Depresīva troļļa piezīmes - [entries|archive|friends|userinfo]
zazis

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Jul. 24th, 2020|08:24 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

Ja ir daiļā dzimuma pārstāvji, tad jābūt arī tak neglītā dzimuma pārstāvjiem.
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 09:38 am
(Link)
Visa paveida komunisti parasti ir neglīti.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 10:03 am
(Link)
kamōn, kominisms forša ģēla, tas, ka daži fujaki ir sabojājuši labu ideju ar sūdīgu izpildi, nenozīmē, ka komunisms būtu kas neglīts.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 10:17 am
(Link)
Reiz es domāju tāpat, aprunājos ar vecākiem kolēģiem, izpētīju kas noticis ar maniem senčiem, paskatījos kas darīts pasaulē komunisma vārdā un sapratu, ka ideja savā būtība ir nepareiza, jo neņem vērā cilvēka dabu, ideja ir neizpildāms sauklis, lai pavilktu apmuļķojamu cilvēku masu un idejas bīdītājus ieceltu par varasvīriem. Ar sekām kuras redzamas pasaules vēsturē jau daudzkāt.

Pote pret komunismu atrodama vēsturē un arī mūsdienu notikumos.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 10:23 am
(Link)
tas, ko tu apraskti izklausās pēc mūsu populistu ikdienas. neredzu starpību ar kādiem saukļiem pavelk masas, kurām nav kritiskās domāšanas.

nevajadzētu pēc pāris neveiksmēm, teikt, ka tas nestrādā. (:
turklāt, kādam vispār ir izdevies īstenot komunismu? šķiet tikai cēluši un nedacēluši
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 10:39 am
(Link)
Tur jau tas āķis, ka uzcelt principā nevar un nemaz negrib, jo mērķis ir tikt pie varas, bet pārāk centīgos muļķus, kas noticēja, pēc tam apšauj, lai netraucē raust personīgo bagātību. Shēma tāda.

Kautkur lasīju, ka komunismu esot "ieviesuši" jau 52 reizes, visas kā vari nojaust "neveiksmīgas", līķu skaits simtos miljonu, bagātības atņemtas un sadalītas tiem kuri noturējās pie varas ieviešanas procesā un pēcrevolūcijas tīrīšanās. Bizness riskants, bet ar potenciāli ļoti lielu atdevi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 01:23 pm
(Link)
tas, ka laba ideja tiek nelietīgi izmantota, nav nekas jauns. kas tik nav darīts tās pašas kristietības vārdā. vai tāpēc mums valsts nav balstīta uz kristīgām vērtībām.

bet komunisms visdrīzāk nav īstenojams kamēr vien mums nebūs sakarīgs AI, kuram nebūs intereses iedzīvoties uz citu ciešanu rēķna. un arī tad hvz.
un, iespējams, ir labākas sistēmas.

only good system is sound system!
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 01:48 pm
(Link)
AI ir kāda radīts, izveidojot šī paša AI pamatuzstādījumus un kādam būs iespēja šim AI dot, vai nedot info tādejādi veidojot AI lēmumus. Tikai kārtējā shēma kādas valsts apzagšanā. Kā jau esmu rakstījis pie sevis - Ja neesi sociālists 18 gados, Tev nav sirds, ja esi sociālists 30 gados, Tev nav smadzeņu.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 01:50 pm
(Link)
palasi par pašmācošajiem algoritmiem un varbūt tavs viedoklis mainīsies, bet diezvai, jo rādās, ka labi zini kā ir un kā jābūt.

arī esi fiškas - brīvais tirgus visu sakārtos, piekritējs?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 02:03 pm
(Link)
Lai spētu pieņemt pašmācošos algoritmus ir jāuzticas cilvēkiem/grupām, kas kontrolē šos algoritmus. Vai Tu uzticies piemēram Latvijas Ekonomikas ministrijai tik ļoti, ka ļausi tai 100% kontrolēt savu dzīvi.

