from:sramgni date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:29 link
Man patika, kā tu sacepies par interviju ar Stīlu un apgalvojumu, ka rasisms Latvijā ir dzīvs. Izskatās, ka esi pazaudējis jebkādu saikni ar realitāti.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:44 link
Man patīk, ka tu domā, ka es sacepjos un ka joprojām tici, ka globālā fašisma mednieki vēl nav pazaudējuši jebkādu saikni ar realitāti.
Stīla gadījumā es drīzāk ieņirdzu no metapozīcijas, ka "rasisma jautājumam" Latvijas reālijās vispār būtu jābūt kaut kādai politiskajai vai sociālajai relevancei. Stīla gadījums bija kārtējais iemesls ieņirgt par liberāļu svētajām šausmām un pinkšķiem, kas vairāk pakārtoti retorikai un žestikulēšanai, nevis reālai socpolitikai.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:57 link
Tāpēc, ka Latvijā nav nevienas aktīvas politiskās grupas vai kustības, kas sludināto "balto pārākumu" vai izrēķināšanos ar kādas noteiktas rases pārstāvjiem vai to paverdzināšanu, marginalizāciju utml.
Kas attiecas uz "viņš ne tā uz mani paskatījās" vai "viņš noteikti par mani padomāja, ka esmu pērtiķis" vai "viņš par mani pateica kaut ko sliktu un aizskarošu" u.c. mūsdienu kreiso liberāļu mēģinājumiem ielīst cilvēkos prātos, lai tos ar valsts aparāta palīdzību kontrolētu saskaņā ar kārtējā politkorektuma vēja nestajam vēsmām - fuck off, no pasaran. Uzskatu, ka "naida runas" likumi ir jāatceļ visā pasaulē, tie jau tā ir saēduši pēdējās Rietumu prāta un eiropeiskās brīvības paliekas.
from:sramgni date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:11 link
Nemaz nešaubos, ka tev arī fiziskas un nepārprotami verbālas naida izpausmes šķeit OK, tāpat kā tev šķeit OK nacistu simbolu publiska valkāšana, jo tas jau nav "īstais nacisms". Kā jau teicu, tu esi pazaudējis saikni ar realitāti.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:24 link
Nu piedod, es tomēr cenšos domāt racionāli. Es tiešām nesaprotu, kas tik dēmonisks vai maģisks ir dažādu simbolu publiskajā valkāšanā. Protams, daudz kas ir atkarīgs no konteksta - Japānā un Āzijā vispār taču nav nekādu problēmu kospleijot ar nacistu atribūtiku, tas pat skaitās stilīgi. Jā, varbūt kādam šeit Eiropā aizvainojoši, nu un? Man kādreiz bija Čegevaras krekls, reiz Vecrīgā gāju pa ielu, pretim nāk kāds amerikānis, un nosaka "ou, someone supports commie terrorists here". Un es lieliski spēju viņu saprast, taču vai risinājums ir čegevaras kreklu aizliegšana (pat ja mana idejiskā pārliecība tiešām liktu iznīcināt un aizliegt jebkādu komunistu - nāvējošākās 20.gs. idejas - vizuālās atribūtikas valkāšanu) Vai, piemēram, Krētā ēdu kādā ielas kafejnīcā, bet tur īpašnieks-opis sāka skatīties un taustīt manu Skyforger kreklu, kur viņiem "o" vietā vēl ugunskrusts. Es domāju, tu esi pazaudējis saikni ar realitāti, ja tev šķiet, ka dažādu nepiedienīgo vai aizvainojošo simbolu aizliegšana un regulēšana drīzāk nekontributē aizliedzamā mitoloģizācijā.
Jā, verbālas naida izpausmes ir vienkārši nepieklājība, nevis administratīvi sodāms noziegums. Fiziski - tas jau ir pavisam citādāk. Habeas Corpus.
from:sramgni date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:43 link
Neko pat nepaspēju pateikt par saviem uzskatiem saistībā ar simbolu aizliegšanu, man vienkārši ir palicis pietiekami daudz veselā saprāta, lai redzētu šī gadījuma kontekstu (kā jau pats minēji, konteksts ir svarīgs) un saprastu, ka ka indivīds ir neonacists un ar to lepojas. Tāpat es redzu, ka tu "smīkņā par liberāļiem", kuriem nepatīk rasisms, bet pats sašūti un sāc pinkšķēt, kad vajag aizstāvēt kādus nacionālos radikāļus (nē, tikai nedrīkst nosaukt tos par fašistiem, citādi man atkal būs jāskatās uz fašisma definīciju).
Starp citu, vai šis apraksts no Stīla intervijas ir vienkārši nepieklājība vai naida izpausme: "Kāda sieviete tikko mani pagrūda, lai tiktu garām, es norādīju, ka tas nebija nepieciešams, uz ko viņa atcirta – aizveries, melnais sušķi." Un nemaz nepūlies piemērot kaut kādus likuma pantus, es jautāju par lietu pēc būtības.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:54 link
Indivīds ir neonacists un ar to lepojas (konteksts ir svarīgs - iegaumē, cik smieklīga šāda pozīcija ir ASV, Vācijā, UK tas jau būt citādāk, Polijā būt "neonacistam" būtu trīskārt smieklīgāk nekā ASV) - nu un?
