visu, · ko · teiksiet, · izmantošu · par · jums

Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
šodien domāju - ko man atgādina Signe Baumane? Atcerējos - El Greko gleznas.

* * *
beyond
ziniet, kad dzīvē ir visvairāk bail
kad tu, vadot šo piecpadsmitgadīgo rebelmeiteni, iemaldies nomaļā amerikāņu bārā ar biljardu un pārējo, bezmaz bezspēcīgi monitorā aurojot, dura, kur tu lien
un tu nevari neko izdarīt

pilnīgi un absolūti neko
tu nevari pateikt piecpadsmitgadīgam skuķim ar nokrāsotu čolku, kas ir izlēmusi, vot viss, ejiet ka jūs visi nahuj

* * *
1928, duh kra$h is comminge
jāatzīst, ka es to Bernēzes Propagandu tā arī nebiju lasījis. politolōģijas kursā to neminēja.
http://www.historyisaweapon.com/defcon1/bernprop.html
* * *
utōpiskais alefbeits
* * *
beyond
spēles autora versijā amērikas centrālās izlūkošanas pārvalde ļoti izskatās pēc rajona slimnīcas
tur ir pat savs reģistratūras galds un tā
centrālās izlūkošanas parvaldes reģistratūra, my ass
* * *
Āāāā, kā es esmu nogurusi.
* * *
beyond
/sēžot ar aptvertu galvu/
BĻA! BĻA! NOMAZGĀ ROKAS, PIRMS PIEŅEMT DZEMDĪBAS! PIRMKĀRT - NOMAZGĀ ROKAS, PĒC TAM VISS PĀRĒJAIS! POHUJ KUR, SNIEGĀ, KAUT KUR IR JĀBŪT TAČU ŪDENIM! TAS IR PIZĢEC KAUT KĀDS!
atvainojiet, mani viss šis pasākums satriec aizvien vairāk
* * *
beyond
apsveicu visus, pirmoreiz el. spēlē es gandrīz pārgriezu sev weenazz
te tomēr parādās jautājumi, cik daudz keidžs saprot tīneidžmeitenes psiholoģiju

upd. gandrīz nolēcu no deviņstāvenes jumta! man te laikam kvests, kā var sevi nogalināt, lai nepagūtu izglābt

* * *
* * *
Par sestdienu
eu, a kā būtu aizbraukt uz cehstivālu, tā nodot konkrēto černi?
* * *
grimstu aizvien dziļākā biezenī
* * *
42+11
kas patika angļu meitenēm šai nedēļā pirms 53 gadiem?
dooh. Jānīc patika.

Layton

remember, remember the augustest member

* * *
you like tomahto, i like tomaytoe
vecāki atveda vēl vienu kravu ar saviem tomātiem. izskatās, ka atkal jāvāra Dzuppa to Māte.
ēšana, visticamāk, Ķipī
ap 8ņiem
* * *
lasīju internetos par čehoslovākijas-68 okupāciju, tad tur ir viens savdabīgs moments - izrādās, ka bez poļiem, ungāriem un bulgāriem arī vācu demokrātiskie spēki bija uzaicināti piedalīties diskotēkā
uzaicināti, bet pēdējā brīdī genštābā karavadoņi veterāni pamanījās nosirmot otrreiz, kad pēkšņi iedomājās vācu armiju čehos
nu un, karoče, fričus izbanoja

jāatzīst, man bija ļoti liels pārsteigums, ka vācijai tajā momentā vispār bija kaut kāda armija
man likās, ka arī tagad viņas nav (a ir, cilvēki raksta, ka neefektīvākā nato)
* * *
vai ir jāsāk uztraukties, ja vēstules raksta inteliģence? nē, ir jāsāk uztraukties, ja vēstules raksta proletariāts!
* * *
meteoroloģiskās ziņas
auksta lietus lamatas. esmu auksta lietus lamatās noķerts nosalis lemurs. aiaiai.
sēžu savā ārnīcā, Pandolfo klausos, garus teikumus mudžinu, un tad tā kā sāk līt. izžuvušās skrienamķeskas mājas sausumā fiksi ienesu, drusku aplīstu, līdz ārnīcai atpakaļ atskrienu. un tad uzreiz augšā kāds atver slūžas, un ūdeņi gāžas lejā. un tā es tagad tāda pusslapja te tupu. no debesīm nāk balts. ilgi jau nāk. nāk tik spēcīgi, ka nekādi neliekas iespējami ar datoru un grāmatām veikt vienu vai vairākus pārskrējienus līdz īstai pajumtei. slapjš. auksts. ļoti skaļš. kaut nu nesāktu tecēt uz galvas/datora no ārnīcas jumteļa.
lietus lamatas ir saldējošas. ak mani stīvie pirksti.
kā viņiem tur augšā neizbeidzas ūdens?!

un pēc rasbainieka ieraksta man briesmīgi gribas ābolus. mums šogad nav. nemaz. sīpoliņi 2 (divi) gab. kokā rēgojas. bet piekritīsiet, ka divi sīpoliņi neskaitās.

