atmiņas par domām

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
12:51 pm: note to self
ja vienā brīdī sajūtat, ka, atbildot jautājumu, esat uzvilkušies, noslēgti, mazliet izmisuši un uzbrūkoši, un runājat par daudz, tas nozīmē, ka nezināt atbildi. vajadzētu apspiest sevī vēlmi atbildēt uz jautājumiem. jo katrā atbildē ir kaut kāda agresija, kas patiesībā ir bailes par atbildes nepareizību. neatbildiet, ja kāds prasa, kāpēc, piemēram, rakstāt cibu.

vēl esmu pamanījusi, ka daudzi raksta, cenšoties ar cibas palīdzību it kā pierādīt savas dzīves kontinuitāti, piemēram, ja cilvēks savus ierakstus bieži sāk ar "...un tad vēl tu cilvēks pamosties un XXX" vai "un pie tā visa vēl klāt...". tipa tēlo algoritmus, kur to nav.

un prāts ir trausls un izmisis, šo tēlošanu zinādams un reizē nezinādams , tāpēc rīkojas kā muļķis un slikti raksta. Es domāju, ka muļķība un slikta rakstīšana nāk no tā ka bailēs uzdot jautājumus mauc ar raupjām atbildēm kā tankiem pa rožu dārzu

padošanās jautājumam ir grūta bet salda

Comments

From:[info]asiize
Date:June 20th, 2013 - 02:21 pm
(Link)
"tikmēr"
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 02:47 pm
(Link)
jā, 'tikmēr' ir ļoti labs piemērs!
[User Picture]
From:[info]zhora
Date:June 20th, 2013 - 02:55 pm
(Link)
tikmēr man vienmēr atgādina sex and city
From:[info]marina
Date:June 20th, 2013 - 02:23 pm
(Link)
es esmu laimīga, ka Ciba ir vieta, kru drīkstu atļauties slikti rakstīt, neievērot gaumi un izmantot pirmo Koelju, kas iešaujas prātā
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 02:39 pm
(Link)
es ar šo ierakstu taustos, mēģinot pētīt formas un satura attiecības, ko noteiktu vārdu lietojums vai komunikācijas modeļu izvēle liecina par cilvēka, tostarp manu, iekšējo stāvokli. tu uzreiz mauc ar defensīvu apgalvojumu, it kā es tev uzbruktu.
es varētu arī paskaidrot, ja gadījumā kāds uzdotu jautājumu, ka ar sliktu rakstīšanu šeit domāju mērķtiecīgu un izmisīgu melošanu sev, kas ir kaitīga. nevis Koelju, kas ir new age garīgums, un man nav nekādu iebildumu pret new age garīgumu. būtu snobiski iebilst pret to, kas daudziem cilvēkiem reāli palīdz.
From:[info]marina
Date:June 20th, 2013 - 02:42 pm
(Link)
tu man uzbrūc, jo tev liekas, ka tev uzbrūk :)
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 02:46 pm
(Link)
es nedomāju, ka tu man uzbrūc, drīzāk aizstāvies, deklarē ka esi laimīga, ka drīksti slikti rakstīt, utt.
From:[info]marina
Date:June 20th, 2013 - 02:55 pm
(Link)
man ir bail, ka tu tūlīt satrakosies, es galīgi to negribu, bet es stipri pretojos uzstādījumam, ka cilvēks obligāti kaut ko deklarē, kolīdz ver vaļā muti. šāda attieksme arī liek baidīties atbildēt uz jautājumiem ar 'nezinu", ja patiešām kaut ko nezina.

