Mon, Nov. 23rd, 2009, 01:13 pm

Veikalā uz tevi ņirdzīgi blenž lokālais Dievs Tēvs, Dēls un Svētais Gars vienā personā - pārdevējs. Tev ir tava sūda nauda, a viņam ir Prece. Noliktavā. Varbūt. Ja tavs mūlis viņam iepatiksies, tad varbūt. Ja neiepatiksies, vari vākties, pārdevējam arī bez tevis naudu nav, kur grūst.

Nē, tie nav padumjie laiki un Gaļas paviljons. Tā ir TELE 2 reklāma, jūs jau zināt.

Tomēr interesanti, kāpēc visvarenās veikala Amālijas tēls ir tik dzīvelīgs, ka mērkaķinga nodaļas bērni to uzskata par ekspluatācijas vērtu.

Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:21 pm
[info]watt

arhetips! re kā tevi aizķer, tad jau efektīvs gājiens.

Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:30 pm
[info]sirdna

Nu, es gan neliktu vienādības zīmi starp "aizķer" un "efektīvs gājiens".

Mon, Nov. 23rd, 2009, 02:54 pm
[info]petro

Tas, ka tu neliktu, vēl nenozīmē, ka tur viņai nav īstā vieta :)

Mon, Nov. 23rd, 2009, 04:20 pm
[info]sirdna

Ko uzskata par efektu.

Ja mērķis bija "tapt pamanītam" - OK, izdevās.
Ja mērķis bija "dabūt vairāk klientu" -hm.

Par kampaņas efektivitāti ziņas laikam ir tikai TELE 2, bet statistikas aptauja manī apliecina, ka mani par klientu viņi nav dabūjuši. Tobiš, akcijas atdeve ir nulle komats nekas.

Dzimtā valdība arī ik pa brīdim rīko ļoti labi pamanāmas "akcijas". Reklamščiki teiktu, ka valsts strādā pa pirmo, ļoti pamanāmi, vienaldzīgo nav! Bet ne jau pamanāmību mums vajadzēja, vai ne?

Mon, Nov. 23rd, 2009, 05:16 pm
[info]biezpientaure

mēs te štukojām, uz ko orientēta t2 kampaņa. 9gadīgi bērni kas tic betmenam un citiem mošķiem? nē, es atsakos ieraudzīt mērķauditoriju.

Mon, Nov. 23rd, 2009, 10:40 pm
[info]sirdna

Es arī nezinu.

Sapisušies meistarībā, imho.