Atkal, tev laikam pusi profesionālā aroda un mentālās kapacitātes aizņem namesdropping's: par kādiem nac.radikāļiem ir runa? Kas ir nac.radikālisms? Nelegālās imigrācijas kritika? Eiropā ir gaužām maz nac.radikāļu.
Šausmas, Ingmār. Cik anekdotiskus gadījumus vēl piemetināsi? Gadījums ir sievieti ir nepieklājība (varbūt nevajadzīgi naidīgāka, bet nepieklājība tik un tā) jebkura vesela un racionāli domājoša cilvēka acīs. Interesanti, laikam Stīls pats ir ieciklējies uz rasu teoriju, ja reiz tik ļoti iespringst uz vai par savu ādas krāsu. Diemžēl dzīvojam Black Lives Matter populistu un retoriķu laikmetā, rase tiek faktiski izgudrota no jauna :( Tikpat labi līdzīgā situācijā kāds varētu teikt: "aizverais, vecais resnais mērgli!" Liljabrik un citi neirotiķi to gan nosauktu par bodīšeimingu un eidžismu. Attopies, vai neredzi, cik ļoti smieklīgs un pazemojošs (gan attiecībā pret jums, gan attiecībā pret ĪSTĀ rasisma upuriem) ir tieši šis jūsu neirotiskums?
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:01 link
Protams, ka man kā latvietim un kristietim tas nav "OK", bet tāpēc jau es neiešu pinkšķēt, ja kāds kaut kur ir tā iedomājies un ar to lepojas. Nu neko, daudzi cilvēki stāv tālu no Dieva žēlastības saules un ir nocietinājušies savā sirdī. Tā vienkārši ir, deal with it.
from:tiesibsargs date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 15:59 link
pričom te pinkšķēšana? iedot nacistam pa muti tā, lai izrubījas - tā ir pinkšķēšana?
es tev varu pateikt, kas ir pinkšķēšana - tavi komentāri par kreisajiem liberāļiem, nu tik žēlabaini un gaudulīgi, pizģec vispār, rodas sajūta, ka tu pat apmīzies aiz bēdām esi, jo, saprotiet, naida runa tiek aizliegta, un tavu padomu nepaprasīja. ej tak sēdi biksēs ar saviem antieiropiskajiem uzskatiem!
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:50 link
ej tak pasēdi kādā kambari vai nopratināšanā, čekistu, dokseru un Eiropas ienaidnieku - islāmistu, izvarotāju un teroristu - roklaiža un piesedzēj. tu esi staigājošs apkaunojums un tādiem spiegiem, stučītājiem, čekistiem un vārda brīvības ienaidniekiem kā tev cibā nav vietas. kommie raus!
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:06 link
man šķiet, ka pēdējais laiks tevi nodot DP rokās, jo tu apdraudi sabiedrību un aicini uz vardarbību un naida kurināšanu - tu saki, ka dot pa muti nacistiem ir pilnīgi ok, bet tavā cibā par nacistiem sanāk ne tikai daļa cibiņu, bet visticamāk lielākā daļa LV iedzīvotāju un Austrumeiropiešu. tu esi bīstams ne tikai sabiedrībai, ne tikai Eiropai (ar savu migrantu, tehnokrātu, totalitāristu un islāmistu atbalstu), bet arī pats sev, tāpēc, diemžēl, tevi nāksies iesēdināt tikai trakonamā, cietums gan būtu bijis labvēlīgāk, jo tur tu saskartos vismaz ar kaut cik nelielu realitātes devu.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:04 link
Es taču neesmu tāds psihopāts kā ASV demokrāti, lai ietu tik tālu, ka būtu jākriminalizē politiskās vai viedokļu atšķirības (par to pēdējā laikā daudz runā Alans Dēršovics)
from:tiesibsargs date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 16:42 link
ja tu domā, ka nacisms un fašisms ir vienkārši politiskās/viedokļu atšķirības, tad es gribu redzēt ārsta zīmi, kas apliecina, ka tiešām neesi psihopāts.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:51 link
pizģec, kas gan cits ir našisms un fašisms, ja ne politiskās/viedokļu atšķirības? no kuras trakomājas tu esi iznācis? tu taču esi bīstams sabiedrībai! jo pēc tavas loģikas sanāk, ka jebkurš, kas tev nepiekrīt, ir nacists. hospitalizēt vajadzētu tevi, kauna traips.
oh, viedokļu atšķirības, kuru galējais mērķis ir genocīds utml štellītes? vēlreiz tev atgādināt par 2pk un ko ar šo viedokļu aktīvajiem paudējiem darīja?