ar to komentāru es necenšos deklarēt vai sev iestāstīt, ka esmu laimīga, kamon. tas bija tavā dienasgrāmatā neveiksmīgi izvēlēts iesākums, nerēķinoties, ka tam tiks meklēts uzreiz kaut kas "deklarējams"
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 02:48 pm
(Link)
lai arī šis ieraksts nebija par gaumi. bet labi, tu jau laikam to nejautāji.
[User Picture]
From:[info]juris_tilts
Date:June 20th, 2013 - 02:32 pm
(Link)
Domāju, ka drīzāk noskatās viens no otra baigi krutos teikumus, nevis cenšas pierādīt dzīves kontinuitāte, līdzīgi kā "xxx var stūrī nervozi pīpēt" vai "es visa tāda smuka (baltā, priecīga, utt.)".
[User Picture]
From:[info]juris_tilts
Date:June 20th, 2013 - 02:35 pm
(Link)
Un man patīk 1. rindkopa.
[User Picture]
From:[info]virginia_rabbit
Date:June 20th, 2013 - 02:40 pm
(Link)
jā jā, to jau visu tie "viņi", kas nerubī rakstīt
[User Picture]
From:[info]juris_tilts
Date:June 20th, 2013 - 02:45 pm
(Link)
Nu gan Tu man sadevi, Virdžīnija Rabit.
[User Picture]
From:[info]virginia_rabbit
Date:June 20th, 2013 - 02:51 pm
(Link)
tu ironizē?
[User Picture]
From:[info]juris_tilts
Date:June 20th, 2013 - 02:57 pm
(Link)
Jā, piedod. Un es arī nerubīju rakstīt, tikai par sevi es to spēju konstatēt pēc kāda gada, ar citiem es šajā ziņā tieku galā daudz ātrāk.
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 02:44 pm
(Link)
par to frāžainību ir cits stāsts, tā ir drīzāk vēlme būt asprātīgam, normāla vēlme, ja tā padomā, es te negribēju tiesāt, kuram sanāk vai kuram nesanāk, jo man arī biežāk nesanāk, nekā sanāk (asprātības). es te vairāk aizdomājos par to, ko cilvēks neapzināti uzraksta, it kā gribēdams bez vipendroniem vai īpaši izteiktām pazīmēm, visādi saikļi, utt.
[User Picture]
From:[info]juris_tilts
Date:June 20th, 2013 - 03:01 pm
(Link)
Laikam ir tā, ka es uz lietām spēju skatīties ļoti šauri, piem., tas "tikmēr" man šķiet tipiska vēlme būt asprātīgam, nekas cits, turklāt es nesaprotu, kāds labums varētu rasties no dzīves kontinuitātes pierādīšanas un ko tas vispār nozīmē. Vārdu sakot, nevajadzēja jaukties.
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 03:06 pm
(Link)
vienkārši mani tas interesē no eksistenciālā viedokļa bet Tevi vairāk no sociālā, tā arī visa atšķirība.
From:[info]asiize
Date:June 20th, 2013 - 03:08 pm
(Link)
Varbūt nav arī īpašas atšķirības, vai tevi apliecina situāciju pēctecība laikā vai smiekli telpā.
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:June 20th, 2013 - 03:21 pm
(Link)
Man jau liekas, ka cibā bieži raksta tā, kā domā.
Un domā visbiežāk frāzēs, nevis gramatiski un stilistiski pareizos teikumos.
Domas tomēr ir gandrīz nepārttraukts process, līdz ar to tās frāzes=domu izrāvumi arī bieži sākas ar "tikmēr" un "un" un citiem saikļiem.
Domās maldās arī visi tie noklausītie teikumi. Galu galā visa valoda ir "noklausīta". Es piekrītu Marinai, ka labi, ka ir ciba (un visi citi tamlīdzīgie mēdiji), kur var mierīgi rakstīt vienalga kā.

Jā, bet tā pamattēma - par padošanos jautājumiem. Tas man patīk - nepadotes. Nevienmēr sanāk, bet patīk. Tikai, piemēram, šajā kultūrvidē, kurā es pašlaik esmu, tas tiek uzskatīts par nepieklājīgu. Te ir jāatbild pat uz neuzdotiem jautājumiem. Tāda taisnošanās kultūra. Man nepatīk, bet tad es arī bieži esmu "nepieklājīga" un neiekļaujos vietējās kultūras normās.
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 03:36 pm
(Link)
"padošanās jautājumiem" es biju domājusi drīzāk kā atslābt un uzdot jautājumus tā vietā lai uzreiz piedāvātu atbilžu komplektu
[User Picture]
From:[info]dejavu
Date:June 20th, 2013 - 04:10 pm
(Link)
Luk, atbildet ar pretjautajumu/-iem nav pieklajigi.
Taja pasa laika atbildet ar 'nezinu' bez gariem paskaidrojumiem (un taisnosanos, kapec tad nezinu) ari netiek pienemts.
[User Picture]
From:[info]simamura
Date:June 20th, 2013 - 03:04 pm
(Link)
visus kaut ko rakstošos vada viens un tas pats nelaimīgums, tāpēc slīpētākie ir pat lielāki meļi par banālajiem.
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 20th, 2013 - 03:06 pm
(Link)
nu, jā, tam arī var piekrist.
[User Picture]
From:[info]annuska
Date:June 20th, 2013 - 04:21 pm
(Link)
jā, tā ir, un interesantākie jautājumi tā arī paliek atvērti. bet ja tu raksti par cibu, skaidrs, ka cilvēki uztver personiski. es arī gribēju, bet tad atcerējos, ka tevi nevajag uztvert personiski, kad raksti vispārēji:)
From:(Anonymous)
Date:June 20th, 2013 - 04:34 pm
(Link)
mīnvail. cibā nevar piereģistrēties: "ierakstiet miilucibu un šodienas datumu bla bla" bet tas nestrādā.

līdz ar to godīgs lasītājs, kurš gribētu komentēt ne-anonīmi, ir spiests purkšķēt šitā.

kas man patīk tejā ir, ka jamējā ļauj anonīmi komentēt. uzņemas risku, tā sacīt.

paldies.

es to novērtēju.
[User Picture]
From:[info]daina
Date:June 21st, 2013 - 09:22 am
(Link)
paldies
[User Picture]
From:[info]lord_andrey
Date:June 27th, 2013 - 03:38 pm
(Link)
ja gadījumā esi Latvijā, varbūt 31. augustā ir vēlēšanās piedalīties vienā festivālā Rēzeknē ar kādu lasījumu?
[User Picture]
From:[info]teja
Date:June 27th, 2013 - 06:54 pm
(Link)
es vairs nerakstu jau sen
[User Picture]
From:[info]lord_andrey
Date:June 27th, 2013 - 09:39 pm
(Link)
skumji to dzirdēt... laikam... kaut gan... katrs jau dara to, kas tobrīd aktuāls...
Powered by Sviesta Ciba