Nē, tie nav padumjie laiki un Gaļas paviljons. Tā ir TELE 2 reklāma, jūs jau zināt.
Tomēr interesanti, kāpēc visvarenās veikala Amālijas tēls ir tik dzīvelīgs, ka mērkaķinga nodaļas bērni to uzskata par ekspluatācijas vērtu.
Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:13 pmNē, tie nav padumjie laiki un Gaļas paviljons. Tā ir TELE 2 reklāma, jūs jau zināt. Tomēr interesanti, kāpēc visvarenās veikala Amālijas tēls ir tik dzīvelīgs, ka mērkaķinga nodaļas bērni to uzskata par ekspluatācijas vērtu. Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:27 pm
piedod par laucismu, bet kas ir veikala amālija? Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:31 pm
Pārdevējs, kurš savulaik normālus produktus nesteidza izlikt uz letes, kur to sapirksies visādi pelēkie bauri, bet gan paturēja noliktavas telpās, kur to var netraucētā atmosfērā iegādāties kārtīgi pilsoņi. Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:27 pm
Tāpēc, ka: a) ir cilvēki, kuru algu pārdotā daudzums īsti neietekmē, b) ir cilvēki, kas vēl arvien dzīvo (savā galvā) labajos laikos, c) abu iepriekš minēto apvienojums, d) cita, mazāk izplatīta slimība. Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:37 pm
Drīkst, es par pozitīvo? Nesen pirku veļasmašīnu un atklāju, ka jo ilgāk stāvu un ļauju, lai man stāsta, kādas tai visādas labas īpašības, jo cena slīd zemāk. Fināla starpība starp sākuma cenu un līkopa ciparu iznāca 30 Ls + dāvanā mobilais. Ja nebūtu ņēmis mobilo (radiniekam ļoti vajadzēja), būtu visi -50. Un kas vēl būtu noticis, ja es mācētu kaulēties? Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:42 pm
Lai gan tas gan stipri atgādina veco labo Matīsa tirgu, kur viens mans draugs tirgoja gaļu. Rūpīgi salika cenu zīmītes uz karbonādēm un katram pienākušam tantukam piedāvāja atlaist 20 santīmus. Kad es paprasīju, kāpēc viņš uzreiz neliek cenas par 20 santīmiem zemākas, viņš paskaidroja, ka tad tantuks nebūs dabūjis satisfakciju par dabūto atlaidi un vispār nepirks. A tā minētais tantuks vismaz dabon ilūziju, ka ir izdevīgi nopircis kādu cūkas fragmentu. Vispār, stilīgi - mobilais pie veļas mašīnas. Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:43 pm
Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:24 pm
Kurš tad vispār, izņemot varbūt maizi un pienu, kaut ko pērk veikalā! Latvija ir tik maza, ka gandrīz vienmēr pazīsti kādu, kurš pazīst kādu, kura sievasmāte strādā pie oficiālā distributora. Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:47 pm
un atmiņā ierakstīts meistara numurs, kautkāds Kalgoničs, ar uzdefinētu ātrā izsaukuma pogu :) Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:50 pm
mobilais ar veljasmashiinu akuraat riimeejas :) Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:51 pm
Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:53 pm
Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:56 pm
BTW, tas taču būtu izklausījies tik jauki, ja Rīgas popularizēšanas kampaņa "izmaksā 1.5 ļimonus, taču aģentūra ir nākusi pretī un iedevusi mums 1/3 atlaidi" :) Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:57 pm
Procentus- studijā! 30 lati neko neizsaka, ja summa bija ar četriem cipariem pirms komata. Elkorā stabili var nokaulēt 10%. Ir bijis arī 18%. Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:21 pm
Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:30 pm
Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:54 pm
Tas, ka tu neliktu, vēl nenozīmē, ka tur viņai nav īstā vieta :) Mon, Nov. 23rd, 2009, 04:20 pm
Ja mērķis bija "tapt pamanītam" - OK, izdevās. Ja mērķis bija "dabūt vairāk klientu" -hm. Par kampaņas efektivitāti ziņas laikam ir tikai TELE 2, bet statistikas aptauja manī apliecina, ka mani par klientu viņi nav dabūjuši. Tobiš, akcijas atdeve ir nulle komats nekas. Dzimtā valdība arī ik pa brīdim rīko ļoti labi pamanāmas "akcijas". Reklamščiki teiktu, ka valsts strādā pa pirmo, ļoti pamanāmi, vienaldzīgo nav! Bet ne jau pamanāmību mums vajadzēja, vai ne? Mon, Nov. 23rd, 2009, 05:16 pm
mēs te štukojām, uz ko orientēta t2 kampaņa. 9gadīgi bērni kas tic betmenam un citiem mošķiem? nē, es atsakos ieraudzīt mērķauditoriju. |
|