from:anonymous date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:05 link
vēlreiz atgādināsu 2pk un pēkara situāciju, kur par fašistiem komunisti un sarkanie sāka saukt visus, kuri domāja citādāk. atgādināšu, ka Trampam noteikta politiskā spektra pārstāvji arī piedēvē genocidāllas "tieksmes" vai ievirzi - un pēc tavas loģikas izriet, ka Trampu un viņa atbalstītājus vajag šaut. tieši tāpēc mūsdienu situācijā ir jābūt uzmanīgiem arī ar nazi kospleja un stilošanas grupām, jo sākt viņus vajāt nozīmētu dot vaļu pēckara kreiso, maoistu un staļinistu neprātam. galu galā, - tīri praktiski izvērtējot - tieši kreisie ar saviem grautiņiem, agresiju un neiecietību šobrīd ir lielāks fiziskais drauds sabiedriskajai kārtībai un līdzpilsoņiem nekā kaut kādi tīņi ar svastikām.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:03 link
ā, tu laikam gribēji teikt, ka nacisms/fašisms ir drīzāk nevis politiskais viedoklis, bet gan kaut kādas dēmonu inkarnācijas, absolūtā ļaunuma manifestācijas pasaules vēsturē. nu neko, tik tālu tavs racionālisms, ja reiz sāc domāt mītiskotās kategorijās.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:54 link
gaidu tavas reportāžas no infiltrēšanās Eirpas islāmistu, izvarotāju un džihādistu vides. pagaidām pēc visiem bēģlu un islāmistu noziegumiem no tevis ir dzirdams tikai viens liels, trekns "nu un?", kamēr šie nacistu kospleijotāji un larpotāji tev ir kaut kāds absolūtā ļaunuma iemiesojums. ā, nē, tu pat ej vēl tālāj savā internacionālistiskajā komunismā, tev jebkura nacionālisma izpausme ir absolūtais ļaunums. ej, lūdzu, prom, man nelabums metas jau no komentāra veltīšanas tev vien.
tu pilnīgi debils esi? uz bēgļiem attiecas precīzi tie paši likumi, kas uz pārējiem - par pastrādātu noziegumu jāsaņem sods. nemēģini bāzt man mutē savas caur dirsu izfantazētās huiņas, capish?
tu esi tik debils, ka vairs nespēj atšķirt valsts un privāto sektoru. dagens nyheter pieder bonnier - tiem pašiem, kuriem piederēja diena tajā laikā, kad tu tur kaut ko drukāji. toreiz rakstīji jēdzīgi. kurā brīdi pārvērties par pašpasludinātu kristieti un naidpilnu farizeju, nezinu. bet paskats drausmīgs. man ir pietiekami daudz normālu kristiešu draugu, lai es saprastu, ka tev ar kristiešiem sakars ir tikpat liels kā tiem teroristiem, kuri spridzinās, ar islāmu.
The government expects the unemployment to drop below 6 per cent next year, although there are big differences between people born in Sweden, and those who ahve come here more recently.
Altogether, the budget includes an extra SEK 43 billion in spending, which several commentators have noted is a much bigger amount than government are normally able to spend.
But Magdalena Andersson stressed this is still a responsible budget, as the government has been good at paying off the public debt, and will continue to do so.
"We have the lowest public debt since 1977. What we have done during this term in office is that we have ensured that we pay off the public debt, so that we can equip ourselves for worse times. During this period, we have lowered the public debt by 10 percentage points," she said.
We have not borrowed one single krona to pay for the refugee crisis. On the contrary, we have been paying off the national debt also during these years,"
es tev, pipsi, ieteiktu pieturēt muti, citādi točna par nomelnošanu atrausies fiziski. filtrē savu bazāru, mudak - vai arī atbildēsi par to. ne jau obligāti no manis. vienkārši ņem vērā, ka humanoīdiem mēdz nepatikt, ka viņu vai viņu draugu un sabiedroto valstij gāž virsū mēslus. īpaši ja to dara tādi impotenti, bet verbāli agresīvi čīkstuļi-pīkstuļi kā tu.
from:anonymous date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:24 link
vēlreiz saku: savus valdības medijus vari iebāzt vienā vietā, kā tev nav kauna tos piesaukt priekšā, pakaļā.
o, redzi, atkal iekriti čekistu maisā, draudot ar izrēķināšanos par "nomelnošanu", viss kārtībā, arī 60tajos/70tajos noderīgie progresīvie idioti filtrēja sabiedrisko domu, ravējot tos, kuri kritizēja jeb "nomelnoja" progresīvāko un taisnīgāko valsti pasaulē. ej, nokaunies kaut kur taču. tu esi skaidrs un uzskatāms piemērs, kāpēc psihiski vai emocionāli nestabili cilvēki nekad nedrīkst tikt pie teikšanas pār jebkādiem naida runas vai runas kontroles vispār noteikumiem, nemaz nerunājot par "cilvēktiesību pārkāpumiem", kuri, kā tavs piemērs neskaitāmas reizes rāda, svārstās atkarībā no iesaistītās personas jūtīguma un emocionālā disbalansa (proti, pašpārliecinātības trūkuma, mazvērtības kompleksu) pakāpes. nav brīnums, ja reiz tādu totalitāru humanitāro lielvaru kā zviedriju kritizēt jeb "nomelnot" nedrīkst, kamēr tu gan savā cibā, gan profesionālajā darbībā jau vismaz desmit gadus nodarbojies ar savas dzimtās zemes/valsts reālu, nekritisku nomelnošanu, kas brīžiem pat robežojas ar Lindermana kunga cienīgu pretvalstisku darbību.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:56 link
jā, pizģec, ne, to tev laikam skoliņā vai aģitpropā neiemācijā, ka var arī racionāli domāt nacionāli. nav gan dzirdēts, ka kreisie būtu pacēlušies kaut līdz pirmajam racionalitātes līmenim, nemaz nerunājot par tādiem hroniskajiem cibas čekistiem, čīkstuļiem un noderīgajiem idiotiem kā tu.