Jautājums ir par pilsonisko/personisko brīvību, nevis brīvo tirgu. Jebkura paveida totalitārisms un komunisms ir totalitārs, cenšas pēc iespējas vairāk ierobežot cilvēku brīvību/izvēli, kas vienmēr noved pie asinspirts(skaties vēsturē). Brīvajā tirgū uzņēmumi cenšas kļūt par monopolu, jo tas dod lielāko peļņu, monopols=slikti, jo nav izvēles, nav brīvības. Komunisms ir varas mononpols.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:09 pm
(Link)
neviens nekontrolē AI, jo neviens jau sen nezin, ko un kā tas ir iemācījies.
tas tākā apgalvot, ka googla enžīnu kāds kontrolē, tas ir tik masīvs un tik daudzu cilvēku kopdarbs, ka nav neviena, kas spētu to saprast. vai ticēt pasaules slepenajai valdībai.

ekonomikas ministrijā strādā tie paši nepārk gudrie, irracionālie, egoistiskie pērtiķi, kas citur, tāpēc arī lieku cerības uz AI.

var jau būt, ka es kļūdos šinī jautājumā.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 02:17 pm
(Link)
Tu kļūdies. Gūgle tiek izmantota cenzūrai, to saka nu jau bijušie gūgles darbinieki.
https://www.projectveritas.com/search/news/?query=google

AI programmē tie paši nepārk gudrie, irracionālie, egoistiskie pērtiķi, kas citur, tāpēc arī lieku cerības uz sevi. :)
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:18 pm
(Link)
AI pats sevi programmē. tāpēc arī liekui cerības uz to, jo pērtiķi 100 punkti nesaņemsies manas dzīves laikā.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 02:42 pm
(Link)
Par cerību ir divi man zināmi teicieni. Pielietojami atkarībā no situācijas.

Cerība mirst pēdējā. Un. Cerība muļķa mierinājums.

Paskatoties iepriekš dotos Veritas video pret gūgli, var zaudēt cerību gan par AI, gan cilvēkos vispāŗ. Un paliec tikai pats, uz ko paļauties un domubiedri.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:46 pm
(Link)
mēs tomēr esam stipri sabiedriski dzīvnieki, tāpēc tīri uz sevi paļauties būs pagrūti, bet labi, kad ir domubiedri. aleluja!
ja tiešām kādreiz radīsies kāds AI, man ir aizdomas, ka pirmā lieta, ko viņš izdarīs, būs likvidēt mūs kā sugu.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 02:50 pm
(Link)
Un ko tagad iesākt ar esošajiem AI?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:59 pm
(Link)
nav jau neviena vēl, tas, kas ir nav gluži saucams par pilnvērtīgu AI
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 03:04 pm
(Link)
Pēc Tava pieņēmuma sanāk, ka pilnvērtīgs AI ir slikti.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:07 pm
(Link)
pēc mana pieņēmuma sanāk, ka labi/slikti ir sociāls konstrukts XD
visdrīzāk, ka AI būs slikti mums pērtiķiem, mhmmhm. bet ne obligāti
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 03:20 pm
(Link)
Tad es nesaprotu, vai vēlies, lai Tev, vai Taviem bērniem ar lielu iespējamības procentu ir slikti?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:24 pm
(Link)
ja viss turpināsies, kā šobrīd, tad viss jau ir ļoti slikti. un tas mazais procents, kurā AI nenolemj, ka esam absolūti lieki vienādojumā, iespējams, ir labākais, kas mums pieejams.
bet pautus ķīlā likt neiešu. da i vispār totlaizatori nav nekas labs. (;
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:24 pm
(Link)
akjā, nebūt nav ne slikti ne labi.
[User Picture]
From:[info]az
Date:July 24th, 2020 - 03:49 pm
(Link)
ai ir laikam manas lielākās kolektīvās bailes. ja kāds ir gana inteliģents un bez apgrūtinošām bioloģiskām piesaistēm, nezinu, cik vērtīga un saglabājama tādam šķistu human race.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 05:56 pm
(Link)
es tevi ļoti labi saprotu. esmu diezgan drošs, ka kko mainīt šinī sakarā nav mūsu spēkos. kā būs, tā būs. varbūt tam tiešām vajag dievišķo dzirksti, kuru nespējam dot. un uzbūvēt saprātīua mašīnu pērtiķim nav pa spēkam. (:
[User Picture]
From:[info]dumshputns
Date:July 25th, 2020 - 11:36 am
(Link)
Brilliant.org var apskatîties ai pamatprincipus uzdevumu veidà. Tur labi redzams tieši kā iebūvējas tā programmētāju priekšstati vai intereses. Ētika šajā jomā vēl bērna autiņos.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 25th, 2020 - 12:45 pm
(Link)
ja pareizi saprotu, tad ir ļoti daudz ētiskas dabas problēmu. jau tagad ir visi instrumenti, lai palaistu auto, kurš iet uz autopilota, bet ir ētiskas dabas problēma, piemēram, ko darīt, ja ir izvēle - iebraukt bērnos, pensionāros vai nosist pasažierus?
From:(Anonymous)
Date:July 24th, 2020 - 11:25 am
(Link)
Skatoties, kam jautā. Kvēlāko mūsdienu komunisma aizstāvju apgalvojums "bet tas nebija īsts komunisms", komentējot faktiski jebkuru mēģinājumu, jau kļuvis par klišeju. No šī izriet divi varianti:

