diskusija ideāli ir zinātkāra otra cilvēka izpratnes pētīšana un atsevišķos gadījumos - sacenšanās spriestspējā, nevis zināmo faktu un teoriju skaitā. Rītupa un Ķīļa gadījums ir ļoti skumjš. viņi iekārto sev pasauli, kurā paši nemaz nespēj dzīvot un tad nāk mājās un iespiež galvu kādā siltā klēpī un raud. viņiem vajag pakauties. :
Comments
|
it kā Rītupam būt plašs akadēmisko publikāciju saraksts. es paskatījos internetos - aizkustinošākais ir goodreads.com: "Arnis Rītups (author of Loģiski filozofisks traktāts)"
(Reply to this) (Thread)
es šo nezināju bet man arī tāpat tā likās aizkustinoši personiska un latviska!! (jo latvieši,atšķirībā no amerikāņiem,komunikācijas un retorikas prasmi neuzskata par tikumu bet drīzāk par netikumu - "ziepēšanās" un "liešana", tipa) agresija pret džeku kas māk iznesties un visiem patīk un kuru liek visos internetos un televizoros kamēr es varbūt esmu daudz gudrāks bet nemāku to tik labi izrādīt
vai tieshàm Tu domà, ka Ritupam buutu problémas twitteros vai domburshovos "izràdit savu gudriibu"? :)
bet pati sliktàkà latviskà iipashiiba ir nespéja publiski atziit, ka biedrs un koleeghis profesionàlà zinjà ir daudzkàrt pàràks un kompetentàks vai publicéjis kvalitatiivàku darbu.
tu vari gaidiit un nesagaiddit, kamér kaa minimums "Rigas laika" kolegi (nerunaasim tachu par LU), kuriem tachu kaut ko vajadzétu saprast, atnàks un pateiks, ka més lepojamies ar Ritupa Dekartu, jo tas ir pasaules liimenja akadémisks izdevums. nesagaidiisi. es par sho lietu satraucos daudz vaiàk nekà par to, ka RL intervijà kàrtéjo reizi uzbrauca kàdai slaveniibai.
tu vari gaidiit un nesagaiddit, kamér kaa minimums "Rigas laika" kolegi (nerunaasim tachu par LU), kuriem tachu kaut ko vajadzétu saprast, atnàks un pateiks, ka més lepojamies ar Ritupa Dekartu, jo tas ir pasaules liimenja akadémisks izdevums. nesagaidiisi. es par sho lietu satraucos daudz vaiàk nekà par to, ka RL intervijà kàrtéjo reizi uzbrauca kàdai slaveniibai.
domāju, nevajag jaukt Ķīli ar Rītupu. jo viens ļoti pašaizliedzīgi dara sabiedriski vērtīgu darbu, ir pārņemts ar idejām, visos tajos forumos ieklausās vienkāršos cilvēkos, inspirē viņus uz dažādām pozitīvām rīcībām un nav ne mazāko šaubu, ka no sirds cenšas, lai Latvijā viss būtu labāk, kamēr otrs acīmredzot gūst kaut kādu "sokratisku" baudu no citu tirdīšanas un tādejādas krāniņu samērīšanas. Roberts teica, ka viņam liekas visnotaļ jocīgi, ka no 2,5 stundu sarunas paņemts tieši šis fragments, kurā proporcionāli tik lielu daļu aizņem tirdīšana par "publikācijām".
turklāt, runājot par cietumnieka dilemmu, sarunā atklājās paša A.R. nezināšana, nekompetence un gaisa grābstīšana, jo Elionoras Ostromas visai nozīmīgie "cietumnieka dillemas" pētījumi, uz ko Ķīlis mēdz atsaukties, nāk no viņas 2000. gadā publicēta pētījuma "Collective Action and the Evolution of Social Norms", savukārt anarhisma idejas lielā mērā smeltas Deivida Grībera 2004. gada grāmatā "Fragments of an Anarchist Anthropology". tā kā tās nav 50 gadus vecas domas.
šajā kontekstā svarīgi piezīmēt, ka E.Ostroma 2009. gadā par pētījumiem šajā virzienā saņēma Nobela prēmiju ekonomikā. tā nudien ir muļķība un nezināšana pārmest Ķīlim "vecas idejas".
turklāt, runājot par cietumnieka dilemmu, sarunā atklājās paša A.R. nezināšana, nekompetence un gaisa grābstīšana, jo Elionoras Ostromas visai nozīmīgie "cietumnieka dillemas" pētījumi, uz ko Ķīlis mēdz atsaukties, nāk no viņas 2000. gadā publicēta pētījuma "Collective Action and the Evolution of Social Norms", savukārt anarhisma idejas lielā mērā smeltas Deivida Grībera 2004. gada grāmatā "Fragments of an Anarchist Anthropology". tā kā tās nav 50 gadus vecas domas.