from:anonymous date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:28 link
"ja neprot uzvesties" - vēlreiz, cilvēkiem šobrīd rietumos draud reāla fiziskā diskriminācija un izrēķināšanās par jebkādu nedaudz labējāku viedokli, aizbildinoties ar plašu asociāciju ar "nacistiem, kas neprot uzvesties"
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:57 link
tu, ingmārs, junkers, daļa no cibas, zviedru valdības mediji utml. kā veicas, cik fašistus šodien nomedījāt? vai jau svinat uzvaru pār digitālo fašismu?
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:48 link
Tu jebkurā gadījumā sagaidi, ka noteikta kontingenta komentārs agrāk vai vēlāk iekritīs groziņā, un es principa vārdā - lai jūsu pozīcijas konsekventi novestu ad absurdum - negribu likt vilties.
Es esmu pret kreisajiem, totalitāristiem, urbānistiem un dekadenci un par latviešiem, kristietību, tradīciju, decentralizāciju un lauķiem. Un es pa visam noteikti esmu pret fašisma jēdziena novalkāšanu, instrumentalizāciju un staipīšanu, tādējādi ņirgājoties par īstā fašisma upuriem.
from:sramgni date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:58 link
Kas ir īstais fašisms? Tu aizstāvi Latvijas rasistus, jo tie nav "īstie fašisti"? Tev ir kaut kāds standarts, kurā rasisms, homofobija un citas naida formas kļūst tik nopietnas, ka tās kritizēt vairs nenozīmē "svēti sašust un pinkšķēt"? Šobrīd izskatās, ka tu vienkārši principiāli aizstāvi jebko, kas ir uz labējā spektra pusi, tostarp visādus radikāļus, un, lai padarītu savu pozīciju ērtāku, piedēvē, piemēram, man kaut kādu kreiso radikālismu, pret kuru noteikti jāiestājas.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:09 link
Fašismam ir noteikta definīcija, iemet aci kaut vai vikipēdijā, nevis staipi vēsturiskus terminus kā gumiju. Negatīvam definīcijas piemēram sk. https://en.oxforddictionaries.com/definition/fascism definīcija pilnīga huiņa, staipi kā gribi un piemēro jebkuram, kas neiet pie sirds.
Vēlreiz, es nesaprotu, par kādiem Latvijas rasistiem tu runā, savas dzīves laikā neesmu dzirdējis nevienu latvieti (krievi mani neinteresē, viņu vairumam LV nevajadzētu būt), kurš kā svētu un konsekventu pārliecību apgalvotu kaut ko no sērijas "riebīgie, pretīgie, smirdīgie nēģeri, kaut jūs visi turpinātu smakt un vergot plantācijas zem baltajiem kaklakungiem". Tu pats rasismu savā komentārā nodēvē par "naida formu", un uzreiz iekrīti pašizliktās lamatās, jo - lieku galvu ķīlā - 97% latviešu nav nekāda organizēta, principiāla, strukturāla un noturīga "naida" pret melnādainajiem. Vai, pēc analoģijas, tas, ka es neatbalstu viendzimuma attiecības, kur nu vēl laulības, nebūt nenozīmē, ka es "ienīstu gejus", hence, esmu homofobs (seriously, man jāielaižas šādās diskusijās? tas ir tik ļoti outdated, ka metas nelabi, tagad ir pilnīgi cita pasaule). Ja tev sāp tavi arābi, bēglīši, tā ir cita tēma (arābi taču nav "cita rase", vai ne? un jums vispār tur ir paradokss, jo jūs "rasi" kā kategoriju droši vien vispār neatzīstat, taču, redz, par katru cenu ar valdības politiku palīdzību jāapkaro rasisms kā fenomens).
from:sramgni date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:21 link
Kādēļ tev šķiet, ka naidam jābūt "organizētam un strukturālam", lai tas būtu kaitīgs? Par principiālu un noturīgu es gan tavā vietā galvu ķīlā neliktu.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:31 link
Par LV tiešām lieku galvu ķīlā, es pat būtu gatavs ar nelielu minstināšanos derēt par ASV, ka tur rasisms - par spīti reālām white supremacy, kuklukslana, spenseristu u.c. grupām - arī nav REĀLA problēma, kaut gan vēsturiski šim jēdzienam tieši tur arī vajadzētu būt lielākajam svaram (un es tieši protestēju pret svešu problēmu un svešu idejiski un politiski noslogotu jēdzienu/diskursu nekritisku ievažāšanu, nepārtulkošanu Latvijas politiskajā dienaskārtībā).