1) Cilvēki galīgi nemāk uzcelt komunismu, un vienmēr sanāk kaut kas cits. Šis variants ļautu ticēt, ka "īsts" komunisms principā ir iespējams, tikai vajag uzcelt pareizi. To liek apšaubīt tas, ka līdzšinējie mēģinājumi noveduši pie rezultātiem, kuri ir ne tikai sūdīgi, bet sūdīgi apmēram vienos un tajos pašos veidos. Var pieļaut, ka cēlāji vienkārši nemācās no kļūdām, taču tas neko labu nesola par nākamajiem censoņiem.

2) Tāds komunisms, kādu to apraksta apjūsmotāji, pastāv tikai uz papīra, un jebkurš mēģinājums ieviest to praksē novedīs pie parastā rezultāta, jo cilvēki gluži vienkārši "nedarbojas tā", kā komunisma teorijas to paredz. Jeb citiem vārdiem, pareizais uzcelšanas veids neeksistē, neatkarīgi no cēlāju nodomiem un spējām tāpat vienmēr sanāks "neīsts komunisms". Šis variants labāk līmējas kopā ar vēsturi.

Varbūt pastāv arī kāds cits, optimistiskāks, variants, tikai jāatceras, ka līdz šim ar "neveiksmēm" ir pildīti masu kapi, tāpēc "ai, varbūt šoreiz sanāks" nav tā prātīgākā pieeja.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 01:24 pm
(Link)
nekad neviens nav mēģinājis īstenot komunismu ar domu, lai visiem labi, vienmēr ir bijis - zamočījam bagātos, mēs arī gribam kā viņi utt.

bet jā, utopija ir un paliek utopija.
From:(Anonymous)
Date:July 24th, 2020 - 01:40 pm
(Link)
Tas tādēļ, ka komunismā nav (ar realitāti savietojamas) domas par to, kā panākt, lai visiem labi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 01:43 pm
(Link)
nujanuja, vaig AI
From:(Anonymous)
Date:July 24th, 2020 - 01:59 pm
(Link)
Problēma nav tehnoloģiska, tāpēc diez vai AI ir risinājums. Kaut vai ar saukli "no katra pēc spējām, katram pēc vajadzībām" problēma parādās, kad pēc pašu iesaistīto vērtējuma, vajadzību ir vairāk par spējām. Risinājums var būt vienīgi pieprasīt tautai rādīt vairāk spēju, un pievaldīt savas vajadzības. Tam, vai to pieprasa no gaļas veidota kompartija, vai arī advancēts komunistisks algoritms, ir tikai dekoratīva nozīme.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:10 pm
(Link)
advancēts algoritms būs informēts par spējām atšķirībā no gaļas. un spēs pieņemt loģisku racionālus lēmums, uz emocijām nebalstītus.
From:(Anonymous)
Date:July 24th, 2020 - 02:28 pm
(Link)
Tas pilnīgi nekā neveicina sākotnējā mērķa "lai visiem ir labi" sasniegšanu, jo cilvēkiem emocijas ir. Var, protams, arī tautu aizvietot ar AI, un tad tas varētu strādāt. Paliek tikai jautājums, kur cilvēkiem likties šādā scenārijā.

