Krustvārdu mīkla

Anna Marija Levi

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Vopšem, ko es ar to visu gribēju pateikt.
Ka es nekad, nekādos apstākļos un nekādos gadījumos nevēlos stāties kontaktā ar Nacionālo Aviosabiedrību; es viņus vienmēr esmu nemīlējusi un pēc šī gadījuma nemīlēšu nekad nekad nekad.

Piektdienā Rotterdamas ofisā blakus bija kolēģi, kas tikko abi bija atlidojuši no Dubajas: viens ar KLM, otrs ar SwissAir. Abi paguva; bet SwissAiristam nobruka tālākas konekcijas uz mājām Ženēvā.

Pirmajam KLM piezvanīja un pajautāja, vai viņš paguva uz to reisu, un vai ir veiksmīgi atlidojis un vai nevajag viņam citus reisus meklēt, jo nez, vai A'dam viņam bija final destination?

Otrajam SwissAirs noorganizēja vilcienus (uz sava rēķina) nokļūšanai mājās, molča, bez zvana; paši pieteicās un visu izdarīja, atsūtīja uz epastu rezervēto vilcienu BookRef-us.

Vot tā.
AIR B_L_ATIC JŪS ESAT *^(*@&(&)(*)!
  • kurš teica kaut ko par nesavtīgo misiju? upscale aviokompānijai ir upscale serviss un upscale cenas un upscale attieksme. tieši tāpēc salīdzinājums ar apple store.
    un kādu tirliņu vārdus un uzvārdus tu gribētu nosaukt? tipa visus airbaltic darbiniekus tagad uz sārta?
    • da kaut vai to kas lidostā "neredzēja" ka par bagāžu ir samaksāts. vārdu un uzvārdu.
      • nu airbaltic kopš nesenā downgrade uz 73.gada checkin softu, kādēļ viņus ienīst visu pasaules lidostu darbinieki, ir arī tāda fiška kā obligāta pārčekošanās arī savienotajos reisos, turklāt par to ir jāmaksā lidostas čekina nodeva. nezinu, kā pēdējā laikā, bet sākumā starplidostu darbinieki, apzinoties situācijas absurdu, "aizmirsa" to iekasēt. kopumā - company policy tas ir, bet tev ka tik pie kāķa pievilkt to pešku, kam tāds darba uzdevums.
Powered by Sviesta Ciba