Varbūt rasisms būs problēma LV pēc kadiem 30-40 gadiem, ja junkuristiem un fašistiem Eiropas Savienībā izdosies realizēt savus ļaunos plānus. Taču, hopefully, tuvākās desmitgades laikā, ar Dieva svētību, ES - vismaz tās totalitārajā formātā - vajadzētu sabrukt, vai arī LV - ja padzīsim mūsu gļēvo un tautu regulāri nododošo eliti - vismaz nonāks Polijas lielvaras paspārnē.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:43 link
Nu, džihādistu, salafistu un islāma ekstrēmistu naids pret rietumu dzīvesveidu un cilvēkiem ir organizēts, kolektīvs, strukturāls un gana eksternalizēts, turklāt doktrināli pamatots - tāpēc valstij pilsoņu drošības vārdā ir tiesības rīkoties preventīvi un pat ierobežot islāmistu vārda brīvību (nemaz nerunājot par pārvietošanās u.c. brīvībām), lai novērstu jau uz gana daudz precedentiem balstītu kaitīgumu pret viņu naida objektiem. Ne tikai LV, bet visos rietumos nav nekā pat attāli tuva "rasisma" sakarā.
Vai, piemēram, man emocionālo distresu un kaitīgumu personīgi rada Džeremijs Korbins, viņa izteikumi un politikas. Ko darīt? Aizliegt, ierobežot, uzlikt sodu?
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:58 link
vispirms parādi, gudriniek, kur ir aizstāvēti nacistu un rasisti, tad runā tālāk. pagaidām tu te bārsties ar savām klišejām un tukšpaurību. lai gan, ko var gribēt no žurnālistiņa. žurnālisti jau sen pārdēvušies ideoloģijai.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:58 link
Bet kā ar situāciju, kad ASV universitāšu kampusos dažiem studentiem šķiet, ka "fašisti viņiem/tuvākajiem uzbrūk vai vismaz drīz uzbruks", tāpēc jārīko preventīvi (he he) grautiņi un kautiņi "ar fašistiem", bloķējot noteiktus runātājus?
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:12 link
Tu neko šīs vārdu apmaiņas laikā neesi iemācījies, vai ne? Cik racionāli. Vēl neviena ASV universitāte nav aicinājusi kādu fašistu teikt runu savā kampusā.
tiešām jābrīnās, kurā brīdī tu nonāci pie ģeniālās domas, ka humanoīds ar nacista domāšanu, nacista rīcību un nacistu simboliku tomēr moška tā kā varētu nebūt nacists? cik lielus pierādījumus tev vajag, ka viņš ir nacists? lai viņš tevi anāli izdrāž ar svastiku un pēc tam nosit ar vāli no hitlera kaulu amalgama?
from:anonymous date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:30 link
nu un, pat ja cilvēks 'ir' fašists, ko tālāk? sist viņus, automātiski likt cietumā, vai tomēr darīt, kā dara normālās demokrātiskās, likumdošanā un likuma ievērošanā balstītās valstīs?
from:snauts date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:56 link
Var jau būt ka mans jautājums ir pastulbs, bet mani neinteresē tavs viedoklis, mani interesē ingmāra viedoklis, vai viņš šinī situācijā vardarbību attaisno vai nē.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:48 link
izmantošu izdevību atkārtot - gan 2pk laikā, gan pirms, gan pēc KOMUNISTUS, sarkanos, čekistus un viņu līdzskrējējus šāva. btw, pirms kara arī paši komunisti šāva komunistus. pēc kara ASV tevi jau sen būtu ielikuši cietumā. pagaidām vari uzelpot, bet ne ilgi.
from:basta date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:07 link
tagad, te laukos cīnotis ar sliktu internetu un mainot traktoram gultņus, aizdomājos - priekš kāda, kas sevi pozicionē kā daudz vārdus zinošu un izglītotu personu, vilkt vienādības zīmi starp anticionistu un antisemītu ir ļoti nekvalitatīvi, lai neteiktu dumji. bet nu cīnies, cīnies mudak, franko ar tevi lepotos.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:31 link
nē, mudak, Alans Dēršovics ļoti labi argumentē, ka anticionisms (nejaukt ar Izraēlas valsts atsevišķu politiku kritiku) principā izriet no antisemītisma. specifically singling out the world's only Jewish state for disproportionate criticism or even criticizing the very legitimacy of Jewish state's right to exist and defend itself amounts to the same as blatant antisemitism. proti, piemērot žīdiem un viņu valstiskumam citus kritērijus nekā visiem pārējiem - tas ir tipisks antisemītisms, un visiem pasaules kreisajiem vajadzētu nokaunēties savas muslimu pielūgsmes dēļ
from:basta date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:37 link
Semite:| a member of any of various ancient and modern peoples originating in southwestern Asia, including the Akkadians, Canaanites, Phoenicians, Hebrews, and Arabs.
from:basta date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:45 link
es protams saprotu uz ko tu mērķē, tu gribi mani apzīmēt ar kaut ko līdzīgu šim: anti-Semitic: hostile to or prejudiced against Jews.
bet arī tas ir tavas ļaunās galvas putrojums, jo kā gan var vienu un to pašu cilvēku saukt par antifašistu, antinacistu un tanī pat laikā teikt, ka tas ienīst visus izraēļus (hostile to or prejudiced against Jews)?
btw, man ir nācies atvairīt antisemītu uzbrukumu un esmu arī apciemojis draugus jeruzalemē, ļaunais, daudz bezjēdzīgus vārdus lietojošais mudak.