Intereses pēc, kas, Tavuprāt, ir tās komunisma fīčas, kuru dēļ vispār ir vērts spriedelēt, kā to ieviest?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:37 pm
(Link)
ir vērts ir sociāls konstrukts, jēgas nav.
spriedelēt patīk, labs smadzeņu treniņš.

komunismā patīk privātīpašuma neesamība un ne tik izteikti sabiedrības noslāņošanās.
jebkurā gadījumā ir skaidrs, ka nekas nestrādā, ir jāgādā kkas jauns. šobrīdējāis mežonīgais kapitālisms un tā sauktā demokrātija, kur tauta to vien dara kā pavelkas uz populismu brauc aizvien dziļākā grāvī, a iespējas ta tikai aug. cilvēki, diemžēl, ir ļooti kūtri uz inovācijām. bet nekas, nomainīsies suga, nomainīsies arī paradumi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 02:50 pm
(Link)
Privātīpašums ir labi, tas veicina vērtību un attiecīgi zināšanu saglabāšanos.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:53 pm
(Link)
kam pieder bibliotēkas?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 02:55 pm
(Link)
manējā - man, ir arī publiskas jeb kopīgas, protams
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:59 pm
(Link)
privātas zināšanas, patenti tikai bremzē progresu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:03 pm
(Link)
Patenti jā, bet teiksim privāta laboratorija būs daudz labāk iekārtota un uzturēta nekā publiska
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:08 pm
(Link)
nav nostājas šinī jautājumā. zinu, ka pie mums ir švaki ar dajebkādām.
From:(Anonymous)
Date:July 24th, 2020 - 02:56 pm
(Link)
Kas tieši ir tik patīkams privātīpašuma neesamībā?

Trūkumi ir jebkurai sistēmai, taču aizvietot pašreizējo ar tādu, kurai tikai iespējams pastāv variants, kurš nenoved pie totalitāras distopijas, tikai mēs vēl nezinām, kāds, ja vispār, tas ir, neizklausās saprātīgi. Arī "tauta pavelkas uz populismu" ir tomēr labāk, nekā "tauta tiek likta cietumā par vienīgās likumīgās partijas kritizēšanu", kas līdz šim ir bijusi tipiska komunisma blakne.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 02:58 pm
(Link)
Vēl labāk ir izglītota , skeptiska un arī brīva tauta.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:01 pm
(Link)
nekur nevienā vietā neesmu apgalvojis, ka tagad vajadzētu kko sagraut un fiksi celt vietā.

vēl man nauda ļoti nepatīk. vo! smagi aizspriedumi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:04 pm
(Link)
Nauda ir resursu mērīšanas tehnoloģija. Resursu ekvivalents. Ko liksim vietā?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:11 pm
(Link)
tādā gadījumā naudai nevajadzētu taisīt naudu. tas vien padara šo tehnoloģiju par brāķi.
nezinu, ko likt vietā, zinātu, tad sen jau par to vien runātu, tāpēc heitoju tā paklusām kā neizbēgamo ļaunumu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:13 pm
(Link)
Jā tāda lieta kā t.s. atvasinātie finansu instrumenti ļoti iespējams ir kļūda un tos vajadzētu likvidēt.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:15 pm
(Link)
tieši tā! pie sienas! XD
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:16 pm
(Link)
Tikai ar straujām kustībām uzmanīgi lauzt ir vieglāk nekā būvēt
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:19 pm
(Link)
tas tākā joks bija.
un tur viss nebūs tik vienkārši, jo tie, kuru rokās ir sviras ir tīri apmierināti ar pastāvošo kārtību. arī cilvēks vienkāršais pārsvarā gadījumu sapņo par daudz naudiņas. līdz ar to pretestība ir prātam neaptverama.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:22 pm
(Link)
Viņi nav apmierināti :D Tur ir vesela virkne problēmu, vispirms jau tā naudas sistēma kas ir tagad savā ziņā ēd pati sevi un ir uzturama tikai ar tās nepārtrauktu audzēšanu kas atkal prasa resursus, tai nav līdzsvara stāvokļa, tas ir kā braukt ar riteni: apstāsies - nokritīsi, tikai te vēl ir tā šaize ka visu laiku jābrauc ar ieskrējienu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:14 pm
(Link)
Also nav jēgas heitot, ir jēga domāt kā sistēmu uzlabot/ pārtaisīt labāku.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:16 pm
(Link)
vaig vaig heitot, citādi ievilks savos valgos un liks sevi mīlēt.

