Vopšem, ko es ar to visu gribēju pateikt.
Ka es nekad, nekādos apstākļos un nekādos gadījumos nevēlos stāties kontaktā ar Nacionālo Aviosabiedrību; es viņus vienmēr esmu nemīlējusi un pēc šī gadījuma nemīlēšu nekad nekad nekad.
Piektdienā Rotterdamas ofisā blakus bija kolēģi, kas tikko abi bija atlidojuši no Dubajas: viens ar KLM, otrs ar SwissAir. Abi paguva; bet SwissAiristam nobruka tālākas konekcijas uz mājām Ženēvā.
Pirmajam KLM piezvanīja un pajautāja, vai viņš paguva uz to reisu, un vai ir veiksmīgi atlidojis un vai nevajag viņam citus reisus meklēt, jo nez, vai A'dam viņam bija final destination?
Otrajam SwissAirs noorganizēja vilcienus (uz sava rēķina) nokļūšanai mājās, molča, bez zvana; paši pieteicās un visu izdarīja, atsūtīja uz epastu rezervēto vilcienu BookRef-us.
Vot tā.
AIR B_L_ATIC JŪS ESAT *^(*@&(&)(*)!
Ka es nekad, nekādos apstākļos un nekādos gadījumos nevēlos stāties kontaktā ar Nacionālo Aviosabiedrību; es viņus vienmēr esmu nemīlējusi un pēc šī gadījuma nemīlēšu nekad nekad nekad.
Piektdienā Rotterdamas ofisā blakus bija kolēģi, kas tikko abi bija atlidojuši no Dubajas: viens ar KLM, otrs ar SwissAir. Abi paguva; bet SwissAiristam nobruka tālākas konekcijas uz mājām Ženēvā.
Pirmajam KLM piezvanīja un pajautāja, vai viņš paguva uz to reisu, un vai ir veiksmīgi atlidojis un vai nevajag viņam citus reisus meklēt, jo nez, vai A'dam viņam bija final destination?
Otrajam SwissAirs noorganizēja vilcienus (uz sava rēķina) nokļūšanai mājās, molča, bez zvana; paši pieteicās un visu izdarīja, atsūtīja uz epastu rezervēto vilcienu BookRef-us.
Vot tā.
AIR B_L_ATIC JŪS ESAT *^(*@&(&)(*)!
Kāds PTAC ir Latvijā, un kāda ideoloģija te valda (caveat emptor), tāda arī AirBaltic loģiskā attieksme pret klientu. Ko tad tu izdarīsi, kur liksies? - kaķa lāsti debesīs nekāpj.
ja šeit nosauktu visu tirliņu no Airbaltic vārdus un uzvārdus, un normāli name-and-shame uztaisītu, tad varbūt kautkas mainītos. bet citādi: nāks rītdiena, nāks jauni sūdi, šitie aizmirsīsies.
un kādu tirliņu vārdus un uzvārdus tu gribētu nosaukt? tipa visus airbaltic darbiniekus tagad uz sārta?
Sieviete Schipholē, kura AB vārdā darbojās checkinā vispār nav AB darbiniece, bet gan Avia Partner un pie krūtīm viņai bija nozīmīte Crew Team Leader. Un viss.
Un jā, ko dos PTAC? Iestādīs jaunas smadzenes calldeska girlām Lietuvā? Skaidrs, ka situācija ir forcemajeuriska; un tā aizsegā jau neko sevišķu reglamentētu prasīt nevar. Šī ir tā reize, kad viss atkarīgs no darbinieku ieinteresētības un spējas adekvāti rīkoties un proaktīvi komunicēt. Protams, arī kompānijas vadības spējas motivēt tās pašas Lietuvas meitenes un sniegt laicīgu informāciju. Un ar to diez kā neskmējās - ar to koordinēšanos. Bīstos, ka tam jānāk no iekšām - prasmei lietot galvu tam paredzētajā veidā, un nevis viņā ēst.
To, ka twitterī raksta AB aģenti man pirmdienas rīta ierādīja barbala. Pirmdienas rīts bija tas, kad uz rīta pirmo info updeitu bija jāgaida visilgāk (un kad arī tika konstatētas pretrunas starp RIX International un AB mājas lapām). Varbūt tad tie, kas tur twitteroja arī pie viena varēja websaitu updeitot? Citādi sajūta tāda, ka pēc vīkenda operatoriem grūti atnākt uz darbu laikus.
Ir iespējams maršruts Amsterdam Zuid->Sczeczin->Warszava Wschodnia->Šestokai->Vilnius->Daugavpils-