from:anonymous date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 18:12 link
es tikai gribu teikt, ka antifa rindās bieži sastopamais anticionisms (iracionāls naids pret Izraēlas valsti) ir ļoti tuvs antisemītismam, tas arī viss.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:10 link
paskaties uz sevi - tavu cibu neviens nelasa, latviešu vairākums jau sen tevi uzskata par lohu, kangaru un ielikteni, un vairums cibas tevi arī jau sen uzskata par staigājošu karikatūru, no kuras reizēm pat jābaidās, jo varbūt šis čekists par kaut ko (nedod dievs par naida runu, vai par kādu noziegumu) nostučīs. tādus kā tevi taču jātur pēc iespējas tālāk no karikatūras, jo zemāk vairs nav kur krist.
from:anonymous date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 19:00 link
galu galā, kamēr tu neziņo vai apslāpē ziņas par šādiem gadījumiem tavā iemīļotajā totalitārā garā dzimtenītē: https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/fler-ofredanden-pa-ungdomsfestival https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vasterbotten/festivalsamordnaren-vill-starta-normkritisk-utbildning-for-killar http://www.expressen.se/nyheter/flera-fall-av-sexuella-ofredanden-vid-festival/ http://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/tjejer-ofredas-pa-grona-lund-helt-oacceptabelt-/
tikmēr tev nav NEKĀDU tiesību sašust par iluzoriem vai izfantazētiem cosplay fašistu draudiem, nemaz nerunājot par Stīla sūdzībām, ka tante uz ielas viņu nosaukusi nesmukā vārdā. tu esi izsmiekls, nevis mediju oficieris.
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:20
link
reply | thread
***
from: santech
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:33
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:33
link
reply | parent | thread
***
from: santech
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:36
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:25
link
reply | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:29
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:44
link
Stīla gadījumā es drīzāk ieņirdzu no metapozīcijas, ka "rasisma jautājumam" Latvijas reālijās vispār būtu jābūt kaut kādai politiskajai vai sociālajai relevancei. Stīla gadījums bija kārtējais iemesls ieņirgt par liberāļu svētajām šausmām un pinkšķiem, kas vairāk pakārtoti retorikai un žestikulēšanai, nevis reālai socpolitikai.
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:48
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:57
link
Kas attiecas uz "viņš ne tā uz mani paskatījās" vai "viņš noteikti par mani padomāja, ka esmu pērtiķis" vai "viņš par mani pateica kaut ko sliktu un aizskarošu" u.c. mūsdienu kreiso liberāļu mēģinājumiem ielīst cilvēkos prātos, lai tos ar valsts aparāta palīdzību kontrolētu saskaņā ar kārtējā politkorektuma vēja nestajam vēsmām - fuck off, no pasaran. Uzskatu, ka "naida runas" likumi ir jāatceļ visā pasaulē, tie jau tā ir saēduši pēdējās Rietumu prāta un eiropeiskās brīvības paliekas.
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:11
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:24
link
Jā, verbālas naida izpausmes ir vienkārši nepieklājība, nevis administratīvi sodāms noziegums. Fiziski - tas jau ir pavisam citādāk. Habeas Corpus.
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:43
link
Starp citu, vai šis apraksts no Stīla intervijas ir vienkārši nepieklājība vai naida izpausme: "Kāda sieviete tikko mani pagrūda, lai tiktu garām, es norādīju, ka tas nebija nepieciešams, uz ko viņa atcirta – aizveries, melnais sušķi." Un nemaz nepūlies piemērot kaut kādus likuma pantus, es jautāju par lietu pēc būtības.
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:54
link
Atkal, tev laikam pusi profesionālā aroda un mentālās kapacitātes aizņem namesdropping's: par kādiem nac.radikāļiem ir runa? Kas ir nac.radikālisms? Nelegālās imigrācijas kritika? Eiropā ir gaužām maz nac.radikāļu.
Šausmas, Ingmār. Cik anekdotiskus gadījumus vēl piemetināsi? Gadījums ir sievieti ir nepieklājība (varbūt nevajadzīgi naidīgāka, bet nepieklājība tik un
tā) jebkura vesela un racionāli domājoša cilvēka acīs. Interesanti, laikam Stīls pats ir ieciklējies uz rasu teoriju, ja reiz tik ļoti iespringst uz vai par savu ādas krāsu. Diemžēl dzīvojam Black Lives Matter populistu un retoriķu laikmetā, rase tiek faktiski izgudrota no jauna :(
Tikpat labi līdzīgā situācijā kāds varētu teikt: "aizverais, vecais resnais mērgli!" Liljabrik un citi neirotiķi to gan nosauktu par bodīšeimingu un eidžismu. Attopies, vai neredzi, cik ļoti smieklīgs un pazemojošs (gan attiecībā pret jums, gan attiecībā pret ĪSTĀ rasisma upuriem) ir tieši šis jūsu neirotiskums?