jau domāju, pagaidām vienīgais, ko varu izdomāt, ka esmu pārāk stulbs, lai kko izdomātu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:17 pm
(Link)
Tad mācies
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:19 pm
(Link)
tas prasa piepūli.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:23 pm
(Link)
Aha, vai nu es piepūlos vai nu es esmu bezjēdzīgs, tieši 2 varianti :D
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:29 pm
(Link)
jēga ir tam, kam to piešķir, viss var būt bezjēdzīgs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:32 pm
(Link)
Jēga ir tam kas dod varēšanu piešķirt vairāk jēgas
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:37 pm
(Link)
tieši tā! lai slavēts visuvarenais!!!
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 03:39 pm
(Link)
pateicos par komplimentu
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 05:59 pm
(Link)
vai tik tev nav lielummānija, mmm?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:08 pm
(Link)
Nē es esmu ļoti, apbrīnojami, fenomenāli, gigantiski mega kautrīgs :D
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:12 pm
(Link)
XDXDXD
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 03:30 pm
(Link)
Nav jēgas ienīst. Atriebies un aizmirsti. :)

Var mierīgi dzīvot arī šādā sistēmā, pat komunisma celšanas laikā cilvēki dzīvoja(izdzīvoja), bet attīstība apstājās, vai stripri sabremzēta tika. Visa veida attīstība, ne tikai tehnoloģiskā. Kamēr cilvēkus neiznīdēs pavisam, kautkas uz priekšu kustēsies vienmēr un katra paša dzīves kvalitāte atkarīga no katra paša spējām un vēlmes darboties, tai skaitā cīnīties pret brīvības ierobežošanu jebkādā veidā. No otras puses vergiem ir mierīgāka dzīve, nekas daudz nav jādoma. Izvēle kautkāda pagaidām vēl ir, bet ar tendenci samazināties.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 03:36 pm
(Link)
ja būtu, kam atriebties. (:

ja tic šim youtūbes kanālam (ceru, ka nekļūdos ar video) https://youtu.be/kl39KHS07Xc

jo labāk klājas vidējam zemes pilsonim, jo labāk katram no mums. man ļoti patīk šī ideja.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 03:42 pm
(Link)
Jo labāk katram, jo labāk visiem - tas ir saprotams un labi.

Universālais ienākums - maksa, lai Tu būtu nabags un kontrolējams, jeb kārtējais skaistais sauklis bez īstas iespējas to izdarīt ilgtermiņā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 05:59 pm
(Link)
XD
es jau tagad esmu nabags un kontolējams, tikai plus tam visam vēl jāvergo, lai būtu nodrošinātas pamatvajadzības.

ticu, ka vēl pavisam nesen 8h darbdiena arī likās utopisks pasākums, ko nav iespējams īstenot ilgtermiņā.
robotizācijai netici?
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 06:23 pm
(Link)
Ja esi, nenozīmē ka būsi, atkarīgs no paša. Iespēja izsisties pastāv, jāatrod tik motivācija, kas priekš Tevis darbojas, pašam.

Robotizācija + universālais ienākums = milzīgs daudzums nabagu bez darba un bez jebkādas perspektīvas. Pievienojam sociālo kontroli, visaptverošu novērošanu, pārvietošanās ierobežojumu un iegūstam koncentrācijas nometni. Atliek palaist vīrusu un var sākt darbināt krematorijas. Paredzamais iedzīvotāju daudzums uz planētas 100 miljoni, līkdeguņaini saimnieki un viņu vergi. Viens no variantiem.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 06:26 pm
(Link)
ēē, bet izskatās tu tiešām tici pasaules valdniekiem. (:
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 06:28 pm
(Link)
... Viens no variantiem.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:09 pm
(Link)
Uzmanību jautājums - priekš kam viņiem tos bioloģiskos vergus, ja ir roboti?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:12 pm
(Link)
uz robotu hujova pašapliecināties
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:15 pm
(Link)
Nu mēs te acīmredzot runājam par superbagātiem kriptokrātiem kuriem ir labas galvas un izglītības, tu tiešām domā ka viņiem vaiag pašapliecināties pagalma pusaudžu līmenī?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:18 pm
(Link)
tu iedomāties nevari.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:22 pm
(Link)
Nē nu tas ir apmēram iz sērijas cilvēks ar augstāko izglītību un bez invaliditātes nemāk lietot tualeti
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:28 pm
(Link)
tu dzīvo ilūzijās. ja būtu kā saki, tad zinātniskajā sfērā nebūtu šovinisma, a viš tur ir vairāk kā var iedomāties.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:34 pm
(Link)
Nu nav jau tik traki, cilvēku personiskie tarakāni protams gadās bet mazāk nekā citur.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:40 pm
(Link)
man ir personīgi labi pazīstama viena ļoti jauka docente, tās šausmas, ko esmu dzirdējis par šovinismu sfērā. aāāā! un mediķi tak ir augsti izglītoti ar labiem ienākumiem (ķirurgi, par kuriem ir runa, točna).

