur gan var teikt, ka uzprasās uz nobraukšanu:(
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:15 am
(Link)
par gaismām varu tikai piekrist, nelietot lampiņas tumsā vai vismaz augstas redzamības apģērbu ir noziedzīgi pret pārējiem satiksmes dalībniekiem.

diemžēl Rīgā regulāri sastopos ar autovadītājiem, kuri neievēro intervālu. pa retam gadās arī tādi sabtransa vadītāji.
[User Picture]
From:[info]sramgni
Date:March 11th, 2023 - 11:10 am
(Link)
Man regulāri kāds šoferītis aizrāda, kad gājēju ātrumā šķērsoju gājēju pāreju, nenokāpjot no velo. Pirms paspēju atbildēt, lai palasa CSN, ir jau prom.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 11th, 2023 - 11:13 am
(Link)
Jā, šis ir smieklīgi - uzreiz skaidrs, ka cilvēks dabūjis tiesības pirms cik tur gadiem, un par izmaiņām neinteresējas.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 11:19 am
(Link)
Ea nevaru 100% galvot, bet šķiet, ka šo pieņēma ap laiku, kad es liku tiesības, nu, vai mazliet pēc, tātad seeeen, nevis pirms pāris gadiem.


[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:20 am
(Link)
man regulāri jāstāsta autovadītājiem, ka nogriežoties neregulējamā krustojumā ir jāpalaiž gājēji un velobraucēji, kuri turpina kustību taisni. šis likums bija arī pirms 20+ gadiem, nekas nav mainījies.
viņiem tas ir liels izbrīns un šoks. pēdējo reizi pat sanāca to izskaidrot mierīgi. izskatījās, ka šoferītis pat saprata.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:March 11th, 2023 - 11:28 am
(Link)
Lūk. Tāds noteikums bija arī sen atpakaļ. Arī tas, ka velosipēdists jāpadzen, nevis jāspiež apmalē. Mainījušies ir kaut kādi sīkumi, bet ne lielās lietas.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 11th, 2023 - 02:13 pm
(Link)
Mhm. Trakākais, ka šo priekšrocību nezina arī paši gājēji un velobraucēji. Pirms sāku mācīties teoriju, besījos par to, ka tik daudzi krustojumi Rīgā, tai pašā Āgenskalnā ir praktiski nešķērsojami, jo mašīnu plūsam nemitīga no visām pusēm. Ja visi ievērotu priekšroku gājējiem/velo nogriežoties brauktuvē, tad tie krustojumi nemaz nebūtu tik bezcerīgi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 02:20 pm
(Link)
un ja vēl nebrauktu pilnā krustojumā, iespējams, ka mums nebūtu sastrēgumu (:
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 11th, 2023 - 02:33 pm
(Link)
Nesen ar Panku pastaigājāmies, un es viņam mēģināju izskaidrot, kādēļ iebraukšana pilnā krustojumā ir tik liela problēma, un tad man vairs nevajadzēja neko skaidrot, jo lielajā krustojumā pie Nacionālās Bibliotēkas tieši divi auto izpildījās, nobloķējot visu krustojumu, tramvaju ieskaitot.



Bet pie mums vēl nav tik traki kā Rumānijā :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 02:37 pm
(Link)
laba bilde, nomierinoša :D
relatīvi pie mums viss ir superīgi, bet, laikam, esmu ideālists un gribu, lai pie mums ir kā Nīderlandē vai Vācijā. sapņot nav kaitīgi. (:
[User Picture]
From:[info]usne
Date:March 11th, 2023 - 11:21 am
(Link)
+
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 11th, 2023 - 11:11 am
(Link)
Kurā autoskolā tā māca? Es gāju kursos pirms gada, un tādas muļķības nebija. CSDD teorijas eksāmenu testos arī ir daudzi jautājumi, kur jāpalaiž vai jāuzgaida aiz velo (ja nevar droši apdzīt, piem.).
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 11:12 am
(Link)
usne neatzīstas, kur viņai to māca.
liels prieks, ja tiešām ir sākuši mācīt drošu braukšanu. atliek tikai gaidīt, kad tas īstenosies dzīvē.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 11th, 2023 - 02:16 pm
(Link)
Jā, ievērot veloceliņus arī tagad māca. Ja brauc gar veloceliņu, tad nogriežoties pa labi skats labajā spogulī obligāts, citādāk skaitās kļūda.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 02:18 pm
(Link)
ļoti ļoti labi. es gan tik un tā vienmēr rēķinos, ka mani nepalaidīs.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:March 11th, 2023 - 02:23 pm
(Link)
Tas gan, jo reāli tevi palaidīs tikai tie ar M burtu un nesen tiesības nokārtojušie. :(
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 11th, 2023 - 02:39 pm
(Link)
visvairāk man patiī tie, kas uzņem ātrumu, apdzen pēdējā brīdī pirms griezties un tad knapi ierakstās pagriezienā. jāsteidzas, citādi mūsu metrapolē uz priekšu netikt :D
[User Picture]
From:[info]basta
Date:March 12th, 2023 - 12:00 pm
(Link)
Bet tā ir pareizā pieeja - beter seif zan sorī. Uzskatu sevi par diezgan uzmanīgu braucēju, taču tik un tā ik pa laikam izdodas nepamanīt 'kaut ko svarīgu' un šis aspekts ir jāņem vērā. Visizklaidīgākie vadītāji ir brīvdienu rītos, braucot ar moci tad cenšos būt vēl uzmanīgāks un tā...
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:March 12th, 2023 - 02:08 pm
(Link)
sevišķi grūti pamanīt svarīgās lietas, ja jāglāsta telefons, kā to dara katrs otrais autovadītājs.