* * *
ņippī! saņēmu honorāru un uzreiz atveseļojos.
* * *
* * *
nejauši uzšķīru pavecu antikrista konspirāciju.
un tieši šorīt izlēmu kādu laiku nekurīt.
bet kaņepju eļļas/sulas dziedniecisko pusi gan gribētu papētīt dabā.

vispirms gan kontrabandista gaitās no Lukašenkōlandes jāatšņorē šurp brīnumpreparāts АСД (антисептик-стимулятор Дорогова)

* * *
Protams, ka Cēsu brīvdabas lasītavā, kur var paņemt, palasīt, nolikt un apmainīt mīļas, svarīgas, apmuļļātas grāmatiņas un kas, manuprāt, ir brīnišķīgs projekts, protams, ka tur kaut kādi netīrie kristieši arī ir kaudzītēs iemaisījuši savas viltīgās avīzes. jo, viņuprāt, nesot Dieva vārdu, var atļauties šmugulēties cēlā mērķa labā. mani pārsteidza, ciktāl viņi ir advancējušies pievilināšanā. tās vairs nav bēdīgas lapeles padumjai auditorijai, bet pietiekami aktuālas, diskutējošas un aizraujošas, lai uzrunātu pat vidusskolas teicamnieku, erudītu lauku avīzes lasītāju vai potenciālo grāmatu apmaiņas punkta romantisko apmeklētāju. 7. adventes draudzes kvalitatīvi samaketētajā bukletiņā visi raksti ir veidoti pēc viena iedarbīga principa un tiem it kā ir viens autors, kura vārdu nevar tekstā atrast, sauksim viņu par Ēsholu, bet zināms, ka viņa sievu sauc Karla. Tie ir personiski, draudzīgi, mūsdienīgi un, tipa, gudri stāsti, kam kopīgs ir vienādojuma princips: tiek nosaukti dotie lielumi un nezināmie, uzdots jautājums un, detalizēti iztirzājot, teksts tiek virzīts uz jautājuma atbildēšanu. par prostitūciju, par okultismu, par islāmu, par sieviešu tiesībām u.c. visos tekstos ir daži derīgi argumenti, tiek atdots gods kritiskai domāšanai, zinātnei, seksuālajām vajadzībām, neliela kritika agrākajai baznīcas stingrībai, un tad - pļurk! pļurk! pāris loģiskās kļūdas un gaumīgi iesāktais teksts tiek aizvirzīts pie Dieva kā pareizās atbildes.
Piemēram, stāstā par musulmaņu meiteņu apgraizīšanu viss aizgrābjoši sākas ar mazo Ajanu, kuru 5 gadu vecumā vecmāmiņa noķer un ar lielām dzirklēm nogriež viņai klitoru. tad statistika par šādu darbību biežumu un graujošo ietekmi uz sievietes veselību, mazliet kredīta šai tradīcijai, jo tā cenšas pasargāt sievieti no citām sāpēm (sabiedrības izrēķināšanās, ja sieviete būs zaudējusi tikumību), nosodījums šādai tumsonīgai sabiedrībai... lasītājs neapšaubāmi 100 % ir nostājies sieviešu un taisnības pusē, un tad par nelaimju cēloni tiek atzīts multikulturālām pilsētām raksturīgais morālais relatīvisms.
tagad Ajana ir izaugusi, dzīvo Holandē un ir liberālas partijas politiķe, kas cīnās par meiteņu tiesībām. viņa savu "izpratni par morāli bija ieguvusi no ģimenes un sabiedrības, bet tad saprata, ka tā ir saistīta ar lielām problēmām". Apgalvojums: mēs nevaram paļauties uz sabiedrību kā morālo kompasu, jo piemērs: Senā Roma bija tāda sabiedrība, kur vīriešiem mīlas partneri bija zēni. Secinājums: paliek tikai kristīgā morāle, kas ir absolūta. jā, "zinātne ir liela svētība", bet tā mums nevar iedot morāli. filozofija? ētika? sekulārā morāle, kas atšķir vairāk un mazāk morālas lietas - netiek pieminētas ne ar pušplēstu vārdiņu. vienādojums ir atrisināts, kristiešu Dievs ir atbilde. stāsta galvenā varone Ajana gan esot ateiste, bet cilvēkiem, kam pietrūkst Dieva, viņa iesakot vērsties pie kristiešu Dieva.
citi teksti bukletā izskatās grafiski zinātniski, tur ir attēlotas DNS ķēdes, daudz skaitļu un statistikas. apšaubāmi argumenti par to, cik gadus vajadzētu, lai pērtiķis uzrakstītu dzeju, salīdzināti ar visuma vecumu, noīsinātas nulles, un pareizā atbilde: Dievs ir sarakstījis mūsu DNS, jo pērtiķim būtu pietrūcis laika.
google un internets arī tiek cildināti kā Dieva dāvanas un svētība. galu galā tur var atrast daudz spekulatīvas un aplamas informācijas. redzēju,ka Sv. Kvadracikla draudzei ir bijusi pat nometne "Googles prieki". Visvairāk mani laikam bukletā sajūsmināja kino sadaļa, kur tiek cildinātas Holivudas filmas ar labajām beigām, jo tās nāk no Kristus, un pelts franču kino, kas populāro ateisma strāvojumu dēļ pauž tikai "tukšumu, bezjēdzību un postažu".

mani aizvaino tas, ka šīs avīzes bija sabāztas pa vidu nojumē atstātajai dzejai, klasiķiem un ar roku rakstītām burtnīciņām daudz vairāk nekā tas, ja tur būtu nolikts super netto vai sponsora katalogs.

* * *

Previous