[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:47 pm
(Link)
Tieši ko viņa saprot ar šovinismu?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:50 pm
(Link)
nevis viņa, bet es. parastā pašapliecināšanās, nespēja pieņemt to, ka sieviete arī var un var arī labāk par veci. un visādi iztaisās, izturās kā pret kko zemāku.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:52 pm
(Link)
Nu tad viņa ir par piekājīgu, es zinu dažas profesores kuras par šitādu attieksmi tā vilks ka vieglāk būs aizkrāsot nekā nokasīt. Asa publiska izsmiešana tādiem tēviņiem ļoti labi ārstē attiec. simptomus.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:55 pm
(Link)
runa bija par katastrofu medicīnu, gan jau izglītības sfērā nav tik skarbi.
bet pēc tavas teorijas tam izglītības sfērā vispār nebūtu jābūt, jo kurnu vēl augstāk izglītoti cilvēki, bet ir.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:58 pm
(Link)
Hm, KMC cilvēki man ir zināmi kā visai sakarīgi, nu var jau būt ka kāds īblis gadījies
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 08:00 pm
(Link)
man aizdomas, ka tu neesi sieviete (:
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 08:07 pm
(Link)
Es zinu ka t.s. tradicionālo vērtību skrandas sabiedrībā vēl ir un nēesam tās pilnīgi iztīrūjuši, ir darīts daudz bet ne viss ir izdarīts, visādi rudzīši vēl izpildās reizēm.
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 07:15 pm
(Link)
Esi radošs, ja nespēj uzmeklē kādu no viņiem un veic nopratināšanu.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 07:16 pm
(Link)
Okej ideja laba, noķersim paprasīsim, citādi nu jeibogu baigie aizkulises pavēlnieki bet tik vienkāršu lietu nesaprot.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 02:49 pm
(Link)
Komunismā kā mēs to pazīstam teiksim no boļševikiem ir dažas būtiskas kļūdas. Pirmkārt kolektīvismsm, visu darīt kopīgi. Tas traucē cilvēka pašrealizācijai un suverenitātei. Otrkārt strādniecība kā hegemons. Hegemons ir domātāji, zinātnieki.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:52 pm
(Link)
zinam zinam, ka tev tehnokrātija iet pie sirds (;

boļeviki negribēja, lai strādniekiem labi, viņi gribēja buržuāzijas asinis dzert.
šobrīd ir iespēja proletu sūtīt pensijā, lai roboti strādā. un visi laimīgi.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:July 24th, 2020 - 02:57 pm
(Link)
Tas ko komunisti ir sapratuši pareizi - mums nevajag tirdzniecības un tirgotāju dominētu sabiedrību. Tirdzniecība konkrēti, nauda un kapitālisms vispār ir labi un derīgi rīki, bet savā vietā. Ne visur.
[User Picture]
From:[info]pavisam
Date:July 24th, 2020 - 10:41 am
(Link)
You're reading it wrong, man! :D
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 10:53 am
(Link)
Daiļi vājais un stipri neglītais, vai neglīti stiprais. Dzimumi. :)
[User Picture]
From:[info]pavisam
Date:July 24th, 2020 - 10:56 am
(Link)
Es ar' gribēju apspēlēt stipro, bet ne tik smalki kā Tu!
Stipri neglītais :D :D :D
[User Picture]
From:[info]mapats
Date:July 24th, 2020 - 11:03 am
(Link)
Bez Tavas iedvesmojošās iesaistes, tā arī netiktu līdz lietas būtībai.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 07:11 pm
(Link)
secinājumi uzprasās paši no sevis. vāji daiļais?
[User Picture]
From:[info]pavisam
Date:July 24th, 2020 - 09:46 pm
(Link)
True that :D
From:(Anonymous)
Date:July 24th, 2020 - 01:27 pm
(Link)
skaistais vs gudrais
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 01:30 pm
(Link)
nā, šitas ir jau pārāk šovinistiski.
[User Picture]
From:[info]covid_19
Date:July 24th, 2020 - 02:25 pm
(Link)
kāpēc sievietes krāsojas un smaržojas?

tāpēc ka neglītas un smird?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:July 24th, 2020 - 02:52 pm
(Link)
vot nezinu, manā burbulī, paldies dievam, neviena nekrāsojas un nesmaržojas.