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:59
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:01
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 15:59
link
es tev varu pateikt, kas ir pinkšķēšana - tavi komentāri par kreisajiem liberāļiem, nu tik žēlabaini un gaudulīgi, pizģec vispār, rodas sajūta, ka tu pat apmīzies aiz bēdām esi, jo, saprotiet, naida runa tiek aizliegta, un tavu padomu nepaprasīja. ej tak sēdi biksēs ar saviem antieiropiskajiem uzskatiem!
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:50
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:06
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Monday Sep. 25th, 2017 - 23:49
link
gaidīšu ziņas par rezultātiem.
reply | parent
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:04
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 16:42
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:51
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Monday Sep. 25th, 2017 - 23:46
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:05
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:03
link
reply | parent
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 14:52
link
svaigākie fakti par to, ko tu sauc par "nu un".
http://www.dn.se/nyheter/varlden/the-sw
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:54
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Monday Sep. 25th, 2017 - 23:48
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:07
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Monday Sep. 25th, 2017 - 23:57
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:25
link
reply | parent
***
from: tiesibsargs
date: Tuesday Sep. 26th, 2017 - 00:08
link
The government expects the unemployment to drop below 6 per cent next year, although there are big differences between people born in Sweden, and those who ahve come here more recently.
Altogether, the budget includes an extra SEK 43 billion in spending, which several commentators have noted is a much bigger amount than government are normally able to spend.
But Magdalena Andersson stressed this is still a responsible budget, as the government has been good at paying off the public debt, and will continue to do so.
"We have the lowest public debt since 1977. What we have done during this term in office is that we have ensured that we pay off the public debt, so that we can equip ourselves for worse times. During this period, we have lowered the public debt by 10 percentage points," she said.
We have not borrowed one single krona to pay for the refugee crisis. On the contrary, we have been paying off the national debt also during these years,"
Magdalena Andersson, Minister for Finance
http://sverigesradio.se/sida/artikel.as
es tev, pipsi, ieteiktu pieturēt muti, citādi točna par nomelnošanu atrausies fiziski. filtrē savu bazāru, mudak - vai arī atbildēsi par to. ne jau obligāti no manis. vienkārši ņem vērā, ka humanoīdiem mēdz nepatikt, ka viņu vai viņu draugu un sabiedroto valstij gāž virsū mēslus. īpaši ja to dara tādi impotenti, bet verbāli agresīvi čīkstuļi-pīkstuļi kā tu.
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:24
link
o, redzi, atkal iekriti čekistu maisā, draudot ar izrēķināšanos par "nomelnošanu", viss kārtībā, arī 60tajos/70tajos noderīgie progresīvie idioti filtrēja sabiedrisko domu, ravējot tos, kuri kritizēja jeb "nomelnoja" progresīvāko un taisnīgāko valsti pasaulē. ej, nokaunies kaut kur taču. tu esi skaidrs un uzskatāms piemērs, kāpēc psihiski vai emocionāli nestabili cilvēki nekad nedrīkst tikt pie teikšanas pār jebkādiem naida runas vai runas kontroles vispār noteikumiem, nemaz nerunājot par "cilvēktiesību pārkāpumiem", kuri, kā tavs piemērs neskaitāmas reizes rāda, svārstās atkarībā no iesaistītās personas jūtīguma un emocionālā disbalansa (proti, pašpārliecinātības trūkuma, mazvērtības kompleksu) pakāpes.
nav brīnums, ja reiz tādu totalitāru humanitāro lielvaru kā zviedriju kritizēt jeb "nomelnot" nedrīkst, kamēr tu gan savā cibā, gan profesionālajā darbībā jau vismaz desmit gadus nodarbojies ar savas dzimtās zemes/valsts reālu, nekritisku nomelnošanu, kas brīžiem pat robežojas ar Lindermana kunga cienīgu pretvalstisku darbību.
reply | parent
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 14:49
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:56
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Monday Sep. 25th, 2017 - 23:52
link
tu te čīkstuļojies par to, ka ir humanoīdi, kuri saka no pasaran un arī attiecīgi rīkojas.
a tu neko vairāk par muļķīgu komentāru rakstīšanu svešās cibās neesi spējīgs izdarīt. impotents kaut ko te vēkšķ.
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:28
link
reply | parent
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 14:48
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:57
link
reply | parent
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:31
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:48
link
Es esmu pret kreisajiem, totalitāristiem, urbānistiem un dekadenci un par latviešiem, kristietību, tradīciju, decentralizāciju un lauķiem. Un es pa visam noteikti esmu pret fašisma jēdziena novalkāšanu, instrumentalizāciju un staipīšanu, tādējādi ņirgājoties par īstā fašisma upuriem.
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:58
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:09
link
definīcija pilnīga huiņa, staipi kā gribi un piemēro jebkuram, kas neiet pie sirds.