šajā kontekstā svarīgi piezīmēt, ka E.Ostroma 2009. gadā par pētījumiem šajā virzienā saņēma Nobela prēmiju ekonomikā. tā nudien ir muļķība un nezināšana pārmest Ķīlim "vecas idejas".
(Reply to this) (Thread)
jā es piekrītu par Ķ. un tam nav nekādas nozīmes, cik R. izteikumi bija pamatoti, uz mani šī situācija runā pavisam ko citu
vow labi ka atgādināji! nē nebūsim un nenāksim :(, jums jāpaņem līdzi divi citi. rekomendēju martu, jo viņa mūzikas skolā spēlēja klavieres.
(Reply to this) (Parent)
ah, problēma jau radās tikai caur to, ka sarunas sākumā Ķ ar lielu uzsvaru sevi pasniedza kā Akadēmiķi, jo tikai tas esot svarīgi un valorizējoši. bija loģiski uzdot jautājumu, kā tad Ķ akadēmiskumu saprot un kāda darbība ļauj sevi par tādu saukt.
man šķiet, jūs abi neuzmanīgi lasījāt
man šķiet, jūs abi neuzmanīgi lasījāt
un, es atvainojos, bet kamér Kjiilis "ļoti pašaizliedzīgi dariija sabiedriski vērtīgu darbu, bija pārņemts ar idejām" un "ieklausiijàs vienkàrshos cilvékos", Riitups uzrakstiija un aizstaavéja labaako disertàciju Latvijas un, iespéjams, visas Baltijas filosofijas zinàtnju vésturé. tas, cik viena vai otra darbiiba ir vértiiga, ir atkariigs no skatu punkta un vértiibu sistémas. visu cienju Kliilim par pretiimnàkshanu tautai, tas ir lielisks un vajadziigs solis, bet pàrmetums, ka to nevar saukt par akadémisku dziivi, bija pamatots. un neviens cits kà Riitups to nebuutu varèjis izteikt. savukàrt pàrmest Riitupam, ka vinjam pasham nav publikàciju, ir nepamatoti, jo vins savu disertàciju aizstàvéja tikai pirms pusgada.
nezinu, man tāda "iespējams, labākā disertācija Baltijā" disertācija neliekas nekas vērtīgs. varbūt godīgi būtu teikt, ka man tā liekas nekas.
svarīgi ir tas, ko tu dari, lai cilvēku dzīves būtu labākas. periods. varbūt punkts.
svarīgi ir tas, ko tu dari, lai cilvēku dzīves būtu labākas. periods. varbūt punkts.
bet vai nav dīvaini ar šādu pasaulsuzskatu un filozofiju diezgan regulāri paust sašutumu par vispārīgo Latvijas "intelektuālās" vides provinciālismu, cilvēku neizglītotību un nekompetenci, kas izpaudās kaut vai grūtībās atrast tulkus kaut kam tik vienkāršam kā saistošo ievadu sērijai
nav gan. nedomāju, ka doktordarbs būtu kāds pārmērīgs kritērijs.
atklāti sakot, labprāt šo diskusiju neturpinātu, man, jāsaka, lielās līnijās tas nesatrauc.
atklāti sakot, labprāt šo diskusiju neturpinātu, man, jāsaka, lielās līnijās tas nesatrauc.
(Reply to this) (Parent)
katrā gadījumā ļoti atvainojos, ja gadījumā jūtas ir aizskartas (to nekad nevar zināt). iespējams, es tam pieeju pārāk pavirši. neko darīt, tā nu tas ir. ;)
(Reply to this) (Parent)
né, diskusijas ir dazhàdas un var uzdot dazhàdus jautàjumus un dazhàdi tàs vadiit. shajà diskusijà viens sholars uzdeva jautàjumus otram sholaram, kursh ir eksperts triis dazhaadàs jomàs un Latvijas nacionàlais Antropologs nr. 1. Es neredzu nekà slikta iespéjà publiski paust shaubas par kàda kompetenci, it sevishkji, kad stratéghiskàs analiizes centrs no valsts budzheta sanjem diezgan lielu naudu (kaulinja blogà senàk bija publicéta visa finanséjuma vésture un dokumentéts padariitais, kas aprobezhojàs ar pàris desmitus lpp. gara vispàriiga véstiijuma sagatavoshanu).
(Reply to this) (Thread)
es runāju par to, ka latviskais tikums ir momentā dirst uz jebko kas ir nr_1, un šādā kontekstā tas viss izskatījās neglīti.
tu nesaproti, par ko runa, vai izliecies? Negliiti ir tas, ka Kjiilis bija viens no pirmajiem un galvenajiem, kas publiski pauda akadémisku sashutumu par Riharda Kuulja un pàréjàs LU komandas intelektuàlo negodiigumu, zagshanu, stagnéshanu un neatbilstiibu akadémiskajiem standartiem. Tad pret Kuulja zadziibu tas nebija "latviskais tikums" riebiigi dirst, bet Patiesiibas atklàshana, bet pret Kljiili ir, ja?
(Reply to this) (Parent)