Vēlreiz, es nesaprotu, par kādiem Latvijas rasistiem tu runā, savas dzīves laikā neesmu dzirdējis nevienu latvieti (krievi mani neinteresē, viņu vairumam LV nevajadzētu būt), kurš kā svētu un konsekventu pārliecību apgalvotu kaut ko no sērijas "riebīgie, pretīgie, smirdīgie nēģeri, kaut jūs visi turpinātu smakt un vergot plantācijas zem baltajiem kaklakungiem". Tu pats rasismu savā komentārā nodēvē par "naida formu", un uzreiz iekrīti pašizliktās lamatās, jo - lieku galvu ķīlā - 97% latviešu nav nekāda organizēta, principiāla, strukturāla un noturīga "naida" pret melnādainajiem. Vai, pēc analoģijas, tas, ka es neatbalstu viendzimuma attiecības, kur nu vēl laulības, nebūt nenozīmē, ka es "ienīstu gejus", hence, esmu homofobs (seriously, man jāielaižas šādās diskusijās? tas ir tik ļoti outdated, ka metas nelabi, tagad ir pilnīgi cita pasaule). Ja tev sāp tavi arābi, bēglīši, tā ir cita tēma (arābi taču nav "cita rase", vai ne? un jums vispār tur ir paradokss, jo jūs "rasi" kā kategoriju droši vien vispār neatzīstat, taču, redz, par katru cenu ar valdības politiku palīdzību jāapkaro rasisms kā fenomens).
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:21
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:31
link
Varbūt rasisms būs problēma LV pēc kadiem 30-40 gadiem, ja junkuristiem un fašistiem Eiropas Savienībā izdosies realizēt savus ļaunos plānus. Taču, hopefully, tuvākās desmitgades laikā, ar Dieva svētību, ES - vismaz tās totalitārajā formātā - vajadzētu sabrukt, vai arī LV - ja padzīsim mūsu gļēvo un tautu regulāri nododošo eliti - vismaz nonāks Polijas lielvaras paspārnē.
reply | parent
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:43
link
Vai, piemēram, man emocionālo distresu un kaitīgumu personīgi rada Džeremijs Korbins, viņa izteikumi un politikas. Ko darīt? Aizliegt, ierobežot, uzlikt sodu?
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 16:02
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:58
link
reply | parent
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:40
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:50
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:03
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:10
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:17
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:34
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:46
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:58
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:06
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:12
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:14
link
reply | parent
***
from: snauts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:36
link
reply | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:43
link
reply | parent
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 10:45
link
reply | parent | thread
***
from: snauts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 11:19
link
reply | parent
***
from: slikts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:50
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:59
link
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Tuesday Sep. 26th, 2017 - 00:02
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 28th, 2017 - 02:30
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:59
link
reply | parent
***
from: snauts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:33
link
reply | parent | thread
***
from: slikts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:40
link
reply | parent | thread
***
from: snauts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:56
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:11
link
reply | parent | thread
***
from: snauts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:19
link
reply | parent
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 14:55
link
izmantošu izdevību atkārtot - 2pk nacistus šāva.
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 17:48
link
reply | parent
***
from: slikts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:25
link
reply | parent | thread
***
from: snauts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:35
link
reply | parent | thread
***
from: slikts
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:36
link
reply | parent
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 12:24
link
reply | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 14:38
link
reply | parent | thread
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:18
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:34
link
reply | parent | thread
***
from: sramgni
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:53
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:35
link
reply | parent | thread
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:57
link
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 15:59
link
reply | parent | thread
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 16:00
link
reply | parent
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:07
link
bet nu cīnies, cīnies mudak, franko ar tevi lepotos.
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:31
link
proti, piemērot žīdiem un viņu valstiskumam citus kritērijus nekā visiem pārējiem - tas ir tipisks antisemītisms, un visiem pasaules kreisajiem vajadzētu nokaunēties savas muslimu pielūgsmes dēļ
reply | parent | thread
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:37
link
a member of any of various ancient and modern peoples originating in southwestern Asia, including the Akkadians, Canaanites, Phoenicians, Hebrews, and Arabs.
pārējais ir tavā ļaunajā galvā.
reply | parent | thread
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 17:45
link
anti-Semitic: hostile to or prejudiced against Jews.
bet arī tas ir tavas ļaunās galvas putrojums, jo kā gan var vienu un to pašu cilvēku saukt par antifašistu, antinacistu un tanī pat laikā teikt, ka tas ienīst visus izraēļus (hostile to or prejudiced against Jews)?
btw, man ir nācies atvairīt antisemītu uzbrukumu un esmu arī apciemojis draugus jeruzalemē, ļaunais, daudz bezjēdzīgus vārdus lietojošais mudak.
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 18:12
link
reply | parent | thread
***
from: basta
date: Wednesday Sep. 20th, 2017 - 18:23
link
reply | parent
***
from: tiesibsargs
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 16:47
link
pasaki atklāti - tā ir?
reply | parent | thread
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:00
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 18:10
link
reply | parent
***
from: anonymous
date: Thursday Sep. 21st, 2017 - 19:00
link
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vaster
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vaster
http://www.expressen.se/nyheter/flera-fa
http://www.expressen.se/nyheter/brottsce
tikmēr tev nav NEKĀDU tiesību sašust par iluzoriem vai izfantazētiem cosplay fašistu draudiem, nemaz nerunājot par Stīla sūdzībām, ka tante uz ielas viņu nosaukusi nesmukā vārdā. tu esi izsmiekls, nevis mediju oficieris.
reply | parent | thread
***
from: tiesibsargs
date: Monday Sep. 25th, 2017 - 23:44
link
a manas tiesības sašust neaiztiec. par ko gribu, par to sašūstu.
reply | parent